Jump to content

Ремап на 2.0 TFSI


Recommended Posts

Някой да е правил ремап на 2.0TFSI двигател? Сериозно се замислям за подобна процедура, та ако някой е минал вече през занятието, ще съм мн благодарен ако сподели малко повечко информация ;)

Edited by MPAK
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Направили сме доста такива. горе долу вадят между 40-45 конски сили след ремап, ако всичко им е ОК.

препоръчително автомобила да е със високооктанов бензин, така резултата ще е по-добър.  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Запушени всмукателни колектори от нагара който се получава при всички фси... Васето са чистили не веднъж...а и rs-а май тва му беше първата процедура :-D

Sent from my ST25i using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

това е супер гаден проблем на всички двигатели с директно впръскване. без значение БМВ, ВАГ или който и да е. оправяме го без да разглобяваме мотора :)

Link to comment
Share on other sites

Да ама сте ми далеко, да ми препоръчате някой сервиз дето може да ми я свърши тази работа в района на Добрич? Ще съм мн. благодарен :)

Link to comment
Share on other sites

Не задължително да е всмукателния колектор, обикновено при колите, които съм правил е износването на "повдигача" на помпата за високоналягане или дебитомера, като на повечето TFSi мотори няма грешки и отклонения, но разхода си е на лице ;) .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

на мен отвреме на време ми свети чека и ми гори доста около 9 вчера на изжун градско ми дажасхе 9,3 разход и ми се струва че може да е от помпата защото като паля се чува нещо странно дали може да ми е същия проблема ?

Link to comment
Share on other sites

On 10/26/2014 at 9:53 PM, dido99 said:

износването на "повдигача" на помпата за високоналягане или дебитомера, като на повечето TFSi мотори няма грешки и отклонения, но разхода си е на лице ;) .

Ако налягането е в нормите (до 5 бара отклонение) няма значение (за вървенето и разхода) колко е износен пула.

Поне така си мисля.

За мен висок разход може да се получи най-вече от неработеща ламбда сонда. Сравнително евтина е (около 220лв) и си заслужава пробата.

 

Мисля си, че с чипа се изкарват твърдо над 50кс и то безопасни, без махане на кат.

Говоря за двигател с 10.3:1 и последния вид бутала - с плоски чела.

 

За разход - аз съм постигал най-нисък 7.5 (по ФИС с каране в колона Сандаски-Благоевград), при 40+ градуса, климатик, натоварена догоре кола и чип. Нормало 8.5-9. Колата е А4, куатро, автомат.

Edited by robobug
Link to comment
Share on other sites

Да речем, че 500лв е начална цена за хубав чип. 2.0Т е малко по-сложен от 1.8Т.

 

Разликата между стоков и чипнат 2.0т е феноменална. Много по-изразена, отколкото при всички видове 1.8т.

За съжаление 2.0т е по-капризен и ако е изпуснат трябват повече грижи, за да се приведе топ състояние.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Vanu said:

за това, което плащаш за stage 1 можеш да направиш stage2+, ама как да е, имаш право на мнение.

 

Сори за спама, но от едва от скоро се интересеувам от тунинг... какво е "stage 2+"?!?

Link to comment
Share on other sites

Под stage 2+ обикновено се разбира:

- Даунпайп

- Интейк

- Ъпгрейд на горивната помпа за високо налягане с по-голямо бутало

- По-голям интеркулер

За този двигател обаче виждам, че от ъпгрейд на помпата дават + 10-20 к.с. като максимална стойноста, но не знам как е в другите обороти, предполагам има разлика, но трябва да се прецени, защото цената на по-голямото бутало е към 800 лева. При двигателите с К04 ъпгрейдът на помпата ти носят още + 50-60 к.с.

Link to comment
Share on other sites

На 4/12/2017 at 9:24, Jawbreaker написа:

Под stage 2+ обикновено се разбира:

- Даунпайп

- Интейк

- Ъпгрейд на горивната помпа за високо налягане с по-голямо бутало

- По-голям интеркулер

За този двигател обаче виждам, че от ъпгрейд на помпата дават + 10-20 к.с. като максимална стойноста, но не знам как е в другите обороти, предполагам има разлика, но трябва да се прецени, защото цената на по-голямото бутало е към 800 лева. При двигателите с К04 ъпгрейдът на помпата ти носят още + 50-60 к.с.

 

В последно време всичко 2.0TFSi до 2009г, което съм правил/сервизирал е в доста "изтървано положение".... занемарената поддръжка излиза доста солено на следващия собственик. Идва за ремап и сумата отива за ремонт :)

Link to comment
Share on other sites

On 4/11/2017 at 11:24 PM, Jawbreaker said:

За този двигател обаче виждам, че от ъпгрейд на помпата дават + 10-20 к.с. 

според човек, с такъв ъпгрейд 200кс мотора достига 300кс, без ъпгрейд на дюзите.

Моторите с к04 мисля, че са с по-големи дюзи.

 

Аз имам следния въпрос за генерацията на 2.0 в Б8 (мотори ЕА888, CDNx).

Седаните имат едно крайно гърне, а Авантите - по две крайни гърнета. Това отразява ли се на диното?

Никой "производител" на чипове не уточнява дали софтуера му е за седан или комби.

Link to comment
Share on other sites

Преди 1 час, robobug написа:

Аз имам следния въпрос за генерацията на 2.0 в Б8 (мотори ЕА888, CDNx).

Седаните имат едно крайно гърне, а Авантите - по две крайни гърнета. Това отразява ли се на диното?

Никой "производител" на чипове не уточнява дали софтуера му е за седан или комби.

 

За това се дават параметри на мотора, след софтуерната намеса.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...