Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Във ФВ форума съм гледал тема на човек дето ги лепи и на снимките нещата изглеждаха перфектни.Залепи го и ако се пукне пак или не ти хареса заведи щета.


Защо да го лепи като не е оригинално. Заведи щета и си сложи ново или оригинално от морга.

Защото е много вероятно да му сложат криво стъкло което като бонус и да тече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със стъклото си е голяма беля. Верно, не ти е оригинално, но пък ако нямаш проблеми от сорта (да чуваш вятъра, или да ти мокри вътре при дъжд) изобщо не се занимавай да го сменяш. Аз карам повече от 7 години с малка пукнатина (около 5 мм.) и нямам никакви грижи. Не знаеш на какъв пожълтял китаец ще попаднеш (щото вярвам, че няма да си купиш оригинално от Порше), или пък дори и да вземеш ОЕМ-ско, ако ти е била удряна колата и има усукване на купето, новото джамче може да те влуди тотално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

itolev май беше ходил при някакви да сменя предно стъкло. Май беше доволен... към 600 и нещо пари май беше.

Провери колко ще ти дадат по експертна оценка и най-много да додадеш някой лев.

 

п.с. доколкото помня производителя е този, който се влага оригинално, но без щампата ауди

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъклото може и да е оригинално, но не е това, с коего колата е излязла от завода - годината му е друга. Това имам предвид по-назад. На Пасата също му беше сменяно, но там беше с някакъв боклук сменено, защото променяше образа под лек ъгъл - криво беше малко според мен.

Това със стъклото си е голяма беля. Верно, не ти е оригинално, но пък ако нямаш проблеми от сорта (да чуваш вятъра, или да ти мокри вътре при дъжд) изобщо не се занимавай да го сменяш. Аз карам повече от 7 години с малка пукнатина (около 5 мм.) и нямам никакви грижи. Не знаеш на какъв пожълтял китаец ще попаднеш (щото вярвам, че няма да си купиш оригинално от Порше), или пък дори и да вземеш ОЕМ-ско, ако ти е била удряна колата и има усукване на купето, новото джамче може да те влуди тотално.

А тази пукнатина пишат ли ти я като забележка като правиш каското? Аз и това си мисля, ако не я заведа и я видят при новото каско после да не стане к.р тате баница ако тръгне целия джам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой за тези години явно не я е виждал, че да я пише. Завеждай си го и си прибери паричките в джоба. Никой не може да те накара да го смениш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв проблем със стъклата, сменят се елементарно, не е ракетна наука. Можеш да си избереш марка, Аз всяка пролет си го сменям, щото като направя 10 тигела до морето и обратно и цялото става на гъз от камъчета и ме дразни като ми свети слънцето отпред. Pilkington, Saint Gobain и Guardian това са ти 3-те читави варианта, аз в момента карам с Sain Gobain, не е лилаво колкото Guardian-а, но пък май ще излезне най-здраво. Guardian-a се слага заводски, ако си погледнеш страничните стъкла това пише на тях.

 

Колкото за LED диодите на задния номер, това, че имат толкова големи разлики в консумацията е скандално, аз така може никога да не оцеля работеща двойка, т.е. някоя която да направи над 150 милиампера, а дори и не съм сигурен дали не трябват повече. Сложих си жълтите крушки и до като не ми остане време да ги побългаря няма да се занимавам. Защото накрая ще се окаже, че съм си купил 10 броя за по 40лв и нито една комбинация не работи...

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да не са ти писали щети при снимането, като заведеш щетата преглеждат снимките отново и ако видят пукнатината и не ти признаят че миналата година си бил пак при тях и пукнатина не се вижда, може да те отрежат. Аз като купувах седана имаше шупли и не помня точно какво ми разправяха, но също ме отрязаха с няква простотия, заради прехвърлянето или нещо подобно. От друга страна пък стъклото при удъра се счупи точно на шуплите и само външния слой, като купето нямаше усуквания, т.е. Ако си беше здраво са можех да си го ползвам. Смисъл само леко усукване е било достатъчно да поддаде, така че ако вярно излиза на сметка да си се сменя всяка година, що пък не. Също така последно като проверявах за над 20000лв оценка плащат оригинално, иначе европейско от кобра (или съответната му стойност в пари).

Иначе смяната е проста да. Тънкия момент е при свалянето да не раздерат боята, че после избива ръжда. Ако се почисти леглото и боядиса преди да се залепи новото стъкло е най-читаво.

И в този ред на мисли някой може ли да обади цени за хубавите стъкла (по-обезшумените) че и при мен бай италианец му се е свидело. Стъклото си е супер, ама като вали дъжд ме побърква тропането :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За оргиналния LED на номера свети доста добре но и при мен понякога безпричинно набива грешка. Загасям паля и всичко и Ок . Нямам си и на идея защо го прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко натегни болчетата, аз както писах вече 4 години и нещо съм с оригинални лед на номера и само веднъж имах грешка, но тогава едното се беше разхлабило. Почисти леглата, които правят контак, че се окисляват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в контакта, и никога не е бил. Да евентуално ако едно се разхлаби и слезне на долу ще набие грешка, ама когато и двете са си по местата. Пали ги светват и 4-те диода и ги гаси. Просто консумацията е много малка, същата работа като лед-а отпред на DRL-a. Просто съм потресен от тъпата система която ползват за мерене за чек-а на крушките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това са ОЕМ номерата, ти с такива ли си? Ако да, е супер странно защо при теб не работи, а при мен няма драми.

 

4H0 943 021

4H0 943 022

 

ето и снимки

post-70445-0-93523100-1338401096_thumb.j
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завърших си вътрешния S-line вчера :) Остава само предната броня и вече пакета е пълен :)

 

- черен таван

- нови плафони от Q7

- нови прагове

- s-line волан

- s-line топка за скоростния лост

- s-lien лайстни

 

IMG_3738.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да споделя малко пресен опит с bluetooth-a и ъпдейтването на MMI-а до 5570, че май поназад се питаше за проблеми.

 

Понеже си бях затрил дисковете с ъпдейта от седана, покарах малко комбито преди да го ъпдейтна. Беше на 2830 версия. Бая старо. Общо взето bluetooth-a работеше, но всеки път искаше връзване с пин, който пък не можеше да се сменя. Редовно не ми даваше да се върза изобщо (iphone 6 plus), докато с андроида си се връзваше винаги. Също така phone book-a не вадеше нищо нито от телефона, нито от сим картата. След двата ъпдейта от втория диск всичко заспа.

 

Също така, на комбито отне към 30-тина мин по-малко целия ъпдейт, но пак беше побъркващо бавно (най-вече втория на bluetooth-a), докато един колега с комби от 2008-а (не фейслифт), му трябваха общо 30-ина минути за всички ъпдейти. При мен беше 30 мин за първия диск, 50 за втория и под 10 за третия.

 

И едно въпросче :) В плафона има два микрофона. И двата ли са за телефона или единия е за алармата (че всички датчици за алармата също са в плафона). И в този ред на мисли, понеже мойта ЕТКА нещо не мога да я подкарам вече, някой може ли да ми пусне снимка на алармената система, да видя какво освен модула на вратата, датчиците в плафона и самата сирена, има за прехвърляне ако реша да я местя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Праговете дето се виждат на отворената врата, сори...

 

Единия микрофон ти е за блутута, другия за войс контрола

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това са ОЕМ номерата, ти с такива ли си? Ако да, е супер странно защо при теб не работи, а при мен няма драми.

Да такива саи са такива от както си взех колата, и никога не са имали проблем. Просто на единия плафон му изхоря диода и аз си купих нов и като го сложих не поискаха да теъгнат. После ги премерих и видях фрапиращата разлика в консумацията. Двата плафона консумират по-малко от 50% от стандартен само един плафон... И това ебава цялата работа, ама нямам намерение да дарявам по 40лв до като попадна на два лед плафона които хармат над 150 милиампера.

4H0 943 021

4H0 943 022

ето и снимки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Христо

 

креслата няма ли да ги сменяш? :)

 

Иначе като притежател на Sline, потвърждавам че се е получило много добре :)

 

S-Line са и седалките бре :)

image4.jpg

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Епа ако знаеш как да го свалиш, свиркай. Седана е на разположение :). Някой попринцип ако търси специфични работи да ми пише, че няма да я разглобявам цялата със сигурност и бая неща ще отидат в кофата. Деугите по някое време ще се появат в продавалника :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да беше казал по-рано, че вече изхъврлих некви от счупените работи :). Ама квото остане ще ти ги събера. То малко ми остана да разглобявам и ще трябва да я карам при Ники да довършваме останалото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...