His Shadow Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 Или са объркали маслото като при мен или вече незнам проблем в скоростната кутия ... макар че щом само на студено го прави за мен си е объркано масло при мен ситуацията беше 1 към 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 19 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 (Редактирано) Маслото съм го взел от колегата "ACE" и е Кастрол такъв като за моята кутия. Не ми се вярва да му е нискоо качеството въпреки че пише че е произведено в EU. При мен оригиналното масло го дават по ЕТКА G 052 911, като на тубата от кастрола пише че напълно съответства на него. Но знаеш ли..... няма нищо сигурно. Звънках и в Еуратек, там ми предлагат оригиналното масло на цена от 60лв. за литър, но не ми се рискува опит за 200лв. Редактирано 19 Ноември 2014 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Аз взех от същия колега масло за скоростите и нямам проблеми.Не вярвам да е от него. Ти доля ли го докъдето трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 20 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Да долях, но превключването е без промяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 При мен е същото положение с вкарването на първа(само когато свалям от 2ра на 1ва). Смених маслото, промяна няма. Може и някой синхронизатор да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Първа е сложена да се включва на място, а не в движение. Все пак с двойно амбриране при почти спряла кола ще си влезе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Само да обясниш какво е двойно амбриране. И аз казах ,че първа е за потегляне и в движение не е необходима ама ми казаха,че не разбирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Изключва се от скорост, подава се междинна газ на неутрална и тогава се включва следващата по-ниска предавка - двойно амбриране, заради двете натискания на амбреажа (долен ляв педал ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 (Редактирано) Като при подаването на междинна газ трябва да НЕ е натиснат и педала на съединителя. Редактирано 21 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Пояснението ще е от полза за тези дето ръгат 1-ва с 15-20км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Ама ако проблемът ви е, че не можете на 20 да включите 1-ва, то нямате проблем! Не съм попадал на кола, на която в движение да се включва лесно първа. Мисля, че тя няма синхронизатор, както и задната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 21 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Трябва да се включва без проблем с 10...15км. Първа е не само за потегляне, но и при движение в колона с ниска скорост (например по баир) трябва с лекота да се превключва между първа и втора и обратно без двоен амбриаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Що се отнася до задната пък, там има друго старо правило - винаги първа, преди задна. Не знам до колко са валидни тия алгоритми за съвременните коли, ама мен така са ме учили и са ми станали рутинен навик и съм забелязал, че имат ефект на каквото и да се кача... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 22 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Добре, равносметката до момента:преди смяна на маслото, скоростите (1,2,3) влизаха трудно при студен мотор (под 10' С), след смяна на маслото положението е същтото. След затопляне на мотора нещата се нормализират.Дали не направих грешка като избрах Кастрола пред оригиналното масло ? Почвам да се съмнявам в качеството му. Иначе на какво друго може да се дължи температурния фактор ?Междо другото кастрола е светло жълтеникав на цвят, а маслото което източихме беше червено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Дай линк да видим кой модел си сложила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 22 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 ми той е само еди:http://bparts-bg.com/product/138/syntrans-transaxle-75w-90-1-litar.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 25 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Колеги, скоростите сутрин продължават да си влизат трудно, имам чувство, че е по-зле от както беше. Възможно ли е кастрола да не е добър, знам че колегата е сигурен, но все пак ..., на тубата пише "made in EU",а ако е немски, не трябва ли да пише че е произведен в Германия ? Това EU ме притеснява Замислям се за оригинално масло, от Порше или Еуратек. Чесно казано незнам какво да правя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 То си е за чудене. Аз взех от него и нямам проблем, което не значи нищо, но все пак. Аз се съмнявам да е маслото причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 А някой да има мнение за TOTAL Trans SynFe 75W-90 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 20 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Трябва да отговаря на съответните спецификации. Прегледай тази тема, тук се дискутират подробно нещата: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=168226 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 (Редактирано) Какъв е извода-Оригинално масло ли е по-добре да се сипва при смяна или може и Кастрол,Мотул или всякаква марка отговаряща на G052911A2 ???Или третия вариант-няма смисъл изобщо да се сменя старото масло? Чудя се дали да сменя маслото и към новото да сипя една добавка (за вкус ) или направо да си подправя с добавка старото масло и да не се занимавам със смяна? Редактирано 17 Август 2015 от tisho_psg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 18 Август 2015 Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 Няма еднозначен отговор на този въпрос.Аз два пъти сменях масло, вместо да сложа оригинално и за сега резултата ме устройва.Ако бях пробвал и трети път с оригинално, щях да имам база за сравнение и да споделя .Надали някой тук е сменял 3,4 вида масла на една и съща кутия и може да изложи доводи, кое е по-добро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 18 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 (Редактирано) Като се позахлади ще пиша отново, но при затруднено превключване на студено мисля, че е по-добре да се мине на масло с по-нисък кинематичен вискозитет, напр. 75W80. Съответно при по-ниска температура маслото е по-рядко. Редактирано 18 Август 2015 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 18 Август 2015 Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 75w80 надали е по-рядко на ниски температури Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 18 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 По паспорт кинематичния вискозитет при 20'С е по-нисък спрямо 75w90. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване