Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За мен засега най добри гуми са на continental

А за мен, най-добрите гуми са Good Year ==== Само да кажа, че летните ми гуми са Континентал Премиум Контакт 5...

Абсолютно ПРЕхвалена и НАДценявана гума....

 

Ама нали знаеш, че мнението е като задника, всеки си го има...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал и с Континентал, и с Дънлоп, сега карам с Мишлен и Гуудиър, и е все тая.. стига да са дот годината, в която ги купуваш.. важно е и как се съхраняват. На жената на колата сложих Тойо, и те са добри.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод филтрите, маслата и т.н консумативи, подлежащи на регулярна смяна...

Днес правих обслужване на колата..

 

Резултатите от пробег 10 500 /ДЕСЕТ ХИЛЯДИ И ПЕТСТОТИН /  километра, изминати от 03.10.2014г. до 12.08.2015г....

Нищо пробег. Някои го навъртат за два месеца..

констатации:

1. Умерено мръсен въздушен филтър....

2. Ужасно мръсни поленови филтри с активен въглен.....Ама мръсни, та мръсни...Дори ,мръсни" е меко казано....

3. Неестествено / с оглед малкия пробег / мръсен бензинов филтър...За бензиновия филтър, указвам само, че не сме го рязали, а източихме остатъчното гориво в него.... Изтече бензин с вид и консистенция на кална вода....Правете си изводите...Зареждам основно и преимуществено на Лук Ойл, защото ползвам карта с отстъпка...

Зареждам най-обикновен А-95 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не Истерикс...На бензин карам...Нямам време, желание, излишни пари и нерви в изобилие, за да се занимавам всяка събота или неделя с газаджии, по повод неизправни изпарители, газови инжекциони, обеднени смеси и т.н, спечени и запушени дюзи...Животът ми и без това не е от най- спокойните, за да се товаря и с това...

Виж, по-горе съм написал, какъв ми е пробега за 10 /ДЕСЕТ/ месеца - малко над 10 хиляди километра...

Коментирал състоянието на бензиновия филтър, защото освен всичко гореизложено, за тези изминати 10 хиляди километра пробег 4-5 пъти съм ползвал / като профилактична мярка / концентрирана добавка за почистване и поддържане на горивопреносната система 

 

Правете си изводите, къде, как и с какви горива караме...за мен е едно е ясно, че качеството на масовите горива не само не е завишено, но дори деградира...

Бих искал да Ви кагжа/напиша...да се въздържате / по възможност / от зареждане на бензиностанции  франчайзери на Лукойл...НО...всички, абсолютно всички други вериги на българския пазар, купуват горива от Лукойл...Само премуим дизела и премиум бензините / като Шел Нитро 100+ и Макс Моушън 1000 на OMV са внос...

Освен, че са скъпи горивата, са съсипателни за автомобилите ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На следващо място, не знам, с какъв акъл карате А6 4F 3.0 TDI със спортни /макар и панелни филтри /...верно, че поотпушват въздушната  аспирация, обаче пропускат повече прахови частици, отколкото обикновен въздушен филтър...това го знам от опит с употребата на панелен филтър на K&N на старата ми кола.......

Но...всеки си има глава на раменете и сам преценява коа, къде и по какъв начин да си троши парите и как да си опазва имуществото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4Ф 3.0 няма панелен

Филтъра си е същия като оригиналния,голям и кръгъл.

Аз пък на всички коли карам и съм карал само с перящи се ,демек спортни,но хубави.

Тръбата след филтъра е като нова,турбината/перката/ също


филтъра го видяхте отвън,отвътре нямаше и прашинка,беше като нов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адвокате,

Нещо си намерил кофти място да си упражняваш риториката. Това с мнението и задника вероятно си го взаимствал от Дик Марчинко, но точния израз е за оправданието и задника. Относно горивата, опитай с Ромпетрол. Приятелски съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните две зареждания са от Ромпетрол,щях да пиша одеве,отдавна разправят ,че в Бургас е най_добрия дизел.

Колата я усещам ,че върви по-добре,а за разхода скоро ще споделя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За филтъра, скоро сменявах крушка и за грубо 10000 км изглеждаше доста добре, а уж живея в най - мръсния град. А за гумите, goodyear няма да си взема втори път. Скоро ви пусках снимка как умря безславно без да е виждала и една дупка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

май нещо свободното ми време ми идва във повече, та съм решил да си ъпдейтвам MMI-а. Всичко е ясно по процедурата, само искам да попитам дали е проблем да вържа импулсно зарядно 4А от Лидл за 30 лв по време на ъпдейта и дали е нужно. Акумулатора ми е на 1 година и е винаги на 100%. Само това зарядно ме плаши да го свържа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ъпдейтнах за 3-3.5 часа без ядове ,но незнам дали е удачно да си зареждаш акумулатора със закачени клеми и в същото време да ползваш системите по колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да....За спортните филтри подкрепям N1995====Слагайте ги на някои по-прости като техническо решение автомобили, но не и на 4F...

Петарик, нищо лично нали.Говоря за спортните въздушни филтри. Не пиша по темата, за да Ви заяждам или да се подигравам..По-горе съм написал моето мнение и моето виждане по въпроса...

Частите, консумативите и т.н, които съм сменял и  по колата ми, откакто вече над 3 години я карам са купувани от Райно, като съответно  са оригинални ОЕМ брандирани на ВАГ групата...Просто за да ми е мирна главата...така и така, при обслужването с консумативи на А6 4F дори и в по-скромните версии, каквато е и моята, няма как да се падне на разход под 400-420 лева и то само за самите консумативи...Защо да рискувам, за 50-100 лева по-малко да скапя нещо по колата.....

 

Освен това, аз като по прост, се чудя къде е смисъла на такъв кораб, какъвто е А6 С6, дори и при версиите с напомпаните турбодизели, да се поставя спортен филтър? Ще повиши мощността или еластичността на колата в ниските обороти ли? Дори да е така / в което се съмнявам честно казан /, няма да се усети...

Предпочитам на всеки 10 000 км пробег да си давам 47 лева за нов въздушен филтър и да го сменям, отколкото да пера и омаслявам филтри...но това е въпрос на личен избор....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортните филтри не са по-евтини и на ВЕСКО по принцип икономията не му е целта в живота на човека. Само, че те са по-пропускливи за да влиза повече въздух, по-добро изгаряне и тн. Само, че тоя филтър бих го сложил в Швейцария. Ама те там хората не са и чували за запушени ДПФ-и, никой не маха ЕГР-та и не си сменят като мен по три-четири пъти филтрите в купето. София е строителна площатка, отделно още сто причини и въздуха е отврат. Не е нормално да сменям след 7-8000км въздушен филтър щото колата направо осезаемо се задушава и като го извадиш отвън да има една кофа прах.

Просто ни е мръсничък въздуха, пътищата прашни и нафтата боклук най-голям и тия коли от всякъде се давят :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.8т съм карал с кн филтър и след 100к км замина дебитомера. Дали е от филтъра, не знам, но винаги ми е бил на премисъл, въпреки че отзад е бил чист.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам за спортния филтър и на мене известен във форума майстор, който прави само Аудита ми каза, че тези филтри стават само за страни като Германия примерно, където не можеш да си изцапаш и обувките като ходиш. За тука не е добро решение, защото пропуска финни прахови частици, които примесени с масло стават като шлайфпаста за цилиндрите. В смисъл не дават чак такава осезаема разлика във вървежа, за да се рискува излишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метрото до работа и камионите само на дълго и за кеф. И без това е голяма за градско. :)

Видяхте на ЦЕЦО пробега, че е предимно извънградско.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........

Петарик, нищо лично нали.Говоря за спортните въздушни филтри.

........

Разбира се, че нищо лично. Не се познаваме. Просто реших, че говориш за гумите на Конти и за горивата, които идвали всички от едно място :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за гумите съм много доволен от Vredestein, откъм цена/качество. Най-вече при поведението им на вода, което обаче ги прави една идея по-пумни на сухо. На седана бях с такива и съм нямал никакви грижи. Честно казано при 4х4 не виждам смисъл от супер премиум марките. Не се износват супер бързо, а имат и прилично сцепление. Сега съм ги прехвърлил на волвото ми (270кс с предно) и също се справят доста прилично. Преди на мерцедеса бях с континентал отпред, който в последствие смених с Vredestein и разлика в спирането и поведението в завои просто нямаше. Разлика имаше отзад, когато от BF Goodrich минах на Vredestein, защото просто goodrich-a нещо не става изобщо... Много хубаво сцепление, но само за първите 2-3 месеца... износват се много бързо.

 

Това естествено за гуми с най-близък възможен дот, за когато се купуват. Освен това, който е по-ентусиаст, си има сайтове (в момента не мога да се сетя как се казваше един от тях), където правят тестове на моделите гуми всеки сезон и ги оценяват по различните критерии. Смисъл че един и същи модел в различните години я е по-добър на вода, я не. Просто е най-добре човек да си избира гумите според реалните им качества и за това за което му трябват, а не по марката. За мен е изключително важно гумата да е супер на вода, защото не обичам да се съобразявам с метеорологичните условия :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видяхте на ЦЕЦО пробега, че е предимно извънградско.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Аз карам само извънградско и предимно 80% магистрала,общо взето един път в месеца .

Ей сега врътнах едни бързи 300км,утре имам 500 и после дълга почивка.

В Бургас не е толкова прашно,като изключим хилядите ремонти в момента.

Относно спортните филтри при пробег от 100 000км дали не може да замине дебитомера и просто Ей така с обикновен филтър!

Никога не съм карал със заводски филтри и на 4те аудита.

Сега двете са със спортен ,а другото няма филтър ,а само мрежа и ядове не съм имал.

С тоя "спортен" филтър освен да си преебеш колата друго няма да направиш...

Можеш ли да ми покажеш коли,които си виждал заради спортен филтър да са се преебали?

Имаш личен опит или?

Имам над 300 000км карани с такива филтри и нямам близки срещи с нещо счупено или преебан дебитомер.

Нито пиша ,за да споря както и Андрей написа,нито за икономия.

Споделям лични впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...