angelpeshev Публикувано 13 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 (Редактирано) Колеги ,сега са жеги,когато карам колата без климатик в града или извън него( без значение е) стои на 100градуса маслото и 90 антифриза.Когато включа климатика извън града няма проблем ,качва се малко примерно 102 градуса маслото и 90 антифриза(не мърда).Вляза ли в града температурата на маслото отива на 107 градуса (приблизително),и не мърда а на антифриза 91-93 и тя не мърда повече.Според вас това нормално ли е и да предприемам ли нещо? А6 Ц5 2001 2.5 ТДИ 180пс (автомат) Редактирано 13 Юли 2014 от angelpeshev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 13 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Отпусни трицепса, сичко е точно! Гледай стрелките ако антифриза мине 100'С тогава е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 13 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Хаха мерси колега ! Значи да изпусна въздуха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 изпусни въздуха и измий радиаторите,но внимателската,силните пароструйки кривят ламелите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 13 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Нямат боклуци ,колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 13 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Виско сменял ли си? Ако не ще ти се наложи.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 13 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Не съм колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 13 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Колега аз имах същия проблем какво ли не не правих докато не смених термостата с оригинал и край на загрябанията над 90 не мърда без значение клима,жега,баир и газ.Карам а4 2.5-150коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 13 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Благодаря колега,ще сменя термостата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Термостата е малко на завряно място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdi Публикувано 14 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 Здравейте, да не пускам нова тема ще ползван тази на колегата ( за което му се извинявам ). Аз пък имам обратния проблем. Температурата на антифриза ми не се покачва повече от 77-78 градуса. Това проблем ли е за двигателя и причина ли е за висок разход? А когато я купих преди година поддържаше 90 гадуса. Трябва ли да сменям термостата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 14 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 Термостат колега,при теб съм на 90% сигурен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 14 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 На А6 С5 за да се отклони на стрелка повече от 90гр. най-вероятно истинската темп на антифриза е над 100. Влез в сервизното меню на климатроника и гледай на 58 канал какви са показанията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 @mdiНа 1.8Т мотора,не е толкова сложна смяната на термостата,ако се наложи-сравнявам с 2.5 TDI мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stallone_PKG Публикувано 9 Август 2014 Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Здравейте, при мен от няколко дни забелязвам следния проблем - говоря за градско каране. Като запаля колата докато е студена, изчаквам 2-3 мин. и тръгвам. След 5-6 мин температурата на антифриза вдига до 90 градуса, и задържа за минута-две, след което отново пада стрелката на 60. След това постепенно пак вдига до 90 и това се повтаря 2-3 пъти. Нормално ли е това? A6 2.5 TDI quattro автоматик 2003 г. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 9 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 Колега,не е нормално ,мисля ,че ще ти се наложи да сменяш термостат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stallone_PKG Публикувано 10 Август 2014 Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 В пари това какво означава? (приблизително) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 11 Август 2014 Доклад Share Публикувано 11 Август 2014 Колега,не е нормално ,мисля ,че ще ти се наложи да сменяш термостат Ехее поспри се, че го прати колегата към целодневен ремонт за едното нищо. Към другият колега, смени се температурният датчик и мача приключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 11 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2014 Колега какво да се поспра и аз имах същия проблем и го реших със смяна на термостат Колега какво да се поспра и аз имах същия проблем и го реших със смяна на термостат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stallone_PKG Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Сега е в сервиза и чакам да ми се обадят, но казаха, че най-вероятно е датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stallone_PKG Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Точно датчик се оказа - 52 лв и всичко е ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Датчиците са калпави - при мен и новия сдаде багажа та псоле вземах още един ама докато разбера че е той пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stallone_PKG Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 И втория ли смени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Да. Датчика се хваща на ВАГ-ком има един канал които показва всички температурни датчици. На напълно изстинала кола (примерно след 24 часа) всички трябва да показват еднакво плюс минус един два градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 На кой канал и за всички двигатели ли показва, или в случая на 2,5 само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване