sskamen Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Едното нещо което цапа е ЕГР, а другото са маслените пари. Не искам да ми се пълни кулера и турбопътищата. Ще има ли проблем ако удължа маркуча до скоростната кутия и да излизат в атмосферата или да слова кеч кен направо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Никакъв проблем за колата, но ще ти прати задният капак в пръски масло... Хубав ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 2 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 В такъв случай най-добре ще е кеч кен. Аз даже си мисля че по-добре за колата да се премахне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Някъде бях чел , че точно за ТДИ не е желателно да се извежда картерната вентилация на вън ... Не било хубаво за турбината и за мотора , като цяло , защо обаче не знам . Може и в VW форума да беше , не съм съвсем сигурен къде го бях чел . Не е зле да си смениш клапана на картерната вентилация , щом ти цапа много от там . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 и на мен ми пълни с масло въздушния маркуч преди кулера, всеки път при смяна на масло откачам да се стече маслото. Мисля и аз да хвърля маркуча от вентилацията отвън ако пак цапа ще е от турбината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Сменете клапана на картерната вентилацияСмених го преди 600 километра и маслото за сега не е мръдналоПреди да го сменя за 2500км 1л масло долях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 И аз това им казах ама не им се дават 19 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 6 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 Аз ще си сменя клапана и ще сложа кеч кен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Добре е да се изведе навън понеже не караме нови коли а стария дизел запалва маслените пари след което връшташ контакта а колата продалжава да се форсира. Прави такива обороти бих казал непосилни дори за бенинов мотор на ваг и се стига до най лошото. И пак казвам всичко това при доста износени мотори случвало ми се е не веднъж преди години на един голф тогава ми дадоха този съвет и всичйо си доиде на място също и със спринтер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Дано си вярваш на писането ..колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Нали трябва и да се посмее човек, а не само с проблеми да се занимаваме! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blajetoo Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 Колега слагай кеч кен и изолирай егр.Sent from my C6903 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Дано си вярваш на писането ..колегаПродадох голфа иначе на драго бих ти демонстрирал как за 10 мин на магистралата ще започне да лети и няма гасене. Само на скорост сас спирачки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 (Редактирано) Повярвай ми тва не е било от картерната вентилацияТака си мислиш защото не си си отварял кулера да видиш колко масло има в него Цитиране на предходно мнение! Редактирано 15 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Поооовярваи нямаше кулер дори и турбо И аз не вярвах дори бях тръгнал за правя гнп с мисълта че е там проблема но по път се чух с човека който щеше да прави помпата и каза(не се разкарвай на празно не е гнп просто ми каза да изведа газовете на вън от мотора че се палели при мн износен дизел). Аз не можех да карам продължително със 100 . За десет мин каране и голфа излиташе и както казах връщаш ключа и не гасне форсира се сам. Това ми беше решението на проблема но за 150 км по магистралата 1 л масло го издухваше през вентилацията:-D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Това няма никаква логика . Имал си проблем с цикловата порция на ГНП или износване/заядане в центробежния регулатор . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 Пълни глупости ми говориш единия път гася колата а тя не гасне вдигам капака и касам шлауха за нафтата да ама не 5 мин си се форсира на пална пара обороти които от педала на газта не се достигат и чак когато слупи клапан изгасна мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 Признавам че за пръв път чувам за атмосферен дизел , да "пали" маслото . Колкото и издухан да е , това е...невероятно , освен ако не е влизало сурова нафта в картера, което е единственият вариант м/у другото .А за "пълните глупости"... скоро не са ми лепвали такъв епитет аз не твърдя , че знам много за дизела , за разлика от други ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 Просто и аз не вярвах докато не се убедих сам ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване