Gecata Публикувано 11 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 Колеги, още от както взех сегашното Ауди (А4 1.8Т Авант '97) ми направи впечатление, че съединителя отделя много високо. За да разберете за какво става въпрос ще кажа че ако примерно разделим условно хода на съединителя на 6 равни части, той зацепва чак на последната 1/6. И тръгвам малко нескопосано щот потеглям грубичко.Питах насам-натам и ми казаха, че тва се регулира. Въпроса ми е следния:Дали ми е "свършил" съединителя или найстина това е въпрос на регулировка?И който и от двата вариянта да е, колко ще ми струва това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 11 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 Съединителят ти се саморегулира и ако всичко е наред не би следвало да зацепва толкова високо. Може да ти е за смяна съединителят, но не е сигурно. Моят го смених и пак си остана така, но вече намерих добър механик и ще ходя при него да го погледне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iv-o Публикувано 11 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 Не си сам. Карай и не бой се.И моя отделя горе обаче имам изминати доста км и все си е така. Не е задължително да ти е заминал съединителя, може и някоя от помпите да е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 Дали ми е "свършил" съединителя или найстина това е въпрос на регулировка?И който и от двата вариянта да е, колко ще ми струва това?И моя отделя горе, но на мен ми харесва съединителя да е високо -- настикам по малко.По правило се саморегулират, вероятно са доста износени и за това са горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ripper Публикувано 12 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2006 И моят отделя горе. В началото е странно , после се свиква . Лично мен не ме дразни и не смятам да го пиппам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 13 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2006 моя е чисто нов и пак отделя горе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ventci Публикувано 13 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2006 Със съединителя шега не бива, така и така подмяната не е от евтините, поне не я оскъпявай още, че двойно ще стане ако го изпуснеш. Може да пробваш дали ти е изхабен, като сложиш на по висока предавка примерно 3-та, дръпнеш ръчната и почнеш да отпускаш педала на съединителя плавно без да подаваш газ, ако двигателя загасне знчи ти е ок съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 13 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2006 тва не е лада да я тества бабешкатакато се износи съединителя ще разбере достатъчно навреме преди нещо да се счупи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ventci Публикувано 13 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2006 Как точно ще разбере? Плюс това този метод е достатъчно показателен независимо от марката А изпуснеш ли да приплъзне съединителя ремонта става доооста по-скъп.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 13 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2006 Как точно ще разбере? Плюс това този метод е достатъчно показателен независимо от марката А изпуснеш ли да приплъзне съединителя ремонта става доооста по-скъп.... Ами то ако не изгасне значи приплъзва и то здравата?! Аз вече на няколко такива теми писах, че карам вече 230к и 5г. и все така отделя високо от началото. Досегашната ми практика ме е научила, че като му дойде времето няма начин да не разбереш. Понеже се регулира автоматично сам ще разбереш при някой по-рязък старт или като свалиш на по-ниска да изпревариш на баир например. Няма да се плашиш ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 14 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2006 За нашите Аудита този момент с високото отделяне е нормален, всички са така. Карай си спокойно, изобщо не ти е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2006 и аз тва говоря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iv-o Публикувано 26 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2006 Проверка сцепленияСтепень износа ведомого диска сцепления нельзя определить в смонтированном состоянии. Первый признак наличия дефекта, когда сцепление проскальзывает. Проскальзывание сцепления вы вначале заметите при движении на высшей передаче под нагрузкой. Двигатель работает на высоких оборотах, а скорость при этом не увеличивается. Определенное объяснение может дать следующий метод, который нужно использовать лишь изредка:Скользит сцепление? ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯПоставьте ручной тормоз, запустите двигатель.Поставьте 3-ю передачу, медленно включите сцепление и дайте газ.При безупречном ручном тормозе двигатель должен заглохнуть.Если двигатель работает, сцепление неисправно.Правильно выключается сцепление?Если коробка передач при теплом двигателе плохо переключается или процесс переключения передач сопровождается скребущими или грохочущими звуками, то, вероятно, сцепление правильно не выключается. Очень редко этот эффект связан с неисправностью коробки передач. Чтобы быть уверенным, проведем проверку на 1-й передаче или на передаче заднего хода: ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯЗапустите двигатель на холостом ходу.Полностью выжмите педаль сцепления, подождите примерно три секунды, затем попытайтесь включить 1-ю передачу или задний ход.Если передача включается с трудом или слышится скрежет, то это значит, что сцепление выключается не чисто, т. е. ведомый диск вращается не совсем свободно.Проверьте гидравлическую систему сцепления и прокачайте ее.Еще раз проведите проверку.Информацию о других причинах неисправностей вы найдете в разделе Помощь при неисправностях в конце главы А. Сцепление проскальзывает1. Изношены накладки сцепления2. Слишком незначительное прижимное давление сцепления3. Замаслилась накладка4. Сцепление перегретоЗамените ведомый дискЗамените нажимной диск сцепленияЗамените ведомый диск и дефектную прокладку коробки передач или коленвалаЗамените дефектные деталиВ. Сцепление не отключается1. Воздух в гидравлической системе сцепления2. В ведомом диске вмятина3. Ведомый диск деформирован или сломалась накладка4. Ведомый диск заклинивает на вале коробки передач5. Накладка после долгого стояния приржавела к маховику6. Сломаны тангенциальные листовые пружины нажимного дискаЗамените дефектную деталь, удалите воздух из системыВыправите ведомый диск или заменитеЗамените ведомый дискТщательно почистите зубцы проволочной щеткой. Затем смажьте пастой Moly или спреем.Поставьте 1-ю передачу и поверните стартер для того, чтобы завести двигатель. Все время держите нажатой педаль сцепления. Резко нажмите на педаль газа и отпустите ее для того, чтобы оторвать сцепление. В ином случае демонтируйте.Замените нажимной дискС. Сцепление не выключается и одновременно проскальзываетДефект в нажимном диске сцепленияЗамените нажимной диск сцепленияD. Сцепление дергается1. Дефект в двигателе или в подвеске коробки передач2. Неровности в прилегающей поверхности маховика или нажимного диска3. Неподходящие накладкиЗамените подшипники двигателя или коробки передачЗамените дефектную детальЗамените ведомый дискЕ. Шумы в сцеплении1. Дисбаланс нажимного или ведомого диска сцепления2. Дефектная торсионная демпфирующая пружина3. Дефектный выжимной подшипник4. Ослаблены заклепочные соединения в сцеплении5. Дефектный игольчатый подшипник сзади в коленвалеЗамените нажимной или ведомый диск сцепленияЗамените ведомый дискЗамените выжимной подшипникЗамените нажимной диск сцепленияЗамените игольчатый подшипник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_90 Публикувано 26 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2006 Изобщо не си играйте със съединителя щото поразиите може да са големи а изваждането - болезнено. Същото беше с моята А4, всички ми викаха карай бе, то ще си покаже Докато един ден едва качих наклона на един подземен гараж. Карам я за смяна на следващия ден и кво се оказа - феродов диск, притискателен диск и маховика който на моя модел е демпферен, предполагам и на B5 е същия, само той е 1500 лв. Така че не си играйте на ,,карай бе, той ще си покаже,, ЩОТО НЯМА КАК ДА СИ ПОКАЖЕ, това да не е нивото на течностите, хем да видиш нивото, хем да имаш и лампа на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 26 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2006 Изобщо не си играйте със съединителя щото поразиите може да са големи а изваждането - болезнено. Същото беше с моята А4, всички ми викаха карай бе, то ще си покаже Докато един ден едва качих наклона на един подземен гараж. Карам я за смяна на следващия ден и кво се оказа - феродов диск, притискателен диск и маховика който на моя модел е демпферен, предполагам и на B5 е същия, само той е 1500 лв. Така че не си играйте на ,,карай бе, той ще си покаже,, ЩОТО НЯМА КАК ДА СИ ПОКАЖЕ, това да не е нивото на течностите, хем да видиш нивото, хем да имаш и лампа на таблото.Деско, напълно те подкрепям. На предишното ми Ауди се счупи една от демпферните пружини и блокира целия съединител (бях предупреден, но си викам "то шъ съ обади"). Добре, че се случи на Ботев, та с едно дърпане и един ден търсене на части и труд се отървах. Ами, ако беше станало в дълбоката провинция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Val Публикувано 26 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2006 (Редактирано) Счупването на пружината може да стане и без да ти е за смяна съединителя! Всичко е така измислено, че когато дебелината на феродовия диск достигне определен размер /преди да започне да трие нитовете/ не може повече да се обере луфта и постепенно започва да буксува. Първо на пета скорост при наклон или при опит за бързо набиране. Това е момента в който вече трябва да си събрал паричките. Освен това, лично мое мнение е, че трябва като сменяш съединителя, да смениш и притискателен диск и лагер, за да не ти се случват непредвидени неприятности! Редактирано 26 Декември 2006 от Val Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 26 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2006 Счупването на пружината може да стане и без да ти е за смяна съединителя! Всичко е така измислено, че когато дебелината на феродовия диск достигне определен размер /преди да започне да трие нитовете/ не може повече да се обере луфта и постепенно започва да буксува. Първо на пета скорост при наклон или при опит за бързо набиране. Това е момента в който вече трябва да си събрал паричките. Освен това, лично мое мнение е, че трябва като сменяш съединителя, да смениш и притискателен диск и лагер, за да не ти се случват непредвидени неприятности!Не ти възразявам, но доуточнявам ТУК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 26 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2006 превърти ли съединителя, така повечко време и хоп - маховик за смяна, а там парите са x5 на тези на съединител комплект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma4x Публикувано 30 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2006 I az kato se ka4ih za purvi put na moqta mi se stori visoko, no burzo sviknah i mislq 4e nqma6 problem! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване