Tipp Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Няма смисъл да си създаваш допълнително главоболие. Не си заслужава да ти спрат колата от движение 600-ка за recovery още толкова за глоба от там трябва да отстраниш проблема и тогава да минеш на специална комисия за емисиите която е 300-400£ някъде. И като теглиш чертата са си £1500 само глоби и комисията не включва работата и частите . Отделно влизаш в системата и си трън в очите. Затова такива коли не ги търсят а пият една студена вода и отиват да търсят друга. А съответната кола или заминава на търг след месец и половина или на вторични. Затова казвам всеки има глава на раменете си и сам решава. Да шанса е 50/50 но аз лично няма £6000 излишни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Ето ги мойте дюЛзи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Имам 1 литър масло ZF lifeguard 6 и няма какво да го правя.Не е ли по-добре да източа един литър старо и да долея 1 литър ново.Тъкмо да стане малко по-прясно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Обикновено ако в кутията има започващ проблем, с наливането на прясно масло го изостряш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Каква е логиката ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Това е въпрос, който и мен ме терзае, но след десетина случая тук, във форума, за които съм чел, все нещо се е оплескало точно след смяната на маслото в автомата, когато е направена безпричинно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Имам 1 литър масло ZF lifeguard 6 и няма какво да го правя.Не е ли по-добре да източа един литър старо и да долея 1 литър ново.Тъкмо да стане малко по-прясно ?Напълно безмислена операция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Влади ти какво предлагаш за кутията ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Някой знае ли как се рестартира кутията с VCDS и има ли някаква разлика ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 "Адаптира" имаш предвид. Не малко хора (включително и аз) сме правили адаптация и в комплект със ъпдейт - определено има разлика в положителна насока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 (Редактирано) Аз съм с последния ъпдейт ама адаптация не съм и правил.Въпроса ми е как става ? Редактирано 14 Юли 2015 от DonTodi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Твойта кутия няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Няма адаптация ли ? Няма адаптация ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Някой да си е слагал от LED плафоните на номера отзад ? защото аз сега смених един изгорял лед с друг и де оказва, че новия който взех е с много ниска консумация и сега двата сумарно не правят и 150 милиампера. И ествствено нон-стоп набива грешка за изгоряла кеушка.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 14 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Някой не беше ли казал че има оригинални от Ауди дето стават без проблеми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 50 лева са оригиналните завиваш и караш, китайските боклуци синеят, светят по-силно от колкото трябва и тн цигания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Има ли шанс оригиналните да не работят или да изгорят понеже са си доста скъпи...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Ми диод е, колко да изгори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 (Редактирано) Някой да си е слагал от LED плафоните на номера отзад ? защото аз сега смених един изгорял лед с друг и де оказва, че новия който взех е с много ниска консумация и сега двата сумарно не правят и 150 милиампера. И ествствено нон-стоп набива грешка за изгоряла кеушка....Аз. 42 лв. за комплект и няма грешки. Супер свети. Редактирано 14 Юли 2015 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 (Редактирано) В Пореше ме гледаха странно, като им поисках диодни за номера. Редактирано 14 Юли 2015 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 И аз съм с LED на номера,единият започна да прави номера и го смениха по-гаранция.От тогава,нямам ядове.Цената беше към 50лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Имам една миниатюрна пукнатина на предното стъкло вдясно срещу пасажерското място. Плюс още няколко мини шуплички от камъчета по 1мм, ама от тях не ме е страх.Около 4-5 мм е тази голямата и по видима, не е тръгнала на никъде, ама ме е страх, че зимата може да стане проблем. Стъклото не е оригиналното на колата, но си има сензор за дъжд и е в същия цвят като останалите - зеленикав.Колата има каско към Армеец и преди не е описвано като щета или забележка при оглед, не е имало нищо.Наскоро при прехвърлянето на колата и съответно прехвърлянето на каскотоя снимаха пак от армеец и на документа за прехвърляне на каското написаха "без щети" (пукнатината вече иначе си я имаше). Какво ще ме посъветвате - да карам така или да пробвам да завеждам щета и какви пари биха платили - каското е на 17000.Не бих искал доверен сервиз, защото не знам там какъв джам ще сложат, а имам и сензор за дъжд...предпочитам кеш и аз да си доплатя някъде за хубаво стъкло... И какво би се случило, ако при подновяване на каското застрахователя го види, а аз не съм го завеждал като щета преди това? Ако вземат да го отбележат след няколко месеца като свърши каското и се поднови и после стане пукнатина през целия джам? В голяма дилема съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Щета заведи. И не ходи в Кобра.Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Залепи го защото не се знае новото какво ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 И мен от това ме е страх, обаче не върви да го заведа като щета и после само да го залепя, плюс това нямам абсолютно никаква идея къде (в София примерно някъде правят ли го качествено)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts