mitaka7717 Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Меко,равномерно и спокойно.Звука след такъв ремонт наистина гали ухото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacegoshoo Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 (Редактирано) Искам да задам въпрос към колегата автор на темата, ако ми позволи тук да покоментираме малко повече тези валове на този мотор....В понеделник ще гледам една А6-ца със същия мотор.Искам да знам, това ли е най-големия и кофти проблем на тези двигатели?"Цял свят" ми говори да не си взимам тази кола заради кофтите им мотори.Благодаря и се извинявам ако има нещо, трийте поста ако е натрапчив!П.П. Има ли тема където се дискутира съответния двигател?Edit: намерих темите! Редактирано 11 Април 2015 от bacegoshoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 11 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Колеха това с валовете можеби е проблем но мисля че ако колата е подържана от предишни собственици и въпреки от километража би трябвало да караш доста време без някакъв сериозен ремонт.Аз когато купих колата ми хареса това че беше доста запазена изглеждаше като нова дори оригиналните стелки бяха на нея ,въпреки че километража беше преработен аз видях че италианците са написали с боя че ремъците са сменени на 285000 км а колата беше на 152000.КУпих я без да се интересувал от това какво пише по форумите карам я година и половина минах 40000 км и несъм имал сериозен проблем свързан с двигателя засега върви добре разхода е малък с две думи върши ми работа и съм доволен а това че мотора е несполучлив немога да го коментирам заштото все още нямам основание да го кажа.Струва ми се че болшенството които дават категорично мнение са чули от някъде нещо без лично да са изпитали на гърба си и типично по нашенски дават съвети на ляво и дясно.Така че колега ако си решил да купуваш и ти харесва избора ти не слушай хората какво говорят а послушай себе си най вече шестото си чувство а то всеки го притежава и никога не лъже! Късмет!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 (Редактирано) Валовете са едно от слабите места.. Другото критично е помпата на бош VP44напиши в гугъла ще видиш доста Не е проблем само на ауди а на всякъде където я слагат форд опел бмв... Понеже съм виждал няколко отворени смея да кажа ,че нарочно е направена с компромисно качество вътре проводниците са супер ефирни заминават с поглед...Има успешни опити за ремонт като се сменят и елементи не е за всеки работа нито може да разчиташ на на 100%... Намират се трудно втора ръка именно защото са търсени 600-700 лв в незнайно състояние....Мотора не е нищо особено като изключим усложненото и сравнително скъпо обслужване то и за тва коли с тоя двигател не са скъпи....Бих те посъветвал да гледаш бензиновите им мотори просто в с5 а6 няма сполучлив дизел като изключим 1.9 110 кс но той не е за тва купе До колегата с шестото чувство на такива бъдещи собственици се надяват автоджамбазите даже палят свещ... Само ,че едно иска сърцето друго разума и не е лошо ако не разбираш да не му се доверяваш относно автомобилите щот може доста да боли ....Да купиш такава точилка за 3-4 х пък да стане 10+ в рамките на календарна година Редактирано 11 Април 2015 от optimist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 VP44 е проблемна във всички двигатели, в които е слагана поради простата причина, че е на 100 години вече. Условията на работа в двигателния отсек са доста тежички (температура, вибрации) и след 10 години няма как да не дават проблеми (не е проблема проводниците, технологията на PSG5 за годините си е доста напреднала - позлатени проводници, запоени със ултразвук със специална апаратура; керамична хибридна платка; bare-die чипове; специален compound за "заливка" и т.н.). А що се отнася до валовете - колега, това си е често срещан проблем и не зависи само от поддръжка. Коя година е колата, която ще гледаш, и какъв е кода на мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 12 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 Колега и все пак като говоритв против тези двигаъели се едно че по пътищата само аудита 2.5 с отворени капаци кой с помпа кой с валове кой нещо друго и собствениците ревът с ужас как са се прецакали като са купили такава кола имайки в предвид че това бяха автомобилите които бяха на почит преди десетина години.Наеремето москвичите не оказваха дефекти като тези аудита и защо тези германци толкова години слахаха тези двигатели на колите си за да им се подиграваме ние българите че немогли да направят надежден мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacegoshoo Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 99 година е колата която ще гледам утре. Не знам кода на мотора, ще го видя утре и ще кажа ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 AFB/AKN (150 к.с.) или AKE (180 к.с.) ще е, щом е 99-та година. Питай собственика сменял ли е филтъра за картерните газове с новия модел (пластмасовия). Огледай хубаво през капачката за маслото гърбиците на валовете (поне 2 се виждат, макар че това не е никаква гаранция в какво състояние за останалите), хубаво виж отдолу двигателя за течове (доста от 2.5-ците са "лейки"). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Колеги здравеите,някои от вас ме познават само А3 ки досега 1.9тди до 230hp с турбини и разни там глупости,както и да е сега си взех А4 2.5тди 163hp 2004.10 -кода на мотора е BDG от последните за модела си B6колата е с ръчна скоростна кутия работи много добре ,от към разход и вървеж ссъм много доволенколата е на 290000км реално от Германия с TUF -и аз се страхувам от тия валове но каквото стане .незнам само за този филтър за картерните газове при мен дали се сменя или се почиства само ? предполагам е от по новият моделпластмасов ,ще съм благодарен на колеги ако ме посъветват какво да го правя този филтър,имам я от три месеца много съм доволен като кола тоест 2.5 Авант...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Няма да сгрешиш ако поне го извадиш - няма какво да се чудиш - 90% е сигурно че никои не го е барнал до сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Ти си с новия филтър 100%, http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4Q/2004/249/49/3123547/ (номер 50 на схемата), така че няма нужда да се притесняваш (не се сменя, не се чисти, на практика е lifetime ). А иначе за мотора - щом си с BDG имаш по-малко поводи за притеснение относно валовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 благодаря много колега,,значи да си карам смело ...супер ми е колицата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Колеги а от коя година започват да слагат този пластмасовия филтър, моята е 3 месец на 2002г АКЕ дали е с платмасов или е стария модел...? Също и как да разбера дали е запушен... няколко пъти съв вадил щеката на запален мотор но не "духа" през нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Добре е да се погледне филтъра за картерните газове,ако не е пипано там. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=72735 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Какъв е смисъла да се гледа филтъра, ако е от новия тип? Да не говорим, че ваденето му е меко казано pain in the ass... А за колегата Omega_a - щом си с АКЕ, твоя е от новия тип. 2001/2002г. само AFB/AKN ги дават със стария и то преди шаси 4B-Y-085 000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Няма смисъл да се гледа,правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Точно заради това, че изваждането му е.... реших да попитам дали не съм с новия филтър, Колега coresnet благодаря за информацията и спестените главоболия по ваденето му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Няма проблем, ETKA-та е доста полезен софтуер и го има онлайн Конкретно за твоя мотор схемата е тази: http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A6Q/2002/264/49/3418067/ - позиция 50 е филтъра, буква "В" накрая т.е. новия тип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacegoshoo Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Отказах се от закупуването на този автомобил.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 няма ли колеги с 2.5тди...??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Има много колеги с 2.5 ТДИ Ако имаш въпрос го задай,и ще се опитаме да помогнем с каквото можем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване