Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

Излиза, че нашите 3.0тди евро5 не са засегнати от VW скандала. Рамата може да се провери тук http://www.audi.bg/service/aktionen_tipps/diesel/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако имаш чип и те рефлашнат ще се загуби, а ако си махнал DPF-а ще те пуснат в авариен режим да си ходиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес ми се наложи сутринта да пусна нагревателя на задното стъкло и забелязах че нагрява но много слабо доста по слабо от нормалното и му трябваше цяла вечност да изсуши стъклото говорим за два пъти един след друг включване. Някой има ли наблюдение на неговото и дали това е нормално за модела което не ми се струва много нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че си спомням много ясно от последната зима но сравнително бързо си изсушаваше за 5-10 мин примерно. Не ми е направило впечатление да е по-бързо/бавно от предния модел А6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен са 20 мин което е много. Миналата зима беше много по бързо, а да съм правил нещо не съм освен , че ъбдейтнах MMI - а но на дали има връзка едното с другото.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на колко градуса трябва да се пуснат перките за охлаждане на двигателя днес се заиграх с vcds двигателя покачва до 103 и аз принудително пускам климатик за да охлади че не смея да го държа повече и пада на 83 нещо ми е малко странно колата е 4f 2008 автомат ако има значение 2.0 тди 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не са запушени но мисля че не се включват перките да ги охлаждат защото като пусна A/C и веднага се пускат и свалят температурата на двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах този проблем при седана. Основните проблеми тогава бяха два: спукан охладител на ЕГР-а и запушени катализатори. След отстраняването на проблемите миризмата спря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го премахнеш, миризмата от вън на Икарус ще неутрализира тази вътре и няма да ти прави впечатление... :hilezh:

Иначе ако ти е запушен не е добре да ползваш автомобила така, доста негативно се отразява на турбото, а и ще чустваш колата доста спъната и с мъка да се движи, по добре виж EGR както съветват и по-горе.

А състоянието на ДПФ колата си го проверява има няколко сензора, ако има проблем трбява да ти индикира...освен ако търгаша не е махнал предпазител или сложил тиксо на таблото хах.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми то от вън влиза тази миризма.

Какво да правя тогава с катализатори ако е запушен?

Да го сменям ли?

Къде се намира този бушон за ДПФ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги. Пак ще се възползвам от прекрасния ви раздел:) Въпросът ми е за GPS-са.  С А8  съм. ДВД-то с диска ми е в багажника,наскоро го видях, че е от 2009-та. 

 

За в Германия не ми е проблем, но лятото, като се прибирах и стигнах от Унгарско- Сръбската, граница, ми каза, че пътя свърши и да обърна.....еххх, защо ли не я послушах :))))

 

Та, искам да си купя диск с по нова навигация, но не намирам. Ако може малко помощ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на колко градуса трябва да се пуснат перките за охлаждане на двигателя днес се заиграх с vcds двигателя покачва до 103 и аз принудително пускам климатик за да охлади че не смея да го държа повече и пада на 83 нещо ми е малко странно колата е 4f 2008 автомат ако има значение 2.0 тди 

Никой ли не може да каже на колко градуса му се включват перките за охлаждане на двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек спокойно да изчакам колата да загрее до 112 и да видя дали сама ще си пусне перките. На мен притеснението ми беше да не стане нещо че 100+ ми се стори много. Мерси колега ще пиша по късно какво съм установил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото 3.0тди-то ми държеше 100-110 градуса постоянно в адските жеги, при условие, че бях издухал радиаторите и карах без кората под скоростите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...