Jump to content

А4 В5 1,8tq - the sleeper


Recommended Posts

така всичко вече е изяснено целта е доста висока .. но и затова са целите да ги следваме :) гоним 10.99 :)

ето и какво ще се направи

валове

портване полиране глава по твърди пружини

голям дросел + всмукателен колекто

строкър ще се види само дали с дизелов вал или с вал от фси

болтове за главата

изпускателен колектор

голяма турбина

бубини от с3

помпа 044 ка

по големи инжектори

и сиг още нещо друго но това е в общи линии...

почваме я като минат празниците лека полека :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 223
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ще ви трябват две помпи 044.

За дизелов строукър ще ви трябват и ковани пети за вала, и усилваща плоча, че блока се разчеква (то не е гаранция че и с тях няма да се разчекне но без тях хептен) 

 

ЦЕЦО, то и ние сме правили 10 секундно 1.8Т но за парите и времето вложени в него може да се дават и много по-ниски времена. До 12 сек. проект е приемливо за 1.8, след това е мазохизъм. Сега ако се гонят рекорди в определен клас ок, но ако е за кеф има и по-лесен начин. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 10 сек кола , определено с по голям мотор ще е по евтино ,особенно ако целите са ежедневка

Относно кутиите,явно никой не обръща внимание на съединителя(кой с какъв кара)

Според мен голяма вина за чупенето на кутиите има именно той

Презастраховането в случая (със двудисков или тридисков)на "слаба"кутия явно не е добра идея

Редактирано от 4ipika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей тва ми е ежедневката :)с тая ще се раздава газ и ще се тормозят скъпите коли :))

9786_10204153536616863_5971513226400893410849722_10204143735291836_1897329558178

Редактирано от krasaveca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви трябват две помпи 044.

За дизелов строукър ще ви трябват и ковани пети за вала, и усилваща плоча, че блока се разчеква (то не е гаранция че и с тях няма да се разчекне но без тях хептен)

ЦЕЦО, то и ние сме правили 10 секундно 1.8Т но за парите и времето вложени в него може да се дават и много по-ниски времена. До 12 сек. проект е приемливо за 1.8, след това е мазохизъм. Сега ако се гонят рекорди в определен клас ок, но ако е за кеф има и по-лесен начин.

Това е така,но всеки сам си решава защо и как да мине от 5/6цил на "миксер"

Важното е да са ясни целите и драйвера да е доволен от резултата.

За 10 сек кола , определено с по голям мотор ще е по евтино ,особенно ако целите са ежедневка

Относно кутиите,явно никой не обръща внимание на съединителя(кой с какъв кара)

Според мен голяма вина за чупенето на кутиите има именно той

Презастраховането в случая (със двудисков или тридисков)на "слаба"кутия явно не е добра идея

Така си е!

Аз съм с напълно иборудвано коНби .

Имам ~500коне на хъбове в Драгповер и ~530нм и карам със стоков съединител от С2 на 240мм и усилен притискател на Закс с четири лъчева керамика,което за моите нужди и каране е супер и ми спести доста средства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЦЕЦО, то и ние сме правили 10 секундно 1.8Т но за парите и времето вложени в него може да се дават и много по-ниски времена. До 12 сек. проект е приемливо за 1.8, след това е мазохизъм. Сега ако се гонят рекорди в определен клас ок, но ако е за кеф има и по-лесен начин. 

 

 

Строукър не се прави с по-къси биели, прави се с бутала с по-ниска комп височина. Иначе става леш. 

 

Това е доста грешна философия за тунинг - дай да си съсипем здравето за да не говорят хората... Вече като видя проект за драг с малка кубатура и ми става лошо. 

 

Тук си много прав, кола се прави за да и се кефиш ти, а не да цъка някой сеирджия  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не подценявай сеирджиите....те са мннного по-наясно какво не е направено, какво е направено зле и кой с какво е изтънил сметката! :hilezh:

Все пак всичките сеирджии имат по една 1000+ коньова бегачка в гаража и са минали по тоя път, ся само чоплят семки покрай огражденията и зад екраните...тук виждам и някои от тях :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един въпрос тоя тип колектори стават ли за нещо или изобщо да не ги гледам

http://upg-shop.com/product/426/top-mount-audi-vw-passat-b5-longitudinal-spa-turbo.html

идеята е че просто се загледах иначе ще се направи един плетен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че тези със заводския дефект доста по-трудно се цепят от правените у нас. По-принцип пръскам по 3-4 колектора на сезон, а този отгоре имаше само една цепнатина тази година  :hilezh: Вземи под внимание, че на хората правили колекторите може да се има 100% вяра, че си вършат кадърно работата.., а това е рядкост и везните започват да си клонят към заводски пък макар и с дефект. 

 

п.с,, ако някой си мисли, че му е много здрав колектора, може да експериментира като ми даде да завъртя 3-4 хиляди километра с неговата кола. Обещавам да се движа само от ОМВ Бояна до Кино Арена, никъде другаде  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ли обмислял варианта да се запишеш на курсове при Шпека? Ще те открехне за всички тайни на заваряването докато дружно дишате пропан-бутан в неговата лаборатория-маза. И ще почнеш сам да си ги дялаш тея колекторчета. Бая пари ще спестиш. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези са със заводски дефект и се цепят на събирането на 4-те рънера, има инфо в нетЯ.

E, ай ся заводски дефект... сичко се цепи, даже при тея фейлър рейта е доста приемлив. Честно казано не знам логнат колектор за 1.8Т за големи турбокомпресори дето никога не е показвал дефект (за тръбните да не говорим...), за тези с Т25 има 1-2 примера.

Ако си избирах лят колектор с Т3 сигурно щях да си избера на PSi concepts, попаднаха ми няколко обяви на приятна цена, но пък когато е секънд хенд няма доживотна гаранция... GT35 обаче са му големи...

Красавеца, ако искаш такъв (на SPA) мога да ти заръчам директно от Бразилия, излиза по-евтино.

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ли обмислял варианта да се запишеш на курсове при Шпека? Ще те открехне за всички тайни на заваряването докато дружно дишате пропан-бутан в неговата лаборатория-маза. И ще почнеш сам да си ги дялаш тея колекторчета. Бая пари ще спестиш. :hilezh:

 

За колектора на Шпека ми трябва само един рън от Киното до отбивката за студентски и е Game Over...  :hilezh: Стига да има сила там се правят 2 или 3 по 250 :D - и 1000 градуса в изпускателя

 

Майтапа на страна - по-доволен съм от SPA-то, поне за сега. Не, че тръбните са лоши или пък майсторите калпави (ще ми вдигнат тарифата май :D ), по-скоро няма толкова материал, за да отнесе жегата. А като знам на места как ги правят от вестници, направо ужас... :D 

Редактирано от sk.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, забраЙх, Treadstone имат Т3 версия от лята нераждавека, и май си струва...

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5716689-My-review-of-the-Stainless-Steel-Treadstone-Manifold

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеята на всичко дойре от това че тоя е за без пари и се чудих дали ще върши работа . дали няма да тапи дали ще държи на над 500 коня и така

иначе мислим да копираме тоя

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5049817-FS-1-8T-20V-tubular-manifold-top-mount-2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vermeer, това, което си го постнал не е ли много мънинко от към рънъри и материал? Прилича си на болт он за К03. Като материал сигурно са го изпипали да е много здрав, но в тъмното ще свети по-силно от Луната :D (само не ми казвайте, че Луната не свети, а отразява). Ако не друго поне ще ти е светло в коша и като вдигаш капака ще можеш да разглеждаш без проблем :D

 

krasavec, 

Мисля, че бях споделял по-нагоре за турбото, но не съм сигурен. Със същия колектор от SPA съм и с 3076 на 1.8 налягане - конете на гумите вече ми се губят, но говорим за около 440-470 на мотор. (в зависимост кой как слага загубите). Колата е мерена в ХЕЕД ауто. Там нямат на склад излишни коне и съответно диното не раздава бонуси :D Проблемът за по-нагоре се явяват малките дюзи - 630цц. Мисля, че и главата започва да се мори от към флоу, но за последното не съм 100% сигурен. Мисля, че и така може да изкара 500кс, ама трябва да мерим на други дина :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vermeer, това, което си го постнал не е ли много мънинко от към рънъри и материал? Прилича си на болт он за К03. Като материал сигурно са го изпипали да е много здрав, но в тъмното ще свети по-силно от Луната :D (само не ми казвайте, че Луната не свети, а отразява). Ако не друго поне ще ти е светло в коша и като вдигаш капака ще можеш да разглеждаш без проблем :D

 

Ko? :huh:

 

Не съм го виждал на живо, а и не успях да вляза в сайта на treadstone  да проверя колко тежи. Е, рънърите му не могат да се срявняват с тръбни, но са далеч по-добре от ATP. Откъм материал вярвам, че е достатъчно (винаги ми е бил в графата "туч"). Аз по принцип защитавам тезата за логнат колектор за евридейка или често каране, въпреки че аз май ще финиширам точно с тръбен.

 

А иначе, на който му свети и му е жежко да носи  :supercool: и да се маже с крем.... -> http://www.zircotec.com/

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеята на всичко дойре от това че тоя е за без пари и се чудих дали ще върши работа . дали няма да тапи дали ще държи на над 500 коня и така

иначе мислим да копираме тоя

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5049817-FS-1-8T-20V-tubular-manifold-top-mount-2

 

Aко SPA-то ми е без пари го шляпам веднага и десйтвам нататък.

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам с такова SPA повече от 15 магистрали Бургас-София-Бургас и яко каране на повече от 2 бара.

Нямах абсолютно никакви драми,освен ,че накрая имаше една миниатюрна цепка ,няколко милиметра,която направихме и после пак яко газ!

С него колектор ,обикновена ГТ 3582 изкарах 320кв на гуми при Тони.

Aко SPA-то ми е без пари го шляпам веднага и десйтвам нататък.

+1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...