N1995 Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Дисковете и накладките са супр, с такива съм в момента и се държат прекрасно, класи над тия боклуци Zimmerman и Ferodo, които ми бяха нахвалени за ставащи. Препоръчвам ти да си ги купиш от колегата gsb от форума, човека дава супер отстъпки, на две коли си купувам само от него неща, оригинални са, гаранция, фактура, културна работа. И цените са по-добри от ибей определено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Определено от между мейнстрийм марките, от АТЕ съм най-доволен засега. А иначе колега, ако смяташ да си ъпгрейдваш спирачките, най-добре е да се прави навсякъде, балансирано и с добра идея как смяташ да я караш колата, за да си сглобиш най-правилната комбинация. Аз например на мерцедеса като 90% от времето правех ластици на светофарите и спирах като за последно на следващия, се стигна до там да мина на 5.1 течност . Има значение дали караш редовно по нанадолнище, дали спираш често в завой, дали товариш колата, дали правиш чести здрави спирания, дали искаш здрав първоначален захват или по-балансиран и т.н. и т.н. Доста сложна тема е попринцип, за да се подходи правилно, а не просто да се тури нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFanRS6 Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 CAR->windows->automatic rear blind-> off.20151020_205100.jpgМного благодаря , колега А относно бушоните в колата . някой може ли да удари едно рамо със схема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terzo Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Здравейте колегиВъпроса ми е дали десния предпазен колан може да се сложи на мястото на водача?Става въпрос за Ауди а6 2007г.Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 (Редактирано) Не... Редактирано 21 Октомври 2015 от nikif1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 (Редактирано) Определено от между мейнстрийм марките, от АТЕ съм най-доволен засега. А иначе колега, ако смяташ да си ъпгрейдваш спирачките, най-добре е да се прави навсякъде, балансирано и с добра идея как смяташ да я караш колата, за да си сглобиш най-правилната комбинация. Аз например на мерцедеса като 90% от времето правех ластици на светофарите и спирах като за последно на следващия, се стигна до там да мина на 5.1 течност . Има значение дали караш редовно по нанадолнище, дали спираш често в завой, дали товариш колата, дали правиш чести здрави спирания, дали искаш здрав първоначален захват или по-балансиран и т.н. и т.н. Доста сложна тема е попринцип, за да се подходи правилно, а не просто да се тури нещо.Не съм решил още какво да правя и затова питам. В момента съм със сток дискове и накладки отпред и отзад. Когато купих колата от Ауди дилър бяха сменени и спираше доста добре но вече на 18 000 километра нещата стоят различно. Имам чувството че не спира достатъчно добре особенно когато си бях в България и минавах петроханският проход отначало добре и след това никакви ги нямаше. Тук колата се кара 90% градско и по скоро си мислех за втория варят който каза за спирането. На EBC предлагат дискове вентилирани с нарези с някакви кърбонови сплави плюс керамични накладки. Другият варянт е на ATE керамични само да взема без дисковете защото мойте са нови стокови. Редактирано 21 Октомври 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 (Редактирано) И аз така се бях филмирал като взех колата, точно по Петрохан надолу... Просто тоя камион 2 тона не може да се кара надолу газ спирачка по такова трасе с нормални спирачки. 30к км по-късно накладките още си карат и си спират доволно. Със сигурност има варианти, които ще държат повече, въпросът е заслужаава ли си? П.С. 2 тона празен - с 4 човека си става 2,5... Редактирано 21 Октомври 2015 от hysterics Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Незнам дали си заслужава наистина но ако има голяма разлика в спирането бих го направил за безопасността на мен и семейството ми . Понякога една идея е от значение особенно при скорости над 150 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 В ъпгрейдването на спирачките винаги има смисъл, но както споменах е много важно да се направи спрямо реалното им предназначение. Ако набиеш рязани и дупчени дискове с карбонови накладки и 5 или 5.1 течност, ще си адски разочарован, ако не караш на писта . Аз бихти препоръчал Power Disc ATE-та от пред (вентилирани и рязани) с керамични накладки и вентилирани АТЕ дискове отзад (не рязани) с метални накладки (пак АТЕ). Профилактично си смени спирачната течност с Dot4 на АТЕ и ако има нужда смени маркучите пак с на АТЕ (не са много скъпи). Аз лично карам с метални маркучи на Goodridge или HoseTechnic, но е малко излишно . Препоръчително е и да си обслужиш апаратите ако не си го правил отдавна. Един МОТ тест си правиш после да видиш дали апаратите спират еднакво и си ти. Тук комплекта дискове, накладки и течност стъпи на около 900лв ако помня добре. С тази комбинация не би трябвало да имаш проблеми в повечето ситуации на пътя. Дюлевия проход го минах на доста високо темпо с натоварено комбито, където само съм пренесъл предните дискове и накладки и нямах никакви драми. Керамиката захапва малко по-бавно и позволява комфортно спиране в градски условия, но има и страхотен захват при аварийно спиране. Не шумят изобщо и не цапат джантите. 1 година карах този комплект на седана и се справя перфектно. Смятам че с по-скъпи подобрения вече трябвя да се има в предвид стила на шофиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Не се заяждам, но според мен всеки сет може да бъде прегрят с идиотизъм. Те хората инженери в Инглощат са смятали за нормално каране колко стига, вече ако си рейсър със семейството е друг въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Аз имам нужда от сет, който да не се криви като чипс....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 (Редактирано) Май ще се спра на EBC и от няхния магазин ще си комплектовам всичко. Но ще послушам колегата kainy за подбора задни вентилирани с нормални накладки,а предните вентилирани с нарези с карбонови сплави и керамични накладки Редактирано 21 Октомври 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 На мен ми се струва лоша идея отпред и отзад да са различни.. Някой да ме опровергае. Sent from my E2303 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Аз няма да съм не разбирам много и затова питам тука кое как и защо вас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Мойта логика е, че ако са една серия, разпределението на спирачното усилие ще е пропорционално на заводското. Иначе може да се получи голяма разлика, която може да те подведе някъде.Sent from my E2303 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Не съм правил тестове на стенд или сухи сметки, но така ми препоръчаха и след година тестове съм нямал проблеми със задницата. Гарантирам че колегата няма да се доближи до начина по който съм издевателствал над седана. Освен това задницата е сравнително по-лека и затова няма нужда от повече усилване на спирачките. Най-важно е в гумите да няма разлики, че тогава се усеща здраво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Като се метна по-силно надолу в гаража и ми се пускат чистачките Някой има ли идея защо и от какво може да се получава това побъркване на датчика ли на чистачкит ли .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marior Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Здравейте,Вчера паркирах колата и днес тръгвам да паля, слагам ключа в таблото и светва екрана на ММI-a, но този на таблото не светва. Завъртвам ключа но нищо не се случва, не се чува звук за стартер, съответно и не мога да освободя от скорост, тъй като е автоматик. Разкачих акумулатора и после го включих - същото. Идеи какъв може да е проблемът? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pesho13 Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Виж ако има Power disc(или друг подсилен) за тоя модел, керамика в/у стандартен не е най-мъдрото решение.Няма никакъв проблем да се кара керамика върху обикновен диск. Специално се разправях с EBC ( http://ebcbrakes.com/)като взимах керамични накладки. Както се и оказа наистина няма проблем. Иначе бих ги наредил така накладките АТЕ< Текстар < EBC yellowstuff, по евтините е безсмислено да се коментират.Който иска да се спуска от Петрохан на газ/спирачка керамични. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 (Редактирано) To проблем няма шпек, но се износва по-бързо. По добре да вземе по-качествен диск, като така и така ще смня и тях, разликата не е голяма, но ще му удължи живота.М/у другото от ХЕЕД цените за онлайн поръчка бяха по някое време по-добри отколкото от Англия, да си ги свери и тях:http://www.ebcbrakes.bg/catalog.php?type=diskove&make=AUDI&model=A6+Quattro&engine=3.0+TD+%28233%29&from=2004А още нещо да види Redstuff-a като цени сптямо ATE керамика, как му стоят като алтернатива, за мен нямат разлика като представяне. Редактирано 22 Октомври 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Marior ако си прал нещо в багажното, подсуши и пробвай пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 22 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Textar не бих ги сложил пред АТЕ. На мерцедеса АТЕ-то ми държеше 15000 км, докато текстара издържаше едва 10000 и беше доста по-шумен. TRW се справяше малко по-добре от текстара но на 12-13000 заминаха също. Аудито го карам значително по-леко и керамиката на АТЕ изкара 25000км, но аз попринцип съм ужасен към накладките и стила ми на шофиране ги унищожава в съвсем други темпове. Що се отнася до дисковете, естествено че ще работят и на нормален диск, но ефективността им ще е по-ниска... Не случайно има толкова видове дискове (вентилирани, рязани, дупчени и т.н.) и накладки от различни материали (метални, керамични, органични и т.н.) и не всяко с всяко работи добре. Температурата играе най-голяма роля (на къде се предава и т.н.), отвеждането на водата, равномерното износване на накладките и т.н. Както споменах сегашния сет си го сложих по препоръка и съм доволен. За следващия сет обаче смятам да почета малко по-специфично, коя комбинация е най-подходяща за колата, най-малкото защото смятам да се поремапне скоро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Проблемите с дискове и накладки започват при резки спирания 230-100 останалото се покрива от стандартните екуйпманти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 22 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Честно казано не знам защо при теб се получава така. И с мерцедеса и с аудито съм спирал от 200 до 0 по-възможно най-бързия начин и с двете резултата беше само че запалвам накладките . И на двете съм ъпгрейдвал спирачките, но основната разлика беше че мерцедеса е с много по-смотан спирачен апарат и резултата беше, че после с аудито си продължавам без грижи, а на бенца му трябва малко да си припомни че има спирачки Спекулирам, но най-вероятно накладките не отвеждат достатъчно топлина в апарата, а я насочват в диска и затова се криви. За магистрално шофиране металните накладки са най-подходящи, защото нямат нужда от подгряване и имат по-добър първоначален захват, и най-вече отвеждат по-добре топлината от диска. Ако обаче апарата не притиска накладката равномерно, което е допустимо при апарати с 4/6 бутала е възможно да поврежда дискове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Дуга основна причина са термалните инверсии...добре подгряти през локва/вода/сняг е доста честа причина за кривене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts