ghostdog Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 Ако беше еднаква, щяха ли да се различават партидните номерата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 25 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 В един каталог където ги имаше по характеристики, всичко беше еднакво. Доколкото намерих инфо до 90 година слагат 040 , след това започва 031 но каква е разликата и има ли я не знам, все пак всичко останало си е същото.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 (Редактирано) Имам един въпрос за инжекторите от Сааб (Бош 0280150431 346cc/min при 3 бара).До каква разлика примерно в проценти успява оригиналния софт на компа да компенсира разликата в дебита и да намали времената за да не се дави мотора и да не е прекалено богата сместа? Оригиналните инжектори на АЕБ-то са 224cc/min при 3 бара, което ги прави 259cc/min при 4 бара.Ако се сложи 3баров регулатор на рейката в комбинация със Сааб-ските инжектори ще се получи разлика от 25% в дебита (по-голям). Със стоковите инжектори на 4 бара бензиновото време на ПХ е 2.5ms. Ако правилно разсъждавам, за да имаме същото количество гориво на ПХ при Сааб-ските инжектори на 3 бара, времето ще трябва да е 2.5ms-25%=1.88ms.Въпроса е в състояние ли е стоковия (или евентуално мапнат) софт да компенсира до такава степен времето? Също така в състояние ли са Сааб-ските инжектори да работят на 1.88ms? Никъде не намерих инфо за минималното им време. Редактирано 14 Април 2015 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 14 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 (Редактирано) Моята кола със сток компютър и саабските дюзи върви ужасно. Има придърпване като всеедно е на 3 цилиндъра и като смачкам газта забива муцуната. Преди това като я покарах с чип+ саабските дюзи си вървеше супер. Но така и не успях да я настроя както трябва колата на газ и се ядосах и отказах. Смятам, че ако ще се слагат по-големи дюзи поне ремапа трябва да се направи според тях. И аз не открих инфо за минималните времена, но доколкото съм чел това са високоомни дюзи => са бавни, т.е. едва ли са способни под 2мс да работят както трябва. Мисля да занеса моите някъде да ги тестват дали работят коректно и еднакво 4-те. П.с. За времената доколкото си спомням около 1.8-1.9 работят саабските спрямо 2.2-2.5 преди това. Редактирано 14 Април 2015 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 П.с. За времената доколкото си спомням около 1.8-1.9 работят саабските спрямо 2.2-2.5 преди това.Значи сметката ми е приблизително вярна, но ти с оригиналния регулатор на рейката на 4 бара ли кара със Сааб-ските инжектори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 14 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Да, с него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Малко инфо да дам за моята смяна на дюзи която реално не е голяма но и аз се чудих дълго време дали ЕКУ-то може само от показанията на ламбдите да навакса разликата и да отреже времето за впръскване че да задържи сместа на 14.1на BFB сложих дюзи от BEX и я чипнахЗа сега колата се справя да сметне и намали времето за впръскване - нямам Fuel Too Richно смених блоу-офф-а, двете ламбди, N75-тицата и въздушния филтър Продължавам да карам с A95 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Малко инфо да дам за моята смяна на дюзи която реално не е голяма но и аз се чудих дълго време дали ЕКУ-то може само от показанията на ламбдите да навакса разликата и да отреже времето за впръскване че да задържи сместа на 14.1на BFB сложих дюзи от BEX и я чипнахЗа сега колата се справя да сметне и намали времето за впръскване - нямам Fuel Too Richно смених блоу-офф-а, двете ламбди, N75-тицата и въздушния филтър Продължавам да карам с A95 Преди да сложиш дюзите ли беше чипната колата или след?Ако си слагал дюзите след чипа може ли да споделиш какви са процентите на Fuel Trim-овете, и евентуално бензиновите времена ако си гледал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 чипнах преди да сложа новите дюзикажи ми на кои канали да погледна Fuel Trim и бензиновите времена и тая събота и неделя ги имаш качени логовете тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 чипнах преди да сложа новите дюзикажи ми на кои канали да погледна Fuel Trim и бензиновите времена и тая събота и неделя ги имаш качени логовете тук При мен Fuel Trim се вижда на канал 032. Първото е корекцията на празен ход, второто е корекцията при каране. За логове може да запишеш 002, 031, 115. На 002 канал се виждат инжекторните времена и показанията на дебитомера. На 031 се виждат исканото и реалното A/F ratio като ясно че с обикновена ламбда сонда нямам как да е точно, но евентуално може да се направи някакво сравнение между двете. На 115 се вижда искания и реалния бууст. Аз също съм с BFB мотор с чип, кулери от BEX и махнат катализатор и ми е интересно дали има смисъл от BEX инжектори без ремап. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 ОК събота ще отделя време и ще ги логна тия канали. На празен ход загряла или в движение да ги логвам?Все още съм нов в тоя раздел с прясна кола и не й разбирам много за диагностиката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 ОК събота ще отделя време и ще ги логна тия канали. На празен ход загряла или в движение да ги логвам?Все още съм нов в тоя раздел с прясна кола и не й разбирам много за диагностиката На канал 032 са стойности с натрупване, не се променят постоянно. Тях може да не ги логваш, само влизаш и ги поглеждаш. Общо взето компютъра като си събере достатъчно информация за инжекторите и другите агрегати калкулира едни стойности, които в последствие рядко с променят. В твоя случай може да сложи едни минус 10-15 процента заради по-големите инжектори за да компенсира по-големия дебит. Имай предвид че като изчистиш грешките на ECU-то тези стойности се зануляват и цялата настройка започва наново. Другите канали си ги логваш по нормалния начин - например на 3-та от 2000 оборота пълна газ до към 5 и нещо 6000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Имай предвид че като изчистиш грешките на ECU-то тези стойности се зануляват и цялата настройка започва наново.Само да добавя, че дори да няма грешки натискане на бутона за изчистване на грешки пак нулира всички тримове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 ОкГрешките са нулирани преди 400 км като сложих новия блоу оффСега й правя едни 800 км и за събота ще имам добре сготвен лог Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 16 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Само да добавя, че дори да няма грешки натискане на бутона за изчистване на грешки пак нулира всички тримове. При мен на АЕБ не се нулират тримовете. Само след изключване на акумулатора или буксите на компютъра... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 На АЕБ не става. Аз също съм с BFB мотор с чип, кулери от BEX и махнат катализатор и ми е интересно дали има смисъл от BEX инжектори без ремап. Няма смисъл от инжекторите. Аз съм с турбо от BEX и стоковите инжектори за 150к.с. APU мотор. И ремап. Стоковите инжектори се справят идеално. 215к.с. е колата на диното на маднес. А вашите инжектори може и да са дори по-големи от моите - все пак сте 163к.с., а аз 150к.с. сток. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Интересно тогава защо при мен винаги се нулират тримовете,а съм с АЕБ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 16 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Да не си с по-новия компютър с 2 букси? Защото аз съм с 5 и не вярвам разликата да е само в корпуса.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 (Редактирано) На АЕБ не става. Няма смисъл от инжекторите. Аз съм с турбо от BEX и стоковите инжектори за 150к.с. APU мотор. И ремап. Стоковите инжектори се справят идеално. 215к.с. е колата на диното на маднес. А вашите инжектори може и да са дори по-големи от моите - все пак сте 163к.с., а аз 150к.с. сток. На BFB мотора бензиновата рейка е различна от APU мисля. Колегата М го е описал добре в тази тема. - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=30601&page=6#entry1427003 . Води се returnless. На кратко на BFB мотора рейката дава постоянни 3.8 бара на инжекторите, но като надуе турбото на 1 бар при BFB налягането на диференциалното налягане за инжектора става 2.8 бара а при теб остава 3.8 бара. От там идват и по големите инжекторни времена и недостига на гориво при BFB въпреки че е с малко по големи инжектори. Та по-големи инжектори със сигурност ще са от полза, въпроса е дали компютърът може да компенсира или ще трябва и ремап. Редактирано 17 Април 2015 от danidelev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 Да компа е с две големи букси.Въпреки ,че при корекция над 10% записва грешка за сместа,реално може да корегира и над 30% горивото.Друг е въпроса дали ще работи добре във всички режими Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 Грешката я записва при корекция над 20% или -20%. Поне при APU е така. Аз съм имал корекции 15-16% при не настроен ГИ и не записва грешка и колата си върви без някакви проблеми. На BFB мотора бензиновата рейка е различна от APU мисля. Колегата М го е описал добре в тази тема. - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=30601&page=6#entry1427003 . Води се returnless. На кратко на BFB мотора рейката дава постоянни 3.8 бара на инжекторите, но като надуе турбото на 1 бар при BFB налягането на диференциалното налягане за инжектора става 2.8 бара а при теб остава 3.8 бара. От там идват и по големите инжекторни времена и недостига на гориво при BFB въпреки че е с малко по големи инжектори. Та по-големи инжектори със сигурност ще са от полза, въпроса е дали компютърът може да компенсира или ще трябва и ремап. Вярно. Не съобразих, че говорите за returnless мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 19 Април 2015 Доклад Share Публикувано 19 Април 2015 Канал 032 показание 0% празен ход и -9.7% в режим на движениеАко успея утре да намеря нова букса за бобина че една ми се разпадна в ръцете днес -ще успея да ви кажа и за останалите канали в движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Сместа ти е богата.При мен я поддържам на +6..7%, имам чувство, че двигателя работи по-меко с малко по-бедна от колкото с по-богата смес.На 33-ти канал са моментните стойности на тримовете, т.е. може да се види в различните режими моментната корекция. Това е за мотроник МЕ7.5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 29 Април 2015 Доклад Share Публикувано 29 Април 2015 Направих логовете сега да ми остане време да ги кача Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 29 Април 2015 Доклад Share Публикувано 29 Април 2015 Сместа ти е богата.При мен я поддържам на +6..7%, имам чувство, че двигателя работи по-меко с малко по-бедна от колкото с по-богата смес.На 33-ти канал са моментните стойности на тримовете, т.е. може да се види в различните режими моментната корекция. Това е за мотроник МЕ7.5. Нормално да е богата като е сложил по-големи инжектори без да пипа настройките. Но този процент не показва ли корекцията? Един вид била е богата сместа и за това е обеднена с 10% и след корекцията трябва да е ок вече. Ти как успяваш да я коригираш сам? Настройваш си сам ECU-то ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване