Jump to content

Мнения относно конкретна обява AUDI A4 2.5 TDI 163hp. Tiptronic


Recommended Posts

Тая кола е като да чукаш без гума - хубаво е, но в един хубав момент ще се прецакаш :)

И е мултитроник :)

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата на снимки е добре,на място може да е друго.

Щом е швейцарка знам за какво става дума/в положителен смисъл за МПС от там/.

Тоя търговец е бог на късия разказ и май всичките му обяви са така надъхано описани.

Кутията е автоматична мултитроник/безстепенна/,типтроника е само при 2.5TDI V6 180 коня при А4/В6/демек с quattro задвижването.

Кода на мотора трябва да е BCZ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно поради факта, че е швейцарска съм положително настроен. Знам, че наистина е поддържана и с история, но този двигател и след като се оказва, че е мултитроник, май не е добра оферта...резюмето на обявата и мен ме дразни ;д

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на консумативи, регистрация, данъци, каско, гуми, спирачки, евентуален ремонт на автомата, мотора, гнп-то и т.н. Не е задължително да ти се случи всичко на веднъж, но е много вероятно при закупуване на стара кола. 

Разширителния съд има много тъмен цвят, което е признак, че колата не е карана с антифриз.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При автомат това 6-6.5 извън градско си остава мираж.Карам автомобил с почти същата комбинация-150k с типтроник,така наречения душегуб :))))) 7-7.5 му е минимума извън града и около 10-12 градско в Бургас,в зависимост от задръстванията.Ако колегата се интересува,няколко теми по-надолу съм описал колко струват ремонтите по тоз автомобил без да надувам цифрите :) И да,колегата е прав,приготви си едни 5000 настрана,защото и моята беше поддържана в оторизиран сервиз на Бош,чийто собственик ми е приятел и си пием ракията заедно,но това не е гаранция за нищо.Просто тези двигатели са си бомба със закаснител,особено ако се правят икономии и компромиси при обслужване и подръжка.Имам само един по-голям ремонт на стойност 1200 лева,въпросните валове и кобилици,тарелки и повдигачи.Но тез автомобили са на доста годинки вече и всичко си иска пребарване основно :) Ако отстраниш всичко което те дразни по автомобила,и да си спокоен когато тръгнеш на път,така както аз направих,сумата спокойно ще достигне без много усилия въпросните 5000 които се коментират тука :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в Швейцария има много стриктен контрол на ГТП и за това повечето коли са в добро състояние. От друга страна, там карат много и коли под 500 000 км рядко влизат в България. Тази изглежда супер, но ако колегите казват, че е проблемна по-добре ги послушай. Да не говорим че като платиш само документацията (еко такса, номера, данък, гражданска, каско, гтп, винетка и пр) идваш над 1500 лв и като я обслужиш съвсем става скъпо. Ако имаш, както се казва по-горе, още поне 5 000 може да действаш :) Виж по рамата сервизната история в ауди, за да се ориентираш на колко км е колата.

 

Двигателя не е от най-надеждните :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото съм чел във форума най-сполучливите 2.5tdi двигатели са с кодове започващи с буква B - демек (163hp -  BCZ, BDG, BFC) и (180hp - BDH и BAU). Изчистени са проблемите с валовете и кобилиците, но предполагам проблема с ГНП-то не е решен и едни 1600лв. може да фръкнат много бързо. Там предупреждение няма - стоварва ти се като гръм от ясно небе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те знам каква кола търсиш, но не се подвеждай по конските сили. Ауди А4 Б6 няма 2.5тди 150к.с., а 180к.с. има и с код АКЕ - това с тези кодове да не те успокоява много, кой е хубав и кой не. За 155к.с. AYM незнам колко е лош - аз поне засега нямам проблем. ГНП е "Гориво Нагнетателната Помпа" на дизеловата система на двигателя.

И един съвет от мен - насочи се към кола с ръчна 6 степенна кутия - за тия пари ще намериш регистрирана и обслужена даже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото съм чел във форума най-сполучливите 2.5tdi двигатели са с кодове започващи с буква B - демек (163hp -  BCZ, BDG, BFC) и (180hp - BDH и BAU). Изчистени са проблемите с валовете и кобилиците, но предполагам проблема с ГНП-то не е решен и едни 1600лв. може да фръкнат много бързо. Там предупреждение няма - стоварва ти се като гръм от ясно небе.

 

BFC е с обикновени кобилици и валове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неее,Грешка!!!

BFC-няма проблеми с валове и кобилици!

Доста години карах точно същата комбинация,никакви проблеми!

Ако ти хареса колата,не го мисли! :zustimm:

Скоростите явно са въпрос на подръжка,но и ремонта не е толкова скъп вече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка другия път :D BFC е мотора от "B"-серията, който е със стария тип (ляти) валове и обикновени (не ролкови) кобилици. Нямал си проблем, защото си имал късмет :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късмет,неееее.

Колата беше нова! :razz:(почти) 

И все пак, мисля че си в грешка за BFC!

 

Не се заяждам :) Наистина е така, можеш да видиш в ЕТКА. Странно, но е факт. Така че по-добре BCZ/BDG (163к.с.) или BAU/BDH (180к.с.).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за "B" кодовете наистина, някой го беше написал някъде, затова и аз го драснах - нямах представа кой с какви валове и кобилици е. Сега се поразрових и аз малко в нета и излиза, че BFC отива към "А" група (AFB, AKE, AYM и AKN), а с по-модерните конструктивни решения са двигателите, които е писал колегата coresnet (BCZ/BDG 163к.с. и BAU/BDH 180к.с.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...