Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

3 часа е доста пресилено, може би зависи и от автомобила де. Но под бързо имам предвид, че не си оставяш там колата и след ден-два да я вземеш, а в рамките на час-два пиеш едно кафе в Мол-а или хапваш нещо и си я вземаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Затова написах, че зависи от кола и модел. Не е само цената определяща. Има коли, които са безрискови(разбирай крадците нямат пособия за тях..колкото и абсурдно да звучи) и не е задължително дори на доста по-висока цена да е каското. Най-добре е да си провери за неговата, дали се изисква...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На твоята кола няма да сложат подобно нещо.Не се притеснявай.Аз съм в лев инс и вече са с по-нови системи само ключа ще си ползваш.На по-старите коли слагат такива глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На твоята кола няма да сложат подобно нещо.Не се притеснявай.Аз съм в лев инс и вече са с по-нови системи само ключа ще си ползваш.На по-старите коли слагат такива глупости.

 

Какво имаш предвид под по-стари на S5 2010 преди няма и 2 месеца сложиха точно такова, понеже е с безконтактно палене. За 4Ф не мога да коментирам как би било.

На А7 не ми сложиха, както казах "понеже не ги крадяли" (тея МЕД17-ки явно не са кошмар само за маперите :) )и нямало нужда естествено поисках писмено становище, че в общите условия наистина над някаква сума пише че е задължително, дадоха ми ...иначе и аз щях да мъкна такава глупост.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така се бях филмирал като взех колата, точно по Петрохан надолу... Просто тоя камион 2 тона не може да се кара надолу газ спирачка по такова трасе с нормални спирачки. 30к км по-късно накладките още си карат и си спират доволно. Със сигурност има варианти, които ще държат повече, въпросът е заслужаава ли си?

 

П.С. 2 тона празен - с 4 човека си става 2,5...

 С пълен резервоар до дупка колата е под 1850 кг. 

С 2 човека по 80 кг. плюс пълен резервоар колата е 2 тона. Не е чак такъв кютук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 3тди седана 4Ф почва от към близо 2тона. Спрямо екстрите може да достигне поне още 150-200кг...само един шибидах добавя към 70-на.

От къде черпиш информация за масата ? 

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Аз нямам шибедах - от написаното на колата го черпя. 

 

Има ли някой с каско в ЛевИнс и дали са му слагали имобилайзер ?

 

Сложиха ми го за 40 минути, понеже аз си го взех преди това от офиса на ЛевИнс и успях да го огледам какво представлява....Никакви транспондери после няма.

И има една тънкост после да внимаваш, че аз се насметох точно така една вечер, всичко свети, колата на контакт, ама не пали :) Питай ги като ти го сложат. 

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок твоята може и да е по-лека, но едва ли е под 1900кг реално мини я измери някой път, масово рапортуват над 2т с пасажер и резервоар както се мерят. Но дали е 1.9 или 2т разликата не е фрапираща...доста тежка кола си е.

Транспорндер слагат на безключово палене сага проверих. Да каже Тотев като се върне колко време са му отнели, но без да засичам не беше повече от час, час и малко операцията.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесно е да отидете на сметището и да си претеглите колата. Килограмите по каталозите предполагам ги пишат за базовия модел, което както е споменато горе е далеч от истината. Кой знае колко вдига теглото само въздушното окачване например. Иначе якото е че разликата между седан и комби е само 50 кила :)

 

 С пълен резервоар до дупка колата е под 1850 кг. 

С 2 човека по 80 кг. плюс пълен резервоар колата е 2 тона. Не е чак такъв кютук.

 

Аз какво да кажа като съм 150 кила :) Като сложа и брат ми вътре с още 110+ и слизам да напомпвам гумите :D. Тежка си е колата, а най-вече и не е балансирана тежеста, а като се накачулим с братото съвсем ѝ разказваме играта на баланса :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата 2.0тди седан без шибеНдах, с касетката с инструментите, 1/2 резервоар тежеше 1750кг, мерих го на Надин. 25кг е 100Ач акумулатор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И остай ли им я после  :hilezh:

 

100А на Б8 оригиналния с датчик и т.н. 28-29 кила го измерих, варта мисля беше ОЕМ-а :))

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 1960 по талон. Авант с шибедах. 4 човека по средно 100 кила се возихме към Видин, всеки с по един сак и нафта до горе. Спусках газ-спирачка и долу вече нямаше спирачка :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конзола, но ако е в начален стадий трябва с чистене да се закрепи до първия голям студ!

Оказа се кормилната конзола, оправи се с чистене на грешката. Явно се е прецакала. Някой може ли да каже дали може да се махне заключването, че да не се купува нова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой мисля, че вече го бе махал и няма ядове повече. Аз също съм за махане на заключването, защото така или иначе това е отживелица и не предпазва от днешните крадци нищо, пък и парите които спестяваш от нова колона са си доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се кормилната конзола, оправи се с чистене на грешката. Явно се е прецакала. Някой може ли да каже дали може да се махне заключването, че да не се купува нова?

Някакъв вариант е да си купиш ELM327 bluetooth адаптер (20-30лв), който да ръгнеш в диагностичната букса да си стои непрекъснато. Ако си с Андроид телефон си качи "VAG Erase DTC"  и като ти откаже кормилната колона просто изтрий грешката. Това е временно решение, но пък отнема 1 минута да си изтриеш грешката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...