MPAK Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 (Редактирано) Някой да е правил ремап на 2.0TFSI двигател? Сериозно се замислям за подобна процедура, та ако някой е минал вече през занятието, ще съм мн благодарен ако сподели малко повечко информация Редактирано 24 Септември 2014 от MPAK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 3 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2014 Направили сме доста такива. горе долу вадят между 40-45 конски сили след ремап, ако всичко им е ОК.препоръчително автомобила да е със високооктанов бензин, така резултата ще е по-добър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 16 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2014 Карам я само на 100 октана така или иначе, цена можете ли да ми кажете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 А висок разход на какво може да се дължи при този мотор ? Диагностиката не показва нищо -никакви проблеми ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido99 Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Зависи колко висок и при какви условия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Постояно висок...Най-ниския е 9.3/100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Запушени всмукателни колектори от нагара който се получава при всички фси... Васето са чистили не веднъж...а и rs-а май тва му беше първата процедура :-DSent from my ST25i using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 И мен тва ме съмнява , ама ...ще го проверим в скоро време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 това е супер гаден проблем на всички двигатели с директно впръскване. без значение БМВ, ВАГ или който и да е. оправяме го без да разглобяваме мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 24 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Да ама сте ми далеко, да ми препоръчате някой сервиз дето може да ми я свърши тази работа в района на Добрич? Ще съм мн. благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 TST Racing Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido99 Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Не задължително да е всмукателния колектор, обикновено при колите, които съм правил е износването на "повдигача" на помпата за високоналягане или дебитомера, като на повечето TFSi мотори няма грешки и отклонения, но разхода си е на лице . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rijaka Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 на мен отвреме на време ми свети чека и ми гори доста около 9 вчера на изжун градско ми дажасхе 9,3 разход и ми се струва че може да е от помпата защото като паля се чува нещо странно дали може да ми е същия проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 (Редактирано) On 10/26/2014 at 9:53 PM, dido99 said: износването на "повдигача" на помпата за високоналягане или дебитомера, като на повечето TFSi мотори няма грешки и отклонения, но разхода си е на лице . Ако налягането е в нормите (до 5 бара отклонение) няма значение (за вървенето и разхода) колко е износен пула. Поне така си мисля. За мен висок разход може да се получи най-вече от неработеща ламбда сонда. Сравнително евтина е (около 220лв) и си заслужава пробата. Мисля си, че с чипа се изкарват твърдо над 50кс и то безопасни, без махане на кат. Говоря за двигател с 10.3:1 и последния вид бутала - с плоски чела. За разход - аз съм постигал най-нисък 7.5 (по ФИС с каране в колона Сандаски-Благоевград), при 40+ градуса, климатик, натоварена догоре кола и чип. Нормало 8.5-9. Колата е А4, куатро, автомат. Редактирано 10 Април 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Преди 4 часа, rijaka написа: Човека писал над теб ще ти свърши работа.Нали питаш и за засилване на 2.0T-то: PERFORMANCE 99 Tuned - Тунинг и Чип Тунинг - Продукти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rijaka Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 знам че REVO са разработени специално за "volkswagen group" ама 600 евро не е ли малко много за stage 1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 около 500лв върви подобен чип при БГ тунерите, 600 евро е бая за нашия стандарт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 Хич не е много. Получаваш това, за което плащаш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 за това, което плащаш за stage 1 можеш да направиш stage2+, ама как да е, имаш право на мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 Да речем, че 500лв е начална цена за хубав чип. 2.0Т е малко по-сложен от 1.8Т. Разликата между стоков и чипнат 2.0т е феноменална. Много по-изразена, отколкото при всички видове 1.8т. За съжаление 2.0т е по-капризен и ако е изпуснат трябват повече грижи, за да се приведе топ състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 12 Април 2017 Доклад Share Публикувано 12 Април 2017 15 hours ago, Vanu said: за това, което плащаш за stage 1 можеш да направиш stage2+, ама как да е, имаш право на мнение. Сори за спама, но от едва от скоро се интересеувам от тунинг... какво е "stage 2+"?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 12 Април 2017 Доклад Share Публикувано 12 Април 2017 Под stage 2+ обикновено се разбира: - Даунпайп - Интейк - Ъпгрейд на горивната помпа за високо налягане с по-голямо бутало - По-голям интеркулер За този двигател обаче виждам, че от ъпгрейд на помпата дават + 10-20 к.с. като максимална стойноста, но не знам как е в другите обороти, предполагам има разлика, но трябва да се прецени, защото цената на по-голямото бутало е към 800 лева. При двигателите с К04 ъпгрейдът на помпата ти носят още + 50-60 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Revo_Technik_BG Публикувано 14 Април 2017 Доклад Share Публикувано 14 Април 2017 На 4/12/2017 at 9:24, Jawbreaker написа: Под stage 2+ обикновено се разбира: - Даунпайп - Интейк - Ъпгрейд на горивната помпа за високо налягане с по-голямо бутало - По-голям интеркулер За този двигател обаче виждам, че от ъпгрейд на помпата дават + 10-20 к.с. като максимална стойноста, но не знам как е в другите обороти, предполагам има разлика, но трябва да се прецени, защото цената на по-голямото бутало е към 800 лева. При двигателите с К04 ъпгрейдът на помпата ти носят още + 50-60 к.с. В последно време всичко 2.0TFSi до 2009г, което съм правил/сервизирал е в доста "изтървано положение".... занемарената поддръжка излиза доста солено на следващия собственик. Идва за ремап и сумата отива за ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Април 2017 Доклад Share Публикувано 14 Април 2017 On 4/11/2017 at 11:24 PM, Jawbreaker said: За този двигател обаче виждам, че от ъпгрейд на помпата дават + 10-20 к.с. според човек, с такъв ъпгрейд 200кс мотора достига 300кс, без ъпгрейд на дюзите. Моторите с к04 мисля, че са с по-големи дюзи. Аз имам следния въпрос за генерацията на 2.0 в Б8 (мотори ЕА888, CDNx). Седаните имат едно крайно гърне, а Авантите - по две крайни гърнета. Това отразява ли се на диното? Никой "производител" на чипове не уточнява дали софтуера му е за седан или комби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Revo_Technik_BG Публикувано 14 Април 2017 Доклад Share Публикувано 14 Април 2017 Преди 1 час, robobug написа: Аз имам следния въпрос за генерацията на 2.0 в Б8 (мотори ЕА888, CDNx). Седаните имат едно крайно гърне, а Авантите - по две крайни гърнета. Това отразява ли се на диното? Никой "производител" на чипове не уточнява дали софтуера му е за седан или комби. За това се дават параметри на мотора, след софтуерната намеса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване