Jump to content

Каква е разликата в S4


Recommended Posts

Здравейте, загледал съм се в S4 и ми прави впечатление , че емблемата S4 има разлика (таблото,волана) 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11435241379981848&slink=a6dkg3

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11437457728394992

 

а май и двете са фейс, защото гледам, че имат ESP и новата конзола за климатроника?

 

Тук във форума са рядкост темите, така че бихте ли споделили впечатлянията от двигатели, кола, евентуално газифициране и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора на S4 е само един 2,7л V6 265коня. Газ на такъв автомобил абсолютно не си заслужава, при положение, че ще можеш да го поддържаш и храниш. Отделно, че ще спъваш и съкратиш живота на мотора. 

Фейслифтки са и двете, от 1999 почва фейса, както при А4. Според мен, тази първата е по желание на клиента с такива сребърни лайстни, нямам идея. 

Емблемата на волана на втората кола, пише просто S4, а на другата е само емблемата. Нищо важно :)


Само да вметна, талона на първата S4 e подпечатан, че е спряна от движение заради технически неизправности.

Редактирано от AgopXX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички казват че мотора носи на ГъЗова...обаче и аз не бих сложил ужасно е....разход 24-25 с тая кола е напълно постижим ама по-добре от миризмата на социална кухня :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте, че емблемите са различни

едната е с  98634_x800.jpg  -това се старата емблема

а другата е с _Audi%20S4%20Emblem%20Schriftzug%20Logo%

 

и на таблото е с такава и на волана което сигурно е излязла така от завода, но ми стана интересно откъде идва тази разликата и дали само на фейса слагат такива.

 

п.с. първата е спряна от вижение,защото те така ги вкарват от швейцария иначе се плаща солидно мито

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип винаги се спира от движение при препродаване или за изнасяне, но то си пише на тази "technische mängel". Даже в мн.ч., "технически недостатъци"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в пари м/у бенз. и газ на този разход при годишен пробег 20к+ км ще ти стига колата да изглежда и върви като нова години наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,просто S,RS се купуват за да се карат с кеф. :)

Купува се също и едно дизелово МПС за другите нужди и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е че тази с новата емблема е от късните фейслифт модели. Освен емблемките има допълнителни еко шитни в сравнение с фейслифт със стара емблема.

Колегата Тонко е много прав с последното изказване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за компетентния отговор "gemballa".

 

Реално аз не искам да карам един изтормозен дизел за града и S4-ката извън него. Предпочитам една кола, но евентуално като се замисля, ще трябва да се газифицира, защото 15/100 не си е малък разход независимо, че аз правя по ~14 000км на година от които 80% са градско само се притеснявам да се съсипе двигателя, но мисля, че няма да има проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че колата е много подходяща за извънградски преходи. Разбира се зависи от типа човек - за феновете на светофарните гонки е супер за града. 15 литра градски разход е прекалено оптимистичен, независимо от града, в който ще се кара. Примерно аз предпочитам за София, когато мога да взема на съпругата ми Сузукито 1.0 бензин, понеже е много маневрено и лесно се паркира навсякъде, независимо от динамичните предимства на аудито.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за компетентния отговор "gemballa".

 

Реално аз не искам да карам един изтормозен дизел за града и S4-ката извън него. Предпочитам една кола, но евентуално като се замисля, ще трябва да се газифицира, защото 15/100 не си е малък разход независимо, че аз правя по ~14 000км на година от които 80% са градско само се притеснявам да се съсипе двигателя, но мисля, че няма да има проблем.

Приятел, колата е стара. Вземай, слагай си читав инжекцион и си карай. Няма какво да я мислиш, остави ги тия мнения на хора, които явно още живеят в 90-те и си мислят, че тая С4 Б5 е чудото на чудесата. Двигателят, мисля че се слага и на А6 Ц5, има теми за газифициране, ако не се лъжа Ланди Ренцо в София и е около 2400-2500лв с хубави компоненти и качествен монтаж.

Щяла да се спъне и да и се скапе двигателя, това го казват хора, които явно нямат грам техническа грамотност. ДА - визирам AgopXX.

Качествени компоненти и монтаж от професионалист, няма как да ти навреди на колата. Разлика даже няма да усещаш. А да не говорим за втечнена газ, където дори ще има подобрение на динамиката, като Vialle например. 

Темата която съм чел за газ на 2.7 на А6 мисля, цифрите бяха 18 градско газ и 15 извънградско (магистрала) със скорост 130-150.

Сам можеш да си сметнеш колко караш и за колко време ще избиеш инвестицията за инжециона.

Редактирано от audirs9
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нИдей  хи слага гЪз, че ще замине мотора за 1000км :hilezh: 2250лв е хубаво ГИ на ландирензо(това с идеята за чипване на колата а6 ц5 2.7). За разход май съм споделял и тук някъде... 15-17л среден на газ, но още и се радвам пък и градското ми е супер скапано, а извънградско и на магистрала винаги единия от двата педала е натиснат. Градско ми лапаше 16-18 бензин, извън града 9-11. Откак е с газ имам чувството, че храня 1.9тди  :nixweiss: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тил, мани са си се преебал и искаш и други да преебеш.

П.с градско 19-20 за автомат, конби и средно тежък крак. Извън градско 15-17 при климатик, 5 човека и багажа им за море и темпомат на 150-155 тва на газ. На бензкъм 16-17 ама не знам... карам на пръдня от 10г, не го изтърпях бенза дълго. Няма начин да карам бенз в европа, ако не почна да правя по 20-30 хилки месечно.

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво викате тъпо е S4 на газ ? .... Еми карах две коли с инжекционна гЪз и да ви кажа доста се замислям следващата ми кола дали да не е нещо подобно ... clk 320 6-так автомат ... Не разбрах че има газова докато не ми казаха ! Защо да си правиш кефа всеки ден с С-ката а трябва само събота и неделя ...?

Sent from Iphone 6

Забележете в Германия или Англия колко са по скъпи колите с газ от същите без такава

8e9327f2850cc8e5c8de6c305ccf5b2d.jpg

Sent from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си спомням правилно в Германия при монтирана газова ти правеха отатъпка от данъка. Иначе... ето едно плавно ускорение с цел да се вижда на какви обороти с каква скорост е (с приятел спорихме за скоростта на 3-та с 6000 оборота) https://m.youtube.com/watch?v=mqhlQOb4u68Както се вижда колата прекъсва, киха, не върви... не е далавера да се слага газ :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...