Buddha Публикувано 16 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2014 Здравейте колеги,Кой е най-здравия 2.5 TDI? За 150-то коня няма да говорим, тъй като той е инженерен гаф. Въпроса ми е 163 или 180 коня е по добър вариант ?Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 16 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2014 Колега,има ужасно много теми като тази...Казват, че моторите, започващи с B били по-безпроблемни... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddha Публикувано 16 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2014 сигурен съм , но нещо не ги намирам или не точно каквото е моето питане. Имам избор между две коли , на много добри цени. Едната е 163, а другата 180 куатро... мои познат ги внесе. Знам че и двата мотора са по-добри (относително)от 150-то коня , но кой точно е по здравия между тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 16 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2014 Нямат ли някаква история?По принцип е важна потдръжката.Вземай куатрото-то е друга кола,много по-добра от ауди на предно!Сега само да не стане кавгата,ама това е истината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 16 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2014 (Редактирано) Категорично най-здравият мотор е поддържания, без значение от абревиатурата. Редактирано 16 Септември 2014 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Здравейте колеги,Кой е най-здравия 2.5 TDI?Тва е се едно да питаш кой е най-белия негър.... Иначе 180к.с се води най-сполучлив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 180 кс с код АКЕ има същото газоразпределение като 150 кс мотор (душегуб)180 кс с код BAU е с подобрено газоразпределение и ги няма драмите с валовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Това, което аз знам, е че 163 е най-добрият, както и някои /малко/ от вариантите със 180 коня. Общо взето наистина кодът на мотора трябва да започва с В. Ако двигателят е здрав, за мен е отлична алтернатива - върви доста прилично и не харчи нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Ако ти е много добър познат искай да свалите на колата дето ти харесва капаците на главите и то ще си покаже..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Абе аз имах наблюдения на една 163 кс. Само че от първи собственик купена почти нова!! И навъртя близо 600к безаварийно!!!За мен намериш ли такава с история и поддръжка е невероятен мотор!Всички милионници плюят по него по обясними причини....Прекрасен вървеж при супер разход а и почти винаги са богато оборудвани!За съжеление на времето като търсих попадах само на дараци!..,, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 На 163 к няма какво да му гледаш валовете,защото няма да има проблем с тях.Наистина върви яко,а харчи малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 18 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2014 Това е първата тема, в която 2.5TDI не само че не се хули яко, ами дори се възхвалява - 600 000 безаварийни километра, върви, не харчи нищо ... Бе ние що караме тия дараци, ми си не вземем по един 2.5тди и да се видим в кола. Чета и не вярвам на ушите си . В гаража на мой приятел монтьор има два душегуба - едно а4 б5 и едно а6 с5 авант. Двигателят на б5 е на земята и човека няма пари да го съживи, а другият е за валове и малък проблем с кутията (типтроник). Отделно дойде един мъж да пита за части за неговата а6 с5 седан преди фейса, пак 2.5тди. Това за една седмица. Е, вярно, не са 163 магарета, ама ... де да знам. Значи да взимам смело тогава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 18 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2014 (Редактирано) Дори и 163 коня няма особенни разлики спрямо първите(филтъра за картерни е подобре и уж са им оправили "кученцата" от които се рпецакват валовете ама на дали), а даже тия първите (150 коня) понеже са Евро 2 са с най-големи дюзи и най-много изкрават на тунинг.Карам вече второ 2,5 ТДИ (150 AKN+типтроник преди и сега 163 BFC+ръчна) - ако колата не е милионник и не те притеснява 1000 лева за ремък няма да имаш грижи, а мотора е наситина пъргав и икономичен за класа и годините си.Понеже все пак това са стари коли бих ти препоръчал да вземеш кола с ръчна кутия, а не типтроник защото според мен той е един от галвните виновници собствениците на "душегуби" да вдиагт ръце и да бягат. Редактирано 18 Септември 2014 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 18 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2014 Е, вярно, не са 163 магарета, ама ... де да знам. Значи да взимам смело тогава Колко глупости изписа, за да стигнеш до същността на нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 18 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2014 Единственият ми допир с "душегуба" е на един приятел 163 коня с мултитроник. От ден първи от както е в него е чипната (вече 5 години) соред километража е на ~430 000km (вероятно са 600-700 кой знае). Не е имал никакви драми с мотор и кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 18 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2014 Бе ние що караме тия дараци, ми си не вземем по един 2.5тди и да се видим в кола. Чета и не вярвам на ушите си Защо караш дарак, само ти си знаеш, и защо се буташ където не ти е работа, също само ти си знаеш ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване