marior Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Marior ако си прал нещо в багажното, подсуши и пробвай пак.Не съм. Проблемът е същия - http://www.justanswer.com/audi/5umy2-audi-a6-quattro-2005-audi-a6-won-t-start-won-t-even-turn.html#re.v/288/, но за съжаление няма отговор. Прегледах описаните бушони, но изглеждат ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Намирисва на конзола......диагностика правена ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Конзола, но ако е в начален стадий трябва с чистене да се закрепи до първия голям студ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Апаратите са от S6 4F двубутални. Това което усещам преди да се изкривят е глухо виене, което при спирания с по-ниска скорост никога не съм чувал, както и с предните еслайн и по-предните стандартни 321см сетъпи. След виенето и двата диска стават на сини петна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Странно сигурно имаш някакъв скрит проблем я във апаратите или някъде другаде. Не е нормално при първото аварийно спиране от 200 до 100 и под да ги криви дисковете. Относно дисковете и накладките днес говорих директно по телефона с EBC и ме увериха че е безсмислено да слагам жълтите накладки защото са били за писта и нормалният им режим на работа почвал от 200' нагоре. Препоръчаха ми специално за моята кола да опитам с червените керамични. ,За дисковете казаха че е хубаво да се сменят не за друго Ами че ще са нови и нови накладки и ще се напаснат точно защото старите са били търкани от други и имат или ръб или канали от тях и се губела ефективност. Ама забравих да ги питам кой да сложа сцканали или обикновен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 22 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Хвърли едно око на тази статия:http://www.stoptech.com/technical-support/technical-white-papers/-warped-brake-disc-and-other-mythsИзключително много изглежда на твоя случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Сложи си жълти, червените се палят елементарно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 (Редактирано) Хайде сега глупости, я кажи как ги "палиш" елементарно, че аз 2 комплекта в/у ultimax търкалям такова явление не съм видял и при екстремни поредни спирания в най-големите жеги.Ако може да го дефинираш.Жълти е хубаво да препоръчваш, но наистина им трбява температура, за да са ефективни иначе са си посредствени, за разлика от червените. Редактирано 22 Октомври 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Ами ела да се повозиш и ще ти покажа, какам с жълти от 5 години на 2 коли, миналия път като си ги сменях на аудито нямаше жълти, взех червени.. Еми в гаража са ми на 50% Даже не ги изтърпях да свършат и си сложих жълти пак. 10 интензивни спирания от 120-130 до 10-20 км и са аут. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 (Редактирано) Ае стига пък ти на каква кола, какви дискове. Аз пък имам точно обратното впечатление от жълтите...а и като свикнеш с керамиката тоя графит на 1-2 дена по джантите като го видя и ме вбесявя просто...И АТЕ керамика са добри, но не намирам разлика с тях и Red-a да не си случил на кофти партида, от къде са поръчвани ?Сега ти дочетох поста.. 10 интензивни спирания от 120-130 до 10-20 км и са аут. Това в какъв времеви интервал се случва, че да не могат да охладят...ако си с 3л дизел мога и да го сметна...имам календар тук под ръка Редактирано 22 Октомври 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Ох мале.. не питай Sent from my E2303 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Не ми се спори.. всеки да си слага каквото иска, ако искате си занеси накладките да ти налепят феродо. Ако искаш да ти подаря един червен сет на 50%-60% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Не ве мерси за предложението, няма да ми станат на колите, серизно те питам на какви дискове, кола и произход са. Иначе си прав всеки слага каквото си иска, но ми интересно толкова негативното ти мнение от какво е породено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Казах ти, палят се лесно.. това е и отделно джантите стават на гъз от тях. сета е EBC GD Sport Rotors + EBC Yellow Stuff колата е 3.2fs, другата на която съм ги слагал е Subaru Impreza. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Хора всякакви стилове на каране всякакви. Всеки според кракът си. Аз моята кола е карам предимно градско и умерено и където може по тъй но истината е ,че специално в Англия много не става да юркаш щото за седмици най много си без книжка а ограниченията са абсурдни. Максималната скорост по магистралата е 70 мили които е смешно на пък за сметка на това камери и цивилни патрули колкото искаш. Тука вършеха работа нормалните дисковете и накладки. Да но когато се прибирах за България в Белгия нормално Германия там май под 140-150 не съм падал а понякога си карах и с 220-230 и след всяко друго такова след първото се усеща как спирачките се губят някакси. И в България след екстремно спускане на Петрохан накрая ги нямаше никакви а миришеше на феродо. От тогава просто не спира достатъчно както от началото. И искам да сложа нещо което по принцип става за нормално и понякога ненормално каране и да имам добри спирачки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 (Редактирано) Затова те питах. Диска ти е проблема не накладките. На тези не се препоръчват Red-a. Сaмо на ОЕМ и Ultimax керамиката...с тея дупки GD не е оптимално с тях...Както и да е де, всеки си взема каквото му харесва. Редактирано 22 Октомври 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 (Редактирано) Дисковете са OEM както и накладките. Затова питах как да ги съчетая дискове , накладки , отпред , отзад като тръгна да ъпгрейдвам тези дни. При положение че няма да хвърча постоянно Редактирано 22 Октомври 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 (Редактирано) USR+red или USR+ATE ceramic е за теб комбинацията отпред, а отзад не е толкова важно какви ще монтираш и OEM EBC дискове и накладки на 1/2 цена, ако не ти се дават още 60-90 паунда няма да усетиш разлика, но все пак си провери, дали изобщо има нужда да ги сменяш ОЕМ-те там. Редактирано 22 Октомври 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Някой да е имал проблем с навигацията-липса на локализиране на местоположението? На едно приятелче му се бъзика и грешка набива антената! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Затова те питах. Диска ти е проблема не накладките. На тези не се препоръчват Red-a. Сaмо на ОЕМ и Ultimax керамиката...с тея дупки GD не е оптимално с тях...Както и да е де, всеки си взема каквото му харесва.Искаш да кажеш, че червените искат по-гадни дискове за да не се изпичат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskox Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Някой да е имал проблем с навигацията-липса на локализиране на местоположението? На едно приятелче му се бъзика и грешка набива антената!аз съм сменявал антената на навигацията на предната кола голф показваше 0/0 сателита и местоположение някъде в германия интересното беше че като се движа местеше местоположението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Има ли някой с каско в ЛевИнс и дали са му слагали имобилайзер ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Мда, за 3 часа става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) Има ли някой с каско в ЛевИнс и дали са му слагали имобилайзер ?Зависи от автомобила. Най-добре си провери за твоя дали има нужда. Иначе става бързо пича е зад парадайз мола, който го прави. Редактирано 23 Октомври 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Ако 3 часа е бързо, значи е бързо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts