Jump to content

валове 2.5 тди


gospoboi

Recommended Posts

Искам да задам въпрос към колегата автор на темата, ако ми позволи тук да покоментираме малко повече тези валове на този мотор....

В понеделник ще гледам една А6-ца със същия мотор.

Искам да знам, това ли е най-големия и кофти проблем на тези двигатели?

"Цял свят" ми говори да не си взимам тази кола заради кофтите им мотори.

Благодаря и се извинявам ако има нещо, трийте поста ако е натрапчив!

П.П. Има ли тема където се дискутира съответния двигател?

Edit: намерих темите!

Редактирано от bacegoshoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеха това с валовете можеби е проблем но мисля че ако колата е подържана от предишни собственици и въпреки от километража би трябвало да караш доста време без някакъв сериозен ремонт.Аз когато купих колата ми хареса това че беше доста запазена изглеждаше като нова дори оригиналните стелки бяха на нея ,въпреки че километража беше преработен аз видях че италианците са написали с боя че ремъците са сменени на 285000 км а колата беше на 152000.КУпих я без да се интересувал от това какво пише по форумите карам я година и половина минах 40000 км и несъм имал сериозен проблем свързан с двигателя засега върви добре разхода е малък с две думи върши ми работа и съм доволен а това че мотора е несполучлив немога да го коментирам заштото все още нямам основание да го кажа.Струва ми се че болшенството които дават категорично мнение са чули от някъде нещо без лично да са изпитали на гърба си и типично по нашенски дават съвети на ляво и дясно.Така че колега ако си решил да купуваш и ти харесва избора ти не слушай хората какво говорят а послушай себе си най вече шестото си чувство а то всеки го притежава и никога не лъже! Късмет!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валовете са едно от слабите места.. Другото критично е помпата на бош VP44напиши в гугъла ще видиш доста :freak: Не е проблем само на ауди а на всякъде където я слагат форд опел бмв... Понеже съм виждал няколко отворени смея да кажа ,че нарочно е направена с компромисно качество вътре проводниците са супер ефирни заминават с поглед...Има успешни опити за ремонт като се сменят и елементи   не е за всеки работа нито може да разчиташ на на 100%... Намират се трудно втора ръка именно защото са търсени 600-700 лв в незнайно състояние....

Мотора не е нищо особено като изключим усложненото  и сравнително  скъпо обслужване то и за тва коли с тоя двигател не са скъпи....

Бих те посъветвал да гледаш бензиновите им мотори просто в с5 а6 няма сполучлив дизел  като изключим 1.9 110 кс но той не е за тва купе

 

 

До колегата с шестото чувство на такива бъдещи собственици се надяват автоджамбазите  даже палят свещ... Само ,че едно иска сърцето друго разума и не е лошо ако не разбираш да не му се доверяваш относно автомобилите щот може доста да боли  ....

Да купиш такава точилка за 3-4 х пък да стане 10+ в рамките на  календарна година

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VP44 е проблемна във всички двигатели, в които е слагана поради простата причина, че е на 100 години вече. Условията на работа в двигателния отсек са доста тежички (температура, вибрации) и след 10 години няма как да не дават проблеми (не е проблема проводниците, технологията на PSG5 за годините си е доста напреднала - позлатени проводници, запоени със ултразвук със специална апаратура; керамична хибридна платка; bare-die чипове; специален compound за "заливка" и т.н.). А що се отнася до валовете - колега, това си е често срещан проблем и не зависи само от поддръжка. Коя година е колата, която ще гледаш, и какъв е кода на мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и все пак като говоритв против тези двигаъели се едно че по пътищата само аудита 2.5 с отворени капаци кой с помпа кой с валове кой нещо друго и собствениците ревът с ужас как са се прецакали като са купили такава кола имайки в предвид че това бяха автомобилите които бяха на почит преди десетина години.Наеремето москвичите не оказваха дефекти като тези аудита и защо тези германци толкова години слахаха тези двигатели на колите си за да им се подиграваме ние българите че немогли да направят надежден мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AFB/AKN (150 к.с.) или AKE (180 к.с.) ще е, щом е 99-та година. Питай собственика сменял ли е филтъра за картерните газове с новия модел (пластмасовия). Огледай хубаво през капачката за маслото гърбиците на валовете (поне 2 се виждат, макар че това не е никаква гаранция в какво състояние за останалите), хубаво виж отдолу двигателя за течове (доста от 2.5-ците са "лейки").

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравеите,някои от вас ме познават  само А3 ки досега 1.9тди до 230hp с турбини и разни там глупости,както и да е сега си взех А4 2.5тди 163hp 2004.10 -кода на мотора е BDG от последните за модела си B6

колата е с ръчна скоростна кутия работи много добре ,от към разход и вървеж ссъм много доволен

колата е на 290000км реално от Германия с TUF -и аз се страхувам от тия валове но каквото стане .незнам само за този филтър за картерните газове при мен дали се сменя или се почиства само ? предполагам е от по новият модел

пластмасов ,ще съм благодарен на колеги ако ме посъветват какво да го правя този филтър,имам я от три месеца много съм доволен като кола тоест 2.5 Авант......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да сгрешиш ако поне го извадиш - няма какво да се чудиш - 90% е сигурно че никои не го е барнал до сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си с новия филтър 100%, http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4Q/2004/249/49/3123547/ (номер 50 на схемата), така че няма нужда да се притесняваш (не се сменя, не се чисти, на практика е lifetime :) ). А иначе за мотора - щом си с BDG имаш по-малко поводи за притеснение относно валовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги а от коя година започват да слагат този пластмасовия филтър, моята е 3 месец на 2002г  АКЕ  дали е с платмасов или е стария модел...?  Също и как да разбера дали е запушен... няколко пъти съв вадил щеката на запален мотор но не "духа" през нея 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да се погледне филтъра за картерните газове,ако не е пипано там.

 

:arrow:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=72735

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е смисъла да се гледа филтъра, ако е от новия тип? Да не говорим, че ваденето му е меко казано pain in the ass... А за колегата Omega_a - щом си с АКЕ, твоя е от новия тип. 2001/2002г. само AFB/AKN ги дават със стария и то преди шаси 4B-Y-085 000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно заради това, че изваждането му е.... реших да попитам дали не съм с новия филтър,

 

Колега  coresnet  благодаря за информацията и спестените главоболия по ваденето му. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, ETKA-та е доста полезен софтуер и го има онлайн :) Конкретно за твоя мотор схемата е тази: http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A6Q/2002/264/49/3418067/ - позиция 50 е филтъра, буква "В" накрая т.е. новия тип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...