JoroM Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 (Редактирано) Проблема е следния, и не е отсега, но сега реших да попитам: Въпреки че преди година сменях задните накладки, сложих Remsa( испански) не съм доволен от спирането на аудито на хлъзгаво. Примерно при по-рязко спиране върху мокър павиран път, абс-а се включва но колата си продължава напред с блокирали ПРЕДНИ гуми, без да намали особено! Отварям вратата и гледам, бия спирачка, абс-а се включва - само предните колела блокират и абс-а ги освобождава - колата продължава да се хлъзга напред без особено намаляване на скоростта. Същото упражнение повторено на фокуса ми - колата се усеща че спира и с четирите гуми, има осезаемо и много по-бързо спиране на хлъзгавото от аудито. При отворена врата, виждам как задната ми гума блокира за кратко, докато абс-а я свободи. В реална ситуация на пътя преди време, при изпреварване на колона автомобили зимата на сняг - при намалянето, задницата на аудито се опита да изпревари предницата - направо си дрифтих, добре че я хванах, ама тва не си е работа. Това е точно заради слабото действие на задните спирачки. Няколко прегледа с тестове на двата моста съм правил - уж всичко е наред, ама за мен не е. С фокуса няма нищо подобно, Ей заради тая разлика спрях да си карам аудито зимата, просто поведението на двете коли е несравнимо. Почти съм сигурен че това не е някаква повреда, а е от малоумна настройка за разпределянето на спирачното усилие и затова не съм питал досега, но днес реших да повдигна въпроса. Освен това ще сменя задните накладки - имам едни Текстар-и, да пробвам с тях ще се подобрят ли нещата, ама мноого се съмнявам. За мен това си е поредната посредствено свършена работа от ваг, заедно с окачването...еми колата не е само двигател и скоростна кутия все пак. Много съм разочарован от ходовата част и спирачната с-ма на а3. Срамота! Онзи ден на ауди сбирката ме питаха защо не си карам аудито зимата...премълчах си, ама ей ся си излях душата.Искам да разбера има ли и други ползватели на а3 които са забелязали че задните им спирачки участват много малко в спирачния процес? Редактирано 26 Март 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Определено го има така нареченото "олекване" на задницата при по-интензивно спиране, но аз лично го отдавам като цяло на разликата в големината на дискове/апарати при преден/заден мост и като прибавим, че на "преднячка" всичко тежи отпред и разпределението на теглото е доста в полза на предния мост го намирам за нормално и в никакъв случай не мога да кажа, че А3-ката не спира добре, а напротив даже съм доста доволен как се справя в това отношение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 (Редактирано) И двете ми коли са преднячки, и двете са по 1220 кила, едната спира на хлъзгаво, другата само си тътрузи предните гуми и не спира особено. На лед не ми се мисли кво ще е положението с аудито! Аз не виждам нищо нормално в спирането на аудито на хлъзгаво. И двете коли бяха със еднакви гуми като състояние и вид - летни. Стари летни гуми да не може да блокира на разлигавени павета, смятай... Редактирано 26 Март 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Пак казвам при мен проблеми в тази област няма никакви, колата се кара вече над 6 години и има достатъчно навъртяни километри на сухо, мокро, хлъзгаво, сняг, лед и каквото се сетиш и даже съм доволен как спира...Явно може да става въпрос за някакъв частен случай при теб или евентуален проблем, но аз в никакъв случай не бих казал, че А3-ката не може да спира даже по-скоро съм недоволен от това как спира S3-ката спрямо A3-ката, съпоставими с това с което разполагат(дискове/апарати) и скоро мисля да проверя какво се случва там, защото наистина очаквах повече в това отношение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 (Редактирано) Моята е АГУ 98 набор, не знам всички 1.8 т с еднаква спирачна система ли са...Отивам да мъча текстарите, много се надявам да се оправят спирачкита, ама надали.Пак казвам, според тестовете на валяците, спирачките са наред. За мен, предните хващат доста по-рано от задните...нещо не е добър баланса предни/задни. Със същата марка накладки съм и на фокуса - Remsa, не е от накладките, сигурен съм. Редактирано 26 Март 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Отиди в пункт на ГТП и поискай да ти замерят предни/задни спирачки на валците - така веднага ще се разбере къде е проблема. Запиши си резултатите за всяко колело, но предполагам, че ще ти кажат кое е проблемното колело. Може да имаш проблем със спирачен апарат или помпа, съмнявам се да е от накладките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Може да не е от настройката на спирачките, а от настройката на окачването... доколкото знам има подобрени настройки на окачването при фейслифта....примерно аз на s3-ката откакто сложих жълто кони почна много по-малко да се накланя и при спиране и при завой... направо заспа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 (Редактирано) Не мисля че окачването има каквото и да е влияние върху това за което пиша.За трети път ще го напиша - правил съм поне два теста на валяците, аз изключително много държа на спирачките си...на всички тестове резултатите са нормални , и са еднакви като усилие между двете гуми на мост. За мен е кофти разпределение на спирачното усилие между предна и задна ос...евентуално може ли това да е от помпата? Ама предните са перфектни, как само задните ще са зле ако е помпата... Редактирано 26 Март 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Окачването има доста осезателно влияние и върху спирането, особено състоянието на амортисьорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 (Редактирано) спират си аудитата,на пункта за ГТП си казва черно на бяло,спират и още как,на Иво Фабията накаранме да е еднаква по колела на мост ,от скоро купих и помпичка,днес пипнах за 10 мин моята,мрак и удоволствие,утре ако съм по здрав ще направя клип ,по спомен 4300 предни 3200 задни,на клипа ще си проличи колко лъжа,сток съм като оборудване. Редактирано 26 Март 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 (Редактирано) Аз не отричам че спира аудито, на сухо спира много добре и от над 200, тъпо ми е че на хлъзгаво си проличава че баланса му въобщ не е добър предна-задна ос... тва да ми хващат само предните гуми, ами ако попадна на лед ко прайм? Е затва не го карам зимата. Абе колега(vladi di), какво влияние толкова има окачването при скорост триисетина км в права линия като набия спирачката - това че задните ми гуми не хващат заедно с предните изобщо не е от окачването. Ама ако някой много настоява че е от окачванет, да знае че съм тествал амортисьорите и са добре и четирите...дотук с окачването! Други теорий?Питам конкртно - има ли някой с а3 1.8 т агу или каквото и да е а3 с предни дискове 288 мм, който е забелязал това което се получава при мен на хлъзгав път. Не ме интересуват шкоди осмаци, петаци , котараци как спират питам конкретно за моя модел! Редактирано 26 Март 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Най-големия проблем на тази система е, че е силно неинформативна...в сравнение с аудитата с надлъжен мотор.Конкретно на въпроса ти - на А3 с куатро не наблюдавам такъв проблем.Окачването има същото влияние върху спирачната система, каквото има и върху тръгването на автомобил - влияе върху баланса преден/заден мост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Какво е състоянието на гумите? Не е само до спирачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Не разбрах кое е силно неинформативно? Както казах, окачването си е наред, тва че не е особено добро, е отделен въпрос. Аз нямам проблем със спиране от висока скорост на сухо, колата е стабилна, не носи на никъде. Даже съм сигурен че ако колата ми я караше средностатистически шофьор нямаше да забележи нищо нередно. Проблема е че не съм средностатистически шофьор и държа всичко да ми е на 100%..С тая кола вдигам 200 за 20 сек, трябва да мога да разчитам на спирачната и система напълно, ама на хлъзгаво нещата не са добре... Може ли да е от помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 (Редактирано) Защо намесихте гумите и окачването? Аз го разбрах колегата. При положение, че отпред трака АБС_а, защо отзад също не сработва? То е ясно, че с кофти гуми и окачване спирането ще е по-трудно, но поне АБС_а да се включи отзад. Аз съм с А6 С4. Експерименти съм си правил на пясък и на лед и е имало подобен ефект - АБС_а отзад не съм го усетил да сработва. П.П. Колега, обърни внимание на АБС_а. При мен от помпата излизат два кръга и влизат в АБС_а. От него се разпределят за по едно задно и едно предно колело. Ако и при теб е така (най-вероятно) мисля, че няма как да е от помпата. По-скоро е от АБС_а. Мен това ме убеждаваше един колега. Имам тема в С4 форума. Цък. Редактирано 26 Март 2015 от nedelcho_iliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 (Редактирано) Предните гуми са с 5-6 мм грайфер, задните са с 4 мм - не са нови, ама и на другата ми кола са подобни...не е от гумите това. Не, колега, и ти не си разбрал какъв ми е проблема: Отзад не сработва абс-а, защото задните гуми изобщо не достигат до момент на блокиране - недостъчно спирачно усилие на задните спирачки, това е. Абе аз усещам как форда спира и с четирите гуми, а тая блокира само предните, а задните си се въртят. Сега искам да разбера само при мен ли е така? Редактирано 26 Март 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Не разбрах кое е силно неинформативно? Не разбра, 'щот гледам новините, пиша из форума, инсталирам игра на таблета и решавам задачи по математика Та спирачната система на Голф 3/4 и А3 е неинформативна - все едно натискаш копче. Към самото спиране на А3 куатро с фабрично спортно окачване аз нямам забележка. Имах Голф 3 на предно, който има същата спирачна система и спираше много, много добре с гуми 215/40/16, фабрично спортно окачване и оригинални накладки.Накладки ремса съм имал на двубутални с-кови апарати и се представяха изключително зле....Мисля си, че валяците не показват баланса на спирачките, т.е. ти си имаш голямо спирачно усилие на задните, но то идва при много по-натиснат педал, което може да се дължи и на накладки, и на самия разпределител на спирачното усилие (не знам дали е отделен или е в АБС модула) На твое място като най-евтин и прост вариант бих пробвал с тежест в багажника и смяна на накладките и евентуално дисковете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 (Редактирано) Точно това е при мен, ти потвърди точно това което казвам и аз - няма добър баланс при спиране, между предните и задните спирачки, и това си проличава единствено на хлъзгаво. На валяците лява и дясна гума на ос, са или с еднакви, или много близки показатели, но както каза - валяка не мери баланса на спирачките между предна и задна ос . което е проблема при мен - тъпия баланс! Не знаех че Remsa-та не се разбира добре със ваг-спирачките, интересно че на форда нямам проблеми с Remsa които са ми предни и спира много добре и от 200. Въобще не се усъмних в Ремзата при този проблем с аудито. А предните на аудито са доста добри накладки - Акебоно, и то явно лепне доста повече на диска, от Ремзата...значи проблема ми е в Ремзата...направо съм за нови дискове+ най-меките накладки които намеря. За съжаление задни Акебоно нямаше там откъдето взех предните, иначе щях да взема Акебоно и за отзад, и ще трябва да са друга марка ако не намеря отнякъде.За какво ми е тежест в багажника? Какво ще промени тежестта, при положение че не мога да блокирам задните гуми, дори с лека задница, какво ще ми помогне тежестта? Ладите имаха на задния мост разпределител на спирачното усилие . лостова система която в зависимост от нотоварването на задния мост увеличава или намалява спирачното усилие на задните спирачки...ако оттам ти е дошла идеята за тежестта в багажника, при мен няма да стане, понеже доколкото знам аудито няма подобна система като на ладите. Редактирано 26 Март 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 (Редактирано) Значи по пътя на логиката - тези, които са минали от 288 мм на 312мм преден диск, без да пипат задните, са със още по - силно изразен дебаланс в спирачките от мен...изглежда логично.Мнения за идеята да сложа задни спирачки от S3...засега обмислям само задни, след време може и предни. Как ще се разбират предните ми оригинални 288 мм със задни от S3...някой правил ли го е?Спирачките от S3 събират ли се в оригинална джанта 16-ка? Редактирано 26 Март 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Отпред 312мм, мисля че влиза на магия в 16" и то не във всяка 16-ка(при оригинални джанти 16" не знам как стои въпроса и дали ще се съберат), защото го има и варианта апарата да опира в някоя по затворена и прибрана джанта. Със задните няма да имаш проблем, което ти е ясно и на теб със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 27 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 (Редактирано) Да де то е ясно че за предните се интересувах дали ще се съберат. Чакам мнения за задни от S3 които ще работят заедно с оригинални предни на 288...Мисля за този вариант, защото оригиналните задни на аудито са 238 мм ако не греша...ами малки са....за сравнение ЗАДНИТЕ дискове на обикновен фокус са 253мм, на ST 170 са 280мм, а на RS са още по-големи...а моята е с по-голяма мощност и от RS, и от S3...така че не виждам смисъл да набивам пари в малките оригинални дискченца на A3, затова мисля за спирачки от S3, предполагам задните дискове ще са поне 280 мм. Някой ако може да напише размера на задните дискове на S3 и има ли разлика спирачната система на S3 преди и след фейслифта. Оригиналната помпа на А3 агу достатъчна ли е за спирачки от S3( предни+ задни)? Редактирано 27 Март 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Ще трябва да те разочаровам...при S3 задните дискове са 256мм, поне при моята са толкова. Колата е фейслифт AMK. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 27 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 (Редактирано) Е браво на ваг - нямам думи. Явно разчитат почти само на предните за да им спират колите... Редактирано 27 Март 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Когато буталото е по-голямо се увеличава и спирачното усилие. Така, че ако сложиш по-големи апарати отзад със сигурност ще се увеличи и усилието. Твоите в момента са с 38мм бутало. Толкова са и на А4 Б5 и на С3. Може да пробваш с 43мм. С такова бутало са апаратите на Пасат Синхро с по-големите двигатели и на А6/С6 4,2. Те вървят с дискове 256мм или 269мм. Аз съм с такива на Б5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 27 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 (Редактирано) Мерси за инфото. Ей сега пробвах спиране на мокра гъста тревичка...бах мааму, и на трева не и блокират задните колела..предните блокират, абс-a освобождава - работят си идеално, ама отзад съм почти без спирачки, само за украса са май. А по пътя за С.З вали. Редактирано 27 Март 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване