bsdnikolov Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Ето къде трябва да търсиш бутона: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go0ogo0o Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Няма го бутона. Колата е с три врати - не е спортсбек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Значи нямаш фабрична аларма. Това обяснява защо VCDS изписва n.mounted на мястото на номерата на модулите. Това означава, че ти махайки отметката за деактивиране на алармата, си се опитал да кажеш на модул комфорта че имаш аларма. Но модула не я намирайки, записва на мястото на VAG номерата - not mounted. Сложи отново отметката на Anti-Theft System deactivated и не пипай по-надолу. Без аларма, последващите битове стават фантоми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go0ogo0o Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Но аз направих скрийншот на модула с първоначалните си му настройки - само с deactivated отметката на бит 0. Така и предположих, че нямам модулите за аларма. Предната кола която карах е Сеат '99. Той също нямаше модули за аларма, но като му се отвореха вратите като е заключен от дистанционното се включваше аларма - клаксон. Това търсех и при аудито. Да разбирам, че или е оборудвана с модули за аларма и има този бутон на вратата, или има само централно заключване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 На 99% имаш само централно. На всички коли с фабрична аларма, фабрично им поставят и бутон за деактивиране на датчиците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go0ogo0o Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Найс! В такъв случай ретрофит... а може би и CAN аларма - но това вече сякаш е за друга тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Според мен темата за алармите трябва да е със звездичка и да е една от първите и най-важни теми. Явно 99% от групата нямаме аларми и ще предстоят доста монтиранета. Трябва да направим тема за и да разгледаме вариантите за аларми с плюсове и минуси и с бюджетни и скъпи варианти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go0ogo0o Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Съгласен. Сега се опитвам да намеря информация за CAN алармите, за които не ти е необходимо допълнително дистанционно и се управляват от оригиналното на автомобила. Можем да отворим една такава темичка да разискваме варианти в нея. Иначе вярвам вече който отвори да чете тази тема, благодарение на колегите, след публикуваните схеми и разяснения ще може да се ориентира има или няма инсталирана фабрична аларма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Къде трябва да стои по принцип обемния датчик? Или нямам или не работи.(с фабрична аларма съм) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 В централния плафон. Зад решетката в най-задния (разбирай от към седалките, не от към стъклото) му край. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Да сещам се за кое говориш. Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 В плафона доколкото знам са монтирани обемните датчици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikulin Публикувано 5 Април 2016 Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Здравейте На Всички.От Скоро съм Горд Собственик на Ауди А3 Спортбак 3.2 V6 2005г!Въпроса който имам е е следнияНа предна лява врата имам дадените две копчета за аларма но след като ги натисна и светнат в червено,заключа колата при и опит за отваряне на вратата не се чува нищо и при заключване също не се чуват никакви звуци.Бихте ли обяснили как действа точно алармата и как да я активирам.Благодаря Ви Много/Поздрави Никулин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Алармата е активирана по подразбиране, а копчетата служат за изключване на обемните и шокови датчици (например ако оставиш дете или животно в колата преди да я заключиш). Т.е. Не трябва да ги пипаш освен ако случаят не е такъв. Ако очакваш да чуеш китайско превъплащение на соната на Моцарт при заключване и отключване на колата - ще те разочаровам - подобни почерпки за ушите на съседите ти са забранени в белите страни. Може софтуерно да бъде активиран сигнал с клаксона при заключване/отключване (независимо от наличието или отсъствието на аларма), но не бих го направил. Добре дошъл в A3 8P клуба! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Не пипай копчетата на вратата и се заключи тебе вътре в колата. След това се поразмърдай малко и виж дали ще писне ;). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plazzely Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 И аз да се включа към темата, имам фабрична аларма, но на моя застраховател "Левинс" не му достатъчна, защото не прекъсва паленто при пищене...има ли го този филм и при другите застрахователи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 (Редактирано) Всеки застраховател има свое мнение по въпроса. Има и такива, които не изискват аларма въобще, стига да имаш имобилайзер. И защо алармата трябва да прекъсва паленето, когато има отделен имобилайзер за тази цел така или иначе? Нали това му е ролята. Смени си застрахователя. П.с. Въпросът е разискван надълго 2 страници назад в темата. Редактирано 6 Април 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plazzely Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Обмислям смяната, но тъй като попадам в рискова възрастова група и цените на другите големи компании не са конкурентни. Зададох и аз този въпрос за имобилайзера, отговора беше: Шунира се много лесно през ОБД и все едно го нямаш. Нямам представа от тези неща, но да сложа нещо което прекъсва паленето нефабрично ми звучи много ненадежно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 А тези, които ще ти шунтират имобилайзера, алармата ще ги спре.... страхотна логика. Това са врели некипели ами просто намери застраховател, който не изисква повече от това, което имаш в колата и не си прави експерименти с електрниката, които така или иначе няма да те предпазят от нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Споко. Това което слагат с нищо не пречи или вреди на електрониката. Аз също съм при тях. Отлично знам какво и къде ми сложиха (все пак електрониката на тази кола я познавам като петте си пръста). Това което имаш е за твое добро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 (Редактирано) Кое е по-вероятно.... високотехнологичното въведение в колата ти някой ден да спре крадец.... или някой ден да спре теб... когато най-малко ти е нужно? Аз залагам на второто, но всеки сам си преценява. Щом bsdnikolov знае отлично какво и къде са му сложили... можеш да се обзаложиш, че и крадеца знае два пъти по-отлично как да го обезвреди Редактирано 6 Април 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Пълна простотия е това и имат договор с фирмите, които поставят устройствата и само прибират пари. На мен лично ми е като "обезпаразитяването" на границата с Турция :d. Някой прави сериозни суми от вятъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 преди 7 минути, Moonland написа: Щом bsdnikolov знае отлично какво и къде са му сложили... можеш да се обзаложиш, че и крадеца знае два пъти по-отлично как да го обезвреди Ееее, не с лошо. Аз поне се имам за доста по-запознат от крадците с модела. А и имам доста предимство пред тях, в познаването на електрониката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Подценяваш ги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Има много защити които могат да се направят, но крадеца има ли време ще я гепи. Въпроса е да се затрудни максимално, за да се забави и откаже евентуално. ПС. При мен ги беше отказало явно китайската видия която са използвали за да разбият патрона. Беше със счупена глава вътре в патрона. Sent from my Xperia Z5c using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване