Jump to content

Моля за съвети при силов тунинг.


Recommended Posts

Здравейте колеги, става дума за вече много коментирания 1.8Т АЕБ мотор. Колата е А4 Куатро.

Знам, че темата е дискутирана мноооого, и смея да твърдя, че съм чел доста, но в различните теми има различни мнения и предложения. Забелязвам, че в повечето теми, хората, които знаят се отплесват да обясняват за многото коне, а моята цел не е такава. Обяснявам какво искам да постигна и какво съм прочел, а вас ще помоля за съвет дали съм на прав път в размишленията и ако не е така, кое как трябва да стане.

Целта е 200коня на колелата, малко повече няма да са излишни, но не по-малко. 

-Турбо - К04 от S3/TT ще стигне ли, като ми се иска да не е надуто на макс, все пак колата ми е за всеки ден, целта на засилването е повече кеф при каране. 
-Турбо Гарет ГТ28 сериите?

 

По принцпи ми се искаше турбото да е болт-он, като единствения вариант е К04-015 от Б6 190к.с., но за да изкара това турбо (ако въобще е възможно) 200к.с. на колелата ще работи на абсолютния си максимум, което не ми се нрави.

-Колектора. Да вметна от сега, че $ за труд няма да се дават. Имам необходимите условия и необходими неща, за да се направи всичко от мен и познати. 
Въпроса за колектора е следния. Колектор от колена, или огънати тръби овит с термо лента с изрязани на лазер фланци, за съответното турбо и за към главата ще върши ли работа? Гледам тази тема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=105366&page=2

Смятам, че ще се справим да направим подобен колектор, като се съмнявам, че ще успеем да докараме чак такива заварки, но не гоня да е красота, а ако ще се сложи термо лента няма да се вижда. Въпроса е ще върши ли работа и какви мм трябва да са отворите? 
Ако пък отворите на стоковия са ОК, дали не може да се завари или направи преходен фланец за стоковия?

 

- Дюзи. От темата за силов тунинг, разбирам, че 440сс дюзи са ми напълно достатъчни за целта. Въпроса, тук е че ме интересуват конкретни марки и модели, за да знам какво точно да търся. 
При тази мощност, необходима ли е по-голяма помпа, и ако да - каква? Съответно и друг регулатор на налягането?

-Генерация. В момента съм с напълно сток генерация, с изтърбушен катализатор. Ясно е че катализатор няма да има, но не обичам колата да е шумна. Предпочитам да се запазят и 2-те оставащи заглушителя. Колко мм трябва да е генерацията за желаните коне?

 

-Съединител. На какви коне и нм държи сток съединителя и такъв от АСЕ мотор с плътен маховик? Евентуално ъпдейта с такъв 240мм от S2 удачен и достатъчен ли ще е?

 

- Кулер. Тук мисля, че нямам въпроси, по-скоро го отбелязвам като точка някой да не помисли, че съм решил да карам със сток кулера :)

 

 

Благодаря предварително на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 127
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

К04-015 не се монтира заводски на нито едно Ауди. Болт он е на стоков колектор за надлъжен мотор, но аз лично не бих я монтирал на стоковият колектор. Много е рестриктивен, получава се явно много голям бекпрешът и трябва през няколко седмици да дозатягаш болтовете на колектора и турбината. Поне така беше при мен, чел съм и за други подобни проблеми.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам вече 11 000 км с комплект съединител от АСЕ.Мотора е AJL с надуване на турбото /К03/ до 1,0-1,3.Досега не е превъртял и не е миришело на феродо.Мисля,че К03 ще ти свърши добра работа за конете,които желаеш.По този начин си улесняваш процедурата и няма да даваш излишни пари за турбо, колектори и др.Генерацията не съм я променял / В4 куатро/,просто нямам катализатор

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А газовата ще я захвърляме ли ...

 

Не, но ще търпи сериозни проблеми, тъй като сегашния сетъп на ГИ, не може да се справи дори когато колата е се ЧИП, а да не говорим за по-големи мощности. 

 

Карам вече 11 000 км с комплект съединител от АСЕ.Мотора е AJL с надуване на турбото /К03/ до 1,0-1,3.Досега не е превъртял и не е миришело на феродо.Мисля,че К03 ще ти свърши добра работа за конете,които желаеш.По този начин си улесняваш процедурата и няма да даваш излишни пари за турбо, колектори и др.Генерацията не съм я променял / В4 куатро/,просто нямам катализатор

 

К03, но коя? Аз не съм срещал мнения, че к03 може да изкара 250коня на мотора (което май са около 200 на колелата за куатро). Четох, че колегата ЦЕЦО е изкарал 212 коня на мотора сток със К03-029...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К03, но коя? Аз не съм срещал мнения, че к03 може да изкара 250коня на мотора (което май са около 200 на колелата за куатро). Четох, че колегата ЦЕЦО е изкарал 212 коня на мотора сток със К03-029...

К03-ка и 250коня на мотор - няма начин, без нитро, метанол .....

Търси си К03-029 или 073. И двете са с големи топли части за К03, разликата е, че 073-ката е с по-голям компресор, но 029-ката може да се модне, за да приеме компресор като на 073, правено е вече няколко пъти.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има по-лесен вариант ще го приветствам с удоволствие. Като се замисля, ако няма да е с болт-он турбо е безмислено да се гонят 200 коня, защото с още малко зор могат да се гонят повече, а поне засега не искам толкова силна кола.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай слагаш К03-073 (не че се намира лесно), генерация, кулер, дюзи и може да го изтаваниш на около 230-240 кс. Някъде там се появява и нуждата от по голям хаузинг за дебиЛомера и стоковият съединител почва да се предава на вторият старт (щом си куатро).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам от половин година с К04-023 от S3 BAM с челен кулер, даунпайп на 76 мм. и генерация на 63 мм., МАФ-хаузинг от VR6 и съм супер доволен. Колата ми е с чип на 1.2 бара пик 1.0 бар холд правен за оригиналната турбина и с оригиналните инжектори леко беднее, но на газ е настроена добре. Купил съм си 440 кубикови инжектори и като я чипна с тях /в ТСТ или Маднес/ ще ти кажа резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи грешно съм запомнил. Благодаря за поправката. А к04-015 къде се монтира в такъв случай и болт-он ли е?

http://www.dieselevante.it/turbocompressori.asp?idfam=K04

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, става дума за вече много коментирания 1.8Т АЕБ мотор. Колата е А4 Куатро.

Знам, че темата е дискутирана мноооого, и смея да твърдя, че съм чел доста, но в различните теми има различни мнения и предложения. 

Ето още едно различно мнение - продай си колата, добави част (примерно една трета :hilezh: ) от парите за проекта и си купи S4-ка.

 

Всичко около 200кс след к03-073 в комплект с генерация (дори кулер е спорно дали е необходим за градско каране) не си заслужава парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така бих направил и аз, получаваш малко по-висок разход, данък и застраховки, но получаваш и по-добра кола, защото фабричната мощност винаги е по-добрата с оглед комфорта.

Отделно и ще се лишиш от глупавия звук на малолитражката, тия неща си струва да се правят за някакви по-сериозни проекти. То това 1,8Т като се замислиш за да прилича на фабрично едвам ще прескачаш 200-те коня...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още едно различно мнение - продай си колата, добави част (примерно една трета :hilezh: ) от парите за проекта и си купи S4-ка.

Всичко около 200кс след к03-073 в комплект с генерация (дори кулер е спорно дали е необходим за градско каране) не си заслужава парите.

С оглед на целите и парите,които ще се извадят,подкрепям Стоян на 100%!

Само дето забрави да спомене ,че С4 мое се чипне след време и минаваме 300коня хехе

E, 127 kW на колелата 212 к.с. на мотора ли са?! 20% загуби?

Ами това беше преди много години вече и тези графики имам :(

Иначе няма как да са 20%,12-15 да ,ама 20

Ако има по-лесен вариант ще го приветствам с удоволствие.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Виж robobug какво е драснал като възможност
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето забрави да спомене ,че С4 мое се чипне след време и минаваме 300коня хехе

Не съм забравил, просто приемам за даденост, че всички пишещи тук са поне с чипове :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вложих невъзвращаема сума в оправянето на интериора и екстериора и нямам желание да я оправям. А и труда и желанието ми са някак със сантиментална стойност

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави го този начин на мислене, и аз вложих една 4ф-ка в Ц5 ама имал си дал си, сега искаш по-сериозна кола и това е разумния начин. А и ще ти е по-интересно с нова и по-хубава кола, пък дори и да има някое кусурче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се направи хибрид на базата на оригиналната турбина, със по голямо фрезовано компресорно колело ще достигне заветните 250 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...