Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Точно в 10-ката. Докато избирах инжекцион за мен, говорих с Димитър и след това вече нямаше чудене. Взех си и блутут адаптера на LPG Tech, за да тествам разни неща. Аз съм с 326 OBD, читава еку, харесва ми много като софтуер.

 

Ако някой си търси К04-ки http://audisrs.com/about65505.html

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, ghostdog написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Колко пара е този адаптер и въобще има ли как да се сдобия със софтуер и кабел,за да си настройвам аз?

 

П.П.И аз съм със 326-ца еку

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтуерът е безплатен и се сваля от сайта на LPG Tech. Адаптерът струва между 90 и 150лв в зависимот кой колко те натовари.

С OBD ли е инжекционът или не?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах си кабела със софтуер,за 25лв.Някакъв човек от Казанлък ги прави.Ще видим за какво става въпрос и дали ще работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти се разпъват кабели. Софтуерът е наличен за сваляне от сайта на LPG Tech, за андроид и макос го има в Play store.

 

Малко да се похваля от вчера.

 

KJtOmZp.jpg

 

Zk97D9o.jpg

 

Yp01oOw.jpg

 

ro8EwWD.jpg

 

U4l7iS0.jpg

 

a40LLVC.jpg

 

В шлайф базата много се изкефиха на буталата, били фенове на Мале. Казах им, че и аз съм голям фен на Мале затова е желателно да отделят време и да направят блока с точност до една стотна. Обещаха.... Другият вторник или сряда блокът ще е готов. Главите ще са готови утре, занесох ги при Джуди. Силно препоръчвам този сервиз, отношението и начинът им на работа са в пъти над всички други, с които съм имал контакт. Главите са прегледани и "надути" за цепки, нямат. Водачите са премерени, само изпускателните са за смяна. 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните не съм ги мерил, още са на биелите, мислех да си правя някаква стойка от тях. Мога да премеря буталата от RS4, които бях приготвил първоначално за блока и новите. В каталога на Мале Моторспорт пише, че са по 297 грама и че са по-леки от оригиналните бутала на 2.7Т. 

Вчера бях тръгнал да ги меря, но се оказа, че са свършили батериите на малката везна в нас. Днес забравих да купя нови батерии, че бях по задачки цял ден. 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надъхваш ме за бутала и само в разход ще влезна в моя ребилд ? Биелите държат на бой.....тях защо ги сменяш ? Или слагаш тези от RS4 .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биели сменям, защото ще гоня 600коня(целта на проекта е колата да подмине 560коня без метанола). Заводските биели на S4 са "ок" до към 500, но аз на всичко над стокова к04-025/026 не бих ги оставил. Така или иначе отварям мотор, лудост е да не ги сменя с ковани. За биелите от RS4, трябват биелни лагери от RS4, които струват 1000лв, мерси!

Бутала от това, което знам и ми е препоръчано, няма нужда да се сменят до 550-560коня. Над 500коня е желателно да се разреди малко мотора. Не съм фен на разреждането с дебели гарнитури, затова бях взел бутала от RS4 и за тях купих скъпите сегменти, но за съжаление няма да мога да ги ползвам. Ако нямах проблеми с блока, никога нямаше да купя нови бутала, по-добро от оригиналното няма! Буталата от RS4 ги продавам за 900лв с буталните болтове и чисто нови сегменти, които струват 800лв. С тях се разрежда мотора от 9.3:1 на 9.0:1, което е напълно достатъчно до 600коня, колкото е и лимитът на мотора от RS4 от това, което знам. Тези данни са ми споделени от хора, които са направили само за последната година 15 2.7Т-та 500+ коня.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко звучи много разумно ! Вероятно Манле-тата държат и над 600 коня /това е и моя таргет/. Пусни снимка на биелите :) Искам да заспя усмихнат !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ги снимал, нищо особено не са...ковани биели.

Колко държат новите бутала не се знае, не видях никъде каквато и да е препоръка за мощност.

Успех с проекта, поставил си летвата високо.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех с проекта!

Много от дълбокото го захващаш....От извора(блока) както се казва.

Стискам ти палци да стане това, което искаш.

Щото и аз искам, ама не ми стигат силите ...Та поне да зарадваш окото.

 

П.П.

   Онова с драга не беше нападка,  или заяждане.

Ама и не ми остана длъжен...

Както и да е следя темата с интерес.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тея коне, колите няма ли да станат доста лагави? За съединител керамика ли ще ползвате?
Тея две неща ме държат далеч от толкова силни билдове. Аз искам колата да се кара спокойно ежедневно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моя билд ползвам К04-028/029 което няма как да стане лагаво на тоя мотор. Всички тук май си ползваме колите за ежедневки ;) Аз индикативно казах 600 коня. Ще си направя ремап до където стигне и още един за ежедневка .....не гоня точни коне !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Nesh колата няма да е лагава, защото ще прави хибрди на базата на турбо, което е с горе-долу идеална топла част за 2.7Т. При него лаг може да дойде от слагането на по-голяма турбинна перка и/или от изпилването на същата с неправилни градуси. Масово големите фирми модифицират допълнително турбинното колело при такива коне - изпилват ексдусера му, за да може да се отпуши допълнително топлата част, което пък води до лаг, защото се намалява площта и, но той пак е в рамките на 200-300 до 400 оборота, което е пренебрежително. Главната идея е да се намалят оборотите на оста, наричат го "cut back"

Нормална турбина.

 

Garrett_T2_T25_T28_Turbine_Wheel.jpg

 

Ето и изпилена.

 

DSC01474.JPG

 

Практикува се от много години, на мен лично не ми харесва, аз бих предпочел да се отвори с "Х" десети топлата част примерно, резултатът ще бъде подобен. Въпрос е на много сметки, само в правилния турбо сервиз може да се направи както трябва.

 

В моя случай колата ще бъде лагава, но това е идеята на проекта, отделно ще се кара и на сравнително ниско налягане за турбините. Втора кола карам, която е нервна и надува на момента като се докосне педала. За моя начин на каране, това не е ок, затова избрах турбини, които би трябвало да имат " фулл бууст"(1.4-1.5 налягане в моя случай) след 4500 оборота на трета предавка.  Това ще ми позволи в градски условия да си карам колата като атмосферка, а като тръгна да давам газ силата да е от 5000 до 8000 оборота. Реално като се раздава цялата газ от трета предавка нагоре, оборотите не падат под 5000 така или иначе.

 

За съединителите, не знам Nesh с какво планира да кара, аз керамика не искам. Не случайно съм подбрал тези турбини, това беше свързано и със съединителя. Аз ще карам с еднодисков съединител с органично феродо, затова са подбрани лагави турбини, за да няма избухване на нютони, искам сравнително плавна графика, която би трябвало да се получи, ако сметките са ми верни и нютоните седят под 650. Съединителят би трябвало да издържи, но определено ще съм на границите на възможностите му. Ако случайно не издържи, отивам на двудисков съединител пак с органично феродо.Реално колата няма да прави стартове от 6000 оборота с хвърляне на съединителя в храстите, няма да има флат шифт, такаче няма да тормозя съединителя излишно.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичуийе , здравейте аз малко да се вмъкна тук относно ЕГТ-тата от къде се пазаруват и г/д какви пари излизат не знам, дали да не ги махнат софтуерно но пък не знам какви ще са последиците , колата е в авария в момента държи 0.5 и ме изкарва извън нерви често поглеждам към една туба бензин  в гаража : ) някой може ли да разясни говорят ми се за 300 лв от един пич вкарвал ги нови но 1 месец чакане басимуси, а като мине мапера да ги махне софтуерно 100% гледат нещо важно или предпазват и т.н бе за да са там треа да ги има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам,че тук доста хора инвестирате в скъпи "играчки". Та винаги съм се чудил,  в БГ има ли наистина хора (човек), които максимално точно по параметрите на новите елементи да настрои ПРАВИЛНО (точните) карти в ECU-тата - в крайна сметка да има смисъл от всичко това? Т.е. освен, че трябва до съвършенство да познава не простата работа и стратегия на мотроника, но и да има завидни познания по движение на флуиди, програмиране и т.н. ?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че това не е толкова критично защото съвременните ECU-та сами си до-оптимизирват параметрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

41 minutes ago, Marian_Georgiev said:

Виждам.....

Не е чак такава драма, каквато си мислиш. Има много самоуки мапери, които с времето стават доста добри, просто трябва да имаш желаещи да им трошиш колите. Трябва желание, време и упоритост.

Аз лично ще заложа на сигурно, но не се съмнявам, че ако ми се инвестираха няколко месеца ще мога да си настроя колата много по-лошо от някой от известните батки. Въпросът е какво ще счупя за тези няколко месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално нещата са доста по-лесни отколкото изглеждат. Свали си един WinOLS и оригинален софтуер за твойта кола. Ако си чипнат, сваляш файла от колата си и гледаш разликите. С времето се разбира кои части от файла за какво са. Ще видиш, че ако си поръчаш хубав софтуер, тея неща са много лесни и не ти трябва много време за да схванеш цялата картина. Проблема идва при изпипването, където вече нещата изискват опит и понзание. Реално ако имаш познания във всички области, които си избройл, много по-лесно и бързо ще влезеш в материята, но това е при положение, че освен знания, ти можеш и практически да ги ползваш.

Не пипай ЕГТ-тата! Смени ги, не ги махай, че после ще съжаляваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, ghostdog написа:

....... Има много самоуки мапери, които с времето стават доста добри, просто трябва да имаш желаещи да им трошиш колите. Трябва желание, време и упоритост.....

 

Тук си много прав, нo ми беше интересно примерно освен един Тони (келеша) от TST, който е доста наясно с бензиновите мотроници, има ли други такива в БГ, защото ремапа не е никак проста работа, трябват си доста знания и опит, особено за stage 2 и stage 3.?

преди 2 минути, ChillToucH написа:

.... Проблема идва при изпипването, където вече нещата изискват опит и понзание. ...........

 

Това имах предвид :zustimm:

Друго всичко е copy..... нагаждане....paste....корекция на чексума. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално за наше успокоение има поне 10 добри фирми/човека които си вършат работата на добро ниво. Всеки си е проверил по някой и му доверява корекциите необходими с времето. Повечето клиенти мечтаят за "настройки по живи данни на моята кола в различни режими на натоварване" но истината е че дори това да се направи има след това фактори които НЕ можем да контролираме за да останем в перфектния сетъп.....качество на гориво, качество на масла, влага и надморско налягане. Все неща които за ежедневно ползване трябва да преглътнем като компромис с ремапа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, затова се доверяваш на най-добрия човек според теб и за останалото разчиташ електрониката да е читава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...