Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Някой може ли да ми каже парт номерата на хром лайсните под стъклата на вратите /за авант/, че от тия автомивки им се видя сметката...? Или някакъв изпитан начин за възстановяването им, че с разните пасти ефектът е нулев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам номерата, но моите ги смениха с афтърмаркет и са доста добре. Провери вариантите преди да набиеш една торба пари в Ауди.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, в сервиз по каско ми ги смениха, а нямам опция за оригинални части.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Провери си и цената в Ауди, може да не е космична. Просто реших да споделя.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е сложно нещо със тия режими. Все пак при изпреварване кое е по-бързо? D + Kickdown, S, Tip на D или може би Tip на S. Ако кутията просто променя обротите за смяна на предавка при различни режими е ясно, че на S ще е най-бърза, но ако намалява времето за превключване...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато реша да давам газ карам на ръчен режим и сменям от лопатките на около 4-4200 оборота по съвет на майстора!

Има резон ,защото след 4500 колата само грее и се мъчи.

S режима вдига оборотите за смяна на съответна предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , доста търсих ,но никаде не намерих пълна информация , може ли на автомобил без амбиентно осветление да се ретрофитне такова. Някой се беше хванал да го прави , но незнам до къде стигна. Главно ме интересува за пурите във вратите и в краката. Във всеки автомобил ли е предвидено място за пурите или трябва да се сменят корите и какво е нужно , за да се ретрофитне като хората и да може да се контролира през ММИ-то?

Редактирано от pe6koo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е сложно нещо със тия режими. Все пак при изпреварване кое е по-бързо? D + Kickdown, S, Tip на D или може би Tip на S. Ако кутията просто променя обротите за смяна на предавка при различни режими е ясно, че на S ще е най-бърза, но ако намалява времето за превключване...?

На S най бързо сменя, но преди изпреварване можеш просто да си свалиш до необходимата предавка с перцата( ако имаш)  без да пипаш лоста. После пак ще си мине в автоматичен режим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не разбираш, S и си ти. :) Според мен много малко шофери могат да изкарат по-добър перформънс на ръчен режим.

П.С. Можеш да си сменяш от D на S в движение и обратно.

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли наблюдения има ли и каква разлика в максималната скорост на колата когато е на позиция D и когато е на S?

 

Питам защото съм дигал 250 на D и се чудя ако в същата ситуация е била на S дали ще качи повече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На скоро разбрах, че може директно с перцата от D и след 2-3 сек колата пак си минава на D.

И все пак ще се измерва на подходящо за целта място, времената от 0-100 на ръчен режим и на S.

Все си мисля, че няма как Гюнтер толкова добре да е измислил трансмисията, че да превъзхожда задкормилното устройство.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли наблюдения има ли и каква разлика в максималната скорост на колата когато е на позиция D и когато е на S?

 

Питам защото съм дигал 250 на D и се чудя ако в същата ситуация е била на S дали ще качи повече...

Има

На С би трябвало да вдига повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...