Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

Някой слагал ли е FEBI обтегач на Евро4 мотор? Чета, че всеки обтегач преди да се изпрати на пазара се тества на стенд. Дали са надеждни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Гледам тука разни таблици за вискозитета на маслото. Стигнах до заключението, че за нашия климат (особено пък Варненския) е по-подходящо масло 10w-40 (от минус 20 до над плюс 40 градуса). 

5w-30 (от минус 30 до над плюс 40 градуса) като, че ли е за по-студен климат, т.е. Германия и тарафа.

Някой с друго тълкование на цифрите?....

 

Има и друго нещо, 10w40 ще дойде по-гъсто, има плюсове но и проблеми, ако мотора не е проектиран за такова. Аз не бих сложил този вискозитет на 3.0 тди. За лятото може 5W40

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли е FEBI обтегач на Евро4 мотор? Чета, че всеки обтегач преди да се изпрати на пазара се тества на стенд. Дали са надеждни?

Единият ми майстор сложи такъв на БМК мотор, на Туарег, и след 3000км вече имаше сериозни канали. Взимай оригинални най-добре.

Какви видове предни стъкла (оригинални) имаше за 4F и някой знае ли каква горе долу е актуалната им цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друго нещо, 10w40 ще дойде по-гъсто, има плюсове но и проблеми, ако мотора не е проектиран за такова. Аз не бих сложил този вискозитет на 3.0 тди.

Защо смяташ така? Едва ли има как да разберем дали мотора е проектиран за такова масло. По скоро маслото се прави за някакъв мотор. Ако въпросния производител на масло покрива небезизвестните норми на VW 505 00, 506 00, 507 00 не виждам проблем с 10w-40 от температурна гледна точка.

Изчетох си документацията и не видях някакви предпочитания или насоки към 5w-30 от страна на ауди...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли е FEBI обтегач на Евро4 мотор? Чета, че всеки обтегач преди да се изпрати на пазара се тества на стенд. Дали са надеждни?

Не стават най много 3 месеца и се окопават . Взимай оргинални.

Защо смяташ така? Едва ли има как да разберем дали мотора е проектиран за такова масло. По скоро маслото се прави за някакъв мотор. Ако въпросния производител на масло покрива небезизвестните норми на VW 505 00, 506 00, 507 00 не виждам проблем с 10w-40 от температурна гледна точка.

Изчетох си документацията и не видях някакви предпочитания или насоки към 5w-30 от страна на ауди...

Оригинално нашите Аудита излизат с 5W40

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола е закупих от Ауди в смисъл първия собственик я върнал оценили са му я и си е доплатил за ново. Та има няма 2 часа след като я остави я бях купил и колата си дойде с целият оргинален антураж от завода резервната гума , крикове , ключове, отвертки и една черна чантичката в която намерих 1 литър масло за доливане хартиени фунийки и комплект от боя и лак за заличаване на драскотини. Маслото е на Volkswagen group 5w40 .След малко ще отскоча до колата и ще го снимам.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгоря ми задния десен габарит, от страната на калника,стопа който е там си работи?

 

audi a6 avant 2008

 някой имал ли е подобен проблем? само диодните крушки могат ли да се сменят или трябва цялата част ?

Сменя се цялата част, около 300 лв. Поне преди около година беше така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам тука разни таблици за вискозитета на маслото. Стигнах до заключението, че за нашия климат (особено пък Варненския) е по-подходящо масло 10w-40 (от минус 20 до над плюс 40 градуса). 

5w-30 (от минус 30 до над плюс 40 градуса) като, че ли е за по-студен климат, т.е. Германия и тарафа.

Някой с друго тълкование на цифрите?

Не виждам голяма разлика от 10w40 и 5w30 в градусите (само 10 в полза на петицата). Да не ти е изпаднала десятка на промоция :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10W-40 е фабрично с фюлерин. На 5W-30 трябва да му се слага като добавка. Или да чакам докато внесат от първото, че все още го нямат. 

И да, десятката идва на промоция

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вчера сменях маслото и пак си сложих 5w30 Motul 8100 x-clean, само че този път е FE(fuel economy) и 9 литра (побраха се под 8) ми стъпиха на 169лв + 15лв за задължителната добавка на Бардал за обтегачите :)

Са ще видим колко подобрява разхода, че днеска тамън го засякох на комбито с ръчка - 11.5/100, без да съм му слагал добавката за гориво, че още седи в седана, която там ми свали към литър. За сравнение със седана съм (бях :)) на 13.5/100 при същите условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Извънградско днес се опитвах да засека, но на връщане на тракия естествено имаше яко задръстване и направих 9.5/100 смесено магистрала (по-точно си беше параходно плаване по тея локви днес, но пак със 140) и извънградско. Трябва да се има в предвид че от 3 години не съм карал ръчка и съм далеч от оптимален :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново. Преди време бях питал за много дразнещ скърцащ звук като натисна много силно спирачката (това на загряла кола). Направих клип, за да се разбере по-точно за какво става дума -  

  . Каква може да е причината?

Също така бях питал и за много продължително въртене на стартера при първи старт. Трябва да отбележа, че колата не беше карана 2-3 дена и е ясно, че акумулаторът е за смяна. Въпросът е защо при първи старт върти така продължително, а на втория върти много по-малко? Някой път на втори старт пали почти веднага, а на първи старт върти по-малко, просто това не се случва постоянно, а само когато й скимне. 

 

Първи старт - 

 

Втори старт - 


 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говоря по борд :). Това са данни на колонка. Борда твърдеше че градското е 9.6, а извънградското 6.8, т.е. Точно два литра назад. Трябва да се погледне, ама едно по едно че има бая други работи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо смяташ така? Едва ли има как да разберем дали мотора е проектиран за такова масло. По скоро маслото се прави за някакъв мотор. Ако въпросния производител на масло покрива небезизвестните норми на VW 505 00, 506 00, 507 00 не виждам проблем с 10w-40 от температурна гледна точка.

Изчетох си документацията и не видях някакви предпочитания или насоки към 5w-30 от страна на ауди...

 

Мисля, че в книжката ми пишеше 5w30 или 5w40, ако няма dpf, ще погледна и ще ти пиша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли дали моторчето за адаптивните светлини е едно и също за левия и десния фар?


Също така бях питал и за много продължително въртене на стартера при първи старт. Трябва да отбележа, че колата не беше карана 2-3 дена и е ясно, че акумулаторът е за смяна. Въпросът е защо при първи старт върти така продължително, а на втория върти много по-малко? Някой път на втори старт пали почти веднага, а на първи старт върти по-малко, просто това не се случва постоянно, а само когато й скимне. 

 

Първи старт - 

 

Втори старт - 


 

 

Доколкото ми е известно, подобно поведение е присъщо на пикаещи дюзи. Т.е. като поседи известно време колата без да си я палил, в цилиндрите се събира нафта, която прави първото палене трудно. Запалиш ли веднъж, втория път нямаш нищо в цилиндъра вече и всичко е точно. Поне така са ми го обяснявали. Въпросното обаче няма нищо общо с акумулатора. Ако му е трудно да захранва стартера, ще го усещаш във звука. Звука тука си е постоянен и акумулатора си се справя с доста продължително въртене на стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получи същото зимата под -5 градуса. След това установих три изгорели подгревни свещи. То този момент си палеше и на три нормално без никакви симптоми за проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...