flober9106 Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Немога да си го обясня,не съм и толкова запознат, може и да си прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Принципно ако е дюза/разпръсквач няма спасение...рециклиране или нови обаче доста често виждам и как тези "леки" поклащания се оказват маховик или при CR-моторите помпи за високо налягане...общо взето много гаден проблем за точна диагноза....някой път дюзите минават само и с правилната центровка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 При мен лятото и мръднахме центровката на +1 и остана едва доловимо поклащане не ,че преди това беше нещо свирепо но го усещах и ме дразнеше.Ясно е че дюза спорд мен ,но знам ли ,дано не си прав ,че не ми се иска да имам пробито бутало макар, че това е по вероятно за СR мотор.А инъче аз се успокоявам с един приятел,който вече кара над 50к с чип с доста по лоши показатели на няколо дюзи, при мен е една хихихи.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nextflights Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 При мен тресенето го има, даже някой път се засилва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 (Редактирано) може да опиташ с тази добавка-http://www.wynns.fr/product/protection-injection-haute-pression/ при мен имаше положителен резултат или тази-https://www.carbon-cleaning.com/additifs първата я ползвам постоянно на всеки 6-7000 км и съм много доволен,втората не съм е ползвал ,но мисля да е опитам с цел превантивно почистване на турбото Редактирано 16 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 15 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 И от къде я купуваш първата добавка? Тук http://www.wynns.tech-co.bg/ не я виждам?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 (Редактирано) вярно,в бг не я предлагат,аз я купувам в франция,но не съм обърнал внимание че в бг не се предлага,тя е специално за помпа дюза, трябва да се направи запитване до дистрибутора на уиннс,иначе не е скъпа 9 евро е Редактирано 16 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 (Редактирано) Правилото гласи: "ако си пробвал с добавка Х и няма резултат,не очаквай такъв и от добавка Y" всички те ползват сходни компоненти произведени 99.9% от случаите в компании като BASF всички имат добър профилактичен или поддържащ ефект но при един разпръсквач запушен с коксови,смолисти или карбонови отлагания ефект няма да има. Все пак добавките не са панацея по-скоро превенция. Директно в с-мата е най-добрия вариант Редактирано 16 Януари 2017 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Искам да добавя нещо по темата. Аз направих центровка и тресенето на празен ход изчезна. Веднъж запалих много трудно и всичко започна отново. Сега се случва нещо по-различно. Температурите паднаха. При студено време мотора работи много тихо и равномерно. При минусови темп. пали от 1/4. Студен или загрял двигател няма значение, работи много равномерно,тихо и няма тресене и вибрация. През цялата зима така с гориво макс мошън. Стойностите на дюзите когато работи така са в норма. Като стане по-топло времето започва пак да тресе и неравномерно само на загрял мотор. На ниски обороти по време на движение усещам прекъсване понякога. Стойностите се менят. Ту го прави ту не го прави. Не мога да разбера това какво общо има с външната температура?? Не съм проверил само помпата за нафта. Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Колега , на колко направи центровката , че изчезна тресенето ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 (Редактирано) 180 градуса. Мина време всичко беше ок, но веднъж запалих и веднага изгасна. След това запалих много трудно, все едно глътнал въздух. Пак започна със същите неща. Редактирано 14 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 Извинявай , аз съм разбрал грешно .. Мислих ,че е центровката на валовете , пък ти дюзите си центрил. Няма оправия ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 15 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Аз все повече си мисля, че проблема е в клапани или повдигачи. Компресията е различна, а дюзата просто се опитва да компенсира това и затова стойностите на 13-ти канал са зле на определен цилиндър (най често на 3-ти). Кога ли ще се захвана и ще сваля главата за пасване на клапани и смяна на повдигачи - не знам. Пак ще е едно скъпо упражнение..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Да съживя малко темата и да се похваля.Както бях написал след смяна на тампони ,реглаж на дюзи , леко предварение в центровката,добавки и т.н. остана едва доловимо поклащане и то се усещаше при първо запалване за няколко мин. Вчера смених шайбата на динамото и всичко заспа ,чак неможах да повярвам ,че може да оказва такова влиание на мотора.Сега работи супер равнимерно и тихо направо супер.Явно първоначалното натоварване на динамото,за да въстанови изхабеният ток при запалването е доста голямо.Така че дерзайте за скромната сума от 80лв.за таз "фрайлайф "шайба или там както се казва е просто супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 20 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 Тази шайба съм я сменил с нова оригинална, тампони също! Реглаж на дюзи правих вече не знам колко пъти, добавки ползвах всякакви, само центровката на вала не съм пипал и е на -0.5 в момента, но мисля че за този мотор е добре да е така. Ако отварям пак капака - ще я бутна с малко предварение. Сега вибрациите се усещат при запалване и студен двигател, когато загрее - утихват. Въпреки всичко колата върви супер и съм много доволен. Разхода е в норма и т.н. В последно време ме дразни едно биене във волана, което се появи при слагането на летните гуми. Ходих да ги балансират, направих баланс, но момчетата казаха, че вече са за смяна и е възможно да тропат. Чудя се дали е от тях и има ли вероятност да е от разбита щанга на окачването? Едната долна леко е тръгнала в шарнира.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 20 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 Центровката става за 5 мин.така ,че моят съвет е да я бутнеш малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 21 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Някой чувал ли е кабелите до дюзите под капака да са създавали проблем? Лоша връзка или нещо такова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Да често създават проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 23 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 Аха и аз така знам, че са проблемни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 27 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 И аз така чух, но ми бяха казали, че ще запише веднага грешка. Един познат скоро ми каза, че може и да няма записана грешка, но да правят проблем от лоша връзка. Сменил кабели и си решил проблема. Вероятно от изваждането им се е разхлабила връзка в клемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Даже някъде четох,че ставало и само да се натегнат крачетата в буксите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 27 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2017 Да става аз имах проблем с буксата на трета дюза и след стискане на крачетата проблема се реши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 29 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 А в какво се изразяваше проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Първоначално се появяваше от време на време леко претрисане. В един момент тотално отказа светна есп- то след като огасих и запалих всичко работеше нормално покарах малко и пак остана на три цилиндъра. Тресене яко. Имаше грешка ел проблем на трети цилиндър и така. Тръгнах да сменям кабели но реших да пробвам да стисна крачетата че ми се стори че лесно излезе буксата за разлика от другите дюзи и така три месеца нямам проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 15 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2018 Аз искам да се похваля, че вече си реших проблема с тресенето и трудното палене! Трудното палене при мен се оказа от изтървала резба на болта държащ дюзата в следствие на което горивото слиза покрай уплътнителите в цилиндъра и в главата няма достатъчно. Ако не е палена едно денонощие - пада здраво въртене за да качи гориво и акумулатора ...... си отива! Страшните корекции при работа на дюзите и тресенето на място се оказа от износен разпределителен вал. Смених го и всичко си стана ОК! Дано съм бил полезен на някой, защото аз ужасно много време загубих, нерви и средства. Купих 4 нови дюзи от сервиз на Бош в германия, после още две втора употреба - без резултат. Сега имам резервни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване