Jump to content

Проблем с ключа


Svetoslav Arsov

Recommended Posts

Вероятността да се появи намалява в студеното време. Но е факт,че проблемът ще ти виси като дамоклев меч и трайното решение е нов имобилайзер,който,както казаха,върви комплект с кормилната колона. Преди година-две,ансамбълът струваше около 1 700 лв./не питай откъде знам/. Налага се и адаптация,която се прави само при официалния вносител. Там можеш да си платиш за всичко,а може и някой да ти го смени и колата на платформа до Порше,но не знам дали няма да се мръщят във втория случай.

Аз си поддържам колата при известния Мишо и по него време той разглоби и смени и някак си с новата колона и със стария имобилайзер стигнахме на ход до Порше,където правиха,каквото правят. Там му имат уважението,беше уговорил час,поеха колата и нямаше проблеми.

В резюме,за съжаление в случая добрата новина струва скъпо.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,

при всички положения ще трябва да реша проблема. Комбинацията двумесично бебе и несигурна кола е просто немислима. Един от първите, на които се обадих беше Мишо ( взех телефона му от форума) и той директно ме прати в Порше. Така че.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,няма как да минеш без Порше. Провери за комплексна цена колона,смяна и адаптация,сигурно ще излезе леко по-скъпо,не вярвам да отворят дума за отстъпки от цената на частта и от труда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз малко опит. Чуй се със Жоро, ако решиш за втора употреба колона, ще ти я сменят лесно, ако е нова смяната е голяма драма защото да налееш софтуера от старата на нова не е проста задача, downgradе, компонент протекшън... абе голям зор (не ме питай от къде знам).

 

Жоро не беше правил чисто нова колона до сега, но се случиха нещата, доста време им отне, но мисля вече пътеката е отъпкана. Колоната може да се намери за 1630лв. от колега занимаващ се с части тук във форума, но вземеш ли я от него забравяш някой в порше да ти я монтира (както и забравяш за гаранцията). Преди да купуваш или да ходиш в порше, чуй се с Жоро и виж какво той ще те посъветва.

 

В порше нещата отиват към 2.500лв с труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има пинната тема в раздела Консумативи,гуми,масла и прочее. Темата е с телефоните на т.н. "клубни майстори"-Мишо,Ваското,Жоро. Съжалявам,нещо от компютъра на работа не мога да копирам линкове.

Мисля,че вече Жоро има софтуер да маха компонент протекшън. Едва ли и лиценз,но важното е,че ще свърши работа.

Аз и това се замислих,покрай поста на колегата по-горе,сигурно Мишо те е препратил към Порше точно заради политика частите да се закупуват от тях.  

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами щом мина през въртележката ще пиша колко е излязло. Чесно казано нямаше да ме е яд ако проблема беше с мотор...с ходова част....не ми се струва редно един такъв проблем, на който себестойността на решаването му предполагам струва стотинки да се преодолява с четирицифрена сума. Карам вече 3 -то Ауди...Фен съм на Ауди... Препоръчал съм Ауди на поне 10 човека..... но да вляза в кола и тя тотално да не реагира и то без някаъкви предварителни признаци или немърливо отношение не ми се е случвало дори и с Москвича навремето.

Мерси колега, Ще се чуя с Жоро и ще действам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...всички коли вече се правят от икономисти

 

Точно,в Ауди са ги метнали,че собствениците на 4Ф могат да извадят четирицифрени суми без да им трепне мускулче на лицето,а при трицифрените дори си подсвиркват. Сега си спомних,покрай моята история,Мишо каза,че при Пасат от същите години имобилайзерът се продава отделно от колоната и струва под 300 лв. нов оригинален. Различни нива-различни портфейли.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро маха компонент протекшъна с ABRITES AVDI. Китаеца е 1000$, Разградския оригинал е 10к лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не винаги може да махне СР без да се сваля самия блок и съответния чип. Така, че другия вариант е в Порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно,в Ауди са ги метнали,че собствениците на 4Ф могат да извадят четирицифрени суми без да им трепне мускулче на лицето,а при трицифрените дори си подсвиркват. Сега си спомних,покрай моята история,Мишо каза,че при Пасат от същите години имобилайзерът се продава отделно от колоната и струва под 300 лв. нов оригинален. Различни нива-различни портфейли.

Точно в България са ви метнали,че "Криворазбраната цивилизация" е просто една пиеса в един театър,която не засяга вас,имаш брада,трябва да имаш гребенче,а на който не му изнасят цените за части,има добре развит градски транспорт вече,и крака-два на брой при повечето хора,не скачайте прав съм:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш го на човека,който си купи нови оригинални и дюзи,и кормилна колона. Така че за правилното отношение към правилния подход спориш с грешния човек. Ако беше подложил на анализ целия ми пост,може би щеше да разбереш какво съм имал предвид и какво съм искал да кажа всъщност.

А именно,че лично за мен е странна маркетинговата политика на ФВ/Ауди-да се определят различни цени на едни и същи неща при модели от различни класове. За справка-цената на имобилайзерите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая централна конзола е абсолютен провал на Ауди както и скапаните глави на 2.0 TDI мотора, които са ги произвеждали в няква полска леярна, след което са си прекратили договора с нея и са почнали да ги правят на друго място. Само дето заради скапаната глава ако ти гръмне в движение и при някакво стечение на обстоятелствата може да умреш. За това са направили акция. При кормилната конзола е отново инженерен провал, само, че не ти застрашава здравето и за това не са направили акция за подмяната на конзолите. Няма кво да ги защитавате от Ауди са си супер меркантилни когата става въпрос за подобни акции, а не са и само те. GM за колко смъртни случаи ги осъдиха години по-късно щото са си спестили подобен тип акция и тн. Просто са си корпоративни лекета и това си е. Да не говорим, че има много 100% еднакви части за А3 А4 и А6, на които се щампира различен сериен номер и получават брутално различни цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕЕ...Къде беше бе човек .....да ти обявим доходите си и да ни обясниш какви коли да караме. Някъде да прочете, че няма пари да се купи оригинална част или, че не можем да си позволим подръжката на колите си. Освен възможностите с градския транспорт и двата крака има и още....да си караш другата кола или да се возиш с такси...Може да помолиш и приятел да те кара ( ама ти намери такъв, който да ти обяснява как да си решиш брадата). И тези варианти не ми бяха проблем, както не ми е проблем да ходя и пеша. Проблем ми е обаче това, че след като съм инвестирал в такава кола точно с целта като вляза в нея да тръгна, а не да се оглеждам пред и зад нея...проблем ми също ми е това, че трябваше да съм благодарен, че не ми се е случило на някоя бензиностанция в с. Груюво предния ден, когато детето ми е в колата....проблем ми е, че Ауди вместо, като им се обадя да ми кажат : заповядайте, това е общ дефект и ще ви извършим ремонта безплатно, те ми искат сума равна на стойността на "половината" кола..... 

Повече време не смятам да ти отделям. Моля следващият път като решиш да избиваш комплекси излез на бар....хвани някоя руса кифла и и развивай сентенции за театъра, живота и колите колкото искаш. Тук просто можеше да помогнеш или както дълго време го прави да си мълчиш.

 

Благодаря на колегите, които ме посъветваха градивно как да се справя с проблема. 

Развръзката при мен е следната: Разговор с Жоро...колата на следващата сутрин беше при него....вечерта си я взех ремонтирана срещу 1/3 от сумата, която ми искаха в Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, кето ми обясни той: Сменена е повредената част със същата - втора употреба. Частта ми я върна - Кутийка с размери 10/10 см. Ако някой иска мога да я снимам и да я пусна. Каза, че ми е направил клонинг на моята кутия. Повече зазнам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек за 800 лв я оправи така ли ? Гаранция има ли неква или докато изкара и тази част втора употреба? 



Колеги дайте серийния номер на тая джаджа да я проверя на едно място дали я има 

 

Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 700 лв. Гаранция официална не ми е дал. Каза, че няма да имам проблеми. В багажника на колата ми е джаджата. Утре ще напиша серийния номер - стига да го има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...