Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

Marior ако си прал нещо в багажното, подсуши и пробвай пак.

Не съм. Проблемът е същия - http://www.justanswer.com/audi/5umy2-audi-a6-quattro-2005-audi-a6-won-t-start-won-t-even-turn.html#re.v/288/, но за съжаление няма отговор. Прегледах описаните бушони, но изглеждат ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Апаратите са от S6 4F двубутални. Това което усещам преди да се изкривят е глухо виене, което при спирания с по-ниска скорост никога не съм чувал, както и с предните еслайн и по-предните стандартни 321см сетъпи. След виенето и двата диска стават на сини петна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно сигурно имаш някакъв скрит проблем я във апаратите или някъде другаде. Не е нормално при първото аварийно спиране от 200 до 100 и под да ги криви дисковете. Относно дисковете и накладките днес говорих директно по телефона с EBC и ме увериха че е безсмислено да слагам жълтите накладки защото са били за писта и нормалният им режим на работа почвал от 200' нагоре. Препоръчаха ми специално за моята кола да опитам с червените керамични. ,За дисковете казаха че е хубаво да се сменят не за друго Ами че ще са нови и нови накладки и ще се напаснат точно защото старите са били търкани от други и имат или ръб или канали от тях и се губела ефективност. Ама забравих да ги питам кой да сложа сцканали или обикновен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвърли едно око на тази статия:

http://www.stoptech.com/technical-support/technical-white-papers/-warped-brake-disc-and-other-myths

Изключително много изглежда на твоя случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде сега глупости, я кажи как ги "палиш" елементарно, че аз 2 комплекта в/у ultimax търкалям такова явление не съм видял и при екстремни поредни спирания в най-големите жеги.

Ако може да го дефинираш.

Жълти е хубаво да препоръчваш, но наистина им трбява температура, за да са ефективни иначе са си посредствени, за разлика от червените.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ела да се повозиш и ще ти покажа, какам с жълти от 5 години на 2 коли, миналия път като си ги сменях на аудито нямаше жълти, взех червени.. Еми в гаража са ми на 50% Даже не ги изтърпях да свършат и си сложих жълти пак. 10 интензивни спирания от 120-130 до 10-20 км и са аут.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае стига пък ти на каква кола, какви дискове. Аз пък имам точно обратното впечатление от жълтите...а и като свикнеш с керамиката тоя графит на 1-2 дена по джантите като го видя и ме вбесявя просто...И АТЕ керамика са добри, но не намирам разлика с тях и Red-a да не си случил на кофти партида, от къде са поръчвани ?

Сега ти дочетох поста..

 

10 интензивни спирания от 120-130 до 10-20 км и са аут.

 

Това в какъв времеви интервал се случва, че да не могат да охладят...ако си с 3л дизел мога и да го сметна...имам календар тук под ръка    ;)

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се спори.. всеки да си слага каквото иска, ако искате си занеси накладките да ти налепят феродо.  Ако искаш да ти подаря един червен сет на 50%-60%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ве мерси за предложението, няма да ми станат на колите, серизно те питам на какви дискове, кола и произход са. Иначе си прав всеки слага каквото си иска, но ми интересно толкова негативното ти мнение от какво е породено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти, палят се лесно.. това е и отделно джантите стават на гъз от тях. сета е EBC GD Sport Rotors + EBC Yellow Stuff колата е 3.2fs, другата на която съм ги слагал е Subaru Impreza.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора всякакви стилове на каране всякакви. Всеки според кракът си. Аз моята кола е карам предимно градско и умерено и където може по тъй но истината е ,че специално в Англия много не става да юркаш щото за седмици най много си без книжка а ограниченията са абсурдни. Максималната скорост по магистралата е 70 мили които е смешно на пък за сметка на това камери и цивилни патрули колкото искаш. Тука вършеха работа нормалните дисковете и накладки. Да но когато се прибирах за България в Белгия нормално Германия там май под 140-150 не съм падал а понякога си карах и с 220-230 и след всяко друго такова след първото се усеща как спирачките се губят някакси. И в България след екстремно спускане на Петрохан накрая ги нямаше никакви а миришеше на феродо. От тогава просто не спира достатъчно както от началото. И искам да сложа нещо което по принцип става за нормално и понякога ненормално каране и да имам добри спирачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова те питах. Диска ти е проблема не накладките. На тези не се препоръчват Red-a. Сaмо на ОЕМ и Ultimax керамиката...с тея дупки GD не е оптимално с тях...

Както и да е де, всеки си взема каквото му харесва.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете са OEM както и накладките. Затова питах как да ги съчетая дискове , накладки , отпред , отзад като тръгна да ъпгрейдвам тези дни. При положение че няма да хвърча постоянно :)

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

USR+red или USR+ATE ceramic е за теб комбинацията отпред, а отзад не е толкова важно какви ще монтираш и OEM EBC дискове и накладки на 1/2 цена, ако не ти се дават още 60-90 паунда няма да усетиш разлика, но все пак си провери, дали изобщо има нужда да ги сменяш ОЕМ-те там.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е имал проблем с навигацията-липса на локализиране на местоположението? На едно приятелче му се бъзика и грешка набива антената!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова те питах. Диска ти е проблема не накладките. На тези не се препоръчват Red-a. Сaмо на ОЕМ и Ultimax керамиката...с тея дупки GD не е оптимално с тях...

Както и да е де, всеки си взема каквото му харесва.

Искаш да кажеш, че червените искат по-гадни дискове за да не се изпичат ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е имал проблем с навигацията-липса на локализиране на местоположението? На едно приятелче му се бъзика и грешка набива антената!

аз съм сменявал антената на навигацията на предната кола голф показваше 0/0 сателита и местоположение някъде в германия интересното беше че като се движа местеше местоположението 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой с каско в ЛевИнс и дали са му слагали имобилайзер ?

Зависи от автомобила. Най-добре си провери за твоя дали има нужда. Иначе става бързо пича е зад парадайз мола, който го прави.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...