Jump to content

Моля за съвети при силов тунинг.


Recommended Posts

  • Отговори 127
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Дали ще има лаг, зависи най-много от турбото,другото са второстепенни неща

С кулер 550/230/65  и стоковия  разлика  не откривах,това със турбо К03 005

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

45mm е отвътре входа и изхода на кулера... 

 

Дали ще свърши работа ще мина през Тони да го попитам. 

Сега искам да разбера пиербург помпата влиза ли в кошницата на А4. Някой знае ли диаметъра на пиербурга?

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 мм е вътр. размер на оригиналния маркуч, свързващ изхода на ориг. кулер с дросела! Фланците на ориг. интеркулер са около 65 мм, вътрешно са 58-59мм! Това на АГУ ( 150 коня)!

Не е необходимо да питаш който и да било, дали с твоя кулер ще стане...всеки ще ти каже че ще стане, и аз също, но няма да е оптимало. Както ти е казал и Келеша, с 57/63 мм ще е по- добре. Ако го нямаше подръка тоя кулер с 50 мм фланци, дали щеше да се замисляш да купиш кулер с 50 мм фланци, или щеше да сложиш дори не с 57 мм, а с 63 мм! Слагаш турбина, която ще ти осигури прилична мощност, предполагам че с 50 мм турбопътища и фланци, ще изкараш по- малка мощност, отколкото с по- големи тръби/ фланци на кулера, тези стеснения ти ограничават дебита на въздуха който ще преминава през интеркулера. Тая алум. тръбичка която се вижда на снимката с кулера, колко мм е вътрешно? Малка ми се вижда.

На форда съм сложил кулер с фланци на 57 мм, и тръби на 50 мм...еми малки ми се виждат тръбите, макар че колата е около 170 коня, ти искаш 250 коня да храниш през 45 мм вътр....колкото ти е единия рънър.

Като правиш нещо с желание, направи го както трябва, за да не те е яд впоследствие, един кулер е 150 лв., все пак тунинг правиш, не отбиване на номера!

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го нямах този кулер щях да търся такъв на 63. Не искам да спестявам, а питам ще му резна на този фланците и ще му сложа 63мм и всичко ще е наред.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го нямах този кулер щях да търся такъв на 63. Не искам да спестявам, а питам ще му резна на този фланците и ще му сложа 63мм и всичко ще е наред.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Съгласен! И аз това мислех да ти предложа.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що бях при Тони, него го нямаше но другия ми каза че pierburg помпата не ставала. А аз вече се сдобих с такава от АСЕ. А За кулера каза 60мм пътища.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ти е помпа стоковата мисля, че е напълно достатъчна за това което може турбото, също така мисля, че няма да има проблеми да си оставиш и пътищата, които имаш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 другия ми каза че pierburg помпата не ставала. 

 

С такава помпа са ми настройвали кола с гарет gt2560 на 1.6 и 440 кубикови дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва пиербург нали ?

Към колегата, който смята ,че стоковата върши работа. Преди да настройваме на авера ми колата с к04 и саабските дюзи колата глъхнеше във високите обороти, след като монтирахме Бош 040 колата хвръкна и започна да надува повече от преди, тъй че мисля, че си иска по-голяма помпа. Вече съм взел пиербурга, тя ще е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, с пиърбърга.

 

Има възможност, когато сте настройвали с оригинална, помпата да си е била тръгнала. 

Друга помпа, която би трябвало да става е от 2.7т. Същата е и на 1.8т/193кс. Но пак трябва да се види как влизат в кошницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва пиербург нали ?

Към колегата, който смята ,че стоковата върши работа. Преди да настройваме на авера ми колата с к04 и саабските дюзи колата глъхнеше във високите обороти, след като монтирахме Бош 040 колата хвръкна и започна да надува повече от преди, тъй че мисля, че си иска по-голяма помпа. Вече съм взел пиербурга, тя ще е .

 

Може да е била уморена помпата, преди имах A4 1.8T AJL quattro, което с оригиналната помпа + 440цц дюзи и турбо Т3/Т4 изкара над 300коня на мотор на пловдивското дино. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата беше някаква афтърмаркет, но за модела. Не беше вдо.

Дайте пак да се върнем на пътищата. Днес мерих тръбите на едно 320D Е46 което е при мен, външно 56мм. Чудя се дали да не ги заварям тях към кулера

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново 20 относно кулера и пътищата. Според Тони е хубаво от турбото да тръгват по тесни пътища и до дросела да стигат по широки. Започва да ми се върти да сложа 55 вход на кулера и тръби на 55, а изхода до дросела да е на 63.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново 20 относно кулера и пътищата. Според Тони е хубаво от турбото да тръгват по тесни пътища и до дросела да стигат по широки. Започва да ми се върти да сложа 55 вход на кулера и тръби на 55, а изхода до дросела да е на 63.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Аз съм 55преди,63мм след и преди Дросела съм на 76мм
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък е обратното! Ползвам оригиналните пътища до кулера, който е с фланци 57 мм, след това тръби на 54 и непосредствено преди дросела един участък на 50.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто физически е абсолютно така, разширението трябва да бъде в изходната точка за максимална оптимизация на потока. Всички акустични системи работят на тоя принцип все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази мощност дето се търси няма никакво значение какви ще са пътищата и други такива подробности да кара колата да се мапва според мен и да не се занимава с глупости и събиране на мнения.

250коня могат да минат и през сламка  :hilezh: няма нужда от излишно филмиране и оптимизиране.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е но ако след време сложа малко по голяма турбинка пак ли да правя пътища или само да сменя кулера?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава ше му мислиш...........то щи тряат още един булюк неща покрай по-арната турбинка, така че сбирай я по-бързо и давай газ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...