Jump to content

Бие ток от шофьорската врата..?!?


М.Митев

Recommended Posts

Момци имам един проблем които малко или много ме дразни,а не мога да го отстраня.
Проблема е че ме бие ток от шофьорската врата,като казвам бие си ме дръсти здраво,по някой път до изтръпване на пръстите,удря ме само по веднъж когато колата е запалена и след това загасена като тръгна да сляза и ме удря след това няма повече удари само и единствено веднъж...
Смятах че е статично електричество,но няколко пъти се случва вечер на тъмно като тръгна да я заключвам и допра ключа до вратата прехвърча искра у ти видима и чуваема...
Смятам че е нещо от ел.пакета , но проверих маншончето при вратата там кабелите са здрави всички,гледах и буксите от долу на конзолата всичко е ОК ... 
Просто ме дразни това всеки път като слизам да се пазя от вратата като от куче и да я затварям с 1пръст за уплътнението ..
Давайте съвети и дали на някой му се е случвало .. също така може и някъде маса да е мръднала знам ли ... слушам вашите предложения... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква странна мизерия е. По едно време Импрезата ми го правеше това два дена подред и след това се оправи от самосебе си. :nixweiss:

 

Погледни си масите и ако не поне изчакай малко и виж дали няма да се оправи само, както при мене стана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за някоя маса, виж ако си правил някви глезотии първо тях, иначе и мене ме разцъква от време на време ама от седалката малко под ръчката, но е по-леко, пък и не ги разбирам много, за това не съм се и мъчил да  го оправя..  :icon_biggrin:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква странна мизерия е. По едно време Импрезата ми го правеше това два дена подред и след това се оправи от самосебе си. :nixweiss:

 

Погледни си масите и ако не поне изчакай малко и виж дали няма да се оправи само, както при мене стана.

Това продължава вече около 1месец и половина да не кажа и повече,независимо от времето или каквото и да било друго,просто си ме бие тока ... 

 

 

И аз съм за някоя маса, виж ако си правил някви глезотии първо тях, иначе и мене ме разцъква от време на време ама от седалката малко под ръчката, но е по-леко, пък и не ги разбирам много, за това не съм се и мъчил да  го оправя..  :icon_biggrin:

Глезотийки няма кой знае какво всичко е почти стоково,имам само ксенон,на всякаде диодни плафони и лампи + тубата и усилвателя,но те са ми от повече от година,а това започна преди месец и половина/два най-много! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме бие яко от всякакви коли   :steinigung: Имам наблюдения и нещо като теория, че ако стелките са гумени и обувките ми са високи е по-слабо или липсва :)

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и аз това го гледах и струвах,също стигнах и до това че започна от както си купих нови маратонки летни,а преди това с зимните с дебелата подметка нямаше това нещо,но пък ме притеснява това че прескача видима искра по ключа когато заключвам вечер .. ;х

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елементарен трик против "проблема", излизайки от колата се държиш за рамката на вратата докато стъпиш на земята, чак тогава пускаш, гаранте повече няма "ток и жица".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това го пробвах,разберете първо смятах че е статично електричество и опитвах всички трикове и неща в интернет от това да ловя рамката преди да сляза до това да си купувам омекотител които да намаля статичното електричество,както и други обувки,дрехи,и т.н. но не помага веднага дори и да сляза от колата ии да поседи вратата отворена известно време и след 5 мин отивам и я пипам без да съм я затворил и пак ме удря,но затворя ли я след това няма никакви проблеми,за това го дължах на ел пакета понеже той изключва след като се затвори вратата,но нищо не открих нередно по него.

Утре ще рова пак из кабелите да видя вече че ме дразни страшно много това,ааа като спра някаде и излизам като змия из дупка от колата,хората се чудят кво правя упражнения или нещо съм мръднал ... :stupid::stupid:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди доста години с една лада ставаха подобни екшъни, нямам спомен какво се оказа, но беше нещо по електриките, човека рови бая време докато открие причината.

 

И все пак имай предвид, че изкуствените якета(както казва Евгени к.) са си подозрителни в случая.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май май ще има и аз да поровя доста..
Все се чудя дали това е възможно да става от липса на замасяване някъде или е пробил кабел и се опитва да ме утрепе,напоследък всичко в тази кола е против мен,едно правя друго се чупи .... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Времето се засуши и гениите на електротехниката изплуваха. :flehan::wall:

 

Колко ли е сложно да се потърси "статично електричество" - примерно http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=19242&hl=

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е статично електричество.С какви дрехи ходиш и с какви по-точно шофираш?И седалката ти как е,с каква материя е тапицирана,плюш ,дунапрен има ли?

Забелязах при мен че с поларени дрехи хвърлям много яки искри.

Гледам че са ме изпреварили вече.

Редактирано от kolu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Времето се засуши и гениите на електротехниката изплуваха. :flehan::wall:

 

Колко ли е сложно да се потърси "статично електричество" - примерно http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=19242&hl=

В 5 поста по нагоре обеснявам че не е това проблема,че каквото и да ми казваш не е това проблема и все пак предполагам без да изчетеш другите постове ти все пак реши да наложиш мнението си едва ли не с намека че не съм се позаинтерсувал поне малко! :gruebel:  :huh:

Това е статично електричество.С какви дрехи ходиш и с какви по-точно шофираш?И седалката ти как е,с каква материя е тапицирана,плюш ,дунапрен има ли?

Забелязах при мен че с поларени дрехи хвърлям много яки искри.

Гледам че са ме изпреварили вече.

Ето отново кратко пояснение защо не е според мен статично,всеки ден сменям дрехите,пера ги с голямо количество умекотител,имам 4 чифта маратонки,якето ми е кожено и независимо с какво от изброените неща съм облечен какво правя винаги ме удря,накарах още 3-4 човека да пипнат и при всички се получи удар от тока.

Също така ВЕЧЕР ПРИ ЗАКЛЮЧВАНЕ НА КОЛАТА,ЩОМ КЛЮЧА ДОПРЕ ВРАТАТА СЕ ПОЛУЧАВА ИСКРА КАТО ОТ СВЕЩ + ПЛЯКАЩ ЗВУК ОТ НЕЯ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе колега.От 12V акумулатор какъв е този ток,който те удря?

Преди време беше се появил един,който го ударил ток от запалката като бръкнал вътре с химикалка.И питаше дали трябва да изключва акумулатора когато сменя крушка на фара,защото там тока бил по-силен.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смяташ,че колата ти генерира електричество,включи я към ел. мрежа.

Виждал ли си как удря променвиво високо напрежение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш окъсени кабели на купето някъде може на багажника или на друга врата може и да почистиш клемите на акумулатора .Провери за утечка от клемите на акумулатора така най-точно ще узмаеш дали ти са прекъснати някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето за статичното електричество:

http://bg.wikipedia.org/wiki/Статично_електричество


 

Ако има кабели на късо ще разбере много бързо.Няма да има време да мери за утечка,а ще бяга за пожарогасител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе колега.От 12V акумулатор какъв е този ток,който те удря?

Преди време беше се появил един,който го ударил ток от запалката като бръкнал вътре с химикалка.И питаше дали трябва да изключва акумулатора когато сменя крушка на фара,защото там тока бил по-силен

Разбирам и знам че е така,разбирам също че това количество ток няма как да го усетя тъй като 12V е нищожно число на волтаж,но все пак статичното електричество удря веднъж,два пъти да кажеш и повече,но тук става на въпрос за системно нещо което всеки го усеща + това дори когато колата е в гаража,качвам се давам на контакт като съм седнал на страни с крак отвън връщам контакта и докосвам вратата и пак се получава искра с изтръпващо действие...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре преценявам така отдаваме го на статичното електричество проблема,ще покарам още известно време така и ще видя дали ще има промяна,може и всичко да се дължи на променливото време и в резките промени в температурата и топлината,но от всичко най-много ме притеснява от да няма някъде кабел скъсан и както си карам вместо прах да се вдигне пушек..


А случайно да си с ксенони, "някакви", нещо А, У?

Да и на късите и на халогените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да всичко е вързано перфектно,изолирано и сложено така че да не мърда,шава,бяга и т.н. :hilezh:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, може да направиш една проба, да покараш малко без да ги ползваш,

което означава да ги изключиш, галванично, от електромрежата на автомобила.

Може за периода да ползваш обикновени крушки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакви проблеми,вадя ги още утре и ще покарам 1-2 дена да видя какво ще стане.

Също да спомена че карам на фарове и халогени постоянно,не се изключват и двата комплекта ксенон светят постоянно!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...