Jump to content

Неравномерна работа на 2,00 TDI / тресе на ниски обороти


D.Stoykov

Recommended Posts

  • Отговори 179
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Принципно ако е дюза/разпръсквач няма спасение...рециклиране или нови обаче доста често виждам и как тези "леки" поклащания се оказват маховик или при CR-моторите помпи за високо налягане...общо взето много гаден проблем за точна диагноза....някой път дюзите минават само и с правилната центровка

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен лятото и мръднахме центровката на +1 и остана едва доловимо поклащане не ,че преди това беше нещо свирепо но го усещах и ме дразнеше.Ясно е че дюза спорд мен ,но знам ли ,дано не си прав ,че не ми се иска да имам пробито бутало макар, че това е по вероятно за СR мотор.А инъче аз се успокоявам с един приятел,който вече кара над 50к с чип с доста по лоши показатели на няколо дюзи, при мен е една хихихи....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да опиташ с тази добавка-http://www.wynns.fr/product/protection-injection-haute-pression/

при мен имаше положителен резултат

или тази-https://www.carbon-cleaning.com/additifs

първата я ползвам постоянно на всеки 6-7000 км и съм много доволен,втората не съм е ползвал ,но мисля да е опитам с цел превантивно почистване на турбото

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно,в бг не я предлагат,аз я купувам в франция,но не съм обърнал внимание че в бг не се предлага,тя е специално за помпа дюза,

трябва да се направи запитване до дистрибутора на уиннс,иначе не е скъпа 9 евро е

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилото гласи: "ако си пробвал с добавка Х и няма резултат,не очаквай такъв и от добавка Y"

всички те ползват сходни компоненти произведени 99.9% от случаите в компании като BASF всички имат добър профилактичен или поддържащ ефект но при един разпръсквач запушен с коксови,смолисти или карбонови отлагания ефект няма да има. Все пак добавките не са панацея по-скоро превенция. Директно в с-мата е най-добрия вариант

 

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Искам да добавя нещо по темата. Аз направих центровка и тресенето на празен ход изчезна. Веднъж запалих много трудно и всичко започна отново. Сега се случва нещо по-различно. Температурите паднаха. При студено време мотора работи много тихо и равномерно. При минусови темп. пали от 1/4. Студен или загрял двигател няма значение, работи много равномерно,тихо и няма тресене и вибрация. През цялата зима така с гориво макс мошън. Стойностите на дюзите когато работи така са в норма. Като стане по-топло времето започва пак да тресе и неравномерно само на загрял мотор. На ниски обороти по време на движение усещам прекъсване понякога. Стойностите се менят. Ту го прави ту не го прави. Не мога да разбера това какво общо има с външната температура?? Не съм проверил само помпата за нафта.

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

180 градуса. Мина време всичко беше ок, но веднъж запалих и веднага изгасна. След това запалих много трудно, все едно глътнал въздух. Пак започна със същите неща.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай , аз съм разбрал грешно .. Мислих ,че е центровката на валовете , пък ти дюзите си центрил. Няма оправия ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все повече си мисля, че проблема е в клапани или повдигачи. Компресията е различна, а дюзата просто се опитва да компенсира това и затова стойностите на 13-ти канал са зле на определен цилиндър (най често на 3-ти). Кога ли ще се захвана и ще сваля главата за пасване на клапани и смяна на повдигачи - не знам. Пак ще е едно скъпо упражнение.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Да съживя малко темата и да се похваля.Както бях написал след смяна на тампони ,реглаж на дюзи , леко предварение в центровката,добавки и т.н. остана едва доловимо поклащане и то се усещаше при първо запалване за няколко мин. Вчера смених шайбата на динамото и всичко заспа ,чак неможах да повярвам ,че може да оказва такова влиание на мотора.Сега работи супер равнимерно и тихо направо супер.Явно първоначалното натоварване на динамото,за да въстанови изхабеният  ток при запалването е доста голямо.Така че дерзайте за скромната сума от 80лв.за таз "фрайлайф "шайба или там както се казва е просто супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази шайба съм я сменил с нова оригинална, тампони също! Реглаж на дюзи правих вече не знам колко пъти, добавки ползвах всякакви, само центровката на вала не съм пипал и е на -0.5 в момента, но мисля че за този мотор е добре да е така. Ако отварям пак капака - ще я бутна с малко предварение. Сега вибрациите се усещат при запалване и студен двигател, когато загрее - утихват. Въпреки всичко колата върви супер и съм много доволен. Разхода е в норма и т.н. В последно време ме дразни едно биене във волана, което се появи при слагането на летните гуми. Ходих да ги балансират, направих баланс, но момчетата казаха, че вече са за смяна и е възможно да тропат. Чудя се дали е от тях и има ли вероятност да е от разбита щанга на окачването? Едната долна леко е тръгнала в шарнира....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой чувал ли е кабелите до дюзите под капака да са създавали проблем? Лоша връзка или нещо такова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така чух, но ми бяха казали, че ще запише веднага грешка. Един познат скоро ми каза, че може и да няма записана грешка, но да правят проблем от лоша връзка. Сменил кабели и си решил проблема. Вероятно от изваждането им се е разхлабила връзка в клемите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първоначално се появяваше от време на време леко претрисане. В един момент тотално отказа светна есп- то след като огасих и запалих всичко работеше нормално покарах малко и пак остана на три цилиндъра. Тресене яко. Имаше грешка ел проблем на трети цилиндър и така. Тръгнах да сменям кабели но реших да пробвам да стисна крачетата че ми се стори че лесно излезе буксата за разлика от другите дюзи и така три месеца нямам проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Аз искам да се похваля, че вече си реших проблема с тресенето и трудното палене! Трудното палене при мен се оказа от изтървала резба на болта държащ дюзата в следствие на което горивото слиза покрай уплътнителите в цилиндъра и в главата няма достатъчно. Ако не е палена едно денонощие - пада здраво въртене за да качи гориво и акумулатора ...... си отива!

Страшните корекции при работа на дюзите и тресенето на място се оказа от износен разпределителен вал. Смених го и всичко си стана ОК!

Дано съм бил полезен на някой, защото аз ужасно много време загубих, нерви и средства. Купих 4 нови дюзи от сервиз на Бош в германия, после още две втора употреба - без резултат. Сега имам резервни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...