kazichene Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 Привет на всички. Изникнаха няколко питанки. Първата е, че някой път се усеща миризма на изгорели газове в купето. Като включа климатроника се усилва, явно от някъде изпуска или нещо такова, не знам. От къде може да идват тези изгорели газове? Не е от уплътненията на дюзите, защото са сменяни, възможно ли е да е свързано със позапушен ДПФ и катализатор? Втората питанка е, че от известно време съм с нов съединител (ръчка) и първа влиза по-трудно от преди, а втора някой път влиза трудно, някой път изобщо не влиза, а някой път влиза нормално. Забелязах, че когато връщам от трета на втора няма никакво запъване, когато включвам втора на ниски обороти също влиза с лекота, но когато на първа изтегля повече и включвам втора на по-високи обороти тогава втора влиза по-трудно или изобщо не влиза. На какво може да се дължи това?Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 При мен ухаеше от запушен катализатор. Откъде избива точно не знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 Копчето за отваряне на багажника от шофьорската врата спря да работи. Багажника се отваря с ключ или дистанционно. Механизма го чистих и смазвах преди месец. Единствено копчето на вратата не отваря багажника, но свети. Къде може да е проблема?Ключалката е завъртяна на I.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxuell Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 С тия мапове на дизелите сте почти като 4,2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 А може ли да е над 4.2? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Може,ако е на метан... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 (Редактирано) 4.2 335кс е по-бавен до 100 с някоя десета. След това до 200 ще е към 2-3 сек по-бърз.Това спрямо ремапнатите резултати на предната страница, съдейки по терминалната на 400м. Редактирано 26 Октомври 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Колеги добър сервиз в София където правят реглаж преден заден мост? Че боднах зимните гуми и искам да мина.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 26 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Отдавна не ми се е налагало да го правя, но за Маргел не съм чувал оплаквания, така че би трябвало да ти свършат работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 за реглаж останах доволен от работата при Дунев в Дианабат. Точно зад картинг пистата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 А как може да останеш недоволен от тая услуга? Не мен последния път ми дадоха един лист и това беше... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 След реглаж да не са ти изравнили волана както трябва, колата да дърпа на страна на прав път... и такива случки е имало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 някъде бях чел преди че е хубаво всеки път като се сменят зимни с летни гуми да се направи и реглаж не знам колко е оправдано това обаче.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Пресилено ми се вижда.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 (Редактирано) Достатъчно е да се закачат уредите, ако има нужда се прави, ако няма се свалят и по живо по здраво. С нашите пътища си струва да се прави според мен това упражнение не струва милони, но може да доведе до неприятни последици, износвания на гуми, излишно натоварване на скъпи компоненти и т.н. Motoexpert ползвам за тази дейност. Редактирано 26 Октомври 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Heed в надежда... Този там определено знае какво прави, за разлика от всички други лайци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Абсолютно безсмислено е да се прави реглаж ако нищо по колата не е пипано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 А това беше най-безсмисленото мнение... Явно не си караш колата, да не говорим, че има разлика между различните сетове джанти и гуми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Не всички карат с различни размери зиме и лете.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 А това беше най-безсмисленото мнение... Явно не си караш колата, да не говорим, че има разлика между различните сетове джанти и гуми...Разясни на нас незнаещите какво значение има с какви джанти и гуми ще се кара и какво точно се регулира при различните гуми/джанти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Ще те оставя сам да видиш разликата, като идеш на реглаж с един сет и после с друг.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Толев, точно това има предвид под това да се ходи на реглаж при всяка смяна на зимни-летни гуми. Именно че при повечето хора, включително и при мен, говорим за различни размери гуми и джанти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Аз ходя в Ади95 и там ми въртят и магарето, ако е накриво сложено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 моля ви ми кажете филтрите на купето стрелката на която пише air flow как да я разбирам на къде трябва да сочи към двигателя или към купето...? че реших сам да си ги сменя и съм в дилема нещо и се притеснявам да не ги обърна мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts