kpematop Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Някой слагал ли е FEBI обтегач на Евро4 мотор? Чета, че всеки обтегач преди да се изпрати на пазара се тества на стенд. Дали са надеждни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 (Редактирано) Гледам тука разни таблици за вискозитета на маслото. Стигнах до заключението, че за нашия климат (особено пък Варненския) е по-подходящо масло 10w-40 (от минус 20 до над плюс 40 градуса). 5w-30 (от минус 30 до над плюс 40 градуса) като, че ли е за по-студен климат, т.е. Германия и тарафа.Някой с друго тълкование на цифрите?.... Има и друго нещо, 10w40 ще дойде по-гъсто, има плюсове но и проблеми, ако мотора не е проектиран за такова. Аз не бих сложил този вискозитет на 3.0 тди. За лятото може 5W40 Редактирано 21 Юни 2015 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Някой слагал ли е FEBI обтегач на Евро4 мотор? Чета, че всеки обтегач преди да се изпрати на пазара се тества на стенд. Дали са надеждни?Единият ми майстор сложи такъв на БМК мотор, на Туарег, и след 3000км вече имаше сериозни канали. Взимай оригинални най-добре.Какви видове предни стъкла (оригинални) имаше за 4F и някой знае ли каква горе долу е актуалната им цена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Има и друго нещо, 10w40 ще дойде по-гъсто, има плюсове но и проблеми, ако мотора не е проектиран за такова. Аз не бих сложил този вискозитет на 3.0 тди.Защо смяташ така? Едва ли има как да разберем дали мотора е проектиран за такова масло. По скоро маслото се прави за някакъв мотор. Ако въпросния производител на масло покрива небезизвестните норми на VW 505 00, 506 00, 507 00 не виждам проблем с 10w-40 от температурна гледна точка.Изчетох си документацията и не видях някакви предпочитания или насоки към 5w-30 от страна на ауди... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Пише си, пише си - 3.0 - 50w30, 2.0 50w40 като може и по-хубавото 30 да се сложи естествено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Някой слагал ли е FEBI обтегач на Евро4 мотор? Чета, че всеки обтегач преди да се изпрати на пазара се тества на стенд. Дали са надеждни?Не стават най много 3 месеца и се окопават . Взимай оргинални.Защо смяташ така? Едва ли има как да разберем дали мотора е проектиран за такова масло. По скоро маслото се прави за някакъв мотор. Ако въпросния производител на масло покрива небезизвестните норми на VW 505 00, 506 00, 507 00 не виждам проблем с 10w-40 от температурна гледна точка.Изчетох си документацията и не видях някакви предпочитания или насоки към 5w-30 от страна на ауди...Оригинално нашите Аудита излизат с 5W40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Еми в моята книжка не пише друго освен нормите на VW. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 (Редактирано) Моята кола е закупих от Ауди в смисъл първия собственик я върнал оценили са му я и си е доплатил за ново. Та има няма 2 часа след като я остави я бях купил и колата си дойде с целият оргинален антураж от завода резервната гума , крикове , ключове, отвертки и една черна чантичката в която намерих 1 литър масло за доливане хартиени фунийки и комплект от боя и лак за заличаване на драскотини. Маслото е на Volkswagen group 5w40 .След малко ще отскоча до колата и ще го снимам. Редактирано 21 Юни 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Изгоря ми задния десен габарит, от страната на калника,стопа който е там си работи? audi a6 avant 2008 някой имал ли е подобен проблем? само диодните крушки могат ли да се сменят или трябва цялата част ?Сменя се цялата част, около 300 лв. Поне преди около година беше така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Гледам тука разни таблици за вискозитета на маслото. Стигнах до заключението, че за нашия климат (особено пък Варненския) е по-подходящо масло 10w-40 (от минус 20 до над плюс 40 градуса). 5w-30 (от минус 30 до над плюс 40 градуса) като, че ли е за по-студен климат, т.е. Германия и тарафа.Някой с друго тълкование на цифрите?Не виждам голяма разлика от 10w40 и 5w30 в градусите (само 10 в полза на петицата). Да не ти е изпаднала десятка на промоция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 (Редактирано) 10W-40 е фабрично с фюлерин. На 5W-30 трябва да му се слага като добавка. Или да чакам докато внесат от първото, че все още го нямат. И да, десятката идва на промоция Редактирано 21 Юни 2015 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Колко кинта излиза 8 л., ако не е тайна, разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Аз вчера сменях маслото и пак си сложих 5w30 Motul 8100 x-clean, само че този път е FE(fuel economy) и 9 литра (побраха се под 8) ми стъпиха на 169лв + 15лв за задължителната добавка на Бардал за обтегачите Са ще видим колко подобрява разхода, че днеска тамън го засякох на комбито с ръчка - 11.5/100, без да съм му слагал добавката за гориво, че още седи в седана, която там ми свали към литър. За сравнение със седана съм (бях ) на 13.5/100 при същите условия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Ухаа, т'ва граЦко, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Да. Извънградско днес се опитвах да засека, но на връщане на тракия естествено имаше яко задръстване и направих 9.5/100 смесено магистрала (по-точно си беше параходно плаване по тея локви днес, но пак със 140) и извънградско. Трябва да се има в предвид че от 3 години не съм карал ръчка и съм далеч от оптимален Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Ако и краченцето понатежава...но това са данни по борд (което не е много прецизно, да не кажа никак) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Привет отново. Преди време бях питал за много дразнещ скърцащ звук като натисна много силно спирачката (това на загряла кола). Направих клип, за да се разбере по-точно за какво става дума - . Каква може да е причината?Също така бях питал и за много продължително въртене на стартера при първи старт. Трябва да отбележа, че колата не беше карана 2-3 дена и е ясно, че акумулаторът е за смяна. Въпросът е защо при първи старт върти така продължително, а на втория върти много по-малко? Някой път на втори старт пали почти веднага, а на първи старт върти по-малко, просто това не се случва постоянно, а само когато й скимне. Първи старт - Втори старт - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Не говоря по борд . Това са данни на колонка. Борда твърдеше че градското е 9.6, а извънградското 6.8, т.е. Точно два литра назад. Трябва да се погледне, ама едно по едно че има бая други работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 И мойта по борд показва 15.6 средно за 400км градско, ама всъщност е 20 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Защо смяташ така? Едва ли има как да разберем дали мотора е проектиран за такова масло. По скоро маслото се прави за някакъв мотор. Ако въпросния производител на масло покрива небезизвестните норми на VW 505 00, 506 00, 507 00 не виждам проблем с 10w-40 от температурна гледна точка.Изчетох си документацията и не видях някакви предпочитания или насоки към 5w-30 от страна на ауди... Мисля, че в книжката ми пишеше 5w30 или 5w40, ако няма dpf, ще погледна и ще ти пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 22 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Някой знае ли дали моторчето за адаптивните светлини е едно и също за левия и десния фар?Също така бях питал и за много продължително въртене на стартера при първи старт. Трябва да отбележа, че колата не беше карана 2-3 дена и е ясно, че акумулаторът е за смяна. Въпросът е защо при първи старт върти така продължително, а на втория върти много по-малко? Някой път на втори старт пали почти веднага, а на първи старт върти по-малко, просто това не се случва постоянно, а само когато й скимне. Първи старт - Втори старт - Доколкото ми е известно, подобно поведение е присъщо на пикаещи дюзи. Т.е. като поседи известно време колата без да си я палил, в цилиндрите се събира нафта, която прави първото палене трудно. Запалиш ли веднъж, втория път нямаш нищо в цилиндъра вече и всичко е точно. Поне така са ми го обяснявали. Въпросното обаче няма нищо общо с акумулатора. Ако му е трудно да захранва стартера, ще го усещаш във звука. Звука тука си е постоянен и акумулатора си се справя с доста продължително въртене на стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 При мен се получи същото зимата под -5 градуса. След това установих три изгорели подгревни свещи. То този момент си палеше и на три нормално без никакви симптоми за проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Дюзите са прясно рециклирани, така че мисля, че няма как да е от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Не прилича на дюзи. Иначе доста мудно върти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Прегледай си горивните маркучи и около филтъра и помпата, може да дърпа въздух от някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts