Jump to content

Audi 2.0 16V vs Audi A6 2,5TDI 150кс


Recommended Posts

offtopic: AuDi_RuLzz приятелю нямаше ли изискване за големината на подписа ?

Твоя ми е половината екран B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

offtopic: AuDi_RuLzz приятелю нямаше ли изискване за големината на подписа ?

Твоя ми е половината екран B)

offtopic: RhINoX^ приятелю забелекжата можеше да я направиш на лично съобщение не да акаме в темата B)B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... с турбина от s6...

Каква е тази турбинка от S6 ???

S6 (c5) V8 4.2 ~350 bhp

S6 (c6) V10 5.2 435 bhp

И двата са "натурални"... няма турбини. Та от къде се взе тази турбина??? B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тази турбинка от S6 ???

S6 (c5) V8 4.2 ~350 bhp

S6 (c6) V10 5.2 435 bhp

И двата са "натурални"... няма турбини. Та от къде се взе тази турбина??? B)

Не знам, така казаха майсторите. Включвала на 1700. А доколкото ги гледам тези спецификации, които си поместил, не са ли от RS?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятелче който е с ACE мотора и той ми се оплака за същото нещо че едно такова TDI го е разпорило отвсякъде.През цялото време му е стоял на задната броня но не успял да го настигне. B)B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ма то стана така че не се дърпахма ами той се опитваше да ме гони , но опита му беше мнооого неуспешен и смея да кажа че аз спрях някъде на 180-190км и реших че няма смислъл да го мъча повече.

Това с двойката на газ, нали?

Твоя ми е половината екран :dance:

малък ти е екрана

или му е много голем :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тази турбинка от S6 ???

S6 (c5) V8 4.2 ~350 bhp

S6 (c6) V10 5.2 435 bhp

И двата са "натурални"... няма турбини. Та от къде се взе тази турбина??? :dance:

Колега, забравяш S6 (C4) 2.2Т 20V

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една вечер тругваме от светофар 3 коли и съответно аз дърпам рязко(на рейсър се правя значи)... забелязах че е една корейска до мен и едно Б4 купе 16в. Аз знам че не мога да бия купето щото съм 115коня АБК. Но ей така за идеята да видя дали купетата ги карат ненормални... и какво се оказа .. ами точно ненормални ги карат. Първите 100 метра отцепих здраво но явно пича с купето реши тогава да тръгва. Е тръгна и ме изряза със разлика в скоростта около 30км/ч когато ме изпреварваше..просто ме отвя. Виждаше ми се пипана колата.. едно сиво ауди в района на красно село с фирмените кръгове отстрани на вратите и много сериозни спортни джанти... ама каквото и да е било просто не знаех че ауди дето е без S буква в заглавието може да прави такива неща. Поради това заложих на 16В.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам аз нямам проблем с 16 клапановите а дизелите ми се опират много на старт прави си изводите но пробвай нищо не губиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам аз нямам проблем с 16 клапановите а дизелите ми се опират много на старт прави си изводите но пробвай нищо не губиш

Ми след кат на твойта кола :bia: се опират,представяш ли си на ACE какво ще му се случи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да споделя днеска случайно се дръпна със бмв 320 без да се хваля с малко но все пак му взех преднина :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем да на дизелките старта и е страхотен после вече бих казал са слаба работа

съмнявам се че е точно така при положение че е с по-къси скорости и по-малко оборотна B)

като се развърти тогава иде ептен силица :bia::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като се развърти тогава иде ептен силица

Работата е там че тогава мойта и идва силицата същност дай да спрем аз дръг мотор но аз залагам на Дизела в тази гонка 16-клапоновото няма шанс единствено изброените по-горе фактори да се случат като калпав шофьор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата ми беше ACE , а новата ми е АЕL.Въпреки че знам че новата е перфектна откам двигателя, все ми се струва 4е бенца има6е повече сила.Незнам защо така ми се струва но трябва да се пуснат и ще се види!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата ми беше ACE , а новата ми е АЕL.Въпреки че знам че новата е перфектна откам двигателя, все ми се струва 4е бенца има6е повече сила.Незнам защо така ми се струва но трябва да се пуснат и ще се види!

За силата едвали АСЕ ще се опре но на теста 400 метра със сигурност!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление си продадох 100 цата , която беше 2.5 тди 6 ск. Жена ми кара Б4 2.0 16 купе и щях да ги пробвам ама видях темата много късно. Това което мога да кажа от опита си от тия аудита е , че по - добра кола (за аудитата става въпрос) до 94г от ауди 100 2,5 6 скорости НЯМА . Говоря за комфорт, харч, максималната е много добра ,стабилност на колата на пътя . На магистралата постигнах максимална скорост на километраж 230 км оборотомера ми беше 3800 -3900 . С 180 -200 съм карал цялата магистрала просто няма никакви проблеми . За 2.0 16 не мога да кажа добри думи . Имал съм купе 2.3 НГ и съм го наказвал 2.0 16 по всяко време . Това е мое мнение и никой не задулжавам с него !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди аудито имах един пасат с моторетка 16v индекс 9а мисля че като характеристики са идентични с АСЕ като изключим напречното разположение.Бате кви дърпаници кви стартове това е толко куц мотор за подръжка че няма къде повече не вярвам да има и един без проблеми с тоя вълшебен инжекцион абитюрент ;) . Общо взето не върви лощо ама мисля че ще го сцепя доста лесно на всички дисциплини а тука гледам че става въпрос и за A6 2,5TDI 150кс по -добре се наспи да ти мине ;) . Карах въпросната кола 35х. км и най -добрия ми спомен с нея е когато я продадох а беше само на 239 хил км 100%сигурен.и я подържах като човек не италианец :hilezh:

Все пак не мисля че с мотора на 100ца дори 6-на ск може да подържа 230 при 3900 абсурд

Моята на снимката се вижда къде са но ес 5-на ск и мисля да не дигам 230 в над 5000 оборота ако исках самолет щях да си купя АСЕ :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко съмнително за оборотите.

Аз 230 не съм вдигал с мойта иначе оборотите са около 2000 при 115 на 6та скорост, та ако е с същите предавателни числа - възможно е :hilezh:.

Най-после няма ли да я направите дръпката, аз мисля че 2.5 дизела ако не е гробница ще бие убедително :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко съмнително за оборотите.

Значи "скороста и оборотомера" ми показваха колкото казвам , обаче всеки знае , че показват повече . Това го постигнах само веднъж на магистралата в посока Пловдив на участъка преди летището. При последното ми пътуване до Стара Загора и обратно с печката правих опити , но неможа повече от 220 на километраж. Аз си останах доволен от колата :hilezh: .Нека бензинова кола да покаже на километраж тази скорост с тези коне ... До като данъците в България са такива за дизела -бензин не искам да помирисвам. Това е лично мнение - това го повтарям .

Весели празници :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш може да пробваме с мойта

Коя е твойта ?

Да припомня , че моя "камион 2.5 тди " :) беше с смехотворните 115 к

Редактирано от 2WD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...