Jump to content

Премахване на маркуча за маслените пари?


sskamen

Recommended Posts

Едното нещо което цапа е ЕГР, а другото са маслените пари. Не искам да ми се пълни кулера и турбопътищата. Ще има ли проблем ако удължа маркуча до скоростната кутия и да излизат в атмосферата или да слова кеч кен направо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде бях чел , че точно за ТДИ не е желателно да се извежда картерната вентилация на вън ...  Не било хубаво за турбината и за мотора , като цяло , защо обаче не знам . Може и в VW форума да беше , не съм съвсем сигурен къде го бях чел . Не е зле да си смениш клапана на картерната вентилация , щом ти цапа много от там .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен ми пълни с масло въздушния маркуч преди кулера, всеки път при смяна на масло откачам да се стече маслото. Мисля и аз да хвърля маркуча от вентилацията отвън ако пак цапа ще е от турбината

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменете клапана на картерната вентилация

Смених го преди 600 километра и маслото за сега не е мръднало

Преди да го сменя за 2500км 1л масло долях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да се изведе навън понеже не караме нови коли а стария дизел запалва маслените пари след което връшташ контакта а колата продалжава да се форсира. Прави такива обороти бих казал непосилни дори за бенинов мотор на ваг и се стига до най лошото. И пак казвам всичко това при доста износени мотори случвало ми се е не веднъж преди години на един голф тогава ми дадоха този съвет и всичйо си доиде на място също и със спринтер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано си вярваш на писането ..колега

Продадох голфа иначе на драго бих ти демонстрирал как за 10 мин на магистралата ще започне да лети и няма гасене. Само на скорост сас спирачки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повярвай ми тва не е било от картерната вентилация

Така си мислиш защото не си си отварял кулера да видиш колко масло има в него

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поооовярваи нямаше кулер дори и турбо

И аз не вярвах дори бях тръгнал за правя гнп с мисълта че е там проблема но по път се чух с човека който щеше да прави помпата и каза(не се разкарвай на празно не е гнп просто ми каза да изведа газовете на вън от мотора че се палели при мн износен дизел). Аз не можех да карам продължително със 100 . За десет мин каране и голфа излиташе и както казах връщаш ключа и не гасне форсира се сам. Това ми беше решението на проблема но за 150 км по магистралата 1 л масло го издухваше през вентилацията:-D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това няма никаква логика .  Имал си проблем с цикловата порция на ГНП или износване/заядане  в центробежния регулатор .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълни глупости ми говориш единия път гася колата а тя не гасне вдигам капака и касам шлауха за нафтата да ама не 5 мин си се форсира на пална пара обороти които от педала на газта не се достигат и чак когато слупи клапан изгасна мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признавам че за пръв път чувам за атмосферен дизел , да "пали" маслото .  Колкото и издухан да е , това е...невероятно , освен ако не е влизало сурова нафта в картера, което е единственият вариант м/у другото .

А за "пълните глупости"... скоро не са ми лепвали такъв епитет :flehan:  аз не твърдя , че знам много за дизела , за разлика от други .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...