Moonland Публикувано 25 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 (Редактирано) Чисто черната джанта гледана от >20 метра е най-обикновена черна стоманена джанта! Хубавото на алуминиевите според мен поне е именно възможността да се откроят с дизайн, да обособят гумата и отворят колелото като цяло, особено при по-големи размери. Боядисани в чисто черно се сливат моментално с гумата и реално това убива естетичните ползи, остава само по-ниското тегло. Но разбира се всеки с вкуса си, лошо няма. Редактирано 25 Май 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Ауди А6 от преди 10 години като го погледна от >20 метра и си мислех, че е А8. Аз колата си я гледам от близо, а от близо с хубаво измити нови черни гуми изглежда уникално, според мен. От >20 метра не ме интересува. Всеки с вкуса си ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 @LTPetrov браво, много точно казано. Карай си колицата и й се радвай така както на теб си ти харесва ;). Преди много много години имах BMW E36 бордо металик и му пръснах 5 спицовите джанти черни, седяха уникално, но тогава и не бяха разпространени все още. След това настана един период през който всеки 2-ри Кайен примерно или тем подобни бяха с черни джанти и се поизтъркаха доста. В момента на бордо, бяла (тук зависи) или син металик отново бих сложил черни джанти. Много зависи и от модела разбира се. Варианта да се получи черно петно винаги го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Може ли малко информация за капачките за джанти тип звезда, едните са изпъкнали другите се вдлъбнати, в какви цветове се продават и ако има и други разлики. На 8.05.2016 г. at 9:25, LTPetrov написа: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hustl Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Здравейте колеги, преди месец си купих а3 sportback и смятам да му продавам джаните и ще си търся други. Та въпросът ми е следният: Във форума гледах някакви графики за джантите на този модел и видях че трябва да са 17" 7.5j ET~50. Сега съм си харесал, обаче, едни с ЕТ 32. Дали ще мога да си я карам безпроблемно с ЕТ 32, или да си търся с ет50? В момента съм с 8J и мога ли да я катам така и да слагам по-широки джанти 8.5J с 225 или е не е желателно? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 (Редактирано) Здравей колега Hustl, Питам те от интерес, ти отвори ли първата страница на тази тема? Второто мнение го намирам за доста полезно, кратко и съдържателно, отговарящо директно на питането ти: On 30.09.2014 г. at 7:20 PM, Moonland said: ЕТ-то на оригиналните 17" джанти е 56. За минималното допустимо е трудно да се даде директен отговор, тъй като зависи много силно и от вида окачване на колата (както е коментирано има 4 вида окачвания на A3 8P, две от които спортни и съответно по-ниски), както и от гумите. При 17" джанти със 7,5J ширина, всичко под ET45 носи риск. В момента с летните гуми съм реално с ЕТ43 (чрез фланци) и при пътници отзад и слизане от легнал полицай имам задиране, което преди да сложа фланците не е имало никога и което съм почти убеден, че идва от гумите в един от болтовете на калника. Има едновременно с това потребители, които (може би едва все още) не са забелязали негативи и при ET40. Вида окачване играе ключова роля, както и натовареността на автомобила. Според мен джанта с ширина 8,5J е подходяща за гума от типа 255-265. Не виждам особен смисъл в това да се "трошат пари" за толкова екзотични гуми (разбирай скъпи) на фона на 225-ците, които ти дават по предписание от Audi. Все пак кеша си е твой и никой не може да ти прави сметка на парите. Ако така ти харесва, и ако се съберат тези валяци под калниците (в което се съмнявам), скачай смело. Поздрави. Редактирано 10 Август 2016 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Преди 4 часа, Hustl написа: Здравейте колеги, преди месец си купих а3 sportback и смятам да му продавам джаните и ще си търся други. Та въпросът ми е следният: Във форума гледах някакви графики за джантите на този модел и видях че трябва да са 17" 7.5j ET~50. Сега съм си харесал, обаче, едни с ЕТ 32. Дали ще мога да си я карам безпроблемно с ЕТ 32, или да си търся с ет50? В момента съм с 8J и мога ли да я катам така и да слагам по-широки джанти 8.5J с 225 или е не е желателно? Поздрави Има информация напред в темата. Карал съм с 7,5 J/ET 35 и имах опиране при повече от 2ма човека в колата и по-високи скорости. Но, поне за мен, опирането беше леко и не ме притесняваше, a и доста рядко качвам повече от 2-ма човека. Сега съм с 8J/ET 47-8 и няма никакво опиране. И в 2-та случая съм с гуми 225/45/17. Иначе, по принцип не е проблем да сложиш гуми 225 на 8,5 J джанта...просто гумата ще стои малко по-разпъната. Общо взето, ако товариш често колата си, може би е по-добре да заложиш на джанти с поне малко по-голямо ЕТ от 32. От значение е и вида на окачването, с което е конкретната кола, разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hustl Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Здравейте отново и благодаря за отговорите. Да, прочетох цитираните постове, но все пак исках да попитам индивидуално за тези джанти. Иначе в момента съм с 8J, не знам с какво ЕТ и гуми 225/45/17. Знам че съм с оригиналното окачване, но не е спортно със сигирност, колата мисля, че се води ambiente. Има ли как да разбера с какво окачване съм по vin и съответно да гледам за подходящи джанти? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 (Редактирано) Подходящи джанти са оригиналните джанти, но за твоето моделно семейство!!! А не просто да намериш оригинални джанти от Audi A6, A8 и т.н. (моделите ги написах примерно). Аз когато си търсех моите "9-spoke" S-line джанти, намерих със 150лв по-евтини, но от А4. Въпреки, че бяха в по-добро състояние (козметично), аз не ги купих, защото исках да притежавам точно джантата за моята A3 (8L), където и номера на самата джанта започваше отново с 8L, което ти гарантира 101% успеваемост (и оригинален вид, който за мен има най-висока стойност). Вариант две, взимаш една джанта или две. Качваш им някакви гуми/галоши и пробваш на колата! Редактирано 10 Август 2016 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Преди 9 часа, Hustl написа: Знам че съм с оригиналното окачване, но не е спортно със сигирност, колата мисля, че се води ambiente. Има ли как да разбера с какво окачване съм по vin и съответно да гледам за подходящи джанти? Няма как да разбереш по VIN, но щом си Ambiente, окачването може да е само и единствено едно - стандартното. (ЦЪК) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 А не е ли опасно да опира, особено при висока скорост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Опасно е за гумите....цепка и бум. След което има вероятност от ПТП. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Разбира се, че е опасно при висока скорост. При мен оставаха съвсем ясни следи по гумите от търкането.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 При мен също опираше, но съвсем леко и нямаше следи по гумите. Това опиране (говоря за моето при ЕТ 35 и спортно окачване) според мен не е опасно освен ако гумите не са тотални галоши може би. Вече всеки трябва да си прецени спрямо това колко опира при него и с какви гуми кара и т.н. Сега на новата кола пак опира леко при дадени обстоятелства, но съм с 20 мм фланци и на 4-те колела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Освен, че е опасно за гумите се прецаква лака и боята и от там тръгва ръжда и няма оправия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 (Редактирано) Това вече не е вярно! Опирането при A3 8P е в пластмасовите "уши" на бронята, които се захващат с винт. Реално разбира се и в самия винт. За да се стигне до опиране в самите калници, гумите ще са нарязани отдавна от препятствията по пътя, разбивайки доста неща - това вече би било екстремно! Редактирано 12 Август 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Всякакво опираме е недопустимо (по мое мнение)!!! *** Оставям настрана грозните звуци, които се чуват при провокиране на търкането (я от неравности по пътя с голяма скорост + завои, я натоварена повечко). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hustl Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 Здравейте отново колеги, харесал съм си този модел: https://www.google.bg/search?q=s+line+double+spoke+17&client=safari&hl=en&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiglayuj7_OAhXFDxoKHeR6D7QQ_AUICCgB&biw=320&bih=372#imgrc=DkpKsTlQQOw8RM%3A Но си търся 17", а главно намирам 18" такива. Въпросът ми е слагал ли е някой от Вас такива 17" на автомобила си и намират ли се на пазара ОЕМ, тъй като главно намирам 18", а има само една обява на такива 17" в olx и се съмнявам да са оригинални. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hustl Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Точно такива 17", като от първата снимка, търся понеже ми се струва, че на втората е друга кола и там не са ОЕМ. И чувал ли е някой от вас за марката Wheelworld? Виждам, че имат подобни модели, но не намирам отзиви за тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 4 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 Как Ви се струва товарен индекс 88 - до 560кг ? 2.0 TDI Quattro Sportback е около 1450кг, с пасажери и багаж вероятно може да чукне и 1900кг примерно. Та...ще има ли драма с подобни гуменки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Не мисля, че ще имаш какъвто и да е проблем. Дори в екстремния случай пак няма да надминеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 6 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 На първо четене и аз така си помислих, но се поразрових малко и коментарите в чуждите форуми са само срещу идеята да се употребата на гуми с по-нисък товарен индекс от препоръчителния такъв за дадения автомобил. И тук възниква въпроса, колко е препоръчителният товарен индекс за колите ни? Колкото и да ми се иска ми се струва, че няма да е 88, масовите са 92 ако не се лъжа. И понеже има значение ще добавя, че става дума за 225/40 R18 гума. От ограничената информация която изрових ми направи впечатление елементарния факт, че тежеста която всяка гума понася (в движение) се изменя в зависимост от редица фактори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Здравейте! Някой има ли снимка как стоят ето тези джанти ( 16" ) на А3- ката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evroto9 Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 (Редактирано) Здравейте,Колеги какво мислите за тези джанти за audi a3 8pa,да ли ще отвиват,те са модел от audi a3 8v Моля да споделите мнение!Благодаря ви предварително! Редактирано 29 Ноември 2016 от evroto9 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване