Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Този диск е за help-a на MMI. Могат да се сменят и някои настройки по нея.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този диск ти е handbook в смисъл книжката на колата в електронен вариант. Слага се в CD-то в жабата, а го чете когато натиснеш бутона car и горе в дясно ти излиза handbook когато избереш handbook-а ще го зареди.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с ODIS наще хора премахват CP, не ги слушай тия приемчици.

 

Последно един колега като ходи му взеха 35 или 40лв за отключване на усилвателя плюс 50лв че е седяла 1 час колата там :) Това в Порше Запад. Аз ще ходя най-вероятно за отключване на автоматика, навигацията и клима панела и ще кажа после колко са ме удрусали. Освен това колегата го приеха само в Понеделник, защото само тогава се отключвало от само някъв си бай германец, дистанционно :D

 

Правят го така, защото бай германеца провеярява да не са от крадена кола частите. Проверяват шасито да не обявено някъде си и ако е те привикват да даваш обяснения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако модула новия е 1:1 със стария може да презапоиш чипа с информацията за шасито.

Така правят с кормилните колони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си от морга плафон под вратите където седят. На външен вид са 1:1, но новия има едно малко резисторче. Някой има ли идея за какво служи? 

 

Личи си, че е слаган фабрично, пък и тези без резистор пак си имат държачи за него.

footwell-regular_bulb.jpg

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой беше писал за ремонт на дроселови клапи, така ли е или ремонта е свързан с купуване на нова клапа от Порше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта е в два варианта: само с почистване или трябва да се ремонтират едни пластмасови зъбни колелца. Не мисля че има ремонтни комплекти, а някъде се изработваха такива по поръчка. Ако си спомням правилно един познат с туарег си прави колелцата и му излезе около 250лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега, ще видя точно грешката и ще взема нов най-вероятно, тъпоти е че сам го прецаках, като изключих дебитомера и се прецака дросела :), така че съвет от мен - If it ain't broken, don't fix it

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

250 не е ли малко множко за 1-2 зъбни колелца?

Има ли някаква причина заводски да са пластмасови (освен за да ни взимат парите)?

В Италия ползват епоксидна смола и финна пила, за да ги оправят.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой знае ли Allroad, който е оригинално 2 цвята (броните, веждите и праговете са сиви на черна кола), дали може да се направи един цвят, т.е. тези елементи да се боядисат в цвета на купето?

 

П.С. То е ясно, че може... ама лесно ли се махат? :D

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е шайба и/или лагер на климатроник на 4F? Проблемът при мен е, че се чува някакво свирене, което не се появява веднага след палене, а след като колата загрее. Изчезва когато изключа климатика, затова предполагам, че е от шайбата, или лагера му. Търсих по интернет за цена като част, но не намерих информация. Дали пък има начин да му се капне малко грес (на лагера), за да се провери дали ще се оправи, или само смяна му е майката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера най-веротно е капсулован. Предполагам ще се смени лесно ако се разглоби и извади. Кофтито е ако спече и ти направи мазало. Според мен отиди в морга и виж въпросната част как е направена и дали може да се смени само лагера. Не вярвам да нямат някакви компресори по моргите.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е шайба и/или лагер на климатроник на 4F? Проблемът при мен е, че се чува някакво свирене, което не се появява веднага след палене, а след като колата загрее. Изчезва когато изключа климатика, затова предполагам, че е от шайбата, или лагера му. Търсих по интернет за цена като част, но не намерих информация. Дали пък има начин да му се капне малко грес (на лагера), за да се провери дали ще се оправи, или само смяна му е майката?

Колега по скоро някоя ролка или шайбата на алтернатора  ти свирят,ако е лагер на шайбата той румоли.Шайбата на алтернатора би трябвало да е инерционна(мисля така се казваше) в едната посока да превърта,много често като зацепи и в двете посоки  започва да присвирва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чува се някакво виене с висок тон. Не дотам силно, че да надвика радиото и не постоянно. В момента, в който изключа климатика, постепенно заглъхва (за около 1 - 2 секунди). Досега не съм го чувал при изключен климатик. Това ме наведе на мисълта за лагер на компресора, но може да е и нещо друго. Ако е алтернатора, не би ли трябвало да вие постоянно, или да започне малко след палене, когато е натоварен най-много?

Ще я карам за оглед, предполагам, че ще се установи за какво става дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е шайба и/или лагер на климатроник на 4F? Проблемът при мен е, че се чува някакво свирене, което не се появява веднага след палене, а след като колата загрее. Изчезва когато изключа климатика, затова предполагам, че е от шайбата, или лагера му. Търсих по интернет за цена като част, но не намерих информация. Дали пък има начин да му се капне малко грес (на лагера), за да се провери дали ще се оправи, или само смяна му е майката?

Сменя се целия компресор,преди месец минах през тази процедура,лошото е че вътре в компресора има много бутала и лагери и не се знае дали проблемът ти е в шайбата ,във всички сервизи ми препоръчаха смяна на компресора,който от своя страна е постоянно зацепен и сам си направи сметка на колко хиляди километри е ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корите от задната страна на предните седалки са ми за претапициране.

Мъчих се да ги свалям, но нестава. Някой знае ли как се свалят?

6a0557b8aba47c76f3626d6a2f668d4d.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там, където е спукана пластмасата, има по една щипка. С дърпане и използване на нещо пластмасово като лост се вадят. Има едни ластици долу, които се откачат от седалката.

Без да извадиш седалката от колата май няма да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...