Tipp Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Няма как пътните служби да имат достъп до Ауди базата и да разберат дали има ДПФ или няма. Като е евро4 или евро5 мерят азотните окиси и CO. Има си таблици, на които трабва да отговарят емисиите.Имат и то много по голям достъп. Тука в Англия само по регистрация ти изкарват цялата история на колата кога къде е минавала на преглед кой и е бил собственик къде е била застрахована абе абсолютно всичко за колата и собствениците и та до теб примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Но не и екстрите на колата и сервизната история. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Там в Англия ше не изкарат данни за българска кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 (Редактирано) Сервизната история също ако си минавал в сервиз. Ако не си си е за теб после не можеш да продадеш колата на нормални цени а понякога и на половин цена. Но изборът си е на всеки. Редактирано 10 Юли 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 10 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Попринцип предполагам техните талони имат, какъв е евро стандарта, който трябва да покрива колата. Точно защото наще талончета бяха супер оскъдни, тук таме правеха проблеми и естествено гърците най се репчеха. Сега на новите талони си ни пише и ще знаят какво да проверяват, ако не могат да намерат инфо по друг начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Трудно ли се разглобяват педалите и възможно ли е да се смажат по някакъв начин, че да спрат да скърцат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Нова помпа на съединителя и трябва да спре да скърца, иначе педалите се смазват лесно със смазка като пръснеш в пружините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Германците си вървят със сонда, бодват я в колата и като те хванат, че си по-интелигентен от целия свят, направо секс, секс, секс и после в базата ти виждат потребителското име във форума и те банват и от там. Стефчо мини по-назапад от тая Сърбия деба, разходи фейслифта по европата да видат и да поцъкат с език малко Викаш 2 години докато е карал Ханс в Инглощат не си е вдигал гащите [emoji1] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Аз не мисля, може да минеш TUV с такива интервенции, така че Ханс няма какво да го обсъждаме...Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 https://www.facebook.com/Official.Engine.Porn/videos/965280126856739/Какви ДПФ /егр/органи за екология,какви 5лв :lol: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Тоз ко ни напраи не е истина... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Че и понавървява за камЬОн Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 То има някакви антиеко кретени в шатите дето си правят колите така, че да пушат максимално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Леят гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Нова помпа на съединителя и трябва да спре да скърца, иначе педалите се смазват лесно със смазка като пръснеш в пружините.То само педалът на съединителя скърца от време на време и като се кара повече колата се усилва. Това от помпата ли ще е, или от пружините? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Помпата за 200лв е От днес официално съм с евро6 дюзи без ДПФ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Що така? Твойте чао ли бяха?Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Ами не ама ми изпаднаха нови на оферта. Старите ще се карат в странство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 11 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Колеги, търсих из нета, но не открих как да го направя, затова ще питам отново, че утре започвам с разглобяването на седана . Има ли начин да изключа заключването на волана и скоростния лост (общо взето имобилайзера) или като алтернатива, какво не трябва да свалям за да може колата да се включва на контакт (при положение че искам да разкостя интериора, нещата по оптичния кръг, шибидак и т.н.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 Няма начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 12 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 Да , явно освен някой джамбазин да ми го изключи, няма друг начин Иначе днес от тази жега не можах да разглобя всичко което исках, ама пак напредъка не беше малък. В този ред на мисли 2 въпроса преди да започна с ретрофитването на някои работи:1. Седалките на аванта са с ел. Пакет, но без подгряване. На седана пък са без ел. Пакет, но с подгряване. Доколкото видях прехвърлянето на тапицерията няма да е сложно. Драмата обаче май ще дойде при кабелака. Не съм ги свалял още седалките на аванта, но при седана видях че долу са само 3 букси, като и трите бяха закачени, а на биксите липсваха някои пинове. Правилно ли предполагам че съответните пинове ще са налични при аванта и е въпрос само да обурудвам един сет от букси и всичко ще е точно. Трябва ли по-нататък по веригата да се сменя модул който да поддържа ел. Пакет + подгряване. И после освен модула на климатроника има ли още нещо свързано с подгряването което трябва да си взема от седана.2. Понеже седана беше фабрично с две СД-та, си има разклонение към второто. Оптиката е с отделен кабел, но другата букса си идва от един сноп и за двете сд-та. Тоя сноп някой знае ли дали стига някъде до букса, или да го режа и превързвам в аванта. Идеята е че попринцип имам кабели за АМИ-то, но тях (или тези от седана) бих могъл да ги дам с bluetooth модула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Колеги на ауди а6 3.0 тди БМК мотор на скоростната кутия(автомат) има ли пропка за доливане или е една за източване и за доливане ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Има отсрани на кутията където се проверява нивото на маслото. За доливане по добре в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Тая пробка я дават да се пълни оттам само на БМВ. Незнам защо на Ауди не е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Някой може ли да каже какви са допустимите стойности на дюзите на 13 и 14 канал и от 72 до 77 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts