Jump to content

Проблем с температурата на A6 C5 2.5TDI?


angelpeshev

Recommended Posts

Колеги ,сега са жеги,когато карам колата без климатик в града или извън него( без значение е) стои на 100градуса маслото и 90 антифриза.Когато включа климатика извън града няма проблем ,качва се малко примерно 102 градуса маслото и 90 антифриза(не мърда).Вляза ли в града температурата на маслото отива на 107 градуса (приблизително),и не мърда а на антифриза 91-93 и тя не мърда повече.Според вас това нормално ли е и да  предприемам ли нещо? А6 Ц5 2001 2.5 ТДИ 180пс (автомат)

Редактирано от angelpeshev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имах същия проблем какво ли не не правих докато не смених термостата с оригинал и край на загрябанията над 90 не мърда без значение клима,жега,баир и газ.Карам а4 2.5-150коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да не пускам нова тема ще ползван тази на колегата ( за което му се извинявам ). Аз пък имам обратния проблем. Температурата на антифриза ми не се покачва повече от 77-78 градуса. Това проблем ли е за двигателя и причина ли е за висок разход? А когато я купих преди година поддържаше 90 гадуса. Трябва ли да сменям термостата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А6 С5 за да се отклони на стрелка повече от 90гр. най-вероятно истинската темп на антифриза е над 100. Влез в сервизното меню на климатроника и гледай на 58 канал какви са показанията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте, при мен от няколко дни забелязвам следния проблем - говоря за градско каране. Като запаля колата докато е студена, изчаквам 2-3 мин. и тръгвам. След 5-6 мин температурата на антифриза вдига до 90 градуса, и задържа за минута-две, след което отново пада стрелката на 60. След това постепенно пак вдига до 90 и това се повтаря 2-3 пъти. Нормално ли е това? A6 2.5 TDI quattro автоматик 2003 г. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не е нормално ,мисля ,че ще ти се наложи да сменяш термостат :)

Ехее поспри се, че го прати колегата към целодневен ремонт за едното нищо.

Към другият колега, смени се температурният датчик и мача приключва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво да се поспра и аз имах същия проблем и го реших със смяна на термостат

Колега какво да се поспра и аз имах същия проблем и го реших със смяна на термостат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчиците са калпави - при мен и новия сдаде багажа та псоле вземах още един ама докато разбера че е той пак  :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Датчика се хваща на ВАГ-ком има един канал които показва всички температурни датчици. На напълно изстинала кола (примерно след 24 часа) всички трябва да показват еднакво плюс минус един два градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...