Jump to content

1.8T - Разход на масло (Продължение 2)


MAPTO7007

Recommended Posts

А имаше ли сериозно омасляване от външната им страна?Никога не съм гледал дали имам течове там и ми е интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 128
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ти реално ако смениш тези неща от снимката и провериш и PCV клапана дали е наред (кръглия отгоре) ще си възстановил на 100% картерната вентилация :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омасляване си имаше да.

И по блока си има.

Дори и от гарнитурата на капака съм имал сълзене на масло.

 

 

Вальо,Аз проблем не съм имал никога нито с PCV клапана нито като цяло,но сега като видях как са се сцепили/сронили маркучите от топлото и просто няма как да не ги сменя.

 

Тройника дето влиза клапана в него е ОЕМ 11лв. или някакъв Vaico 10лв.

Коляното дето излиза от картера OEM 72лв. или на SWAG 35лв.

 

Иначе докато не ми прави проблеми ще ги сменя и карам.

Ако не ще я извеждам в атмосферата както е при теб,сега на свалена глава и всмукателен колектор се ориентирах за кой клапан става въпрос.

И евентуално къде да отрежа но не на 100%

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По какво се познава дали са износени за да ги сменям?

Луфт ("майстора" ще ги замери)

От луфта ще се прецени и на какъв размер да са новите (има различни размери).

Но наистина си помисли, защото ще отваряш мотора.. ще сваляш картер и ако не го направиш сега ще е кофти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размера на цилиндъра при ВАГ групата винаги е нула.Съответно хлабината ти я прави буталото,ако имаш цилиндър 87.000 а хлабината ти трябва да 0.06 то размера на буталото трябва да е 86.94 (буталото се измерва на около един сантиметър под полата понеже формата му е конусовидна).И е нормално да хлопа на око,нали все пак челото е с около една две десети по малко понеже трябва да има толеранс за разширение като загрее.

A за износването не ти се свило буталто ами си имаш износване на цилиндъра и имаш износване на самото бутало нали все пак си се търкат малко или много и което си е напълно нормално за пробега които има ДВГто.Въпроса е да нямаш над  допустимите норми(говоря за хлабина на бутало спрямо цилиндър и елипса на самият цилиндър,замерват се и двете неща).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мотора е имал компресия, но въпреки това е похапвал масло(1,4 цилиндър) говори за разбити канали на сегментите или износени маслени сегменти. ако са разбити каналите смяна на сегменти няма да реши проблема. Колкото и странно да е но навлязлото масло пледпазва другите части( бутало,риза) от износване. Защото компресионите сегменти работят на полусухо триене. Пожелавам ви късмет и спорна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси.

Ще чакам майстора да извади и 4-те бутала и да си каже мнението за това в какво състояние са сегментите.

Че до тука с неговата диагноза се различава от вашите по всичко.

 

Положението с 1.4 цилиндър си личеше че не е добро он нагара.

Но колата имаше компресия.

Мотора не се чуваше как работи на празен ход и така нататък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта имаше компресия с износен блок и бутала.Не шлайфах блока и не смених буталата.Смених всичко друго от водачи и гумички до гарнитурата на картера,семеринги ,турбо и т.н.От 1-1,5л/8-9000км започна да гори по 3-4л за същите км.За да не хвърляш пари на вятъра отвори си ELSA-та и виж допуските и ремонтните размери.Дай ги на твоя майстор да знае какво да мери.Не правете наизуст ремонт или по хорско мнение.Ако се окаже ,че трябва шлайф направи го и слагай ремонтни бутала,не се чуди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам ЕЛСА ...

Някой ако може да ми даде данните и допуските за цилиндри,бутала и прочие или файл който ги съдържа ще е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой мотор,година... Съжалявам ако си ги писал някъде и съм пропуснал

Редактирано от autorazsipnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.

И колегата KCV ми ги изпрати на отделно.

Въпроса е дали майстора ще ги разбере правилно,като четиво и илюстрации.

 

Ако правилно съм разбрал Аз гледам това.

 

image.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мн добра информация са ти дали а за лагерите смени ги защото след смяна на сегменти или ако се наложи бутала шлайф просто натоварването там стаеа доста по голямо и е въпрос на втеме да пречука лагер което може да доведе до фатален край за коляновия вал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е за сегментите.А колегата по горе е дал и за хлабината която трябва да е 0.060 а максималното износване за хлабина 0.040 което означава,че максимално допустимата хлабина е 0.100 а максималната елипса която е допустима е 0.080.Сега остава да намериш читав шлайфист да ти замери всичко правилно.

Редактирано от moPKoBa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко е объркващо така накуп казано.

 

Цилиндъра се измерва на три места на кръст,напречно и надлъжно на мотора.Най-много внимавайте в поз.1 посока"А" на схемата.Макс. отклонение 0,08мм от номиналната стойност 81,01мм.

 Буталото се мери на 10мм от долния ръб на 90°на буталния болт.Макс.отклонение 0,04мм от 80,95мм.От графитното покритие едва ли е останало нещо,а само то е 0,02мм.

 

Ако цилиндрите искат шлайф няма смисъл да мериш нататък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах - ама това мерещия трябва да знае кво прави не Аз.

А както Вие четете и прочие и той не е много в час.

Господ да е с мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто, малко извън темата, но искай документ за плащането и гаранция черно на бяло за ремонта.Ако ще го правиш без да жалиш средства, поне се подсигури, така че ако майстора оплеска нещо, да си го оправи за негова сметка.Дано всичко мине успешно и не се налага да прибягваш до крайни мерки, защото загубеното време и нерви няма кой да ти ги върне.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби майстора уж ми е дружка ... документи и прочие няма как да изисквам щото не е офиц.сервиз по мое мнение.

Фактури за части и ревизиране на главата - ще получа.

Фаталния край е ... да оплеска всичко както казваш при смяна на сегменти,и при връщане на всичко останало в първоначален вид.

Всяко друго подобрение от гледна точка на разход на масло и вървеж в положителна посока ще е плюс.

 

Основен ремонт няма да правя.

По-добре да я продам на части тая кола,отколкото да влагам нерви,средства и прочие.

За 6 години вярна служба -вече ми е все тая ... както дойде.

Изхабих и хабя достатъчно нерви,че да седна и за купчина ламарина да се впрягам.

Мерси на всички за помоща,съветите и всичко останало.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основен ремонт няма да правя.

:zustimm: По едно време решишх, че си се "забъркал", но виждам, че си изтрезнял.

 

 

Да даваш пари за основен ремонт на двигател, с който моргите са пълни, е безмислено. Още повече, че на теб (в най-лошия случай) ще ти трябва мотора без главата.....

Мери, сменяй сегменти, лагери и затваряй. Лагери не купувай от 007:). Glyco са проверени, че са добри. Няма нужда от усилени, специални, оригинални и прочие. Просто трябва да не са ментета.

 

 

не смених буталата.Смених всичко друго от водачи и гумички до гарнитурата на картера,семеринги ,турбо и т.н.От 1-1,5л/8-9000км започна да гори по 3-4л за същите км.

Какво е обяснението?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не знам ,няма и да търся какво е обяснението.Все пак ако нещо визираш сподели.При мен и блока и буталата бяха си надминали допустимата амортизация.Не очаквах и нямах време да се занимавам с шлайф.Затова се опитах да обясня на МАРТО ,че половин ремонт не води до по-добро.Като се отвори да се прави всичко необходимо или да не се отваря изобщо.Дано при него няма такива фрапиращи износвания и да има положителен резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това Ауди стана златно с тези ремонти.Винаги има такива ентусиасти,които са склонни да наливат доста пари в стари коли,а не да осъзнаят истената,че просто навреме е трябвало да се отърват от тях.Нищо лично продължавай с ремонта,досега си налял кинти не удачно да се спира сега,а просто трябва да се доведат нещата до край.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развитие ще има и ще споделя в най-скоро време.

 

 

п.п Питане към колегата съветчик какво и как да се направи.

- Отървавам се от нея ... взимам някакви пари.

- Парите не стигат за друга т.е за ъпгрейд щото е логично че няма смисъл да се връщаш назад.

- Теглиш заем за купчина ламарина - купуваш В6-В7 със същия мотор или дизел.

- Какво правиме от тук натам???
- Отговора е съживяваме същите мъртъвци със малко по нов дизайн и 4-5 години по-нова като модел.

 

Моя отговор е: Аджеба колега Аз ако имах пари -знаеш ли кога щях да карам 15г. кола изхвърлена в буквален смисъл от чичо Юрген или чичо Ди Анжело? (сам се сещай)

Има си и поговорка която съм сигурен че знаеш - Карай ново пък хвали старо!
Пожелавам на всекиму в тоя живот да кара нови и хубави коли и да не му бъркат по джоба за нищо освен за масло - бензин и консумативи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развитие:

Получих (pdf) от колегите от Елса и започна мерене и сравняване.

Днес мерихме бутала,цилиндри,биелни лагери.

Цилиндрите са перфектни и в норма със съответния хонинг.

3 от буталата са в допустимите норми на износване,1 от тях е едва 0.01 стотна вповече.

Лагерите по думите на майстора може да изкарат но било редно да бъдат сменени щом ще сменяме сегменти.

Картера е във видимо добро състояние от гледна точка на боклуци и утайки очаквах повече да е насъбрал.

Маслената помпа т.е зъбчатата част изглежда добре,цедчицата и изглеждаше чиста но профилактично я прочистихме.

 

Главата е сервизирана и са сменени всичките 20 гумички и нито един водач щото така са преценили в Джуди,напаснати са клапаните и е почистена добре.

 

Сегментите ги смених от Гьотце на Mahle по препоръка на майстора дето прави замерванията.

 

Обобщение:

- Главата сервизирана със напаснати клапани и сменени 20бр. гумички.

- Измити картер,изчистена цедка на маслената помпа и изчистена маслена магистрала на турбото.

- Сменени сегменти (Mehle)

- Сменени биелни лагери - Glyco (по препоръка на robobug)

- Сменени гарнитури на капак,свещи и блок (ElRing)

- Сменени 2бр. семеринги на разпр-валове с оригинални.

- Сменен тройник и клапан за картерната вентилация с (OEM)

- Сменено коляно за картерната вентилация (SWAG)

- Сменени маркучи по вакумите.

- Почистен и адаптиран дросел.

- Сменени свещи NGK

 

Може и да пропускам нещо ... очаквам положителен резултат след всичко,чул ме господ,ще споделя още след като я подкарам и видя какво е положението идните дни.

Благодарности отново към всички за информацията и съветите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...