Jump to content

Ауди а3 1.9 131Hp или 1.8Т


Recommended Posts

На шестия месец е избит.

 

Зависи колко караш - един приятел кара Сааб 2,3т на бензин,понеже минава около 8к на година с морето included.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

автора е писал че пътува два пъти месечно от пловдив до добрич и обратно.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не,писал е на 2-3 седмици до Добрич,което е 400км на месец извън града + 500км градско/в Пловдив нямаше толкова големи задръствания допреди някоя година и като цяло не е кой знае колко голям град/ = 1000/месец или точно около 1 година.Както и да е,най-добре е колегата да види и едната и другата,докато търси и ако намери в добро състояние - честито.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега само ще ти обърна внимание, че не е най-удачния вариант да взимаш кола от последната година на даден модел защото изглежда като тези от 97-ма година, пък държи висока цена, това съм го чувал от автотърговец, че такива коли се продават най-трудно. Мисълта ми е ако можеш да се вместиш в бюджета за новия фейс на А3-ката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много колеги за изчерпателните отговори,след събраната информация везната май пада на страната на бензина.Как или може ли въобще да се разбере състоянието на турбото и другите скъпи части на мотора,понеже май само това е притеснителното,за окачването и интериора/екстериора работата е ясна.При по малките мотори е ясно че няма да има евентуални разходи  за турбо,н75,и блоу офф,останалите неща предполагам са си същите.Поздрави :)

Отиваш на майстор, той сваля маркуча който влиза в турбото след дебитомера. Ако има голям луфт втулката на оста ще бъде в масло маркуча отвътре. Но след като е свален може с ръка да се провери дали има голям луфт. На чугунената част трябва да се види за пукнатини, същото важи и за изпускателния колектор. И двете се пукат с времето особено след чип.

Ако има майстора вагком можеш и косвено да провериш дали колата има чип. На трети канал ако не се лъжа се гледат грамовете за секунда въздух които влизат в двигателя. На стокова кола са 120 грама при 6000 оборота на втора, при чипната над 150-160.

Нито за маховик. Т.е. Общо взето всички скъпи потенциални проблеми отпадат при кола без турбо.

Турбото миже да се прегледа за луфт, но сигурна диагноза не може да се даде освен ако вече не е очевадно здало багажа. Същото важи и за останалите неща.

1.8 без турбо пак има демпферен маховик. Нищо няма да спести от кола без турбо, освен че ще пропусне цялото удоволствие.

Колега само ще ти обърна внимание, че не е най-удачния вариант да взимаш кола от последната година на даден модел защото изглежда като тези от 97-ма година, пък държи висока цена, това съм го чувал от автотърговец, че такива коли се продават най-трудно. Мисълта ми е ако можеш да се вместиш в бюджета за новия фейс на А3-ката.

От гледна точка на цена не е, но от всички други гледни точки е оферта.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Egremn1 - има, но колко често се налага да се сменя спрямо TDI / 1.8T? Ползвай търсачката на форума и брой темите за едното и за другото... Няма да се налага повторно преброяване, еднозначно е ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още веднъж искрено ви благодаря след прочетеното категорично се спирам на бензин,от тук на сетне ще ми е нужен много късмет в намирането на читава бройка от модела,дано да е по скоро,веднага ще пиша при развитие,а ако има още нещо изказвайте мнения :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за спама,но това е първата тема от този тип,която разглеждам и чета толкова подробни и обективни мнения.Както сравнения на предимства и недостатъци на двата вида двигатели.Поздравявам всички,които се включиха в темата и дадоха компетентни и красноречиви отговори!

Пожелавам успех на колегата с новата придобивка,която му предстои и да видим с какво ще ни изненада. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Egremn1 удивявам се, че толкова хора в този форум халюцинират теоретични к.с. без веднъж да са ги видяли на калибрирано дино, на база на обявата към "тунинг" продукта в ибей...! Именити международни тунинг компании водят битка на пазара да изкарат и 180-200 коня от 150 коня двигател и то при ясните рискове, Ганьо почва с летящ старт от 300 (+лепенка на страничното задна стъкло = 320!)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Egremn1 удивявам се, че толкова хора в този форум халюцинират теоретични к.с. без веднъж да са ги видяли на калибрирано дино, на база на обявата към "тунинг" продукта в ибей...! Именити международни тунинг компании водят битка на пазара да изкарат и 180-200 коня от 150 коня двигател и то при ясните рискове, Ганьо почва с летящ старт от 300 (+лепенка на страничното задна стъкло = 320!)

Не те разбирам какво пишеш. Мерил съм колата със стокова турбина. След като в Хеед я мапнаха със сменената турбина, освен в Хеед я мерих и в Овердрайф. Ако и двете не са достатъчно точни за тебе кажи къде според теб е достатъчно точно диното.

Муунчо ти от година си пишеш наизуст и не си престанал.

Тва е шпекса ве, той е еталон за конски сили и има калибрирано дино в мазата, нищо не знаеш! :hilezh:

Недей да спамиш !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да предложа на автора да не се оганичава само до А3. И без това трудно се намира читава кола. А4 от същите години върви на същите пари. 

 

Тази например изглежда много свежа по снимки, а и е quattro:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11410886068729946&slink=7ranpa

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще гледа а4б5 поне да се ограничи само до фейслифта. Преди това не си заслужава просто.

 

пс Тази добре са я лъснали и на снимки изглежда добре.

Редактирано от egremn1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Показаната по-горе е почти фейслифтова. Най-важното а имено мотора е като на фейсовите, останалото се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз имам а3 1.8т.не карам много,ама я взех за градска кола:)))не съм пипнал нищо по нея,щото предния собственик се е грижил като за писано яйце.Не знам колко хиляди трябва да си минал,за да стане нещо на турбото...Все пак,от първо лице ви казвам,че това е кола за извънградско.В града разхода на къси отсечки студена и идва множко:(((Ама то с коя ли бензинка не идва много,ако не е на газ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе с тва турбо ми е писнало да слушам....

Кола без турбо като жена без цици! Върши работа но не доставя удоволствие!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква да я търся колеги нов внос или по добре от собственик?Вярно че като е нов внос има повече разходи по регистрация,обслужване и т.н но пък няма да е карана по нашите пътища.Разхода въобще не ме бърка понеже веднага след регистрацията ще е газифицирана а не мисля че 10 газ извън градско е плашещо (макар и да не съм карал)за такъв  пъргав двигател според колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе с тва турбо ми е писнало да слушам....

Кола без турбо като жена без цици! Върши работа но не доставя удоволствие!

 

.... така, така.... Но пък жена, която не ти е по джоба си е чисто проклятие, ако ще и с перфектни цици! :schlaumeier:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не,нисичка ми се струва цената ако съдя по това коя година е и как изглежда на снимките.Тея дни може да отскоча до софия да прегледаме нещо.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... така, така.... Но пък жена, която не ти е по джоба си е чисто проклятие, ако ще и с перфектни цици! :schlaumeier:

Е,да ама като имаш чифт хубави цици,ще имаш и стимул да си сложиш по-големи джобове! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...