Jump to content

Ремап на 2.0 TFSI


Recommended Posts

Някой да е правил ремап на 2.0TFSI двигател? Сериозно се замислям за подобна процедура, та ако някой е минал вече през занятието, ще съм мн благодарен ако сподели малко повечко информация ;)

Редактирано от MPAK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Направили сме доста такива. горе долу вадят между 40-45 конски сили след ремап, ако всичко им е ОК.

препоръчително автомобила да е със високооктанов бензин, така резултата ще е по-добър.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

А висок разход на какво може да се дължи при този мотор ? Диагностиката не показва нищо -никакви проблеми !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запушени всмукателни колектори от нагара който се получава при всички фси... Васето са чистили не веднъж...а и rs-а май тва му беше първата процедура :-D

Sent from my ST25i using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е супер гаден проблем на всички двигатели с директно впръскване. без значение БМВ, ВАГ или който и да е. оправяме го без да разглобяваме мотора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама сте ми далеко, да ми препоръчате някой сервиз дето може да ми я свърши тази работа в района на Добрич? Ще съм мн. благодарен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не задължително да е всмукателния колектор, обикновено при колите, които съм правил е износването на "повдигача" на помпата за високоналягане или дебитомера, като на повечето TFSi мотори няма грешки и отклонения, но разхода си е на лице ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

на мен отвреме на време ми свети чека и ми гори доста около 9 вчера на изжун градско ми дажасхе 9,3 разход и ми се струва че може да е от помпата защото като паля се чува нещо странно дали може да ми е същия проблема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/26/2014 at 9:53 PM, dido99 said:

износването на "повдигача" на помпата за високоналягане или дебитомера, като на повечето TFSi мотори няма грешки и отклонения, но разхода си е на лице ;) .

Ако налягането е в нормите (до 5 бара отклонение) няма значение (за вървенето и разхода) колко е износен пула.

Поне така си мисля.

За мен висок разход може да се получи най-вече от неработеща ламбда сонда. Сравнително евтина е (около 220лв) и си заслужава пробата.

 

Мисля си, че с чипа се изкарват твърдо над 50кс и то безопасни, без махане на кат.

Говоря за двигател с 10.3:1 и последния вид бутала - с плоски чела.

 

За разход - аз съм постигал най-нисък 7.5 (по ФИС с каране в колона Сандаски-Благоевград), при 40+ градуса, климатик, натоварена догоре кола и чип. Нормало 8.5-9. Колата е А4, куатро, автомат.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, rijaka написа:

 

Човека писал над теб ще ти свърши работа.Нали питаш и за засилване на 2.0T-то:

PERFORMANCE 99 Tuned - Тунинг и Чип Тунинг - Продукти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да речем, че 500лв е начална цена за хубав чип. 2.0Т е малко по-сложен от 1.8Т.

 

Разликата между стоков и чипнат 2.0т е феноменална. Много по-изразена, отколкото при всички видове 1.8т.

За съжаление 2.0т е по-капризен и ако е изпуснат трябват повече грижи, за да се приведе топ състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, Vanu said:

за това, което плащаш за stage 1 можеш да направиш stage2+, ама как да е, имаш право на мнение.

 

Сори за спама, но от едва от скоро се интересеувам от тунинг... какво е "stage 2+"?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под stage 2+ обикновено се разбира:

- Даунпайп

- Интейк

- Ъпгрейд на горивната помпа за високо налягане с по-голямо бутало

- По-голям интеркулер

За този двигател обаче виждам, че от ъпгрейд на помпата дават + 10-20 к.с. като максимална стойноста, но не знам как е в другите обороти, предполагам има разлика, но трябва да се прецени, защото цената на по-голямото бутало е към 800 лева. При двигателите с К04 ъпгрейдът на помпата ти носят още + 50-60 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4/12/2017 at 9:24, Jawbreaker написа:

Под stage 2+ обикновено се разбира:

- Даунпайп

- Интейк

- Ъпгрейд на горивната помпа за високо налягане с по-голямо бутало

- По-голям интеркулер

За този двигател обаче виждам, че от ъпгрейд на помпата дават + 10-20 к.с. като максимална стойноста, но не знам как е в другите обороти, предполагам има разлика, но трябва да се прецени, защото цената на по-голямото бутало е към 800 лева. При двигателите с К04 ъпгрейдът на помпата ти носят още + 50-60 к.с.

 

В последно време всичко 2.0TFSi до 2009г, което съм правил/сервизирал е в доста "изтървано положение".... занемарената поддръжка излиза доста солено на следващия собственик. Идва за ремап и сумата отива за ремонт :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/11/2017 at 11:24 PM, Jawbreaker said:

За този двигател обаче виждам, че от ъпгрейд на помпата дават + 10-20 к.с. 

според човек, с такъв ъпгрейд 200кс мотора достига 300кс, без ъпгрейд на дюзите.

Моторите с к04 мисля, че са с по-големи дюзи.

 

Аз имам следния въпрос за генерацията на 2.0 в Б8 (мотори ЕА888, CDNx).

Седаните имат едно крайно гърне, а Авантите - по две крайни гърнета. Това отразява ли се на диното?

Никой "производител" на чипове не уточнява дали софтуера му е за седан или комби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, robobug написа:

Аз имам следния въпрос за генерацията на 2.0 в Б8 (мотори ЕА888, CDNx).

Седаните имат едно крайно гърне, а Авантите - по две крайни гърнета. Това отразява ли се на диното?

Никой "производител" на чипове не уточнява дали софтуера му е за седан или комби.

 

За това се дават параметри на мотора, след софтуерната намеса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...