Jump to content

Гуми и джанти за A3 8P


Moonland

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Чисто черната джанта гледана от >20 метра е най-обикновена черна стоманена джанта! Хубавото на алуминиевите според мен поне е именно възможността да се откроят с дизайн, да обособят гумата и отворят колелото като цяло, особено при по-големи размери. Боядисани в чисто черно се сливат моментално с гумата и реално това убива естетичните ползи, остава само по-ниското тегло. Но разбира се всеки с вкуса си, лошо няма. :)

 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 832
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ауди А6 от преди 10 години като го погледна от >20 метра и си мислех, че е А8. Аз колата си я гледам от близо, а от близо с хубаво измити нови черни гуми изглежда уникално, според мен. От >20 метра не ме интересува. Всеки с вкуса си !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@LTPetrov браво, много точно казано. Карай си колицата и й се радвай така както на теб си ти харесва ;).

Преди много много години имах BMW E36 бордо металик и му пръснах 5 спицовите джанти черни, седяха уникално, но тогава и не бяха разпространени все още.

След това настана един период през който всеки 2-ри Кайен примерно или тем подобни бяха с черни джанти и се поизтъркаха доста.

В момента на бордо, бяла (тук зависи) или син металик отново бих сложил черни джанти. Много зависи и от модела разбира се.

Варианта да се получи черно петно винаги го има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Може ли малко информация за капачките за джанти тип звезда, едните са изпъкнали другите се вдлъбнати, в какви цветове се продават и ако има и други разлики.

На 8.05.2016 г. at 9:25, LTPetrov написа:

IMG_20160506_091455.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги, преди месец си купих а3 sportback и смятам да му продавам джаните и ще си търся други.

Та въпросът ми е следният:

Във форума гледах някакви графики за джантите на този модел и видях че трябва да са 17" 7.5j ET~50.

Сега съм си харесал, обаче, едни с ЕТ 32.

Дали ще мога да си я карам безпроблемно с ЕТ 32, или да си търся с ет50?

В момента съм с 8J и мога ли да я катам така и да слагам по-широки джанти 8.5J с 225 или е не е желателно?

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега Hustl,
Питам те от интерес, ти отвори ли първата страница на тази тема? Второто мнение
го намирам за доста полезно, кратко и съдържателно, отговарящо директно на питането ти:

On 30.09.2014 г. at 7:20 PM, Moonland said:

ЕТ-то на оригиналните 17" джанти е 56.

За минималното допустимо е трудно да се даде директен отговор, тъй като зависи много силно и от вида окачване на колата (както е коментирано има 4 вида окачвания на A3 8P, две от които спортни и съответно по-ниски), както и от гумите. При 17" джанти със 7,5J ширина, всичко под ET45 носи риск. В момента с летните гуми съм реално с ЕТ43 (чрез фланци) и при пътници отзад и слизане от легнал полицай имам задиране, което преди да сложа фланците не е имало никога и което съм почти убеден, че идва от гумите в един от болтовете на калника. Има едновременно с това потребители, които (може би едва все още) не са забелязали негативи и при ET40. Вида окачване играе ключова роля, както и натовареността на автомобила.

 

Според мен джанта с ширина 8,5J е подходяща за гума от типа 255-265. Не виждам особен смисъл в това да се "трошат пари" за толкова екзотични гуми (разбирай скъпи) на фона на 225-ците, които ти дават по предписание от Audi. Все пак кеша си е твой и никой не може да ти прави сметка на парите. Ако така ти харесва, и ако се съберат тези валяци под калниците (в което се съмнявам), скачай смело. Поздрави.

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Hustl написа:

Здравейте колеги, преди месец си купих а3 sportback и смятам да му продавам джаните и ще си търся други.

Та въпросът ми е следният:

Във форума гледах някакви графики за джантите на този модел и видях че трябва да са 17" 7.5j ET~50.

Сега съм си харесал, обаче, едни с ЕТ 32.

Дали ще мога да си я карам безпроблемно с ЕТ 32, или да си търся с ет50?

В момента съм с 8J и мога ли да я катам така и да слагам по-широки джанти 8.5J с 225 или е не е желателно?

Поздрави

 

Има информация напред в темата.

Карал съм с 7,5 J/ET 35 и имах опиране при повече от 2ма човека в колата и по-високи скорости. Но, поне за мен, опирането беше леко и не ме притесняваше, a и доста рядко качвам повече от 2-ма човека.

Сега съм с 8J/ET 47-8 и няма никакво опиране.

И в 2-та случая съм с гуми 225/45/17. Иначе, по принцип не е проблем да сложиш гуми 225 на 8,5 J джанта...просто гумата ще стои малко по-разпъната.

 

Общо взето, ако товариш често колата си, може би е по-добре да заложиш на джанти с поне малко по-голямо ЕТ от 32. От значение е и вида на окачването, с което е конкретната кола, разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново и благодаря за отговорите.

Да, прочетох цитираните постове, но все пак исках да попитам индивидуално за тези джанти.

Иначе в момента съм с 8J, не знам с какво ЕТ и гуми 225/45/17. Знам че съм с оригиналното окачване, но не е спортно със сигирност, колата мисля, че се води ambiente.

Има ли как да разбера с какво окачване съм по vin и съответно да гледам за подходящи джанти?

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подходящи джанти са оригиналните джанти, но за твоето моделно семейство!!! А не просто да намериш оригинални джанти от Audi A6, A8 и т.н. (моделите ги написах примерно). 

 

Аз когато си търсех моите "9-spoke" S-line джанти, намерих със 150лв по-евтини, но от А4. Въпреки, че бяха в по-добро състояние (козметично), аз не ги купих, защото исках да притежавам точно джантата за моята A3 (8L), където и номера на самата джанта започваше отново с 8L, което ти гарантира 101% успеваемост (и оригинален вид, който за мен има най-висока стойност).

 

Вариант две, взимаш една джанта или две. Качваш им някакви гуми/галоши и пробваш на колата! :lupe:

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Hustl написа:

Знам че съм с оригиналното окачване, но не е спортно със сигирност, колата мисля, че се води ambiente.

Има ли как да разбера с какво окачване съм по vin и съответно да гледам за подходящи джанти?

 

Няма как да разбереш по VIN, но щом си Ambiente, окачването може да е само и единствено едно - стандартното. (ЦЪК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също опираше, но съвсем леко и нямаше следи по гумите.

Това опиране (говоря за моето при ЕТ 35 и спортно окачване) според мен не е опасно освен ако гумите не са тотални галоши може би.

Вече всеки трябва да си прецени спрямо това колко опира при него и с какви гуми кара и т.н.

 

Сега на новата кола пак опира леко при дадени обстоятелства, но съм с 20 мм фланци и на 4-те колела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече не е вярно! Опирането при A3 8P е в пластмасовите "уши" на бронята, които се захващат с винт. Реално разбира се и в самия винт. За да се стигне до опиране в самите калници, гумите ще са нарязани отдавна от препятствията по пътя, разбивайки доста неща - това вече би било екстремно! 

 

3025d1335193574t-img_0108.jpg

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всякакво опираме е недопустимо (по мое мнение)!!!

***

Оставям настрана грозните звуци, които се чуват при провокиране на търкането (я от неравности по пътя с голяма скорост + завои, я натоварена повечко). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги, харесал съм си този модел:

https://www.google.bg/search?q=s+line+double+spoke+17&client=safari&hl=en&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiglayuj7_OAhXFDxoKHeR6D7QQ_AUICCgB&biw=320&bih=372#imgrc=DkpKsTlQQOw8RM%3A

Но си търся 17", а главно намирам 18" такива. Въпросът ми е слагал ли е някой от Вас такива 17" на автомобила си и намират ли се на пазара ОЕМ, тъй като главно намирам 18", а има само една обява на такива 17" в olx и се съмнявам да са оригинални.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно такива 17", като от първата снимка, търся понеже ми се струва, че на втората е друга кола и там не са ОЕМ. И чувал ли е някой от вас за марката Wheelworld? Виждам, че имат подобни модели, но не намирам отзиви за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Как Ви се струва товарен индекс 88 - до 560кг ? 

 

2.0 TDI Quattro Sportback е около 1450кг, с пасажери и багаж вероятно може да чукне и 1900кг примерно.

Та...ще има ли драма с подобни гуменки? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо четене и аз така си помислих, но се поразрових малко и коментарите в чуждите форуми са само срещу идеята да се употребата на гуми с по-нисък товарен индекс от препоръчителния такъв за дадения автомобил. И тук възниква въпроса, колко е препоръчителният товарен индекс за колите ни? 

 

Колкото и да ми се иска ми се струва, че няма да е 88, масовите са 92 ако не се лъжа. 

И понеже има значение ще добавя, че става дума за 225/40 R18 гума. 

 

От ограничената информация която изрових ми направи впечатление елементарния факт, че тежеста която всяка гума понася (в движение) се изменя в зависимост от редица фактори. 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте,Колеги какво мислите за тези джанти за audi a3 8pa,да ли ще отвиват,те са модел от audi a3 8v

 

Моля да споделите мнение!Благодаря ви предварително!

 

 

img_2532.jpg

Редактирано от evroto9
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...