Jump to content

Питане по 2-3-4 конкретни обяви за A4 B6


Recommended Posts

Здравейте колеги.Накратко-търся A4 B6 1,8Т 4х4 комби-това са основните критерии с които няма да правя компромис.Другите критерии са ако мойе да не е пълен кожен салон и лаистните от интериора да не са имитация на дърво.Няма да откажа и един S-line :ja: .Пускам линкове към няколко обяви и ми се иска да чуя вашите мнения и ако някой ги е виждал на място ще съм благодарен защото не съм от София и не ми се иска да бия път на празно.Още нещо-според вас тази с високата цена дали е оправдано да се вземе на тази цена защото поне на снимка много ми харесва.

http://www.cars.bg/c842833

http://www.cars.bg/c740092

http://www.cars.bg/c916387

http://www.cars.bg/c816132

Благодаря предварително на всички отзовали се

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,от доста време гледам се продава от както аз си търсех такава около юни юли некъде а си писал за 4x4 като основен критерии а тя не е .    2,има екстри но немога да кажа нищо за мотора (не се карат много такива)  3,не мисля че си струва парите отвътре е отврат син салон и махагон а и предната броня маи е била при бояджия                         4 не е зле поне обслужена с газ гуми това също не е за пренебрегване при положение че от автокъща тези работи пак трябва да си ги набавиш (за газта не е задължително но пък като я има) +обслужване  и цената отива пак към тези пари че и отгоре.                                                                                                                        погледни и тези но не са комби http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11410167894287084&slink=827px9                                                                                         и http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413636069048012&slink=827px9 но каквото и да е най хубаво е пълна диагностика в някои сервиз и тогава се решава 

Редактирано от vesii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На втората обява много неестествено ми "зяпат" предната и задната броня.  :nixweiss:  От дясната страна фугите между предната и задната врата също ми изглеждат съмнителни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо-според вас тази с високата цена дали е оправдано да се вземе на тази цена защото поне на снимка много ми харесва.http://www.cars.bg/c740092

Цената е висока,защото е с 1.8T BEX мотора и е така от доста време насам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е рядка за пазара в БГ с тоя мотор.

Като комплектация е чудна

Авант

4х4

Ръчка

190коне

А и винаги е възможен пазарлък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предполагах че цената е такава заради мотора,наистина има екстри а и общо взето има всичко което търся,наблюдавам а от известно време и нещата доста клонят към тази кола,но това е на първо четене-в смисъл че все още не съм я видял ма живо.дори при малко сваляне не цената мисля че си заслужава-ако естествено работи както трябва и прегледа не открие някъкви съмниъелни неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази от втората обява я вкараха преди 3-4 месеца на цена 12500лв. доста са я свалили и още ще падне на място :).Като окомплектовка е чудна, ако е читава си струва, а и все пак е с 6 скорости :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да спомням си че беше 12 500 :) и мисля че ще паднат още.Но като цяло много ми допада и има всичко което търся.За това което е писал колегата Embolado относно фугите и на мен малко така ми се вижда но не знам дали не е от цвета-все пак е светла,при тази тъмно сивия металик или графитната ако щете,пак ми се виждат така само , че като чели тъмния цвят малко като да ги свива тия фуги.Не знам.Вие как мислите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не вярвам, че ще се намери 10 годишен "кош" на който да не са му удряни броните, това е съвсем нормално, стига да са направени както трябва не виждам проблеми с това и това най-малко трябва да те притеснява (стига да не е причинено от сериозен удар и да има ускване по купето), има доста други скъпоструващи възли по този мотор на които да се обърне внимание (ламбда сонда, дросел, обтегач на верига, маховик, турбинка, тампони на двигател и други заигравки :) ).Иначе това е кай-интересния екземпляр към момента по родните пазари.Може би не е продаден заради по-високата цена.Някои хора предпочитат да си купят Б7 за тези пари и се натрисат на гробници, щото Б7 за тия пари читаво няма.

Относно фугите, аз бях с тъмно синя и не си личеше много, след като смених цвета със светло син, определено си личи повече, че не са напаснати както трябва.

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама напълно съм съгласен с целия пост.И наистина предпичитам 10 годишен но за малко повече лев отколкото по-нов за малко повече лев и с повече за оправяне :hilezh:

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да се гледа на място колата в София,снимките лъжат понякога.

Съгласен съм че най добре на място,а снимките лъжат в 99% от случаите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! Тези всичките коли без третата съм ги гледал, като автомобилите от Ник-Ауто съм ги и карал..първата която си показал е само турбо и е в много добро състояние, като и двете му коли са със сервизна история от швейцария. Аз лично карах втората, която е и куатро и наистина бях впечатлен от състоянието и возията й, но не съм ги гледал обстойно с диагностики и прочие. По принцип за тази автокъща знам че собственика си подбира колите и продава качествени изпълнения (това мнение го имам от мой приятел с автокъща, който му беше звънял да го пита точно за тази скъпата Б6 1.8 т куатро и на него му каза че автомобила е без забележка)..ако можеш да си позволиш цената и ако твърдо си решил да е Б6 1.8 т куатро значи отиваш и я гледаш тази с човек, който разбира и я караш на диагностика..колата има транзитни номера и би трябвало да нямаш проблем да отидеш да я огледаш. Относно третата знам от коя автокъща в горубляне е, като искам да ти кажа че точно тея пичове там и понятие си нямат от аудита (не че аз имам кой знае колко, но поне на една емблема и три стикера не казвам s line packet) иначе колата им много добре изглежда, но се замисли ако тази я продават за 9000 лв къде ше им излезе сметката от цялата работа. Последната обява стои от не знам си колко време и най-вероятно колата е кенеф. Общо взето това мога да ти кажа..аз бях тръгнал по същия път с Б6 и т.н. но коренно си промених решението за автомобил..не видях смисъл за тея Б6-ци след като се качих на С5 отново 1.8 т куатро..поне на мен по-голямата кола ми хареса много повече, а и като цяло блока им е един и същ и повечето чаркуля са едни и същи с разликата че А6-цата според мен е доооста по-комфортна и една такава мазна седи на пътя ако е стегната и обслужена..съответно малко по-тежка и малко по-тромава, но трябва да прецениш реално кои са ти приоритетите (не че Б6-ците не са палави :) ). Надявам се да съм ти помогнал поне малко, защото знам какъв филм е с тва търсене на коли и че реално всичко е до шанс..колкото и да гледаш нямаш никаква гаранция че всичко ще е както е. Успех колега 



Колега не вярвам, че ще се намери 10 годишен "кош" на който да не са му удряни броните, това е съвсем нормално, стига да са направени както трябва не виждам проблеми с това и това най-малко трябва да те притеснява (стига да не е причинено от сериозен удар и да има ускване по купето), има доста други скъпоструващи възли по този мотор на които да се обърне внимание (ламбда сонда, дросел, обтегач на верига, маховик, турбинка, тампони на двигател и други заигравки :) ).Иначе това е кай-интересния екземпляр към момента по родните пазари.Може би не е продаден заради по-високата цена.Някои хора предпочитат да си купят Б7 за тези пари и се натрисат на гробници, щото Б7 за тия пари читаво няма.

Относно фугите, аз бях с тъмно синя и не си личеше много, след като смених цвета със светло син, определено си личи повече, че не са напаснати както трябва.

 

Точно колега...всичко е заради цената според мен, защото тея юнаци купуват 7-8 коли на куп и им дават пакетна цена..съответно като продаде 6 от този пакет може да си позволи да намали останалтие 2, за да ги разкара..



Ама напълно съм съгласен с целия пост.И наистина предпичитам 10 годишен но за малко повече лев отколкото по-нов за малко повече лев и с повече за оправяне  :hilezh:

Колега не съм запознат много с разликите, но не мисля че са много съществени..на С5-цата която си купих срещу 2000 лв смених всички видове гарнитури, семеринги, уплътнения, ролки, ремъци, обтегачи, филтри, масла, съединител, N75 и всяквки други неща които са проблемни ли не обходими да бъдат сменени за тези коли и успях да си го позволя наведнъж, което според мен е най-добрия сценарии...тоест ако си оставиш 4-5000 лв след покупката можеш да си наистина спокоен..2000 (части) + 1500 (газ ако ще я караш на газ) + регистрация ако е нов внос + каско + хубави гуми..горе долу така се нареждат нещата..това с купуването на кола със сетни усилия и максимално истискване на бюджета е възможно най-грешното и най-често срещаното..по-добре по-стара и обслужена както си требе..отколкото по-нова и да трепериш дали няма да изпуши нещо след месец : )..това си е лично мое мнение и не искам да ангажирам никой с него, но просто наскоро минавах по същия път и се чувствам длъжен да споделя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз споделям същото мнение-май дето не се изказах както трябва-в смисъл че предпочитам b6 за 10-11к и да направя това което и ти си направил,отколкото да дам малко повече пари и да взема някое от най-евтините b7 и после да се чудя ко да правя.Чисто финансово мога да си позволя този вариянт а и в интерес на истината харесвам повече b6 ????.така че ще се доверя на прочетеното и като се прибера ако все още колата е за продаване ще отида на място.Друг е въпроса че изскочи и кола от човек,но там не знам дали няма да я е продал докато си дойда,но това за сега не е важно.Наистина ме интересуваше и мнение на колеги дали си заслужават колите особенно тази с най-високата цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знаеш че хубавите коли, дори и сравнително скъпите, относително бързо изчезват:)   Действай....      в смисъл бързай с огледа и естествено вземай само ако ти хареса. Понякога се чака с месеци да излезе добра кола:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата Firebold..наистина си е е*ало майката от чакане :D...но ако знаеш защо го правиш накрая ще и е мноооого по-сладко, след като си го "изстрадал" така да се каже :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за отговорите.Много ми помогнахте да се ориентирам и да затвърдя мнението си за това което искам.Искам да благодаря и на колегата от форума който се свърза с мен няма да споменавам име за да ме информира че продава кола която би ме заинтересовала и тя ме заинтересова много.Остава да се прибера до 20 дни и да се оборудвам :) Стига да не са разпродадени екземплярите :) .Просто за мен се получи не много добре че трябваше да замина точно в този момент и много се надявам дя не изтурва това което търся-особенно за колата на колегата.Пак благодаря на всички отзовали се и се надявам скоро да се похваля със следващото ми любимо Audi.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам за -този двигател(190 к.с.) има ли някакви специфични(по-скъпи и трудни за намиране)части от масовите 1.8 Т?Да не се налага поръчки за елементарни неща?

Иначе май дисковете са по-големи-312 мм. и не стават по-малки джанти от 16".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/509903-BEX-Engine-Information-Thread

Ето линк към чужд сайт мился че е добре обяснено какви са компонентите при ВЕХ.Темичката е добре.Дано английският не е проблем,ако не ще трябва да го превеждам.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам за -този двигател(190 к.с.) има ли някакви специфични(по-скъпи и трудни за намиране)части от масовите 1.8 Т?Да не се налага поръчки за елементарни неща?

Иначе май дисковете са по-големи-312 мм. и не стават по-малки джанти от 16".

И на моя(163 к.с.) не влизат 15-ки и предните спирачки са на 312 мм. За специфичните части - не знам, но мисля, че няма да има проблем с намирането им.

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! Тези всичките коли без третата съм ги гледал, като автомобилите от Ник-Ауто съм ги и карал..първата която си показал е само турбо и е в много добро състояние, като и двете му коли са със сервизна история от швейцария. ...

 

 

Личният ми опит от Ник Ауто е точно обратния, макар да е отпреди няколко години и не мога да твърдя, че е представителен. Пасат 2.5TDI "с пълна история от Швейцария", "перфектно състояние", "напълно проверена от техен човек", изглеждаща много добре и на живо и т.н. Приех нещата на доверие, пак заради коментар на приятел. Равносметка -- още при първата диагностика в друг сервиз, два дни след покупката, се оказа, че е изгоряла умната дюза и има проблем с ЕГР. Проверката в Порше при смяната им (при 1500 лв за смяната на частите плюс 2500 за първоначалното обслужване нямаше как съвсем да ми откажат да ми дадат историята) показа и че да, има история, но километрите са около 250к отгоре на това, дето пише на таблото и за които се кълняха, че са истински. Не че наистина съм вярвал на показание от 100к за дизелова кола на 7-8-9 години, но това са си два пункта, по които откровено бяха излъгали, нищо че ме беше "пратил приятел".

 

Накратко -- пълна проверка преди даването на парите, за да я няма първоначалната изненада. Другото си е късмет, независимо откъде е колата и с каква история е. Моята с уж добра история, в Порше и още 2-3 майстори, вкл. форумни, се кълняха, че е в супер състояние, пък излезе лимонче :) За изминалите 4-5 години и около 50,000 км (общо, не на година) -- заминаха си турбо, стартер, два пъти ГНП (явно съм късметлия -- един път обичайния проблем с електрониката, другия път механичната част), компютър на автоматика, клапан за управление геометрията на турбото и още няколко дребни неща, дето не ги помня в момента (една от перките отпред, някаква стоп машинка,...). Валовете сигурно също са на път, но при моето каране на година едва ли ще доживея да гръмнат и те. Това при положение, че се обслужва редовно с оригинални консумативи и се кара разумно. Не бих нарекъл колата чак "душегуб", т.е. оправяш и караш, ама е досадно като изживяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm: Да де не се сетих че и при нас я има такава :wall:

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личният ми опит от Ник Ауто е точно обратния, макар да е отпреди няколко години и не мога да твърдя, че е представителен. Пасат 2.5TDI "с пълна история от Швейцария", "перфектно състояние", "напълно проверена от техен човек", изглеждаща много добре и на живо и т.н. Приех нещата на доверие, пак заради коментар на приятел. Равносметка -- още при първата диагностика в друг сервиз, два дни след покупката, се оказа, че е изгоряла умната дюза и има проблем с ЕГР. Проверката в Порше при смяната им (при 1500 лв за смяната на частите плюс 2500 за първоначалното обслужване нямаше как съвсем да ми откажат да ми дадат историята) показа и че да, има история, но километрите са около 250к отгоре на това, дето пише на таблото и за които се кълняха, че са истински. Не че наистина съм вярвал на показание от 100к за дизелова кола на 7-8-9 години, но това са си два пункта, по които откровено бяха излъгали, нищо че ме беше "пратил приятел".

 

 

 

Колега напълно си прав..докато сам не провериш и не се увериш за себе си, че всичко е наред не трябва да даваш нито лев..иначе аз го посъветвах за автокъщата от гледна точка на това че съм питал за тая кола и съм я карал и гледал и друг собственик на автокъща ми я препоръча..сега аз колко разбирам и колко е вярно това е друг въпрос..но едно е да съпоставиш тази автокъща с тези в Горубляне, където се опитват да те убедят, че при тях на черното казват бяло :D...за тях много мога да ви разказвам, както предполагам и не само аз, а и доста други съфорумници :D

 

Taка че колега хващай някой майстор и на място и в сервиз..тва е проверката..и въпреки това пак няма гаранция (повярвай ми при старата кола късмета е голям фактор)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...