Jump to content

Ново Audi S4 2.7T - първи насоки


Recommended Posts

А ти сложи газ щото ?!

Какъв е смисъла на 14-18 годишен кошер да му плащаш масрафа х2 ? Разбирам да е извадил 70-80хил да го опърди пръв ама ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен в легена за резервната на Audi A4B5 1.8T quattro се събира 61литрова бутилка BRC,

на която сондата с нивомера са от вътрешната страна.

Ако не се лъжа размерите са или 630/240 или 650/240.

 

А е тук може да се види един немец как я е събрал в същата:

http://www.a4-a5-cabriofreunde.de/f18t9821-lpg-gas-umbau-brc-plug-amp-drive-fuer-1-8t.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти сложи газ щото ?!

Какъв е смисъла на 14-18 годишен кошер да му плащаш масрафа х2 ? Разбирам да е извадил 70-80хил да го опърди пръв ама ...

 

За кво си купуваш спортна кола,ако не си си навил над масрафа пък питам Аз??? (Вилик да не се засегнеш не визирам теб конкретно)

 

Аз незнам защо сложих газ да ти отговоря честно.

Май ще ми излезе на носа ми се струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма за какво да се засягам, Марто, аз от самото начало съм с нагласата, че колата ще се газифицира, исках да направя едни 700-800км, за да видя за някои скрити дефекти и тъй като такива не се намериха, следва другата стъпка. Колата ще се кара 20/25 хиляди на година включително и из Европа и изобщо не ме вълнува кой как ще ме гледа като зареждам. Важното за мен е, че автомобилът ми е комфортен и за града и извън него и смея да твърдя, че за мен лично това беше най-доброто решение за около 10к бюджет - има достатъчно палър, скоро и разходът ще е разумен, решението е взето съзнателно и информирано :) Сега помогнете да изберем добър газаджия... обаждах се насам-натам от euro gas например директно ми отказаха - което е по-доброто решение, отколкото да смърлят нещо и ме препратиха към Ицо Танев, цял живот работил с Ланди Ренцо - но така и не си дигна телефона днес :) Тръсенето продължава :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен в легена за резервната на Audi A4B5 1.8T quattro се събира 61литрова бутилка BRC,

на която сондата с нивомера са от вътрешната страна.

Ако не се лъжа размерите са или 630/240 или 650/240.

 

А е тук може да се види един немец как я е събрал в същата:

http://www.a4-a5-cabriofreunde.de/f18t9821-lpg-gas-umbau-brc-plug-amp-drive-fuer-1-8t.html

Много як монтаж и егати огромната бутилка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма за какво да се засягам, Марто, аз от самото начало съм с нагласата, че колата ще се газифицира, исках да направя едни 700-800км, за да видя за някои скрити дефекти и тъй като такива не се намериха, следва другата стъпка. Колата ще се кара 20/25 хиляди на година включително и из Европа и изобщо не ме вълнува кой как ще ме гледа като зареждам. Важното за мен е, че автомобилът ми е комфортен и за града и извън него и смея да твърдя, че за мен лично това беше най-доброто решение за около 10к бюджет - има достатъчно палър, скоро и разходът ще е разумен, решението е взето съзнателно и информирано :) Сега помогнете да изберем добър газаджия... обаждах се насам-натам от euro gas например директно ми отказаха - което е по-доброто решение, отколкото да смърлят нещо и ме препратиха към Ицо Танев, цял живот работил с Ланди Ренцо - но така и не си дигна телефона днес :) Тръсенето продължава :bia:

Ицо Танев, това е Ланди на Ботевградско в комплекс Маргел.

Според мен от известните сервизи най-адекватния който да се занимае с 2.7тт. Както казах на мен ми обявиха за тая кола с чип 2300-2400лв.

Според мен пак пробвай да ги намериш. Телефоните си ги вдигат в промеждутъка 9-16:30.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да се срържа с Маргел, да цена, която ми обявиха е 1900 до 2300лв. Но още не мога да преценя Романо или Ланди Ренцо - нито по телефона ми дадоха някакви кой знае какви аргументи, ното в нета попадам на нещо кой знае колко полезно :ph34r:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че е малко по-бърза в права линия от повечето 10-15 годишни седани, не я прави спортна. Прави я просто малко по-бърза. Идеята на тая кола е съвсем друга и е доста далеч от моторспорта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Но още не мога да преценя Романо или Ланди Ренцо

След като няма да слагаш чип, ще ти работи бензиновата помпа и колата няма евро 4...всеки ГИ от по-висок клас ще свърши работа.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз не съм доволен от изпарителите на Романо за турбо коли. Много бързо клякат под бууст. Търси задължително турбо изпарител. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...