Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Винаги може още, свали от 8.7 до 6.8, което е доста.

Sent from my E2303 using Tapatalk

Твойта за колко ги прави?

Sent from my E2303 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е доста серизона разлика за 40на коня от чип, при едни и същи условия ли си го мерил, денивилация, темепература. А сток стойността е много над каталожната, да не си мал преди това проблеми с DPF, EGR...доста ми се вижда зле това близо 9сек 0-100.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е при еднакви условия, но и двете бяха в София. Осезаема е разликата. Сега от първия път удари 7.0. Преди това си въртеше високи 8-ци. Даже още може да свали според мен, това го направи с 2 опита измежду трафика преди 1 час :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята с лаунч не съм я пробвал, не е много хубаво за Строниц-а, но предвид че е близо 400кс на колелата стойностите трбява да съм към 4сек 0-100 15сек 0-200 и 12.2-3 402м

Големи и тежки коли са си.

 

 

Стоково е по 9сек до 100км/ч.

 

Kак 9 сек Стефан Ауди твърдят 7.6...чак толкова да са нагли и да ни е кофти горивото не ми се вярва

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7.8 я дават мойта на книга, ама не се доближи като мерихме.

400 whp?  :unsure:  Какво си и причинил, ако не е тайна? :)

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо особено това + някакъв интейк + ремап, просто мотора е доста дащен.

Сега обмислям ограничителя дали да не стане на 7300рмп-а че то си има и такива ремапи за DL501(APR/GIAC)...ама нещо се колебая...май и 7к стигат

post-83136-0-58792300-1445700572_thumb.p

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E може и по-евтино, ако това е целта..без ролка е 40-50кс по-малко, ремап в БГ или РЕВО за 900евро и 420-30кс си си вадят.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се возих в едно дизелово комби и ми направи впечатление, че когато климатроника работи и е нагласен а духа на 1,2 и 3 степен когато колата спира и тръгва...се чуват как отварят и затварят.. Това нормално ли е ? Щото при мен такива шумове няма грам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм решил нищо, просто определих колата. Може да си управлява входящия въздух по друг начин, няма от къде да знам. Забравих да видя ако изключа онази опция да върти автомаично само вътре, ако външния не е хубав.. Дори не знам как работи точно. Но ми се стори абсурдно шумно затварянето на клапите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да има някоя блокирала клапа, която се опитва да се отвори/затвори и понеже не успява си трака моторчето в опит. Чува се само на място, щото е по тихо в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се чува моторчето, а клапите как затварят.. Все едно се хлопва капаче и то няколко пъти... После ще видя и при мен но май не се чуват..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, моторчето движи клапата, която не успява да стигне желаната позиция и си трака. Клапата се чува, не самото моторче. Моята е дизел и не тракат клапите на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Желяз е 6.4 сек със последните подобрения и спрени клапи и 19-ки на 15 градуса.

6.3 беше преди година с 17-ките на 10-12 градуса.

Още малко да стане студено и като сложа зимните то ще си покаже...

8426896r.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...