Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Някой да има идея къде мога да отида да си проверя спирачките, че ми е интересно да видя дали има разлика между отделните колела по ос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало всеки пунк за ГТП да ти свърши работа. Виж някой по-новичък, дето са се заредили с по-хубави машинки. Аз моите ги бях тествал в Люлин, преди Лукойла (към тунела), но можеха да тестват само процентната разлика, а би трябвало да могат да ти кажат и спирачния път. На мерцедеса с малко ръчкане по спирачките успях да ги докарам до 2% разлика :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета изтрих адаптацийте на джипа който е със 6-степенен автоматик 6hp26 обаче почна да ги включва по-остро.Един БМВ-джия ми каза че не винаги ставало от първия път и че при него се е получило перфектно чак от третия път.Въпроса ми е има ли нещо вярно в думите му и като го изтрия трябва ли да се кара определено време без да се гаси колата примерно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го изтри със задържането на газта там и контакт ли или през софтуера. До колкото съм чел няма причина да се кара по-дълго без да се гаси. Процеса по адаптация е доста продължителен. Това което съм правил и чел е за 6hp28 но едва ли има има някаква разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не със софтуер ги изтрих.А вярно ли е че понякога се налага няколко пъти да се трият.При теб имаше ли разлика? И колко време след това продължава адаптацията ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал да се трият няколко пъти. Разлика имаше в началото риташе повече за няколко дни се нагоди и след това сякаш предчустваше по-добре какво мисля, че като караме и аз и жената малко трудно да се нагоди на стила на каране точно моя :))

Пробвай и с по-юзърския медот за триене с контакт 10-15сек на кикдаун и после палене. 

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил съм го няколко пъти преди година и като че ли имаше разлика.Като намалях и връщаше предавка с около 20 км и става много неприятно.С този начин като че ли изчезна но са ми казвали че по този начин с педала не ставало нищо.По-добре е със софтуер да се изтрият и да се пробва няколко пъти докато не стане.И тук в ауди форума съм чел,че някой колега беше правил адаптация 3 пъти докато станат нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета изтрих адаптацийте на джипа който е със 6-степенен автоматик 6hp26 обаче почна да ги включва по-остро.Един БМВ-джия ми каза че не винаги ставало от първия път и че при него се е получило перфектно чак от третия път.Въпроса ми е има ли нещо вярно в думите му и като го изтрия трябва ли да се кара определено време без да се гаси колата примерно?

Колега, тоя бмв-джия много не го слушай, щото до хубаво няма да те докара :)

След като си изтрил адаптациите на кутията си върнал фабричните настройки, които пасват само на чисто нова кутия. Нормално е да започне да ги включва по-остро. И още 100 пъти да ги затриеш, все тая... Кутията си иска адаптация. Тя може и сама да се адаптира, но не напълно. Ако си правил/виждал какво е адаптацията, ще ти стане ясно, че няма шанс този режим на каране да се постигне при нормална експлоатация. 

И на 6HP26 съм правил. Малко по-капризна е тая кутия към адаптацията. 6HP19 по-бърже става.

След известно каране ще е по-добре, но няма да е както преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И твоя съвет какъв е ? След като са изтрити как да се кара колата в началото ? Никога не съм правил адаптация и нямам представа какво представлява.Аз си мисля че триеш адаптациите и почваш да караш или бъркам ?

Редактирано от DonTodi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами трябва да направиш адаптация. Триенето на стойностите се прави преди да почнеш самата адаптация. То си има софт и процедура, не е само ресет и айде газ....

Тя колата няма да спре като си изтрил стойностите, просто ще ги сменя по-остро. Може да ти "разваля" удоволствието от комфортната возия.

Моята като си я адаптирах и направо заспа.

За тези кутии - нов софт, ново масло и адаптация и забравяш за нея

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тъй като съм в Англия и досега не ми се е налагало да купувам зимни гуми , а сега го обмислям да се прибирам за коледа и нова година с колата и гледам една камара сходни гуми като Dunlop Winter Sport 5 , Michelin Primacy Alpin PA3 , Goodyear UltraGrip Performance GEN-1 и Nokian WR A3 ако споделите мнения и реални наблюдения ще съм благодарен. Като съм се спрял засега на Goodyear.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди бях с Goodyear и бях много доволен докато сега съм с continental и ми се струват даже още по-добри. От изброените каквото и да вземеш са си добри. То и тук още зима няма та...

Редактирано от Broom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж новият модел на Нокиан wr D4, първата зимна гума в света със спирачен индекс А на мокро, аз смени А4 Мишелин с такива, за съжаление няма време да бъдат тествани все още :)

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Goodyear Ultragrip Performance 2, е гумата.. като човек който се рови в ебаси снеговете и го валят странишни дъждове.... и цели винаги кишата ти препоръзвам тази гума. Карал съм с Мишлен, Конти, Нокиан, Дълоп и Бриджстоун, но определено на всеки 2 години си взимам най-новия перформънс модел на GY и само той не ме е предал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nokian WR D4 са на цена £74 за бройка всички останали варират от £81 до £84 дори Nokian WR A3 е £81,80 Макар, че познатите ми около мен викат че със това Quattro нямало кой знае какво значение с какви гуми ще съм но честно казано не ми се правят експерименти особено като ще съм с децата. Ако ще съм сам както и да е , а и нямам никакво наблюдение на колата върху сняг като поведение и т.н На пясък и тиня в горски терен няма ядове ама си е друго зимно време отделно караш доста по висока скорост от колкото в шубраците или на плажа.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...