Klaus_Meine Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Прочел съм всички теми по въпроса - в наши и чужди форуми.Когато подавам газ, за да ускоря особено по нагорнище, се появяват зверски вибрации по цялото купе. Скоростният лост видимо вибрира. Когато върна газта и задържа постоянна скорост няма проблем. Няма проблем и когато спускам с вкл. предавка или карам по инерция.Проблемът се появи преди няколко месеца и с времето се задълбочава. Има го и със 15'' и със 17'' гуми.Баланс на гуми съм правил поне 10 пъти при различни гумаджии. Както се казва с парите за баланс щях да си купя две нови гуми.Сменени: спирачни дискове, главини, полуоси, съедините с МАХОВИК и пак КУР. Ще я засилвам от Самарското знаме. Гледана е на елкон - няма никакви проблеми с дюзи и надув. С две думи похарчени над 3к лв и пак си вибрираме с моето Ауди. Вибрира на всички предавки, най-осезаемо на 4-та. Когато се налага да изпреварвам чак ме плаши.Идеи???? А4 Б6 1.9тди AWX 5M. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 (Редактирано) Тампони двигател? Вала как е някой гледал ли го? Редактирано 14 Януари 2015 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Както го описваш-вътрешно каре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Той пише че полуоси е сменял...Ся се сещам и за пистовият ремък с всички ролки!!!Аз не предполагах но имах идиотски вибрации от разбита ролка на алтернатора...всичко подскачаше и вибрираше по купето!Погледни ги отгоре ако има нещо обтяжната ролка направо подскача вижда се и с просто око... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koleto100 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 И моята кола е така, когато ускоярвам на 4-та и 5та предавка се усещат вибрации. Колата е като твоята А4 Б6 1.9тди AWX 5M. Вибрацийте все още са поносими, не ме плашат, както е при теб. Но явно ще се задълбочат с времето и изминатите километри. Четох тук във форума, че е възможно от поуоските, но когато ходих на преглед се установи че няма индикация да са заминали. Единствено предполагам нещо по окачването да, понеже като правя ляв завой с бавна скорост се чува някакво причукване при неравен терен и най вероятно нещо с окачването. Иначе и аз ревизирах дюзите и турбото, съединителя с маховика са перфектни с нови гуми съм...голяма простотия....дано се намери някой, който се е справил с такъв проблем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Колата на предно ли е или куатро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Klaus_Meine Публикувано 14 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Няма видими неизправности по постовия ремък и прилежащите му ролки. На място колата "жужи" като пчеличка. Валът не съм гледал, но ако има проблеми с газоразпределението не трябва ли да припушва от време на време? Тампоните на мотора/кутията нямат видими повреждания, а пък не трябва ли на място двг-то да "подскча" при неизправни тампони. Не ми се дават още едни 6-700 лева за експерименти.Колата е на предно без чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Тампони на двигател и скорости в какво състояние са?Тампона който е най-отпред до бронята, дали е регулиран добре, не трябва да опира никъде, ако опира ще тресе доста от него.Мишо ти е писал за ролката на алтернаторна, която се явява демпферна, ако е от нея би трябвало да подскача обтегача.Усеша ли се дали вибрацията идва от към мотора или от към окачването.Провери си най-напред тампона отпред зад бронята пада се в средата горе долу.Поне е евтин 15лв. оригинален такъв и дано се разминеш само с това.https://mot.bg/preden-tampon-na-dvigatelia-lemforder-mt170862-c16984 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Ами вдигни я на подемник и дай газ на 4 скорост да видиш ще има ли вибрации,макар,че няма да е натоварен автомобила.Според мен е някоя въртяща се част от трансмисията и като влезе в някакъв резонанс се получават вибрации Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Klaus_Meine Публикувано 14 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Вибрации от ролката на алтернатора няма ли да се проявяват без значение от натоварването на двигателя? При мен проблема е САМО когато подавам газ за бързо ускорение. Поддържам ли постоянна скорост, без значение каква, проблеми няма. По нагорнище се "обостря".Гледана е на подемник - няма натоварване няма проблем. На подемник "спи градът". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 (Редактирано) http://prntscr.com/5sbv7wОранжевия тампон на снимката не трябва да опира, когато колата и мотора са в покой, в заграденото в червено на снимката http://prntscr.com/5sbvokАко е от ролката на алтернатора ще усещаш вибрации и на празен ход, ще си позволя да цитирам от друга тема как работи ролката:Предава движение само в едната посока като задния венец на колело без контра и като вартбург и трабант. И не е просто парче желязо(на някои е), а има някакви механизми вътре (умален вариант на трабант!?).Дизелът на празен ход има сравнително неравномерни обороти. Алтернаторът пък е голям и с тежък ротор с голяма инерция. Като резултат се получава вследствие на непрекъснатото менене оборотите(незаблежимо, но достатъчно) и голямата инерция на ротора едно непрекъснато изпреварване и изоставане на този ротор и съответно играе ремъка и вибрира обтегача. Тази ролка като предава движение само в едната посока не се влияе от изпреварването на ротора и силно се намаляват вибрациите, т.е. двигателят не спира инерцията на ротора при мененето на оборотите. Редактирано 14 Януари 2015 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Klaus_Meine Публикувано 14 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Тампона не опира никъде. Все пак за да го сменя, трябва ли да свалям бронята? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 (Редактирано) Не той е на подвижно рамо, само кората се маха от долу.Може да пробваш да го махнеш за малко и да покараш, за да видиш как ще е без него, ако той предава вибрации, би трябвало да изчезнат като го няма, но за много кратко да се направи теста и по внимателно, все пак мотора ще остане само на другите си два тампона. Редактирано 14 Януари 2015 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Щом под наклон има още по-силни вибрации логично да е тампон въпросът е кой? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 (Редактирано) Обикновенно този прави проблема при наклон,само при изкачване или само при спускане в зависимост кога точно опира в гнездото си.Не знам дали този на скоростната кутия играе някаква роля в тази ситуация. Редактирано 14 Януари 2015 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 (Редактирано) Вибрации от ролката на алтернатора няма ли да се проявяват без значение от натоварването на двигателя? При мен проблема е САМО когато подавам газ за бързо ускорение. Поддържам ли постоянна скорост, без значение каква, проблеми няма. По нагорнище се "обостря".Гледана е на подемник - няма натоварване няма проблем. На подемник "спи градът".Аз имах подобен проблем на 1Z,само при набиране се получаваше вибрация и за около 2г. стана постепенно голяма,а всичко дето е тампон го бях сменил,и в един прекрасен ден в баир на 4-та около 110км.и ми отне газта,пак газ 120км.,5-та110/115км. и не моЙ повече.Диагностика и пренадува,N75 сдал.Нов и ми изчезнаха вибрациите при набиране! Явно от многото год.работа все пак му дойде края.Иначе от една вибрация до друга има разлика,може да не е точно като моята.А ден преди това след вибрациите си се набираше,и колкото повече набираше-намаляха,и около 130км.и нагоре вече ги нямаше. Редактирано 14 Януари 2015 от lubolalev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Klaus_Meine Публикувано 14 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 (Редактирано) Утре ще взема да сменя нещастното "буферче" ... Между другото, може и да си внушавам вече, но като че ли, когато загрее добре (1 - 1.5 часа магистрално каране) колата вибрира повече. Освен това когато карам по неравности (например магистрала "Тракия" в участъка след Пазарджик посока София, ограничен на 120) и колата "подскача" вибрациите намаляват при всеки "отскок" се засилват при "приземяване". Но може и да се заблуждавам. Редактирано 14 Януари 2015 от Klaus_Meine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Не си въобразяваш! Щом при приземяване се увеличават тампон двигател на 1000%...ама деа знам кой точно те са четири май.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 При 1.8Т са ляв и десен за по 250лв./бр. 15лв./предния и 180лв. тампон скоростна кутия, това са цени на оригинални.Заместители не се препоръчват за монтаж.По-важно е да се локализира проблема, а не проба-грешка, че излиза много солено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Той полуоски и без каретата може да е сменил.Ако са сменени комплект,значи отпада като вариант.Щом само при натоварване се проявява ,вероятността да е вътрешно каре е напълно реална,особено ако е с така наречените триподи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 На първо четене по описаното и аз мисля ,че е от върешно каре ,защото го играх този филм с един суифт докато не го вдигнахме на подемник и гас на пета и се видя тогава.Но пък казваш ,че при повече загрял мотор го прави по осезаемо,което ме навежда на демпфер(сменен..!!) макар ,че историята познава и дефектни нови .Много странно ,дано скоро отстраниш проблема и да пишеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v_0 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 (Редактирано) Абсолютно същите симптоми и над 3к по безмислени смени бяха при мен,но моята е куатро.Накрая се оказа че е сменяна кутията и дифа не отговаря.И всичко се оправи. Редактирано 14 Януари 2015 от v_0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Klaus_Meine Публикувано 14 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Колеги не е каре. Върви с полуоската и е сменено. Дифа и кутията да оригиналните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Тампони на двигател и скорости в какво състояние са?Тампона който е най-отпред до бронята, дали е регулиран добре, не трябва да опира никъде, ако опира ще тресе доста от него.Мишо ти е писал за ролката на алтернаторна, която се явява демпферна, ако е от нея би трябвало да подскача обтегача.Усеша ли се дали вибрацията идва от към мотора или от към окачването.Провери си най-напред тампона отпред зад бронята пада се в средата горе долу.Поне е евтин 15лв. оригинален такъв и дано се разминеш само с това.https://mot.bg/preden-tampon-na-dvigatelia-lemforder-mt170862-c16984Аз мисля, че този тампон (предният) трябва при нов тампон да се регулира в най-горно положение, така че да опира в горната си част в кожуха. Той не е носещ тампон на двигателя, а служи като стопер при подаването на газ и двигателя се повдига (изправя). Затова трябва да опира в горният край, за да възпрепятства това повдигане на двигателя. Ако не съм прав - нека някой знаеш за неговата функция също да сподели мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Klaus_Meine Публикувано 14 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Сега се прибирам от Търново. При изкачването на "Боаза" на моменти бях като с три цилиндъра само, адска вибрация, но тяга и ускорение перфектно. При спускането все едно бях с друга кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване