D.Tonev Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Здравейте колеги.Накратко-търся A4 B6 1,8Т 4х4 комби-това са основните критерии с които няма да правя компромис.Другите критерии са ако мойе да не е пълен кожен салон и лаистните от интериора да не са имитация на дърво.Няма да откажа и един S-line .Пускам линкове към няколко обяви и ми се иска да чуя вашите мнения и ако някой ги е виждал на място ще съм благодарен защото не съм от София и не ми се иска да бия път на празно.Още нещо-според вас тази с високата цена дали е оправдано да се вземе на тази цена защото поне на снимка много ми харесва.http://www.cars.bg/c842833http://www.cars.bg/c740092http://www.cars.bg/c916387http://www.cars.bg/c816132Благодаря предварително на всички отзовали се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesii Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 (Редактирано) 1,от доста време гледам се продава от както аз си търсех такава около юни юли некъде а си писал за 4x4 като основен критерии а тя не е . 2,има екстри но немога да кажа нищо за мотора (не се карат много такива) 3,не мисля че си струва парите отвътре е отврат син салон и махагон а и предната броня маи е била при бояджия 4 не е зле поне обслужена с газ гуми това също не е за пренебрегване при положение че от автокъща тези работи пак трябва да си ги набавиш (за газта не е задължително но пък като я има) +обслужване и цената отива пак към тези пари че и отгоре. погледни и тези но не са комби http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11410167894287084&slink=827px9 и http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413636069048012&slink=827px9 но каквото и да е най хубаво е пълна диагностика в някои сервиз и тогава се решава Редактирано 16 Ноември 2014 от vesii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Embolado Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 На втората обява много неестествено ми "зяпат" предната и задната броня. От дясната страна фугите между предната и задната врата също ми изглеждат съмнителни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Още нещо-според вас тази с високата цена дали е оправдано да се вземе на тази цена защото поне на снимка много ми харесва.http://www.cars.bg/c740092Цената е висока,защото е с 1.8T BEX мотора и е така от доста време насам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Колата е рядка за пазара в БГ с тоя мотор.Като комплектация е чудна Авант4х4Ръчка190конеА и винаги е възможен пазарлък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Tonev Публикувано 17 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Аз предполагах че цената е такава заради мотора,наистина има екстри а и общо взето има всичко което търся,наблюдавам а от известно време и нещата доста клонят към тази кола,но това е на първо четене-в смисъл че все още не съм я видял ма живо.дори при малко сваляне не цената мисля че си заслужава-ако естествено работи както трябва и прегледа не открие някъкви съмниъелни неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Тази от втората обява я вкараха преди 3-4 месеца на цена 12500лв. доста са я свалили и още ще падне на място .Като окомплектовка е чудна, ако е читава си струва, а и все пак е с 6 скорости . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Tonev Публикувано 17 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Да спомням си че беше 12 500 и мисля че ще паднат още.Но като цяло много ми допада и има всичко което търся.За това което е писал колегата Embolado относно фугите и на мен малко така ми се вижда но не знам дали не е от цвета-все пак е светла,при тази тъмно сивия металик или графитната ако щете,пак ми се виждат така само , че като чели тъмния цвят малко като да ги свива тия фуги.Не знам.Вие как мислите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 (Редактирано) Колега не вярвам, че ще се намери 10 годишен "кош" на който да не са му удряни броните, това е съвсем нормално, стига да са направени както трябва не виждам проблеми с това и това най-малко трябва да те притеснява (стига да не е причинено от сериозен удар и да има ускване по купето), има доста други скъпоструващи възли по този мотор на които да се обърне внимание (ламбда сонда, дросел, обтегач на верига, маховик, турбинка, тампони на двигател и други заигравки ).Иначе това е кай-интересния екземпляр към момента по родните пазари.Може би не е продаден заради по-високата цена.Някои хора предпочитат да си купят Б7 за тези пари и се натрисат на гробници, щото Б7 за тия пари читаво няма.Относно фугите, аз бях с тъмно синя и не си личеше много, след като смених цвета със светло син, определено си личи повече, че не са напаснати както трябва. Редактирано 17 Ноември 2014 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Tonev Публикувано 17 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 (Редактирано) Ама напълно съм съгласен с целия пост.И наистина предпичитам 10 годишен но за малко повече лев отколкото по-нов за малко повече лев и с повече за оправяне Цитиране на предходен пост! Редактирано 18 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Най-добре е да се гледа на място колата в София,снимките лъжат понякога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Добре изглежда колицата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Tonev Публикувано 17 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Най-добре е да се гледа на място колата в София,снимките лъжат понякога.Съгласен съм че най добре на място,а снимките лъжат в 99% от случаите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Здравей колега! Тези всичките коли без третата съм ги гледал, като автомобилите от Ник-Ауто съм ги и карал..първата която си показал е само турбо и е в много добро състояние, като и двете му коли са със сервизна история от швейцария. Аз лично карах втората, която е и куатро и наистина бях впечатлен от състоянието и возията й, но не съм ги гледал обстойно с диагностики и прочие. По принцип за тази автокъща знам че собственика си подбира колите и продава качествени изпълнения (това мнение го имам от мой приятел с автокъща, който му беше звънял да го пита точно за тази скъпата Б6 1.8 т куатро и на него му каза че автомобила е без забележка)..ако можеш да си позволиш цената и ако твърдо си решил да е Б6 1.8 т куатро значи отиваш и я гледаш тази с човек, който разбира и я караш на диагностика..колата има транзитни номера и би трябвало да нямаш проблем да отидеш да я огледаш. Относно третата знам от коя автокъща в горубляне е, като искам да ти кажа че точно тея пичове там и понятие си нямат от аудита (не че аз имам кой знае колко, но поне на една емблема и три стикера не казвам s line packet) иначе колата им много добре изглежда, но се замисли ако тази я продават за 9000 лв къде ше им излезе сметката от цялата работа. Последната обява стои от не знам си колко време и най-вероятно колата е кенеф. Общо взето това мога да ти кажа..аз бях тръгнал по същия път с Б6 и т.н. но коренно си промених решението за автомобил..не видях смисъл за тея Б6-ци след като се качих на С5 отново 1.8 т куатро..поне на мен по-голямата кола ми хареса много повече, а и като цяло блока им е един и същ и повечето чаркуля са едни и същи с разликата че А6-цата според мен е доооста по-комфортна и една такава мазна седи на пътя ако е стегната и обслужена..съответно малко по-тежка и малко по-тромава, но трябва да прецениш реално кои са ти приоритетите (не че Б6-ците не са палави ). Надявам се да съм ти помогнал поне малко, защото знам какъв филм е с тва търсене на коли и че реално всичко е до шанс..колкото и да гледаш нямаш никаква гаранция че всичко ще е както е. Успех колега Колега не вярвам, че ще се намери 10 годишен "кош" на който да не са му удряни броните, това е съвсем нормално, стига да са направени както трябва не виждам проблеми с това и това най-малко трябва да те притеснява (стига да не е причинено от сериозен удар и да има ускване по купето), има доста други скъпоструващи възли по този мотор на които да се обърне внимание (ламбда сонда, дросел, обтегач на верига, маховик, турбинка, тампони на двигател и други заигравки ).Иначе това е кай-интересния екземпляр към момента по родните пазари.Може би не е продаден заради по-високата цена.Някои хора предпочитат да си купят Б7 за тези пари и се натрисат на гробници, щото Б7 за тия пари читаво няма.Относно фугите, аз бях с тъмно синя и не си личеше много, след като смених цвета със светло син, определено си личи повече, че не са напаснати както трябва. Точно колега...всичко е заради цената според мен, защото тея юнаци купуват 7-8 коли на куп и им дават пакетна цена..съответно като продаде 6 от този пакет може да си позволи да намали останалтие 2, за да ги разкара..Ама напълно съм съгласен с целия пост.И наистина предпичитам 10 годишен но за малко повече лев отколкото по-нов за малко повече лев и с повече за оправяне Колега не съм запознат много с разликите, но не мисля че са много съществени..на С5-цата която си купих срещу 2000 лв смених всички видове гарнитури, семеринги, уплътнения, ролки, ремъци, обтегачи, филтри, масла, съединител, N75 и всяквки други неща които са проблемни ли не обходими да бъдат сменени за тези коли и успях да си го позволя наведнъж, което според мен е най-добрия сценарии...тоест ако си оставиш 4-5000 лв след покупката можеш да си наистина спокоен..2000 (части) + 1500 (газ ако ще я караш на газ) + регистрация ако е нов внос + каско + хубави гуми..горе долу така се нареждат нещата..това с купуването на кола със сетни усилия и максимално истискване на бюджета е възможно най-грешното и най-често срещаното..по-добре по-стара и обслужена както си требе..отколкото по-нова и да трепериш дали няма да изпуши нещо след месец : )..това си е лично мое мнение и не искам да ангажирам никой с него, но просто наскоро минавах по същия път и се чувствам длъжен да споделя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Tonev Публикувано 18 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Аз споделям същото мнение-май дето не се изказах както трябва-в смисъл че предпочитам b6 за 10-11к и да направя това което и ти си направил,отколкото да дам малко повече пари и да взема някое от най-евтините b7 и после да се чудя ко да правя.Чисто финансово мога да си позволя този вариянт а и в интерес на истината харесвам повече b6 ????.така че ще се доверя на прочетеното и като се прибера ако все още колата е за продаване ще отида на място.Друг е въпроса че изскочи и кола от човек,но там не знам дали няма да я е продал докато си дойда,но това за сега не е важно.Наистина ме интересуваше и мнение на колеги дали си заслужават колите особенно тази с най-високата цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Да знаеш че хубавите коли, дори и сравнително скъпите, относително бързо изчезват Действай.... в смисъл бързай с огледа и естествено вземай само ако ти хареса. Понякога се чака с месеци да излезе добра кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Съгласен съм с колегата Firebold..наистина си е е*ало майката от чакане ...но ако знаеш защо го правиш накрая ще и е мноооого по-сладко, след като си го "изстрадал" така да се каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Tonev Публикувано 19 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 Колеги благодаря за отговорите.Много ми помогнахте да се ориентирам и да затвърдя мнението си за това което искам.Искам да благодаря и на колегата от форума който се свърза с мен няма да споменавам име за да ме информира че продава кола която би ме заинтересовала и тя ме заинтересова много.Остава да се прибера до 20 дни и да се оборудвам Стига да не са разпродадени екземплярите .Просто за мен се получи не много добре че трябваше да замина точно в този момент и много се надявам дя не изтурва това което търся-особенно за колата на колегата.Пак благодаря на всички отзовали се и се надявам скоро да се похваля със следващото ми любимо Audi. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate Jony Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Да попитам за -този двигател(190 к.с.) има ли някакви специфични(по-скъпи и трудни за намиране)части от масовите 1.8 Т?Да не се налага поръчки за елементарни неща?Иначе май дисковете са по-големи-312 мм. и не стават по-малки джанти от 16". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Tonev Публикувано 20 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 (Редактирано) http://www.audizine.com/forum/showthread.php/509903-BEX-Engine-Information-ThreadЕто линк към чужд сайт мился че е добре обяснено какви са компонентите при ВЕХ.Темичката е добре.Дано английският не е проблем,ако не ще трябва да го превеждам. Цитиране на предходен пост! Редактирано 20 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 (Редактирано) Да попитам за -този двигател(190 к.с.) има ли някакви специфични(по-скъпи и трудни за намиране)части от масовите 1.8 Т?Да не се налага поръчки за елементарни неща?Иначе май дисковете са по-големи-312 мм. и не стават по-малки джанти от 16".И на моя(163 к.с.) не влизат 15-ки и предните спирачки са на 312 мм. За специфичните части - не знам, но мисля, че няма да има проблем с намирането им. Редактирано 20 Ноември 2014 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat'Pesho Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Здравей колега! Тези всичките коли без третата съм ги гледал, като автомобилите от Ник-Ауто съм ги и карал..първата която си показал е само турбо и е в много добро състояние, като и двете му коли са със сервизна история от швейцария. ... Личният ми опит от Ник Ауто е точно обратния, макар да е отпреди няколко години и не мога да твърдя, че е представителен. Пасат 2.5TDI "с пълна история от Швейцария", "перфектно състояние", "напълно проверена от техен човек", изглеждаща много добре и на живо и т.н. Приех нещата на доверие, пак заради коментар на приятел. Равносметка -- още при първата диагностика в друг сервиз, два дни след покупката, се оказа, че е изгоряла умната дюза и има проблем с ЕГР. Проверката в Порше при смяната им (при 1500 лв за смяната на частите плюс 2500 за първоначалното обслужване нямаше как съвсем да ми откажат да ми дадат историята) показа и че да, има история, но километрите са около 250к отгоре на това, дето пише на таблото и за които се кълняха, че са истински. Не че наистина съм вярвал на показание от 100к за дизелова кола на 7-8-9 години, но това са си два пункта, по които откровено бяха излъгали, нищо че ме беше "пратил приятел". Накратко -- пълна проверка преди даването на парите, за да я няма първоначалната изненада. Другото си е късмет, независимо откъде е колата и с каква история е. Моята с уж добра история, в Порше и още 2-3 майстори, вкл. форумни, се кълняха, че е в супер състояние, пък излезе лимонче За изминалите 4-5 години и около 50,000 км (общо, не на година) -- заминаха си турбо, стартер, два пъти ГНП (явно съм късметлия -- един път обичайния проблем с електрониката, другия път механичната част), компютър на автоматика, клапан за управление геометрията на турбото и още няколко дребни неща, дето не ги помня в момента (една от перките отпред, някаква стоп машинка,...). Валовете сигурно също са на път, но при моето каране на година едва ли ще доживея да гръмнат и те. Това при положение, че се обслужва редовно с оригинални консумативи и се кара разумно. Не бих нарекъл колата чак "душегуб", т.е. оправяш и караш, ама е досадно като изживяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=63472 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Tonev Публикувано 20 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 (Редактирано) Да де не се сетих че и при нас я има такава Цитиране на предходен пост! Редактирано 21 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Личният ми опит от Ник Ауто е точно обратния, макар да е отпреди няколко години и не мога да твърдя, че е представителен. Пасат 2.5TDI "с пълна история от Швейцария", "перфектно състояние", "напълно проверена от техен човек", изглеждаща много добре и на живо и т.н. Приех нещата на доверие, пак заради коментар на приятел. Равносметка -- още при първата диагностика в друг сервиз, два дни след покупката, се оказа, че е изгоряла умната дюза и има проблем с ЕГР. Проверката в Порше при смяната им (при 1500 лв за смяната на частите плюс 2500 за първоначалното обслужване нямаше как съвсем да ми откажат да ми дадат историята) показа и че да, има история, но километрите са около 250к отгоре на това, дето пише на таблото и за които се кълняха, че са истински. Не че наистина съм вярвал на показание от 100к за дизелова кола на 7-8-9 години, но това са си два пункта, по които откровено бяха излъгали, нищо че ме беше "пратил приятел". Колега напълно си прав..докато сам не провериш и не се увериш за себе си, че всичко е наред не трябва да даваш нито лев..иначе аз го посъветвах за автокъщата от гледна точка на това че съм питал за тая кола и съм я карал и гледал и друг собственик на автокъща ми я препоръча..сега аз колко разбирам и колко е вярно това е друг въпрос..но едно е да съпоставиш тази автокъща с тези в Горубляне, където се опитват да те убедят, че при тях на черното казват бяло ...за тях много мога да ви разказвам, както предполагам и не само аз, а и доста други съфорумници Taка че колега хващай някой майстор и на място и в сервиз..тва е проверката..и въпреки това пак няма гаранция (повярвай ми при старата кола късмета е голям фактор) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts