The ROCK Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Здравейте колеги,Купих си скоро Ауди А4 2.0TDI 105 kW 143 к.с, комби 2009 г. с автоматична скоростна кутия 8 скорости. При скорост от 120-140 км/ч започва да се усеща тресене в купето и леко във волана. Като искам да вметна, че съм сменил два комплекта гуми с джанти, баланс на джантите без промяна. При таза скорост когато дам на N-на вибрациите си остават. Проверил съм всички носачи тампони всичко е здраво. Молбата ми е ако някой има представ от какво може да е да ми каже. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sogetsu Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Обикновено е кофти гума, джанта или мръсотия от вътрешната страна на джантата. Това е от личен опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Тези симптоми показват 90% сигурен проблем в задни гуми или джанта.....Има нови гуми за 400-500 км. стават криви като колянов вал....свали ги и пак да ги видят на баланс машина без да махат балансиращите тежести ..... да се види какво става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The ROCK Публикувано 4 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 (Редактирано) Съгласен съм с теб колега, но както съм писъл по горе смених гумите и джантите но ефект няма.Много си прав колега но за 100 км съм направил 3 пъти баланс. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 4 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Ако си с голям размер джанти (18" и нагоре) и си от София, най-добре отиди на димамичен баланс на Ботевградско шосе в представителството на Опел и Шевролет. Има редица гимнастики които се правят, освен баланс има напасване гума с джанта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 (Редактирано) А това как се получи след смяна на гумите ли, защото при ме се получи на А6, но и така не изчаках да се разбие докрай.Не знам но на мен ми се струва, че може да е от кутията. Редактирано 4 Февруари 2015 от grozdev_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The ROCK Публикувано 4 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 А това как се получи след смяна на гумите ли, защото при ме се получи на А6, но и така не изчаках да се разбие докрай.Не знам но на мен ми се струва, че може да е от кутията.Ако е от кутията при N-на с тази скорост трябва да го няма това тресене.Ако си с голям размер джанти (18" и нагоре) и си от София, най-добре отиди на димамичен баланс на Ботевградско шосе в представителството на Опел и Шевролет. Има редица гимнастики които се правят, освен баланс има напасване гума с джанта.Гумите са ми 225/ 55/ 16 и го прави и с двата комплекта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 А каретата(полуоски) прегледал ли си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The ROCK Публикувано 4 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 (Редактирано) да гледал съм ги колега майстора казва, че всичко е здраво. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 5 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Все пак ако си от София, иди при Мишо /мисля се казваше момчето/ да я види, доста положителни коментари съм срещал в форума за него, но при теб е положително, че си само с предно защото моята А6 беше куатро и почти се стигна до там да сваляме кутията и евентуално да се прави, но колата я продадох защото я ненавиждах и не мислех повече да влагам в нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The ROCK Публикувано 4 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 (Редактирано) от Бургас съм колега, но все пак ти благодаря за съветите. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 5 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Този проблем е доста стар, обсъждан и разискван. Ето как изглежда http://videobam.com/kvoQY Истината е, че за проблема има няколко решения до които са стигнали колегите. Едното е високоскоростен баланс, при който гумата не се сваля от джантата, ами се балансират заедно. Втория вариант е смяна на долните носачи, което е препоръчваното от Ауди решение. И при някои гора се оправя чрез смяна на хидравличния маркуч за високо налягане, който през 2010 е флексибилен и елиминира проблемите при висока и ниска скорост. Бих ти препоръчал да отидеш на баланс, защото най- вероятно някоя от гумите ти е износена прекомерно или има flatspot. Мисля че SofiaAuto имат такава машина. Ако не е това, почти съм сигурен че някой носач има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The ROCK Публикувано 5 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 (Редактирано) Възможно ли е колеги този проблем да е от криви дискове? Тъй като майсторът ми твърди, че носачите са здрави. Редактирано 5 Февруари 2015 от The ROCK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Ако при спиране усещаш биене това е криви дискове, но ти каза че е в диапазона между 120-140км/ч и моя съвет е не ги сменяй защото тая проба грешка на А6 ми излезе около 800лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Гумите са ми 225/ 55/ 16 и го прави и с двата комплекта.Ако и двата комплекта са балансирани на едно и също место, не се учудвай .Все още има много гумаджии, дето не знаят какво е баланс и какво дисбаланс .Най добре намери някой колега с подходящи джанти, при който го няма проблема, разменете ги за проба и ще видиш, че чудото ще се получи . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Чудо няма да се случи съм сигурен на 99%. Аз смених 5 чифта джанти и баланс на 3 различни машини и ефекта беше нулев. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Щом продължаваш да не ми вярвате, ето тук може да прочетете за какво става въпрос http://www.audizine.com/forum/showthread.php/296545-Do-you-have-steering-wheel-vibration-judder в темата има мнения за вибрацията при паркиране, но има и доста хора, който са решили проблема с високоскоростната вибрация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The ROCK Публикувано 5 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Не съм казал колега, че не ти вярвам просто незнам къде в Бургас мога да направя такъв баланс. Това ще е по безболезнения вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Б8ците са капризни за баланс. Точно при посочената скорост от теб тресе. В София на местата къде ходя правят нещата перфектно, но чувам, че масово хората се оплакват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 (Редактирано) високоскоростен баланс, при който гумата не се сваля от джантата, ами се балансират заедно. И при обикновеното балансиране, гумата и джантата отделно ли се балансират Редактирано 9 Февруари 2015 от genttogsg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 И при обикновеното балансиране, гумата и джантата отделно ли се балансират Имах в предвид колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 Колега, Според мен проблема е неправилна геометрия на гумите. Обаче колегите които те съветват да ходиш на какви ли не баланси забравят едно много важно нещо – и квадратна гума може да се балансира перфектно на машината.Бих те посъветвал да намериш една джанта със гума която си сигурен че не бие и да я пробваш на всяка една от четирите позиции. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 (Редактирано) Колега The ROCK, открихте ли от къде идват вибрациите Редактирано 9 Март 2015 от grozdev_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The ROCK Публикувано 10 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 (Редактирано) Все още не е открит проблема, но изчаквам да се стопли малко времето и ще сложа нови летни гуми за да съм сигурен, че не е от гумите. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 11 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 Вижте си шарнирите, отделен елемент са от носача и са евтини. Не визирам описания проблем с долните носачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване