Jump to content

Избор на личен автомобил


Recommended Posts

След неприятния инцидент минала седмица останах без кола. И сега пред една сложна дилема каква кола да си купя. Първи вариант да си взема пак като старата кола може и фейслифт да е мотора да е 1.9 TDI. Другия вариант е да е нещо след 2007 г. като съм се спрял на два модела, Ауди А4 или Пасат Б6. Като предпочитания искам да е куатро или синхро ръчна скоростна кутия. Искам да събера мнения за тези два автомобила, като евентуално зимата ще се прибегне да закупуването на един от двата (трите) варианта.  За двигатели доста четох доста проблеми и най-вероятно ще се спра на система Common Rail.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май нещо недочете ли?Колегата се чуди за фейс лифт А4 1,9тди или нещо след 2007 вече комън рейл.Зависи за какво ти трябва колата - в една друга тема се получи дискусия точно за размер,ширина,изработка и т.н. точно за А4 и Пасат Б6.Според мен са доста различни като коли и цели - на едни А4 им идва тясна,на други Пасата им малеел в сравнение с А6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел който наскоро си взе пасат Б6 и дойде да ме вземе от София, покарах го малко и останах доста доволен. Проблема мри мен е че съм само два или максимум три месеца в България през останалото време ме няма и  няма кой да кара колата. За това се двоумя кое е най-доброто решение за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е риска на В8 2.0 TDI ,който е CR,че не мога се сетя.Дори последните B7 2006-7 с PD не са чак толкова кахърни ,като изключим начина на работа,дето си е особеност на технологията.За сравнения между В5 пък с който и да е от следващите модели А4 , просто няма смисъл,няма кво да се сравнява ,включително и с паско В6 ,7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема мри мен е че съм само два или максимум три месеца в България през останалото време ме няма и  няма кой да кара колата. .

За такъв период да плащаш два пъти по висока застраховка и данък, заслужава ли си? Вземи си една бензинова проста кола, или проверен дизел и когато се прибереш за по дълго купи лъскава кола. Ако си голяма мераклия на ауди Б8 е много по кола от Б7 и надолу.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така дилемите продължават. Бензинова кола не ми се кара харесвам си звука на дизела :hilezh:. Другата идея която ми идва да си ревизирам мотора и да си търся здраво купе с изпортен мотор и да си прехвърля мойте неща в другото купе, което за предпочитане да е Avant пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя бюрократичен филм изобщо не ти се влиза, особено при положение, че си в България 2 месеца в годината...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се чудиш къде да си фЪрлиш парите избори бол ! Колегата Мартинич е пртав поне и аз така мисля ... Ако ти се дава пара за лъскава кола която ше караш 2 месца у годината скачай на А6 след 2005 поне ше знаеш за какво си дал излишната кешовица...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Мартинич е прав поне и аз така мисля...

 

Вие сериозно ли предлагате на професионален шофьор на тирове да си купи бензинова кола?   :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие сериозно ли предлагате на професионален шофьор на тирове да си купи бензинова кола?   :hilezh:

Че кво му пречи ! В книжката му да не пише ... може да кара само печки :hilezh:

 

 А и тая нафтената горе-долу както разбирам 5 месеца ше седи в гаража и 1 месец ще се кара! Къв му е кяра от скъпа дизелова кола, която ще седи на съхранение в повечето време от колкото ще се кара, ей тука нещо ми се губи връзката на икономията от нафтата !

Редактирано от bugssy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото в БГ масово се карат някакви антични камиони... Като му боцнеш един ГПС със система за отчитане четяща и обратното гориво, отклонението е до 3 литра на 1000км. Освен това човека най-вероятно върти вътрешно и няма как да си метне едни 100 кила в джоба...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е ясно международен шофьор съм карам само в Европа. Решил съм твърдо да е дизел колата остава да избера от коя година модел и марка да е. От катастрофиралото Ауди ми давам 2500 тоталка е.  Идеята за автомобила е ако евентуално намеря по добра фирма с база в Европа да се ходи с колата до там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nasti може да си доста навътре с колите,ама не си толкова наясно с шофьорите - и камера с реално видеонаблюдение да му сложат заедно с въпросната система дизела пак е for free - по един или друг начин ще се случи.Колкото до рокадите с мотора - самата процедура по монтаж е лесна,чак толкова не е сложна и бюрократщината,но реално въпроса е има ли смисъл в труда за цялото нещо или по-добре по-нова.А след като иде реч и за евентуално по-големи разстояния евентуално - Пасат Б6 е по-добре от А4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие сериозно ли предлагате на професионален шофьор на тирове да си купи бензинова кола? :hilezh:

Имам два познати тираджии ходещи на работа със самоУета. Единия рабТи в Испания, другия при ингилизите.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Ми казвам ти как е при мене. Преди камионите харчеха по 33-34-35 пълно-празно, зависи дали са  с 10, дали са от горе или през Гърция и т.н. Сега харчат 30-31. Толкова дава и системата... Толкова е  и според зарежданията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимай пак дизелак комби Б5 селд фейслифта или като старата хем вече и знаеш косурите и имаш някой част под ръка :)  а и твоята си беше добра машина :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...