fifipaldi Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 То точно това е, че ако сам си направиш нещо е по-голям шанса да ги спреш отколкото това, което ще ти сложат застрахователите. Според мен новите модели на тези "имобилайзери" вършат работа около седмица 2 макс след излизането си и след това са тотално безполезни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Всеки имобилайзер се прескача (и афтърмаркет, и фабричен). Въпросът е как и къде е поставен. На мойта кола така се постарах, че ще трябва с репатрак да я изнасят (да не дава господ да я закачат). Филип е прав. Ако сам си сложиш защитата и я направиш качествено, ще ги затрудниш максимално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Ако колата им трябва и вътре да спите ще я откраднат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Няма такова понятие да им трябва колата освен ако не е някакво бутиково Ферари от 50-те години. Всяко едно подобно нещо аларма, имобилайзер, домашно сложени ЦК ключета и т.н е фактор, който до голяма степен ще ги накара да минат на следващата кола. В София особено коли бол. Сигурен съм, че това, което е направил Пламен е в пъти по-ефективно от имобилайзерите за по 200-300 лв. които се слагат за каско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Monceravelkos Публикувано 3 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2016 Привет, да искажа и аз болките си от автокаското... Армеец - звук и светлина задължително изискване. Ами дадох на вятъра 100лв за аларма но тя е против гълъби горката. Мисля че няма едно мнение по въпроса. Те едно казват, а регистрират коли и без аларми... дано не се стига до кражба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Monceravelkos Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 фирма във Варна занимащава се от години с аларми!!! обещано време по телефон за монтиране на обикновена аларма - 1:30h. а реално 8h , резултат 3-4 вида грешки и бъгни... оставям я втори път цял ден да си оправят кашата, резултат: 8h отново - след отключване на вратите няма ток и трябва повторно отключване с ключа на колата, както и забравяне да си свържат ключа за фаровете и създадените главоболия. Сега ми казват да я оставя отново цял ден да погледнат кое как защо... нямам нерви вече!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Като се опитват да ти вържат обикновенна аларма, така е. 8Р не обича евтивите аларми. Кажи им да ти сложат CAN аларма и нещата ще заспят. Струва над 250 лева, но това са алармите за нашите автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 (Редактирано) Преди 6 часа, Monceravelkos написа: нямам нерви вече!!! За да си спестиш нервите с алармаджиите и лошият ти избор на аларма, прочети тази тема: И като за финал. Колегата сега си ходи с двете дистанционни, с едното първо деактивира алармата и после с оригиналното (на ключа) отключва. Светлинна индикация май на финал не му вързаха (нека ме поправи ако спомените ми ме лъжат), защото Central electric не я хареса. Редактирано 9 Септември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 И аз да потвърдя, че правилната аларма за нашите коли е по CAN. На мен ми излезе 250 лв и съм повече от доволен. Само като помисля за допълнителни дистанционни и т.н. ми става лошо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Преди 1 час, bsdnikolov написа: И като за финал. Колегата сега си ходи с двете дистанционни, с едното първо деактивира алармата и после с оригиналното (на ключа) отключва. Светлинна индикация май на финал не му вързаха (нека ме поправи ако спомените ми ме лъжат), защото Central electric не я хареса. Точно така! Нещо не ми излезнаха тънките сметки.Козата си сака пръч и тва е.Колата буквално се шашардисва от евтини аларми,DRL и светлинни диоди.Различни са импулсите,токовете и т.н.Вързаха ми светлинната индикация на алармата обаче Аудито каза "няма да стане номера" и почна да ми дава изгорели крушки непрекъснато които всъщност са здрави.Не се занимавай с аларми които не са по CAN! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 (Редактирано) При мен излиза следната грешка....... 46 Zentralmodul Komfortsystem Описание на системата: KSG H02 Версия на софтуера: 0040 Номер на хардуера: 8P0959433 Дълго кодиране: 188800186D288505484AC67000 Subsystems: Описание на системата: LIN BACKUP HORN H01 Номер на софтуера: 1K0951605A Версия на софтуера: 0101 Описание на системата: Neigungssensor 002 Номер на софтуера: 1K0907719 Версия на софтуера: 0002 Описание на системата: Innenraumueberw.H02 Номер на софтуера: 8P0951177 Версия на софтуера: 0010 Кодове за неизправности: 01134 Alarm horn Faulty static Алармата не ми е чак толкова необходима защото на село или пък ако е в гаража колата даже не я заключвам , но сами я факт, че има такава грешка(не работеща сирена) ме дразни. Някой колега може ли да каже къде е монтирана тя за да я сменя евентуално? Редактирано 20 Септември 2016 от 72ivanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minimiro Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 (Редактирано) Привет, след изчитането на цялата тема от любопитство, установих че въпросния бутон на лявата колонка при мен е наличен.... тъкмо се чудех из ония дни какво е това дето свети червено.... но реално самия бутон е счупен.... основата му е там, вътре диод свети червено.... Има ли откъде да се намери въпросния бутон, или поне известен ли е принципа му на действие, натисках тук там, нищо не мърда...... нито се променя цвета на светлината при ръчкането.... При отваряне на вратата или капака с ключ, а не с централното, не се активира нищо, или поне не издава и звук.... Колата има маркировка ALARM, изглежда като оригинална и стара лепенка.... П.С. Извинявам се за изтупването на праха на тази стара тема Ама съм нов тук, идвам от VW Редактирано 28 Ноември 2016 от minimiro добавяне снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 (Редактирано) Би трябвало да свети само когато си натиснал за да деактивираш обемните датчици. Т.е. светенето означава деактивирани обемни датчици. Защо не се изключва при натискане - не мога да кажа, но имайки предвид състоянието на бутона..... Иначе бутонът има от къде да се намери - от там от където можеш да намериш всяка една част по автомобила ти - официалното представителство/магазин на марката. Във Варна също имате Струва около 55 лв. Редактирано 28 Ноември 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minimiro Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 (Редактирано) Щом свети червено е ясно че са деактивирани.... Въпроса обаче е, защо аларма не писва в никакъв случай.... отварях вратата с ключ, отворих капака отпред при заключени врати с дистанционното не и не, нищо не мъцва нищо не светва.... даже като отключа с ключа спират да мигат диодите до палеца за заключването.... Има ли начин да са деактивирали алармата някога си? И ако да, как се активира отново? П.С. Такива копчета бол и в ибея, около 10-15 паунда...... П.С.2. Се чудех дали е възможно ако копчето е прее... алармата да не сработва? Да си чеква подред системата и като има фаулт - аборт..... Редактирано 28 Ноември 2016 от minimiro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 преди 44 минути, minimiro написа: Само информативно.. коя година е колата ти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 (Редактирано) @Ivan_Ch, очевидно от написаното от него е, че колата му е 8L (посбъркал е раздел ): Преди 5 часа, minimiro написа: установих че въпросния бутон на лявата колонка при мен е наличен.... Преди 1 час, minimiro написа: .. даже като отключа с ключа спират да мигат диодите до палеца за заключването.... @minimiro Преди 1 час, minimiro написа: П.С.2. Се чудех дали е възможно ако копчето е прее... алармата да не сработва? Да си чеква подред системата и като има фаулт - аборт..... На 99% съм сигурен, че основният проблем на алармата ти е в сирената. В нея има батерии, които както всички знаем, като си "заминат" се разтичат. Лошото е, че изтичат точно върху платката на сирената и тя вече е тотална фира. Няма начин да са живи батериите на кола на поне 15 години .... И не бе зле да уточниш, че пишеш за кола която няма почти нищо общо с подраздела. Редактирано 28 Ноември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Коментарите до тук са валидни до голяма степен и за A3 8P, поне моите бяха изцяло базирани на A3 8P. Но по-нататъшни дискусии по този конкретен случай - моля в A3 8L подраздела, където им е мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minimiro Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Преди 2 часа, Ivan_Ch написа: Само информативно.. коя година е колата ти? 99 Преди 2 часа, bsdnikolov написа: И не бе зле да уточниш, че пишеш за кола която няма почти нищо общо с подраздела. Да, както се извиних в началото тук само попаднах на подобно търсене има ли аларма колата ми.... възможно е и да греша, моля за извинение.... Смених форума днес, и малко ми е трудно да се ориентирам..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване