Jump to content

Загуба на антифриз А4 Б6 1.8Т


bobitovn

Recommended Posts

Тия маркучи на изпарителя, това червеникавото по тях е от теч на антифриз. Огледай си всичко по газаджийските маркучи. И мойта губеше антифриз точно толкова, и се оказа от един газаджийска маркуч. Скобите явно не са им много добри и изпускат. Точно такова червеникаво беше и при мене, и скобите бяха се разхлабили бая. Сега като ги затегнах, тия дни врътнах 1000 км до Гърция и обратно и за момента май не мърда. Такъв лек теч само е от нещо такова. Това на радиатора, според мене не е антифриз. Мойта прави едно супер странно петно отпред на климатичния радиатор и незнам от какво е, но изглежда точно като това, което си снимал, даже е по-голямо, пък фреон не губи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега огледай си казанчето.При мен беше нацепено от към купето три малки резки и течеше само при загрял двг.Махнах казанчето поради друга причина и видях пукнатините ако не го бях свалил щях да се чудя като теб...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Казанчето е ново, няма как да е от него.Колеги, днес при смяна на маслото и махане на кората, се видя причината.Оказа се, че снадките на маркуча към масления охладител и изпарителя изпускат.Маркуча е слаган от газаджията и е български, дайте идея каква марка маркуч ф16 да си купя и да ги сменя.Цената не е от значение, важно е маркуча да е читав.

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама от скобите или нещо от самия маркуч? При мене незнам защо, но газаджийските скоби си се отхлабват сами от време на време. Явно нещо не са читави или просто не са били стегнати докрай. Аз при мене не съм гледал около масления охладител, даже незнам дали при мене са връзвали нещо там, но предполагам, че е същото. Все пак същите хора са го правили :) При мене за момента спря да губи. Явно е било само от тия скобки.

Според мене отиди при Мишо да ти ги сменят. Все пак гаранция имаме за тия неща. В това отношение са много коректни, така, че не мисля, че има нужда сам да се занимаваш ;)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах да притегна скобите, но не става повече.Самия маркуч не е читав.Ще го посетя другия месец да ги смени и аз мисля, че няма да има проблем да си мине гаранционно.

П.С. малко извън темата , не е истина след смяната на възд. филтър колата как литна, стария беше леш тотален.Сега се усеща, че надува след 2000 оборота, преди към 2400 и нагоре.Вече ще го сменям на 5000км.Преди да го сменя, закачах на Ваг-Ком да видя показанията на дебитомера и повече от 104 единици не вдигна, бях се притеснил, а то какво било  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10000 км ли ти беше стария? Ще взема да го погледна и аз моя, че вече е към 8000 км. Не се оплаквам откъм вървеж, в града, ама на извънградско ми се стори, че лееекичко е спъната. Може да има връзка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11000км. беше, сменяй задължително, разликата е фрапираща, особенно при високите предавки 4-та и 5-та, все едно се качваш на дизел, отлепя на 2000 оборота както си трябва.Утре на магистралата ще закача кабела да видя до колко единици ще стигне дебитомера.  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Някой може ли да сподели най-лесния начин за смяна на фланеца за антифриза зад двигателя на 1.8Т за който се говори в първия пост ? Номера му е 06B 121 132D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв няма, има един единствен начин: отваряш предния капак, от пробката на радиатора източваш антифриза(за по-бързо отваряш капачката на разширителния съд) ,на шофьорския калник постилаш монтьорско одеало(вероятно нямаш, значи обикновенно), демонтираш разширителния съд("казанчето"), сгъваш се и дълдисваш в моторния кош. Пъхаш ръце(ръчички, ръчища, каквото притежаваш), с много мамата първо издърпваш едната или двете букси на сензорите(зависи колко имаш, един или два), с още повече мамата развиваш двете болтчета на фланчето, махаш го, почистваш добре дупката(и около нея) от варовик, стар силикон и други подобни, оглеждаш за каверни(ако има, това е друга история), мацваш малко гресчица на новия О-пръстен и го слагаш в гнездото му на петоуйника, монтираш петоуйника, с нови О-пръстени монтираш (може и предварително) темп. датчици, по обратен ред въвеждаш системата в операция.

Внимаваш когато наливаш антифриза, на работещ двигател се следи нивото в разщирителния съд (на отворена капачка) и се долива преди да глътне въздух, когато спре да "гълта" си готов.

Съвет: хубаво е лицата на главата и фланеца с О-пръстена .да се намажат с някакъв херметик и да се монтира така фланеца и по възможност да се остави една нощ/ден да стегне без да се налива антифриз(и пали мотора естествеННо!).

Палиш, караш и черпиш. Или не черпиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено това е по-лесния начин.Другия който видях в youtube се бърка от пасажерската страна и се махат доста повече неща - филтъра, картерната вентилация и още доста неща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е откъдето поискаш, зависи колко пластично е тялото на ремонтчика и колко много си готов да разглабяш, както и дали си левечар, или десничар, желателни са обаче почти гумени стави, но става и с артритни, е, само дето там мамата е в огромни количества.^_^

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето,че можело да си даваме съвети и да бъдем полезни един на друг :).
И аз да споделя за колегите снимка от моя петохуйник,това че отвън изглежда добре,не означава,че не тече,материала е нещо подобно на стъкломат и не се държи както обикновената пластмаса,пукнатината я забелязах случайно,бях го свалил профилактично да сменям О пръстена.Отвън си изглеждаше като чисто нов.
А това по-горе за скобите че се разхлабват е несериозно,те са вид червячна предавка,а те нямат склонност да се движат сами(справка лебедките),просто маркучите омекват и се сплескват с времето и се налага поне едно притягане.
DSC_3812.jpgDSC_3805.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ставите не са ми много гумени и съм десничар :D За свалянето ще бръкна да го сваля тоя фланец, ако знам гайките кой номер са.По-трудно ми се вижда да сваля маркучите и датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве мой, някъде ти споменах мимоходом, сега да ти го кажа в прав текст - не се пробвай да даваш наклон на оная ми работа. Едно, че не си ми фактор, второ с тоя треторазряден псевдосарказъм при мен не става.

(т'ва към gostrex)

Сори за off-а.

Marto7777, там са болтове по принцип, освен ако някой не е сложил шпилки, но по спомен са 13-тки, въпроса е да се стигне до тях, оттам лесно.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моя тръц, някой мАстер беше завил болта на криво....течеше доволно.

Момчетата от Д-Брос повдигаха мотора за да могат да бръкнат да навият нова резба.Мястото за работа е крайно недостатъчно и ако нямаш опит с такива ремонти е малко рисковано да се захващаш.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре може да се опитам да го направа.Може и на майстор да я закарам ако ми се види трудно, ама един път тръгна ли ще го карам докрай.Кой номер са болтовете на фланеца ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това видео трябва да ти помогне.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

П.С., сега видях, че аз съм пускал темата преди 2г.

За отстраняването на моя проблем се наложи да сменя радиатора.Купих нов Нисенс за около 150лв. и вече 1г. нямам грижи с антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, NIKO said:

Аве мой, някъде ти споменах мимоходом, сега да ти го кажа в прав текст - не се пробвай да даваш наклон на оная ми работа. Едно, че не си ми фактор, второ с тоя треторазряден псевдосарказъм при мен не става.

(т'ва към gostrex)

Сори за off-а.

Marto7777, там са болтове по принцип, освен ако някой не е сложил шпилки, но по спомен са 13-тки, въпроса е да се стигне до тях, оттам лесно.

А ясно,явно в качеството си на велик форумен философ ти си някакъв важен фактор в очите на слепите,моля да ме извиниш :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Присъствах на смяната на пето*уйника на моята кола в сервиза. Майстора ми в продължение на около 3 часа псува колата, марката, инженерите, дизайнерите, техните лели и всичките им роднини до 34-то коляно. Сигурно защото бях там - не спомена нищо за моите роднини, но съм сигурен че си го мислеше. Изпочупи си пръстите човека... и накрая ми взе нещо от порядъка на 30-50лв. Моите ръце не са завряни отзад, но пак бих предпочел някой да ми го смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на такова място,можеше да им се откъсне от сърцето на производителите,поне да го отлеят от алуминий,има за какво да ги сърбят гъзовете :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болчеата са с главa за ключ 10, ма на 100%.

 

Но те са най-лесната част, отделно има още две болтчета с глава за ключ 10 към металната тръба, а трудното е с поставянето на бързата връзка към парното.

 

Успех с гърченето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора където я закарах аз го свали за около 40мин.След това сглабянето беше по-малко от 40мин.Незнам твоя защо му е отнело 3 часа само свалянето, но явно е некадърен.Наистина доста неща махна, но всичко беше на по 2-3 болтчета и ставаше бързо.Махна и казанчето от ляво, и картерната вентилация и още едно което седи над фланеца точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...