Jump to content

А4 В5 1,8tq - the sleeper


Recommended Posts

Бах тия 470 кинта за гориво бе....

Повярвай аз както не разбирам от настройка на бензинови коли за 500 лева гориво на валяците все щях да я докарам до някьде

А и 500 лв бензин на як тормоз на диното ...малко е под вьпрос дали ще има здрав мотор след изгарянето на  всичкия тоя бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 223
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

С Келеша един ден,цял ден и една вечер,разбирай от 10-23ч и едвам изхабихме 50-60 литра бензин,а тогава В повера беше бая под 2.5,та не ми се мисли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можех да го скрия но искам всички да видят как се работи ...

понеже не съм някъв селски тарикат ще си платя разбира се но не това което пише ами реалното колкото сме са разбрали и колкото струва ...

Аз пък си взех биелни лагери ACL Race от тях, които се оказаха със следи от монтаж

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говорим само за мапване,настройки,електроники,а като цяло,спрямо изброените неща и куп други.

А за време за изпълнение да не говорим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

майтапа настрана незнам как е жива тая кола след тия пичове

тва за забравената кола цял ден да работи не е нищо в сравнение

че я бяха мапвали с избягали валове. .. та турбото било мнооо голямо за тва надувало на 6.5 оборота ...

най лошото от всичко е че не е пич на място тоя М.....

иначе по колата се действа свалихме скоростите оказа се че ще минаваме на керамика и някъв още по здрав лагер че тоя не държи

иначе за закс рейсинг стейдж 3 кевлар ,,, само притискаля е бетон :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф - след като се започва проект от нула, не се ползва никаква периферия или електроника от мотора, обикновено на по-късен етап се строква и реално от 1.8т-то остава само номера на блока......няма ли по-подходящ мотор за засилване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак не е добре

Спокойно 35ца може са спуулне още на 4500!

 

Това може да се случи само, ако е с Garrett GT3076, 35цата на 1.8литра двигател няма как да направи 1.6-1.8бара на 4500об/мин на 3-та  предавка. Може да тръгне да надува от 4000-4500об/мин, но до достигане на пълното налягане от 1.6-1.8бара ще трябват над 5000об/мин.

Да не говорим, че на 1-ра и 2-ра скорост сигурно надува  1бар чак след 6000об/мин. 

Дори Garret GT3076 идва леко голямо турбо и тръгва леко късно на 1.8Т двигател. 

За улична кола 35цата става за двигатели от с обем от над 2.0 до към 3.0литра, освен ако не правиш орязан драгстер, който ще се кара само на драг. 

 

Красавеца, защо не закара колата при Венци, не се ли разбирате с него, поне ти е градски и колата ти е пред очите ?

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красавеца, защо не закара колата при Венци, не се ли разбирате с него, поне ти е градски и колата ти е пред очите ?

 

 

На чужд гръб и 100 тояги са малко...  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  Мога да се обзаложа къде ще го пратиш след бате Венци... ма неговата кола не е S3...  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами навремето като си гледам графиките,имах приличен Спуул още на 3600-3800об и на 4300 имах 1.6 на 4500 два бара!

Мотора беше строук на 1.8-> 2л

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на тоя ще му дам пари аз му казах само че няма да е тая измислица дето е писал

реално всичко излиза около 2600 2800 .. ако се направи на тарикат и тях няма да вземе

с Венци имахме малко драми покрай една друга моя кола и бая турбини в коша ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На чужд гръб и 100 тояги са малко...  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  Мога да се обзаложа къде ще го пратиш след бате Венци... ма неговата кола не е S3...  :hilezh:

Ааа не,да бяга от там с 200

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не бях виждал по-добър пример за типично Българска работа.

Колега, дано в Пловдив оправите нещата и да започнеш да й раздаваш газ на колата, че тя горката сигурно паяжини е хванала долу при педалите от толкова киснене по "майстори".

400 лева гориво. На AMS Alpha/Omega GT-Rите надали горят по 160 литра за едно дино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Адаш

колата се продаде цялата и се използваха за части нещата,каквото е нужно

Сега се използват в колата на kocta ,виж неговата тема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...