Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

Привет на всички. Изникнаха няколко питанки. Първата е, че някой път се усеща миризма на изгорели газове в купето. Като включа климатроника се усилва, явно от някъде изпуска или нещо такова, не знам. От къде може да идват тези изгорели газове? Не е от уплътненията на дюзите, защото са сменяни, възможно ли е да е свързано със позапушен ДПФ и катализатор? Втората питанка е, че от известно време съм с нов съединител (ръчка) и първа влиза по-трудно от преди, а втора някой път влиза трудно, някой път изобщо не влиза, а някой път влиза нормално. Забелязах, че когато връщам от трета на втора няма никакво запъване, когато включвам втора на ниски обороти също влиза с лекота, но когато на първа изтегля повече и включвам втора на по-високи обороти тогава втора влиза по-трудно или изобщо не влиза. На какво може да се дължи това?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Копчето за отваряне на багажника от шофьорската врата спря да работи.

Багажника се отваря с ключ или дистанционно. Механизма го чистих и смазвах преди месец. Единствено копчето на вратата не отваря багажника, но свети. Къде може да е проблема?

Ключалката е завъртяна на I.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.2 335кс е по-бавен до 100 с някоя десета. След това до 200 ще е към 2-3 сек по-бърз.

Това спрямо ремапнатите резултати на предната страница, съдейки по терминалната на 400м.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не ми се е налагало да го правя, но за Маргел не съм чувал оплаквания, така че би трябвало да ти свършат работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някъде бях чел преди че е хубаво всеки път като се сменят зимни с летни гуми да се направи и реглаж

 

не знам колко е оправдано това обаче..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчно е да се закачат уредите, ако има нужда се прави, ако няма се свалят и по живо по здраво. С нашите пътища си струва да се прави според мен това упражнение не струва милони, но може да доведе до неприятни последици, износвания на гуми, излишно натоварване на скъпи компоненти и т.н.

 

Motoexpert ползвам за тази дейност.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това беше най-безсмисленото мнение... Явно не си караш колата, да не говорим, че има разлика между различните сетове джанти и гуми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това беше най-безсмисленото мнение... Явно не си караш колата, да не говорим, че има разлика между различните сетове джанти и гуми...

Разясни на нас незнаещите какво значение има с какви джанти и гуми ще се кара и какво точно се регулира при различните гуми/джанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толев,

 

точно това има предвид под това да се ходи на реглаж при всяка смяна на зимни-летни гуми.

 

Именно че при повечето хора, включително и при мен, говорим за  различни размери гуми и джанти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моля ви ми кажете филтрите на купето стрелката на която пише air flow как да я разбирам на къде трябва да сочи към двигателя или към купето...? че реших сам да си ги сменя и съм в дилема нещо и се притеснявам да не ги обърна :)

 

мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...