becinko Публикувано 29 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 По-ниската скорост ще доведе до повече лаг или се бъркам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 29 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 Дали ще има лаг, зависи най-много от турбото,другото са второстепенни нещаС кулер 550/230/65 и стоковия разлика не откривах,това със турбо К03 005 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 30 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 (Редактирано) 45mm е отвътре входа и изхода на кулера... Дали ще свърши работа ще мина през Тони да го попитам. Сега искам да разбера пиербург помпата влиза ли в кошницата на А4. Някой знае ли диаметъра на пиербурга? Редактирано 30 Ноември 2015 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 (Редактирано) 50 мм е вътр. размер на оригиналния маркуч, свързващ изхода на ориг. кулер с дросела! Фланците на ориг. интеркулер са около 65 мм, вътрешно са 58-59мм! Това на АГУ ( 150 коня)!Не е необходимо да питаш който и да било, дали с твоя кулер ще стане...всеки ще ти каже че ще стане, и аз също, но няма да е оптимало. Както ти е казал и Келеша, с 57/63 мм ще е по- добре. Ако го нямаше подръка тоя кулер с 50 мм фланци, дали щеше да се замисляш да купиш кулер с 50 мм фланци, или щеше да сложиш дори не с 57 мм, а с 63 мм! Слагаш турбина, която ще ти осигури прилична мощност, предполагам че с 50 мм турбопътища и фланци, ще изкараш по- малка мощност, отколкото с по- големи тръби/ фланци на кулера, тези стеснения ти ограничават дебита на въздуха който ще преминава през интеркулера. Тая алум. тръбичка която се вижда на снимката с кулера, колко мм е вътрешно? Малка ми се вижда.На форда съм сложил кулер с фланци на 57 мм, и тръби на 50 мм...еми малки ми се виждат тръбите, макар че колата е около 170 коня, ти искаш 250 коня да храниш през 45 мм вътр....колкото ти е единия рънър.Като правиш нещо с желание, направи го както трябва, за да не те е яд впоследствие, един кулер е 150 лв., все пак тунинг правиш, не отбиване на номера! Редактирано 30 Ноември 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 1 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Ако го нямах този кулер щях да търся такъв на 63. Не искам да спестявам, а питам ще му резна на този фланците и ще му сложа 63мм и всичко ще е наред.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 (Редактирано) Диаметъра на помпата е 60мм Редактирано 1 Декември 2015 от turbofen86 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Ако го нямах този кулер щях да търся такъв на 63. Не искам да спестявам, а питам ще му резна на този фланците и ще му сложа 63мм и всичко ще е наред.Sent from my iPhone using TapatalkСъгласен! И аз това мислех да ти предложа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 3 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 Току що бях при Тони, него го нямаше но другия ми каза че pierburg помпата не ставала. А аз вече се сдобих с такава от АСЕ. А За кулера каза 60мм пътища. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 За какво ти е помпа стоковата мисля, че е напълно достатъчна за това което може турбото, също така мисля, че няма да има проблеми да си оставиш и пътищата, които имаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 другия ми каза че pierburg помпата не ставала. С такава помпа са ми настройвали кола с гарет gt2560 на 1.6 и 440 кубикови дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 4 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 Тва пиербург нали ?Към колегата, който смята ,че стоковата върши работа. Преди да настройваме на авера ми колата с к04 и саабските дюзи колата глъхнеше във високите обороти, след като монтирахме Бош 040 колата хвръкна и започна да надува повече от преди, тъй че мисля, че си иска по-голяма помпа. Вече съм взел пиербурга, тя ще е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 Да, с пиърбърга. Има възможност, когато сте настройвали с оригинална, помпата да си е била тръгнала. Друга помпа, която би трябвало да става е от 2.7т. Същата е и на 1.8т/193кс. Но пак трябва да се види как влизат в кошницата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 4 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 Вече взех пиербурга, щом става тя ще е Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 5 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 Тва пиербург нали ?Към колегата, който смята ,че стоковата върши работа. Преди да настройваме на авера ми колата с к04 и саабските дюзи колата глъхнеше във високите обороти, след като монтирахме Бош 040 колата хвръкна и започна да надува повече от преди, тъй че мисля, че си иска по-голяма помпа. Вече съм взел пиербурга, тя ще е . Може да е била уморена помпата, преди имах A4 1.8T AJL quattro, което с оригиналната помпа + 440цц дюзи и турбо Т3/Т4 изкара над 300коня на мотор на пловдивското дино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 5 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 Помпата беше някаква афтърмаркет, но за модела. Не беше вдо. Дайте пак да се върнем на пътищата. Днес мерих тръбите на едно 320D Е46 което е при мен, външно 56мм. Чудя се дали да не ги заварям тях към кулераSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 9 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 Ново 20 относно кулера и пътищата. Според Тони е хубаво от турбото да тръгват по тесни пътища и до дросела да стигат по широки. Започва да ми се върти да сложа 55 вход на кулера и тръби на 55, а изхода до дросела да е на 63. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 9 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 По съвет на тунери, както казах по-рано и при мен са така,явно има смисъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 9 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 Ново 20 относно кулера и пътищата. Според Тони е хубаво от турбото да тръгват по тесни пътища и до дросела да стигат по широки. Започва да ми се върти да сложа 55 вход на кулера и тръби на 55, а изхода до дросела да е на 63. Sent from my iPhone using TapatalkАз съм 55преди,63мм след и преди Дросела съм на 76мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 9 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 Значи така ще ги правя, тъкмо имам подходящи тръби на 55 от БМВ Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 9 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 При мен пък е обратното! Ползвам оригиналните пътища до кулера, който е с фланци 57 мм, след това тръби на 54 и непосредствено преди дросела един участък на 50. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Чисто физически е абсолютно така, разширението трябва да бъде в изходната точка за максимална оптимизация на потока. Всички акустични системи работят на тоя принцип все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 (Редактирано) За тази мощност дето се търси няма никакво значение какви ще са пътищата и други такива подробности да кара колата да се мапва според мен и да не се занимава с глупости и събиране на мнения.250коня могат да минат и през сламка няма нужда от излишно филмиране и оптимизиране. Редактирано 10 Декември 2015 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 10 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Така е но ако след време сложа малко по голяма турбинка пак ли да правя пътища или само да сменя кулера?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Тогава ше му мислиш...........то щи тряат още един булюк неща покрай по-арната турбинка, така че сбирай я по-бързо и давай газ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване