kpematop Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Излиза, че нашите 3.0тди евро5 не са засегнати от VW скандала. Рамата може да се провери тук http://www.audi.bg/service/aktionen_tipps/diesel/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Това е добре, но моя 3.0 е Евро 4 все пак, проверката от този сайт показва, че няма да ме "викат". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 До колко четох някъде, засегнатите двигатели са 2.0 куб. За съжаление аз съм един от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Ако имаш чип и те рефлашнат ще се загуби, а ако си махнал DPF-а ще те пуснат в авариен режим да си ходиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 А тази акция задължителна ли ще е? И само за автомобили от официалния вносител ли ще бъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Какво сте се наплашили? Ще ви отпадне гаранцията ли? Няма задължителни акции.Sent from my E2303 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Колеги днес ми се наложи сутринта да пусна нагревателя на задното стъкло и забелязах че нагрява но много слабо доста по слабо от нормалното и му трябваше цяла вечност да изсуши стъклото говорим за два пъти един след друг включване. Някой има ли наблюдение на неговото и дали това е нормално за модела което не ми се струва много нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baracuda22 Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Не че си спомням много ясно от последната зима но сравнително бързо си изсушаваше за 5-10 мин примерно. Не ми е направило впечатление да е по-бързо/бавно от предния модел А6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 (Редактирано) При мен са 20 мин което е много. Миналата зима беше много по бързо, а да съм правил нещо не съм освен , че ъбдейтнах MMI - а но на дали има връзка едното с другото. Редактирано 14 Октомври 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baracuda22 Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Много е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskox Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Колеги на колко градуса трябва да се пуснат перките за охлаждане на двигателя днес се заиграх с vcds двигателя покачва до 103 и аз принудително пускам климатик за да охлади че не смея да го държа повече и пада на 83 нещо ми е малко странно колата е 4f 2008 автомат ако има значение 2.0 тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Духни си радиаторите за прах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskox Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 ами не са запушени но мисля че не се включват перките да ги охлаждат защото като пусна A/C и веднага се пускат и свалят температурата на двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terzo Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Здравейте колегиОт време на време ми мирише на изгорели газове в купето когато пусна вентилациятаОт какво маже да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Скъсана мека връзка на колекторите.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 По-скоро стопени дихтунги на дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 15 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Аз имах този проблем при седана. Основните проблеми тогава бяха два: спукан охладител на ЕГР-а и запушени катализатори. След отстраняването на проблемите миризмата спря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terzo Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Е катализатора да го премахвам ли?А как да проверя състоянието на дпф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 (Редактирано) Ако го премахнеш, миризмата от вън на Икарус ще неутрализира тази вътре и няма да ти прави впечатление... Иначе ако ти е запушен не е добре да ползваш автомобила така, доста негативно се отразява на турбото, а и ще чустваш колата доста спъната и с мъка да се движи, по добре виж EGR както съветват и по-горе.А състоянието на ДПФ колата си го проверява има няколко сензора, ако има проблем трбява да ти индикира...освен ако търгаша не е махнал предпазител или сложил тиксо на таблото хах. Редактирано 15 Октомври 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terzo Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Еми то от вън влиза тази миризма.Какво да правя тогава с катализатори ако е запушен?Да го сменям ли?Къде се намира този бушон за ДПФ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Argo75 Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Здравейте Колеги. Пак ще се възползвам от прекрасния ви раздел Въпросът ми е за GPS-са. С А8 съм. ДВД-то с диска ми е в багажника,наскоро го видях, че е от 2009-та. За в Германия не ми е проблем, но лятото, като се прибирах и стигнах от Унгарско- Сръбската, граница, ми каза, че пътя свърши и да обърна.....еххх, защо ли не я послушах ))) Та, искам да си купя диск с по нова навигация, но не намирам. Ако може малко помощ.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskox Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Колеги на колко градуса трябва да се пуснат перките за охлаждане на двигателя днес се заиграх с vcds двигателя покачва до 103 и аз принудително пускам климатик за да охлади че не смея да го държа повече и пада на 83 нещо ми е малко странно колата е 4f 2008 автомат ако има значение 2.0 тди Никой ли не може да каже на колко градуса му се включват перките за охлаждане на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 112 или 105 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskox Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Демек спокойно да изчакам колата да загрее до 112 и да видя дали сама ще си пусне перките. На мен притеснението ми беше да не стане нещо че 100+ ми се стори много. Мерси колега ще пиша по късно какво съм установил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Лятото 3.0тди-то ми държеше 100-110 градуса постоянно в адските жеги, при условие, че бях издухал радиаторите и карах без кората под скоростите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts