MPAK Posted September 24, 2014 Report Share Posted September 24, 2014 (edited) Някой да е правил ремап на 2.0TFSI двигател? Сериозно се замислям за подобна процедура, та ако някой е минал вече през занятието, ще съм мн благодарен ако сподели малко повечко информация Edited September 24, 2014 by MPAK Link to comment Share on other sites More sharing options...
devil_vas Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 Направили сме доста такива. горе долу вадят между 40-45 конски сили след ремап, ако всичко им е ОК.препоръчително автомобила да е със високооктанов бензин, така резултата ще е по-добър. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MPAK Posted October 16, 2014 Author Report Share Posted October 16, 2014 Карам я само на 100 октана така или иначе, цена можете ли да ми кажете? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitsubishi galant Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 А висок разход на какво може да се дължи при този мотор ? Диагностиката не показва нищо -никакви проблеми ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido99 Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Зависи колко висок и при какви условия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitsubishi galant Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Постояно висок...Най-ниския е 9.3/100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stodi Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Запушени всмукателни колектори от нагара който се получава при всички фси... Васето са чистили не веднъж...а и rs-а май тва му беше първата процедура :-DSent from my ST25i using Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitsubishi galant Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 И мен тва ме съмнява , ама ...ще го проверим в скоро време... Link to comment Share on other sites More sharing options...
devil_vas Posted October 24, 2014 Report Share Posted October 24, 2014 това е супер гаден проблем на всички двигатели с директно впръскване. без значение БМВ, ВАГ или който и да е. оправяме го без да разглобяваме мотора Link to comment Share on other sites More sharing options...
MPAK Posted October 24, 2014 Author Report Share Posted October 24, 2014 Да ама сте ми далеко, да ми препоръчате някой сервиз дето може да ми я свърши тази работа в района на Добрич? Ще съм мн. благодарен Link to comment Share on other sites More sharing options...
sk. Posted October 24, 2014 Report Share Posted October 24, 2014 TST Racing Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido99 Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 Не задължително да е всмукателния колектор, обикновено при колите, които съм правил е износването на "повдигача" на помпата за високоналягане или дебитомера, като на повечето TFSi мотори няма грешки и отклонения, но разхода си е на лице . Link to comment Share on other sites More sharing options...
rijaka Posted April 10, 2017 Report Share Posted April 10, 2017 на мен отвреме на време ми свети чека и ми гори доста около 9 вчера на изжун градско ми дажасхе 9,3 разход и ми се струва че може да е от помпата защото като паля се чува нещо странно дали може да ми е същия проблема ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted April 10, 2017 Report Share Posted April 10, 2017 (edited) On 10/26/2014 at 9:53 PM, dido99 said: износването на "повдигача" на помпата за високоналягане или дебитомера, като на повечето TFSi мотори няма грешки и отклонения, но разхода си е на лице . Ако налягането е в нормите (до 5 бара отклонение) няма значение (за вървенето и разхода) колко е износен пула. Поне така си мисля. За мен висок разход може да се получи най-вече от неработеща ламбда сонда. Сравнително евтина е (около 220лв) и си заслужава пробата. Мисля си, че с чипа се изкарват твърдо над 50кс и то безопасни, без махане на кат. Говоря за двигател с 10.3:1 и последния вид бутала - с плоски чела. За разход - аз съм постигал най-нисък 7.5 (по ФИС с каране в колона Сандаски-Благоевград), при 40+ градуса, климатик, натоварена догоре кола и чип. Нормало 8.5-9. Колата е А4, куатро, автомат. Edited April 10, 2017 by robobug Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonko2.0T Posted April 10, 2017 Report Share Posted April 10, 2017 Преди 4 часа, rijaka написа: Човека писал над теб ще ти свърши работа.Нали питаш и за засилване на 2.0T-то: PERFORMANCE 99 Tuned - Тунинг и Чип Тунинг - Продукти Link to comment Share on other sites More sharing options...
rijaka Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 знам че REVO са разработени специално за "volkswagen group" ама 600 евро не е ли малко много за stage 1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanu Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 около 500лв върви подобен чип при БГ тунерите, 600 евро е бая за нашия стандарт. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vermeer Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 Хич не е много. Получаваш това, за което плащаш... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanu Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 за това, което плащаш за stage 1 можеш да направиш stage2+, ама как да е, имаш право на мнение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 Да речем, че 500лв е начална цена за хубав чип. 2.0Т е малко по-сложен от 1.8Т. Разликата между стоков и чипнат 2.0т е феноменална. Много по-изразена, отколкото при всички видове 1.8т. За съжаление 2.0т е по-капризен и ако е изпуснат трябват повече грижи, за да се приведе топ състояние. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vermeer Posted April 12, 2017 Report Share Posted April 12, 2017 15 hours ago, Vanu said: за това, което плащаш за stage 1 можеш да направиш stage2+, ама как да е, имаш право на мнение. Сори за спама, но от едва от скоро се интересеувам от тунинг... какво е "stage 2+"?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawbreaker Posted April 12, 2017 Report Share Posted April 12, 2017 Под stage 2+ обикновено се разбира: - Даунпайп - Интейк - Ъпгрейд на горивната помпа за високо налягане с по-голямо бутало - По-голям интеркулер За този двигател обаче виждам, че от ъпгрейд на помпата дават + 10-20 к.с. като максимална стойноста, но не знам как е в другите обороти, предполагам има разлика, но трябва да се прецени, защото цената на по-голямото бутало е към 800 лева. При двигателите с К04 ъпгрейдът на помпата ти носят още + 50-60 к.с. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Revo_Technik_BG Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 На 4/12/2017 at 9:24, Jawbreaker написа: Под stage 2+ обикновено се разбира: - Даунпайп - Интейк - Ъпгрейд на горивната помпа за високо налягане с по-голямо бутало - По-голям интеркулер За този двигател обаче виждам, че от ъпгрейд на помпата дават + 10-20 к.с. като максимална стойноста, но не знам как е в другите обороти, предполагам има разлика, но трябва да се прецени, защото цената на по-голямото бутало е към 800 лева. При двигателите с К04 ъпгрейдът на помпата ти носят още + 50-60 к.с. В последно време всичко 2.0TFSi до 2009г, което съм правил/сервизирал е в доста "изтървано положение".... занемарената поддръжка излиза доста солено на следващия собственик. Идва за ремап и сумата отива за ремонт Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 On 4/11/2017 at 11:24 PM, Jawbreaker said: За този двигател обаче виждам, че от ъпгрейд на помпата дават + 10-20 к.с. според човек, с такъв ъпгрейд 200кс мотора достига 300кс, без ъпгрейд на дюзите. Моторите с к04 мисля, че са с по-големи дюзи. Аз имам следния въпрос за генерацията на 2.0 в Б8 (мотори ЕА888, CDNx). Седаните имат едно крайно гърне, а Авантите - по две крайни гърнета. Това отразява ли се на диното? Никой "производител" на чипове не уточнява дали софтуера му е за седан или комби. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Revo_Technik_BG Posted April 14, 2017 Report Share Posted April 14, 2017 Преди 1 час, robobug написа: Аз имам следния въпрос за генерацията на 2.0 в Б8 (мотори ЕА888, CDNx). Седаните имат едно крайно гърне, а Авантите - по две крайни гърнета. Това отразява ли се на диното? Никой "производител" на чипове не уточнява дали софтуера му е за седан или комби. За това се дават параметри на мотора, след софтуерната намеса. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now