Nikola_RS Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Някой знае ли този диск за какво се използва,сложих го на колата но не го чете,сложих го в компютъра. ...и там не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 (Редактирано) Този диск е за help-a на MMI. Могат да се сменят и някои настройки по нея. Редактирано 5 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 а къде се слага и как тръгва,защото чейнджера в жабката не го чете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 (Редактирано) Този диск ти е handbook в смисъл книжката на колата в електронен вариант. Слага се в CD-то в жабата, а го чете когато натиснеш бутона car и горе в дясно ти излиза handbook когато избереш handbook-а ще го зареди. Редактирано 5 Ноември 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskox Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Здравейте издирвам label file : 03G-906-016-BRE.LBL за vcds някой ако му се намира ще съм много благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 7 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2015 Някой знае ли кой е бушона на светлините на номера ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Не знам дали има изобщо, иначе си виж книжката на колата или панелите с бушони - там са описани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Потресен съм, А8 4.2тди пълна стоковица с 180 на автопилот гори 10.5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 с ODIS наще хора премахват CP, не ги слушай тия приемчици. Последно един колега като ходи му взеха 35 или 40лв за отключване на усилвателя плюс 50лв че е седяла 1 час колата там Това в Порше Запад. Аз ще ходя най-вероятно за отключване на автоматика, навигацията и клима панела и ще кажа после колко са ме удрусали. Освен това колегата го приеха само в Понеделник, защото само тогава се отключвало от само някъв си бай германец, дистанционно . Правят го така, защото бай германеца провеярява да не са от крадена кола частите. Проверяват шасито да не обявено някъде си и ако е те привикват да даваш обяснения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Ако модула новия е 1:1 със стария може да презапоиш чипа с информацията за шасито. Така правят с кормилните колони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 (Редактирано) Купих си от морга плафон под вратите където седят. На външен вид са 1:1, но новия има едно малко резисторче. Някой има ли идея за какво служи? Личи си, че е слаган фабрично, пък и тези без резистор пак си имат държачи за него. Редактирано 8 Ноември 2015 от zafirovp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Това е диод. Вероятно, за да не връща по инсталацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 9 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2015 Някой беше писал за ремонт на дроселови клапи, така ли е или ремонта е свързан с купуване на нова клапа от Порше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 9 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2015 Ремонта е в два варианта: само с почистване или трябва да се ремонтират едни пластмасови зъбни колелца. Не мисля че има ремонтни комплекти, а някъде се изработваха такива по поръчка. Ако си спомням правилно един познат с туарег си прави колелцата и му излезе около 250лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 9 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2015 (Редактирано) мерси колега, ще видя точно грешката и ще взема нов най-вероятно, тъпоти е че сам го прецаках, като изключих дебитомера и се прецака дросела , така че съвет от мен - If it ain't broken, don't fix it Редактирано 9 Ноември 2015 от Preslito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 9 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2015 (Редактирано) 250 не е ли малко множко за 1-2 зъбни колелца? Има ли някаква причина заводски да са пластмасови (освен за да ни взимат парите)?В Италия ползват епоксидна смола и финна пила, за да ги оправят.Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 9 Ноември 2015 от zafirovp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 9 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2015 Мисля че си му изрязаха нови и затова, не помня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 10 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2015 (Редактирано) Колеги, някой знае ли Allroad, който е оригинално 2 цвята (броните, веждите и праговете са сиви на черна кола), дали може да се направи един цвят, т.е. тези елементи да се боядисат в цвета на купето? П.С. То е ясно, че може... ама лесно ли се махат? Редактирано 10 Ноември 2015 от hysterics Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 10 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2015 Някой сменял ли е шайба и/или лагер на климатроник на 4F? Проблемът при мен е, че се чува някакво свирене, което не се появява веднага след палене, а след като колата загрее. Изчезва когато изключа климатика, затова предполагам, че е от шайбата, или лагера му. Търсих по интернет за цена като част, но не намерих информация. Дали пък има начин да му се капне малко грес (на лагера), за да се провери дали ще се оправи, или само смяна му е майката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 10 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2015 (Редактирано) Лагера най-веротно е капсулован. Предполагам ще се смени лесно ако се разглоби и извади. Кофтито е ако спече и ти направи мазало. Според мен отиди в морга и виж въпросната част как е направена и дали може да се смени само лагера. Не вярвам да нямат някакви компресори по моргите. Редактирано 10 Ноември 2015 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 10 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2015 Някой сменял ли е шайба и/или лагер на климатроник на 4F? Проблемът при мен е, че се чува някакво свирене, което не се появява веднага след палене, а след като колата загрее. Изчезва когато изключа климатика, затова предполагам, че е от шайбата, или лагера му. Търсих по интернет за цена като част, но не намерих информация. Дали пък има начин да му се капне малко грес (на лагера), за да се провери дали ще се оправи, или само смяна му е майката?Колега по скоро някоя ролка или шайбата на алтернатора ти свирят,ако е лагер на шайбата той румоли.Шайбата на алтернатора би трябвало да е инерционна(мисля така се казваше) в едната посока да превърта,много често като зацепи и в двете посоки започва да присвирва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 Чува се някакво виене с висок тон. Не дотам силно, че да надвика радиото и не постоянно. В момента, в който изключа климатика, постепенно заглъхва (за около 1 - 2 секунди). Досега не съм го чувал при изключен климатик. Това ме наведе на мисълта за лагер на компресора, но може да е и нещо друго. Ако е алтернатора, не би ли трябвало да вие постоянно, или да започне малко след палене, когато е натоварен най-много? Ще я карам за оглед, предполагам, че ще се установи за какво става дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 Някой сменял ли е шайба и/или лагер на климатроник на 4F? Проблемът при мен е, че се чува някакво свирене, което не се появява веднага след палене, а след като колата загрее. Изчезва когато изключа климатика, затова предполагам, че е от шайбата, или лагера му. Търсих по интернет за цена като част, но не намерих информация. Дали пък има начин да му се капне малко грес (на лагера), за да се провери дали ще се оправи, или само смяна му е майката?Сменя се целия компресор,преди месец минах през тази процедура,лошото е че вътре в компресора има много бутала и лагери и не се знае дали проблемът ти е в шайбата ,във всички сервизи ми препоръчаха смяна на компресора,който от своя страна е постоянно зацепен и сам си направи сметка на колко хиляди километри е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 Корите от задната страна на предните седалки са ми за претапициране.Мъчих се да ги свалям, но нестава. Някой знае ли как се свалят?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 Там, където е спукана пластмасата, има по една щипка. С дърпане и използване на нещо пластмасово като лост се вадят. Има едни ластици долу, които се откачат от седалката.Без да извадиш седалката от колата май няма да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts