coresnet Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Това как да се държи: Дали директно да изключва на свободна или да връща скорости надолу зависи от начина на каране но ако не ме лъже паметта имаше някакъв сетинг във VAG-COM'а за shifting (Old, New style) .... спомням си че съм виждал нещо такова ?! Кодинга за нов и стар стил важи само за поведението на кутията в типтроник режим (до колко оборота да държи при ускорение, дали да изключва от скорост при спиране...) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Днес покарах малко и се загледах в оборотите да видя на колко сменя предавките.На равен участък,бавно ускорение от 1 до 3 ги сменя между 1800 и 2000об.При лек баир между 2100 и 2300. Забелязах че превключва на трета два пъти,поне тъка го усещам аз.Оборотите се вдигат до 2000 превключва падат на около 1700 след няколко секунди падат още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Ами точно lock-up-а е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 а той за какво служи тоя лок ъп ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Не се смейте на омегите че "изключват" от скорост. Някои поршета от серия 991 също правят това. Притежават т. нар. фрай лауф (frei lauf), който е направен за пестене на гориво и няма никакво отношение към безопасността.Изключвам движение по заледен участък в посока стръмно спускане, защото поршетата от моделна серия 911 дори и на мокро не вървят. Тоест вървят, но искат солидно ЗКУ поради силно вероятният аквапланинг при тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Купете си ръчкотроник - кеф ви стар стил/нов стил, кеф ви изключване от скорост при спускане/кеф ви НЕ изключване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Въпрос на кодировка. Коя е тази кодировка, че ми звучи любопитно и искам да си я направя На моята само в "ръчен режим" светват бутоните на волана и съответно работят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 На моята само в "ръчен режим" светват бутоните на волана и съответно работят.Колега,и двата бутона ли са ти за скоростите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) Оригинално,винаги и двата бутона са за скоростите..... Редактирано 28 Януари 2015 от nikif1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 А може ли единия да се върже по някакъв начин към RNS-D-то?И ако става с каква букса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 За двата вързани към RNS-D-то става,предполагам че само с един бутон също ще стане но незнам каква ще е буксата към RNS-D-то..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) Благодаря колегаЩе се пробвам да си сложа лентовия кабел отново,и дано този път всичко да е наред.Че при първото поставяне ми светна ABS и ESP и после прекодирвах. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) Извинявам се ви занимавам отново, но утре може би трябва да купувам кола. Това около което се въртя е А4/Пасат с Помпа дюза типтроник. Та трябва ли да държи, или не трябва да държи на скорост??? От какво зависи??? Моя опит с ЕДНА такава кола е че винаги държи. Но съм карал много други, но за кратко и те не бяха така. Пусна ли газта оборотите са 800-1100. Спомените ми са че бяха бензинови, ако въобще има общо. Редактирано 28 Януари 2015 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Прочети мненията по-горе, вкл. и моето. Държи на скорост, стига да не караш бавно (30-40 км/ч) на ниска предавка, в който случай най-често изключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 За колегите от Варна:Вчера оставих колата да и сменят маслото на скоростната кутия в M i D Auto Варна.Сервиза е специализиран за автоматици-http://www.midavto.com/С мой филтър и уплътнение ми взеха 210лв,а ако всичко е от тях 250/260лв според зависи колко масло ще поеме кутията.Маслото е ZF,ще погледна по късно бележката и ще напиша цената.За сега колата си превключва добре,дано си остане така И последно да не забравя,работят само с тяхни части на мен ми направиха компромис и ми сложиха моя филтър който си го бях купил предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Тази цена 250/260 лева,цена + масло,филтър и уплътнение ли е ? Ти какъв филтър купи колега?От къде и какви пари е?А уплътнението? Много километри безаварийно пожелавам Колко време отне процедурата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 (Редактирано) Да цената е с всичко от тях.При тях се води частична смяна.Моя филтър и уплатнението го взех от познат,незнам като марка и номер.Струваше ми 32лв.За времето,колата трябва да престои при тях 2/3ч за да изтине и след това го сменят.Аз се обадих сутринта попитах дали имат свободни часове за следобеда.Имаше оставих я някъде към 13ч и 18ч беше готова.Ако идваш насам,най добре звънни предварително и се разберете. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 11 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 (Редактирано) Мерси колега Ще чакам да видя какви са резултатите след смяната дано вс да е ОК Редактирано 10 Февруари 2015 от mitaka7717 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 (Редактирано) Надявам се всичко да е ОК и да си карам безаварийно Цитиране на предходно мнение! Редактирано 11 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Днес както си правя завой и без да искам натиснах бутона на кормилото който превключва скоростите и върна една скорост надоло, без лоста да е в положение на ръчен режим....Странното е че на колега със същата кола това не се получава. Копчетата на волана са активни само когато лоста е в ръчен режим. Та някой знае ли защо тъка... ? Тепърва разучавам и аз тоЗ автомат 5HP19FLA. При мен бутоните на волана винаги светят и винаги работят. Тая кутия вдига брутално разхода на гориво на колата, може да се каже 30-50% отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 (Редактирано) Това е доста странно, моите бутони ако не си в ръчен режим на кутията си ги щракай колкото искаш ефект няма. Редактирано 23 Юни 2015 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Може би наистина е въпрос на кодинг. Днес, докато се ровех във VCDS видях, че е на "old style shifting" ако това има някакво отношение към цялата работа. Този ми душегуб е 2004 (BAU), селектора на скоростната кутия няма 4-3-2, а само "S" вместо тях, не съм го тествал още това "S", но на кик-даун цеди докрай. Кутията, въпреки това, предполагам е все същата. Малко са ми пресни впечатленията, че от 2 дни я имам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 с-а е спорт режим уж макар че с кик даулна се постига същото.кутията ти е мултитроник а не тип троник за която казват че повечето са кофти изпълнения но всичко е на късмет. специално тая кутия която си то е по добрата откъм разход и динамика отколкото тип троника с която съм.карах такова ауди като с твойта кутия първо сменя по в ниските второ разхода е една идея по малко.и на практила в елсата четох че тея кутий са необслужваеми ако няма проблем с тях.а въпроса с бутоните и смянта на скоростите от тях е въпрос на кодинг да.както си видял е на олд стайл о така трябва да е и при мен е така.на тоя режим сменя сама като си в червеното един вид предпазна мярка да не я избочиш.нов стайл е почти същото и пак тя си ги сменя др разлика неводях.честито за колата .как е сега с ролковоте кубило по ло е добре по тиха и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Типтроник е - куатро е колата.Душегуба с ролковите кобилици има съвсем различен звук - работи много тихо и мазно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 (Редактирано) имаш ли + - и да сменяш от волана или е само С Tiptronic e нормална автоматична скоростна кутия с определен брой предавки (5,6,7), но и с възможност за ръчно превключване на предавките.Мultitronic е безстепенна автоматична скоростна кутия с възможност за ръчен режим. Също така превключването при мултитроника е много по-плавно от типтроника. затова мисля че си мултитроник Редактирано 24 Юни 2015 от Jordan Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване