Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

Дисковете и накладките са супр, с такива съм в момента и се държат прекрасно, класи над тия боклуци Zimmerman и Ferodo, които ми бяха нахвалени за ставащи. Препоръчвам ти да си ги купиш от колегата 

gsb

 

от форума, човека дава супер отстъпки, на две коли си купувам само от него неща, оригинални са, гаранция, фактура, културна работа. И цените са по-добри от ибей определено :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Определено от между мейнстрийм марките, от АТЕ съм най-доволен засега. А иначе колега, ако смяташ да си ъпгрейдваш спирачките, най-добре е да се прави навсякъде, балансирано и с добра идея как смяташ да я караш колата, за да си сглобиш най-правилната комбинация. Аз например на мерцедеса като 90% от времето правех ластици на светофарите и спирах като за последно на следващия, се стигна до там да мина на 5.1 течност :). Има значение дали караш редовно по нанадолнище, дали спираш често в завой, дали товариш колата, дали правиш чести здрави спирания, дали искаш здрав първоначален захват или по-балансиран и т.н. и т.н. Доста сложна тема е попринцип, за да се подходи правилно, а не просто да се тури нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CAR->windows->automatic rear blind-> off.

attachicon.gif20151020_205100.jpg

Много благодаря , колега :)

 

А относно бушоните в колата . някой може ли да удари едно рамо със схема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Въпроса ми е дали десния предпазен колан може да се сложи на мястото на водача?Става въпрос за Ауди а6 2007г.

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено от между мейнстрийм марките, от АТЕ съм най-доволен засега. А иначе колега, ако смяташ да си ъпгрейдваш спирачките, най-добре е да се прави навсякъде, балансирано и с добра идея как смяташ да я караш колата, за да си сглобиш най-правилната комбинация. Аз например на мерцедеса като 90% от времето правех ластици на светофарите и спирах като за последно на следващия, се стигна до там да мина на 5.1 течност :). Има значение дали караш редовно по нанадолнище, дали спираш често в завой, дали товариш колата, дали правиш чести здрави спирания, дали искаш здрав първоначален захват или по-балансиран и т.н. и т.н. Доста сложна тема е попринцип, за да се подходи правилно, а не просто да се тури нещо.

Не съм решил още какво да правя и затова питам. В момента съм със сток дискове и накладки отпред и отзад. Когато купих колата от Ауди дилър бяха сменени и спираше доста добре но вече на 18 000 километра нещата стоят различно. Имам чувството че не спира достатъчно добре особенно когато си бях в България и минавах петроханският проход отначало добре и след това никакви ги нямаше. Тук колата се кара 90% градско и по скоро си мислех за втория варят който каза за спирането. На EBC предлагат дискове вентилирани с нарези с някакви кърбонови сплави плюс керамични накладки. Другият варянт е на ATE керамични само да взема без дисковете защото мойте са нови стокови.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така се бях филмирал като взех колата, точно по Петрохан надолу... Просто тоя камион 2 тона не може да се кара надолу газ спирачка по такова трасе с нормални спирачки. 30к км по-късно накладките още си карат и си спират доволно. Със сигурност има варианти, които ще държат повече, въпросът е заслужаава ли си?

 

П.С. 2 тона празен - с 4 човека си става 2,5...

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали си заслужава наистина но ако има голяма разлика в спирането бих го направил за безопасността на мен и семейството ми . Понякога една идея е от значение особенно при скорости над 150 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ъпгрейдването на спирачките винаги има смисъл, но както споменах е много важно да се направи спрямо реалното им предназначение. Ако набиеш рязани и дупчени дискове с карбонови накладки и 5 или 5.1 течност, ще си адски разочарован, ако не караш на писта :). Аз бихти препоръчал Power Disc ATE-та от пред (вентилирани и рязани) с керамични накладки и вентилирани АТЕ дискове отзад (не рязани) с метални накладки (пак АТЕ). Профилактично си смени спирачната течност с Dot4 на АТЕ и ако има нужда смени маркучите пак с на АТЕ (не са много скъпи). Аз лично карам с метални маркучи на Goodridge или HoseTechnic, но е малко излишно :). Препоръчително е и да си обслужиш апаратите ако не си го правил отдавна. Един МОТ тест си правиш после да видиш дали апаратите спират еднакво и си ти. Тук комплекта дискове, накладки и течност стъпи на около 900лв ако помня добре.

 

С тази комбинация не би трябвало да имаш проблеми в повечето ситуации на пътя. Дюлевия проход го минах на доста високо темпо с натоварено комбито, където само съм пренесъл предните дискове и накладки и нямах никакви драми. Керамиката захапва малко по-бавно и позволява комфортно спиране в градски условия, но има и страхотен захват при аварийно спиране. Не шумят изобщо и не цапат джантите. 1 година карах този комплект на седана и се справя перфектно. Смятам че с по-скъпи подобрения вече трябвя да се има в предвид стила на шофиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се заяждам, но според мен всеки сет може да бъде прегрят с идиотизъм. Те хората инженери в Инглощат са смятали за нормално каране колко стига, вече ако си рейсър със семейството е друг въпрос :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще се спра на EBC и от няхния магазин ще си комплектовам всичко. Но ще послушам колегата kainy за подбора задни вентилирани с нормални накладки,а предните вентилирани с нарези с карбонови сплави и керамични накладки

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта логика е, че ако са една серия, разпределението на спирачното усилие ще е пропорционално на заводското. Иначе може да се получи голяма разлика, която може да те подведе някъде.

Sent from my E2303 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм правил тестове на стенд или сухи сметки, но така ми препоръчаха и след година тестове съм нямал проблеми със задницата. Гарантирам че колегата няма да се доближи до начина по който съм издевателствал над седана. Освен това задницата е сравнително по-лека и затова няма нужда от повече усилване на спирачките. Най-важно е в гумите да няма разлики, че тогава се усеща здраво :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се метна по-силно надолу в гаража и ми се пускат чистачките :)

Някой има ли идея защо и от какво може да се получава това побъркване на датчика ли на чистачкит ли ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Вчера паркирах колата и днес тръгвам да паля, слагам ключа в таблото и светва екрана на ММI-a, но този на таблото не светва. Завъртвам ключа но нищо не се случва, не се чува звук за стартер, съответно и не мога да освободя от скорост, тъй като е автоматик. Разкачих акумулатора и после го включих - същото. Идеи какъв може да е проблемът?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ако има Power disc(или друг подсилен) за тоя модел, керамика в/у стандартен не е най-мъдрото решение.

Няма никакъв проблем да се кара керамика върху обикновен диск. Специално се разправях с EBC ( http://ebcbrakes.com/)като взимах керамични накладки. Както се и оказа наистина няма проблем.

Иначе бих ги наредил така накладките АТЕ< Текстар < EBC yellowstuff, по евтините е безсмислено да се коментират.

Който иска да се спуска от Петрохан на газ/спирачка керамични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To проблем няма шпек, но се износва по-бързо. По добре да вземе по-качествен диск, като така и така ще смня и тях, разликата не е голяма, но ще му удължи живота.

М/у другото от ХЕЕД цените за онлайн поръчка бяха по някое време по-добри отколкото от Англия, да си ги свери и тях:

http://www.ebcbrakes.bg/catalog.php?type=diskove&make=AUDI&model=A6+Quattro&engine=3.0+TD+%28233%29&from=2004

А още нещо да види Redstuff-a като цени сптямо ATE керамика, как му стоят като алтернатива, за мен нямат разлика като представяне.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Textar не бих ги сложил пред АТЕ. На мерцедеса АТЕ-то ми държеше 15000 км, докато текстара издържаше едва 10000 и беше доста по-шумен. TRW се справяше малко по-добре от текстара но на 12-13000 заминаха също. Аудито го карам значително по-леко и керамиката на АТЕ изкара 25000км, но аз попринцип съм ужасен към накладките и стила ми на шофиране ги унищожава в съвсем други темпове.

 

Що се отнася до дисковете, естествено че ще работят и на нормален диск, но ефективността им ще е по-ниска... Не случайно има толкова видове дискове (вентилирани, рязани, дупчени и т.н.) и накладки от различни материали (метални, керамични, органични и т.н.) и не всяко с всяко работи добре. Температурата играе най-голяма роля (на къде се предава и т.н.), отвеждането на водата, равномерното износване на накладките и т.н. Както споменах сегашния сет си го сложих по препоръка и съм доволен. За следващия сет обаче смятам да почета малко по-специфично, коя комбинация е най-подходяща за колата, най-малкото защото смятам да се поремапне скоро :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не знам защо при теб се получава така. И с мерцедеса и с аудито съм спирал от 200 до 0 по-възможно най-бързия начин и с двете резултата беше само че запалвам накладките :). И на двете съм ъпгрейдвал спирачките, но основната разлика беше че мерцедеса е с много по-смотан спирачен апарат и резултата беше, че после с аудито си продължавам без грижи, а на бенца му трябва малко да си припомни че има спирачки :)

 

Спекулирам, но най-вероятно накладките не отвеждат достатъчно топлина в апарата, а я насочват в диска и затова се криви. За магистрално шофиране металните накладки са най-подходящи, защото нямат нужда от подгряване и имат по-добър първоначален захват, и най-вече отвеждат по-добре топлината от диска. Ако обаче апарата не притиска накладката равномерно, което е допустимо при апарати с 4/6 бутала е възможно да поврежда дискове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...