Jump to content

Подсилване на 2.0TDI quattro BMN


Recommended Posts

Здравйте :) Колата ми е А3 8РА 2.0TDI quattro 170к.с. с чип  около 192-197 коня на колета и около 210 на двигателя :) така карам колата вече може би повече от половин година и от началото ми се струваше страшно много но със времето със всеки изминал ден ми се струваше че колата спира да върви хаха колкото и налудничево да ви се струва . Затова се принудих да пиша тук да ми дадете някакви съвети за някакво още малко леко подсилване защото колата все пак  я карам всеки ден :) Специално искам да ми кажете кой части с какви трябва да заменя кой могат да се преправият , ако ми дадете конкретни части за смяна кой марки да предпочитам по скъпи среден вариянт п.с изпуснах да кажа че съм си отделил някой и друг лев за тези доработки и дали изобщо има смисъл от цялото това нещо да се понадуе още малко или да се примиря с този вървеж на колата :) ако има хора с лични мнения и те да споделят какво що и как  не съм много запознат с силов тунинг ;) може да ме ориентирате и към майстори гаражи и хора който се занимават професионално с това нещо :) 



Забравих да кажа че желанието ми да постигна някъде 220-230 к.с. на колета.Според мен това е идеална мощност за всекидневна кола :) мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като начало и разкарай всичките катализатори и филтри, дето я спъват.

После можеш да си помислиш за един Халдекс контролер. Няма да ти вдигне мощността но ще ти прави повече кеф и ще прилича повече на 4х4 отколкото на преднячка.

По двигателя не си струва да се пипа за 20 коня отгоре. Това е моето мнение.

Ако искаш повече ще трябва да сменяш турбина и дюзи със съответната им "периферия" . Обаче ще се налеят големи четирицифрени суми, най-малко. :hilezh:

Има колеги във форума, които са правили 2.0тди в А6 да върви много прилично. Надявам се да се включат в темата и да ти кажат какво са постигнали и колко им е коствало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега когато слагах чипа на колата премахнах ДПФ филтъра и катализатора те вървят комплект при мен :) ако има какво още да се разкарва ще го разкарам :) искам да и направия цяла генерация на колата но пък майстора който съм си избрал целият му график е пълен до февруари и чак след това може да ме вземе мен.Мисля че с преправена генерация нещата ще са по-добри  от колкото със сток :) относно Хелдекс контролера за какво служи ? както казах не съм много запознат с силовият тунинг :) мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво са направили значи. Няма какво повече да се маха.

 

С нова генерация по-голям ефект ще постигнеш откъм звук отколкото откъм вървеж.

 

Халдекс контролера + дистанционно ти позволяват да си избереш различни режими на 4х4 системата ти, в зависимост от това как искаш да караш в момента - икономично или спортно. Контролира поведението на средния ти диференциал и това колко въртящ момент да стига до задните колела...

 

Кажи колко пари ти се дават и ще те ориентираме дали можеш да вдигнеш някой кон. Защото пропуснах да спомена, че и съединител ще трябва да сменяш при по-сериозни мощности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си напълнявал през последните месеци, че не иска да върви :D

А по-сериозно...зависи и какъв чип точно са ти сложили и дали не е имало вариант за по-добър софт от твоя в момента ;) Струва ми се, че повече от 170 коня не можеш да й сипеш, но за най-доър вариант ти предлагам да се обърнеш към колегата krematop

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе понъпълнях но ме мисля че е чак толкова че да оказва ефект върху колата хахах  :hilezh:  колега чипа го правихме в Годеч при Богомил и понеже колата е 4х4 а той там диното му е на една ос и ми даде примерна графика на същото ауди но само на предно :) не съм карал колата на друго дино да проверя дали стойностите са такива каквито ми показва на графиката.Но когато му закарах колата тогава не бях с нагласата да я напъвам за повече мощност и му казах да не се надува на хард а нещо по нормално за да може да издържи повечко.А преди  да отида при Богомил говорих с Меднес и те ми казаха още тогава 30 к.с. и 80NM след ремапа :) така че всъщност аз незнам каква е точната мощност на колата това което написах по-нагоре е от графиката 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея Сименс дюзи с какви трябва да се сменят при това подсилване на мотора.

Просто питам и желая успех на колегата в начинанието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо не ми пречи тези дни или след празниците да мина през някой гараж да замеря с точност колата след чипването  т.е. колко е в момента :) незнам защо не съм го направил досега хах а относно дюзите колега незнам с какви трябва да се подменят ако евентуално се сменяват.Има хора може би от форума който знаят най-добре за тяхната смяна с какви се подменят.Надявам се да ударят едно рамо и да разяснят как стоят нещата с цялото силово подсилване .За това пуснах тази тема  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Контролира поведението на средния ти диференциал и това колко въртящ момент да стига до задните колела.

Какъв среден диференциал има тово А3 quattro? Аз си мислех,че с тази система само при надлъжните мотори има три дифа.Да не би да става въпрос за хидравличния съединител,което е съвсем различно нещо?

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение, е че от тук насетне е по-разумно да мислиш за друга моторизация. Дали дизел или бензин е изцяло твое решение, но 4 цилиндров дизел освен да се придвижва приятно и да изпреварва сравнително адекватно - за друго ... трудна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със хибрид на турбината и оригиналните дюзи се изкарват около 230 коня, ще ти излезе около 1200 лева със ремапа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

210 конски сили?! WOW!!!  :flehan: Смело!

 

Не препоръчвам да ровиш този мотор, за да вадиш повече конски сили. ако ме послушаш, ще си спестиш главоболя, ако ли не... успех  :zustimm: Като правим 170-тки едва добутват до 195 конски сили... да не говорим за нагоре и трябва да са безупречни (състояние, в което повечето не са :) )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега никой нищо не е споменал за челен интеркулер + нови турбо пътища, което ще се отрази благоприятно на мотора/турбината, особено пък и ако се засилва още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв среден диференциал има тово А3 quattro? Аз си мислех,че с тази система само при надлъжните мотори има три дифа.Да не би да става въпрос за хидравличния съединител,което е съвсем различно нещо?

Щом говоря за халдекс контролер, значи ми е ясно, че А3 има халдекс съединител, а не истински диференциал. Но този съединител се слага на мястото на средния диференциал и е по-лесно да го наричаме така, отколкото съединител, защото който не разбира ще се обърка с онзи другия съединител с педала. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Като правим 170-тки едва добутват до 195 конски сили... да не говорим за нагоре и трябва да са безупречни (състояние, в което повечето не са :) )

Заради липса на гориво или на въздух?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото който не разбира ще се обърка с онзи другия съединител с педала. :D

Шегаджия :-) този халдекс е голяма загадка за мен, както и неговиете възможности, затова се позаинтересувах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок добре защо тогава може BKD мотори да се надуват пък BMN не аз нещо не разбирам гледам клипове масово се правят BKD видях едно две клипчета с направен BMN мотор.Каква е толко разликата на тези два вида незная кажете ми :) може би при моя случай трябва да се сменява и всмукателния колектор защото е пластмасов а на BKD е алуминиев или какъвто и да е но не е пластмаса.Нормално е след такива доработки да си навлека неприятности но искам да знам може ли да се направи нещо , как се прави , какво се прави.Като едни разбиращи от това нещо хора искам да ми се обясни реда на нещата , какви резултати ще се постигнат, кой части ще се чупят защото е нормално да се счупи нещо и в крайна сметка ще реша дали да си счупя колата или да си я карам бавна и така ... :)  но като цяло според мен е възможно това след като гледам такива направени ;) кажете вие respect



или пък мен до някаква степен куатро-то ме спъва???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като за начало след ремапа мисла да направя генерация на 63 даун пайпа + генерацията + едно крайно гърне и спортен филтър карбонов BMC-CDA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си челен кулер също,че не прочетох да има такъв.

И най-вече......тая кола е за возене ,с достатъчно нютони и коне за това ,за което е направена.

Че с повече засилване идват и повече ядове и в един момент няма да става за каране тая кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С челен кулер е колата и няма нужда за тази мощност да се сменят турбо пътища

дори съединителя ще държи

Отиваш при Келеша ,той ще ти каже какво да правиш ,тук няма да получиш инфо какво точно ти трябва,най много да те объркат:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина сега съм малко объркан :( Келеша ми е далечко на мен но ще опитам да намеря с него някакъв контакт в скоро време ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...