baba Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Не се бях качвал на моя кошник 5/6 дена, след мотора ми се струва ме карам тир мноого мазно и бавно ....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 И попушва като стар КАМА3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Не бе, живее се отзад..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Някой може ли да ми каже парт номерата на хром лайсните под стъклата на вратите /за авант/, че от тия автомивки им се видя сметката...? Или някакъв изпитан начин за възстановяването им, че с разните пасти ефектът е нулев. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Не знам номерата, но моите ги смениха с афтърмаркет и са доста добре. Провери вариантите преди да набиеш една торба пари в Ауди.Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 От къде афтермаркет или просто по магазините за авточасти да търся? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Не съм сигурен, в сервиз по каско ми ги смениха, а нямам опция за оригинални части.Sent from my HTC One X using TapatalkПровери си и цената в Ауди, може да не е космична. Просто реших да споделя.Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 400лв на лайсна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Вярно ли е, че kickdown-a докато съм на ръчен режим, кара трансмисията да си превключва сама? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 И нагоре и надолу включва сама в ръчен режим като удари границите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Много ми е сложно нещо със тия режими. Все пак при изпреварване кое е по-бързо? D + Kickdown, S, Tip на D или може би Tip на S. Ако кутията просто променя обротите за смяна на предавка при различни режими е ясно, че на S ще е най-бърза, но ако намалява времето за превключване...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Когато реша да давам газ карам на ръчен режим и сменям от лопатките на около 4-4200 оборота по съвет на майстора!Има резон ,защото след 4500 колата само грее и се мъчи.S режима вдига оборотите за смяна на съответна предавка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 (Редактирано) Колеги , доста търсих ,но никаде не намерих пълна информация , може ли на автомобил без амбиентно осветление да се ретрофитне такова. Някой се беше хванал да го прави , но незнам до къде стигна. Главно ме интересува за пурите във вратите и в краката. Във всеки автомобил ли е предвидено място за пурите или трябва да се сменят корите и какво е нужно , за да се ретрофитне като хората и да може да се контролира през ММИ-то? Редактирано 6 Август 2015 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limonad@ Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Много ми е сложно нещо със тия режими. Все пак при изпреварване кое е по-бързо? D + Kickdown, S, Tip на D или може би Tip на S. Ако кутията просто променя обротите за смяна на предавка при различни режими е ясно, че на S ще е най-бърза, но ако намалява времето за превключване...?На S най бързо сменя, но преди изпреварване можеш просто да си свалиш до необходимата предавка с перцата( ако имаш) без да пипаш лоста. После пак ще си мине в автоматичен режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 (Редактирано) Ако не разбираш, S и си ти. Според мен много малко шофери могат да изкарат по-добър перформънс на ръчен режим.П.С. Можеш да си сменяш от D на S в движение и обратно. Редактирано 6 Август 2015 от hysterics Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Някой има ли наблюдения има ли и каква разлика в максималната скорост на колата когато е на позиция D и когато е на S? Питам защото съм дигал 250 на D и се чудя ако в същата ситуация е била на S дали ще качи повече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 А има ли някакви проблеми, ако се кара повече време на спортен режим и по рядко на директна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limonad@ Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 А има ли някакви проблеми, ако се кара повече време на спортен режим и по рядко на директна?Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 На скоро разбрах, че може директно с перцата от D и след 2-3 сек колата пак си минава на D.И все пак ще се измерва на подходящо за целта място, времената от 0-100 на ръчен режим и на S.Все си мисля, че няма как Гюнтер толкова добре да е измислил трансмисията, че да превъзхожда задкормилното устройство.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Превъзхожда го! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Някой има ли наблюдения има ли и каква разлика в максималната скорост на колата когато е на позиция D и когато е на S? Питам защото съм дигал 250 на D и се чудя ако в същата ситуация е била на S дали ще качи повече...ИмаНа С би трябвало да вдига повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Нали е ограничена електронно до 250 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Говоря за мапнати коли или такива,които имат максимална 230.На Д ще опъне 210 ,а на С ще си ги направи 230. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Моята е сток, и на D и на S комбито повече от 245 в тия жеги не прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts