Stanislav.m.d Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Здравейте, загледал съм се в S4 и ми прави впечатление , че емблемата S4 има разлика (таблото,волана) http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11435241379981848&slink=a6dkg3http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11437457728394992 а май и двете са фейс, защото гледам, че имат ESP и новата конзола за климатроника? Тук във форума са рядкост темите, така че бихте ли споделили впечатлянията от двигатели, кола, евентуално газифициране и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 (Редактирано) Мотора на S4 е само един 2,7л V6 265коня. Газ на такъв автомобил абсолютно не си заслужава, при положение, че ще можеш да го поддържаш и храниш. Отделно, че ще спъваш и съкратиш живота на мотора. Фейслифтки са и двете, от 1999 почва фейса, както при А4. Според мен, тази първата е по желание на клиента с такива сребърни лайстни, нямам идея. Емблемата на волана на втората кола, пише просто S4, а на другата е само емблемата. Нищо важно Само да вметна, талона на първата S4 e подпечатан, че е спряна от движение заради технически неизправности. Редактирано 26 Юли 2015 от AgopXX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Всички казват че мотора носи на ГъЗова...обаче и аз не бих сложил ужасно е....разход 24-25 с тая кола е напълно постижим ама по-добре от миризмата на социална кухня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav.m.d Публикувано 26 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Вижте, че емблемите са различниедната е с -това се старата емблемаа другата е с и на таблото е с такава и на волана което сигурно е излязла така от завода, но ми стана интересно откъде идва тази разликата и дали само на фейса слагат такива. п.с. първата е спряна от вижение,защото те така ги вкарват от швейцария иначе се плаща солидно мито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Попринцип винаги се спира от движение при препродаване или за изнасяне, но то си пише на тази "technische mängel". Даже в мн.ч., "технически недостатъци" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Разликата в пари м/у бенз. и газ на този разход при годишен пробег 20к+ км ще ти стига колата да изглежда и върви като нова години наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 По тази логика, всички карачи на S и RS в Германия си слагат газови уредби хахахах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 тука говорим за бедна майка България Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Не, просто ако караш по 20 000+ на година, няма да си вземеш бензин на газ, а дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Не,просто S,RS се купуват за да се карат с кеф. Купува се също и едно дизелово МПС за другите нужди и така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Разликата е че тази с новата емблема е от късните фейслифт модели. Освен емблемките има допълнителни еко шитни в сравнение с фейслифт със стара емблема. Колегата Тонко е много прав с последното изказване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 ....и са с 4 ламбди освен еко системата за вторичен въздух, аааа и са с друг код на мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Именно, тези вторите ламбди са еко измислици, ако ти заминат катовете ти реве еку-то че иска нови Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav.m.d Публикувано 26 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Благодаря за компетентния отговор "gemballa". Реално аз не искам да карам един изтормозен дизел за града и S4-ката извън него. Предпочитам една кола, но евентуално като се замисля, ще трябва да се газифицира, защото 15/100 не си е малък разход независимо, че аз правя по ~14 000км на година от които 80% са градско само се притеснявам да се съсипе двигателя, но мисля, че няма да има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 То проблем няма докато не се появи а след това вече е късно. Дано си ме разбрал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Мисля че колата е много подходяща за извънградски преходи. Разбира се зависи от типа човек - за феновете на светофарните гонки е супер за града. 15 литра градски разход е прекалено оптимистичен, независимо от града, в който ще се кара. Примерно аз предпочитам за София, когато мога да взема на съпругата ми Сузукито 1.0 бензин, понеже е много маневрено и лесно се паркира навсякъде, независимо от динамичните предимства на аудито. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audirs9 Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 (Редактирано) Благодаря за компетентния отговор "gemballa". Реално аз не искам да карам един изтормозен дизел за града и S4-ката извън него. Предпочитам една кола, но евентуално като се замисля, ще трябва да се газифицира, защото 15/100 не си е малък разход независимо, че аз правя по ~14 000км на година от които 80% са градско само се притеснявам да се съсипе двигателя, но мисля, че няма да има проблем.Приятел, колата е стара. Вземай, слагай си читав инжекцион и си карай. Няма какво да я мислиш, остави ги тия мнения на хора, които явно още живеят в 90-те и си мислят, че тая С4 Б5 е чудото на чудесата. Двигателят, мисля че се слага и на А6 Ц5, има теми за газифициране, ако не се лъжа Ланди Ренцо в София и е около 2400-2500лв с хубави компоненти и качествен монтаж.Щяла да се спъне и да и се скапе двигателя, това го казват хора, които явно нямат грам техническа грамотност. ДА - визирам AgopXX.Качествени компоненти и монтаж от професионалист, няма как да ти навреди на колата. Разлика даже няма да усещаш. А да не говорим за втечнена газ, където дори ще има подобрение на динамиката, като Vialle например. Темата която съм чел за газ на 2.7 на А6 мисля, цифрите бяха 18 градско газ и 15 извънградско (магистрала) със скорост 130-150.Сам можеш да си сметнеш колко караш и за колко време ще избиеш инвестицията за инжециона. Редактирано 26 Юли 2015 от audirs9 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 нИдей хи слага гЪз, че ще замине мотора за 1000км 2250лв е хубаво ГИ на ландирензо(това с идеята за чипване на колата а6 ц5 2.7). За разход май съм споделял и тук някъде... 15-17л среден на газ, но още и се радвам пък и градското ми е супер скапано, а извънградско и на магистрала винаги единия от двата педала е натиснат. Градско ми лапаше 16-18 бензин, извън града 9-11. Откак е с газ имам чувството, че храня 1.9тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 (Редактирано) Тил, мани са си се преебал и искаш и други да преебеш.П.с градско 19-20 за автомат, конби и средно тежък крак. Извън градско 15-17 при климатик, 5 човека и багажа им за море и темпомат на 150-155 тва на газ. На бензкъм 16-17 ама не знам... карам на пръдня от 10г, не го изтърпях бенза дълго. Няма начин да карам бенз в европа, ако не почна да правя по 20-30 хилки месечно. Редактирано 27 Юли 2015 от HEPBAKA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 И кво викате тъпо е S4 на газ ? .... Еми карах две коли с инжекционна гЪз и да ви кажа доста се замислям следващата ми кола дали да не е нещо подобно ... clk 320 6-так автомат ... Не разбрах че има газова докато не ми казаха ! Защо да си правиш кефа всеки ден с С-ката а трябва само събота и неделя ...? Sent from Iphone 6Забележете в Германия или Англия колко са по скъпи колите с газ от същите без такаваSent from Iphone 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Ако си спомням правилно в Германия при монтирана газова ти правеха отатъпка от данъка. Иначе... ето едно плавно ускорение с цел да се вижда на какви обороти с каква скорост е (с приятел спорихме за скоростта на 3-та с 6000 оборота) https://m.youtube.com/watch?v=mqhlQOb4u68Както се вижда колата прекъсва, киха, не върви... не е далавера да се слага газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Екстра е, а кой е трака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 По темата с газта Biturbo bifuel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts