Jump to content

Гуми и джанти за A3 8P


Moonland

Recommended Posts

Преди 1 час, LTPetrov написа:

Досега карах на оригиналните джанти 17 J7,5 ЕТ56 със гуми 215 45 17

225/45R17 е размера на гумите за тези джанти.Така гумата ще пази джантата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 832
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Зимата карам с 215/50/17 отпред и 225/50/17 отзад (на същия модел джанти) и нямам никакви проблеми и забележки.

Редактирано от Vantage
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да направиш по една снимка колко излиза борда на джантата и при двата размера?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече минах на летния сет(225/45/17, но на други джанти, както знаеш) и зимните не са при мен. След около седмица ще мога да направя по една снимка :zustimm:

 

Иначе, аз лично може би не бих си купил сега зимни гуми...или поне офертата трябва да е мнооого добра. Все пак разбираемо,  шансът за по-пресен ДОТ ще е по-голям по-напред във времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Vantage написа:

Зимата карам с 215/50/17 отпред и 225/50/17 отзад (на същия модел джанти) и нямам никакви проблеми и забележки.

 

Най-умното нещо на света е да сложиш широки задни гуми на преднячка :hilezh:

 

Eвала, респект, личи ти че искаш да караш бмв :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, tonko2.0T написа:

225/45R17 е размера на гумите за тези джанти.Така гумата ще пази джантата.

 

Това е най-стандартния размер за джантата, да. Но седи като балон, макар и по този начин да пази джантите. 

Ако се ползват гуми с борд-протектор обаче, могат да се сложат подходящ размер, така че да не балонират и да не изглеждат като свалени от VW Transporter.... :icon_idea:

 

На преден план 225 на 7,5J джанта. Гума без протектор, личи балонирането.

На заден план 225 на 8J джанта. Гума с протектор, гумата застава на равно с джантата, а протекторът пази ръба на джантата. Естетически разликата е огромна и се забелязва веднага. 

 

rCIw1Fb.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте предстой ми покупка на гуми спрял съм се на тези три вида https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/barum/bravuris-22545-p-134399.html  , https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/uniroyal/rainsport-22545-p-134065.html , https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/goodyear/efficientgrip-performance-22545-p-120167.html ,дилемата ми е заслужава ли си да дам повечко пари за goodyear  и ако не коя от другите две да избера ,а и също подходящи ли ще са за моите джанти а те са като на колегата LTPetrov.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно този модел на Goodyear не е от най-добрите, иначе като марка си е марка.

Uniroyal-a едоста добър избор от по-бюджетните!

За Barum-a не знам нищо.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще се си взема Uniroyal,защото са XL.Те са със скоростен индекс Y ,но не мисля,че това пречи.

Редактирано от energieboypz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и да можех не съм любител на бързите скорости ???

Sent from my E5603 using Tapatalk

Аз и да можех не съм любител на бързите скорости :D

Sent from my E5603 using Tapatalk

Sent from my E5603 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих ЕТ 35

Излизат си и е видимо,но пък е красиво за мен и ме кефи.

Имай предвид,че от ЕТ56 минах на ЕТ35 което са си 2 см.

Няма как да не се забележи.

Редактирано от audibluesky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, energieboypz написа:

Май ще се си взема Uniroyal,защото са XL.Те са със скоростен индекс Y ,но не мисля,че това пречи.

Взимай Унирояла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с този модел на Унироял един сезон.

Направени са специално да са сигурни при каране при дъжд. Затова им е такава шарката на грайфера, стоят уникално според мен.8793717e.jpg

 

Този грайфер е предпоставка за по-бързо износване, но след сезон каране и приблизително 7000км са като нови.

Единственото което ме дразни е, че често се заклинват камъчета вътре в грайфера и цъкат по пътя.

По сайтовете имат навика висок клас гуми на ниски цени да са стари дотове, внимавай с тези Goodyear , за Baruma не мога да кажа нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Hustl написа:

Колеги, някой слагал ли е o.z. Superturismo 17" c ET35? Имате ли представа колко ше излизат навън при не спортно окачване?

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ето горе-долу как стоят джанти с ЕТ35 :

 

ims16t.jpg

 

Личи си, че джантите са изнесени на вън и ми харесваше стойката.

Лично на мен, Супертуризмо не ми харесва как стои на 8Р...но е въпрос на вкус и избор, разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, energieboypz написа:

Здравейте предстой ми покупка на гуми спрял съм се на тези три вида https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/barum/bravuris-22545-p-134399.html  , https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/uniroyal/rainsport-22545-p-134065.html , https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/goodyear/efficientgrip-performance-22545-p-120167.html ,дилемата ми е заслужава ли си да дам повечко пари за goodyear  и ако не коя от другите две да избера ,а и също подходящи ли ще са за моите джанти а те са като на колегата LTPetrov.

 

IMG_8113.JPG

IMG_8114.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ето горе-долу как стоят джанти с ЕТ35 :

 

ims16t.jpg

 

Личи си, че джантите са изнесени на вън и ми харесваше стойката.

Лично на мен, Супертуризмо не ми харесва как стои на 8Р...но е въпрос на вкус и избор, разбира се.

Ами доколкото виждам няма как да опират, което ме вълнуваше.

Износва ли се по-бързо окачването така, знаете ли ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно видя от тази снимка, че няма как да опират? :nixweiss:

Не знам как си представяш опирането, но отзад опирането е от вътрешната страна на калника, в захвата на бронята! 

И да, разбира се, че окачването (конкретно отпред) е подложено на други сили колкото по-изнесени са джнатите и страда. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Продължават да се носят легенди и интерпретации за това прословуто опиране отзад при по-изнесени колела (по-ниско ЕТ), та ще опитам да обясня още веднъж, този път нагледно.

 

Ето как изглежда A3 8P(A) под товар отзад. Този товар може да е един по-тежичък прасун на задната седалка, 2-ма нормални човека или дори 3 манекенки... и/или повечко тегло в багажника както в случая.

При едно леко залюляване, типично легнал полицай, "вълнист" асфалт или неравности, гумата удря и жули захващането на бронята, както съм обозначил. Това е най-краткото разстояние и първата точка на допир. Съответно остават следи по гумата (ако се загледате вероятно може да видите и на снимката), а при по-висока скорост или още по-изнесени гуми мога да си представя, че може да има и по-фатални последици. За това и сумарно ЕТ по-малко от ЕТ45 носи риск за някакъв контакт, при по-малко от ЕТ40 той би бил сериозен. Остава мистерията, защо все пак някои потребители с ЕТ40 и по-ниско твърдят, че нямат контакт. Вероятно зависи от окачването (стандартно, Ambition спортно, S-line - спортно, S3), но може би в рамките на един вид окачване има разлики през МоделГодините - все още аз нямам отговор на този въпрос. 

 

 

 

За това и гледайки колата надлъжно, както на снимката 2 поста нагоре не може да е абсолютна отправна точка за това дали ще опира или не. Гумата по никакъв начин не се подава навън от калника

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не. Профилът няма абсолютно никакво отношение. Диаметърът на колелото остава и трябва да остане един и същ без значение дали ползваш 15-ки джанти с по-високи гуми или 19-ки с нископрофилни гуми. За опирането е от значение единствено колко навън е изнесена гумата, т.е. ЕТ в комбинация с ширината на гумата. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те и не се опитвам да споря но именно при изнасянето на джантата няма ли точно в случея гума на 35 или 30  да ти даде повече място?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не мисля. Не съм и не бих пробвал - така би решил (в най-добрия случай) един проблема създавайки други - неправилен диаметър на колелата, грешно показание на скоростта, по-ниско до пътя купе, по-ниска максимална скорост и т.н.

Допустимите комбинации от размери джанти/гуми са посочени от производителя и вписани в разрешителното за всеки модел неслучайно:)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...