Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

Няма как пътните служби да имат достъп до Ауди базата и да разберат дали има ДПФ или няма. Като е евро4 или евро5 мерят азотните окиси и CO. Има си таблици, на които трабва да отговарят емисиите.

Имат и то много по голям достъп. Тука в Англия само по регистрация ти изкарват цялата история на колата кога къде е минавала на преглед кой и е бил собственик къде е била застрахована абе абсолютно всичко за колата и собствениците и та до теб примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сервизната история също ако си минавал в сервиз. Ако не си си е за теб после не можеш да продадеш колата на нормални цени а понякога и на половин цена. Но изборът си е на всеки.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип предполагам техните талони имат, какъв е евро стандарта, който трябва да покрива колата. Точно защото наще талончета бяха супер оскъдни, тук таме правеха проблеми и естествено гърците най се репчеха. Сега на новите талони си ни пише и ще знаят какво да проверяват, ако не могат да намерат инфо по друг начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова помпа на съединителя и трябва да спре да скърца, иначе педалите се смазват лесно със смазка като пръснеш в пружините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Германците си вървят със сонда, бодват я в колата и като те хванат, че си по-интелигентен от целия свят, направо секс, секс, секс и после в базата ти виждат потребителското име във форума и те банват и от там. Стефчо мини по-назапад от тая Сърбия деба, разходи фейслифта по европата да видат и да поцъкат с език малко :)

Викаш 2 години докато е карал Ханс в Инглощат не си е вдигал гащите [emoji1]
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова помпа на съединителя и трябва да спре да скърца, иначе педалите се смазват лесно със смазка като пръснеш в пружините.

То само педалът на съединителя скърца от време на време и като се кара повече колата се усилва. Това от помпата ли ще е, или от пружините?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, търсих из нета, но не открих как да го направя, затова ще питам отново, че утре започвам с разглобяването на седана :). Има ли начин да изключа заключването на волана и скоростния лост (общо взето имобилайзера) или като алтернатива, какво не трябва да свалям за да може колата да се включва на контакт (при положение че искам да разкостя интериора, нещата по оптичния кръг, шибидак и т.н.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , явно освен някой джамбазин да ми го изключи, няма друг начин :)

Иначе днес от тази жега не можах да разглобя всичко което исках, ама пак напредъка не беше малък. В този ред на мисли 2 въпроса преди да започна с ретрофитването на някои работи:

1. Седалките на аванта са с ел. Пакет, но без подгряване. На седана пък са без ел. Пакет, но с подгряване. Доколкото видях прехвърлянето на тапицерията няма да е сложно. Драмата обаче май ще дойде при кабелака. Не съм ги свалял още седалките на аванта, но при седана видях че долу са само 3 букси, като и трите бяха закачени, а на биксите липсваха някои пинове. Правилно ли предполагам че съответните пинове ще са налични при аванта и е въпрос само да обурудвам един сет от букси и всичко ще е точно. Трябва ли по-нататък по веригата да се сменя модул който да поддържа ел. Пакет + подгряване. И после освен модула на климатроника има ли още нещо свързано с подгряването което трябва да си взема от седана.

2. Понеже седана беше фабрично с две СД-та, си има разклонение към второто. Оптиката е с отделен кабел, но другата букса си идва от един сноп и за двете сд-та. Тоя сноп някой знае ли дали стига някъде до букса, или да го режа и превързвам в аванта. Идеята е че попринцип имам кабели за АМИ-то, но тях (или тези от седана) бих могъл да ги дам с bluetooth модула.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на ауди а6 3.0 тди БМК мотор на скоростната кутия(автомат) има ли пропка за доливане или е една за източване и за доливане ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...